PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef byah het volgende:
echt fucking niet normaal, ik heb in 20 potjes 2x gelijkgespeeld en 1x gewonnen. WTF is wrong with me.
Sta op 80-10-102 nu, hoe kan dit? :S:S:S:S:S:S:S
Sometimes you win, sometimes you lose. But that's football.quote:
Jij hebt echt een 42" monitor ofzo...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Ik ben niet de enige
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
analyticus hieroquote:Op donderdag 1 november 2012 20:43 schreef laucas het volgende:
Je moet de tegenstander vastzetten op eigen helft, anders win je niet.
firstrowsports punt euquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die ene streamsite ook alweer? Niet rojadirecta of livetv
sportlemonquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Thefirstrowquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Hup Xerxes, scissor them!
[ afbeelding ]
100808 en 100802 zou het ook moeten doenquote:
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF'squote:
Vooral Osvaldo..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF's
Ik hou van goedkope zwartje kaartjesquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF's
Kan je beter gewone kaartjes kopen die wél goed zijn..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik hou van goedkope zwartje kaartjes
Kijk uit wat je zegt de IF's lijken niet zo goed(miss NIF beter) totdat je kijkt naar finishing en schotkracht..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Liever gewoon een fatsoenlijke witte dan zo'n brakke goedkope zwarte.
oh ik had het over hoerenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt de IF's lijken niet zo goed(miss NIF beter) totdat je kijkt naar finishing en schotkracht..
Kan niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef strakkeman het volgende:
hoe kan ik hier plaatjes uploaden zonder link
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef strakkeman het volgende:
hoe kan ik hier plaatjes uploaden zonder link
True dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wie kkhoeren zijn? De scheidsrechters in FIFA.
Ga eens leren jij.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wie kkhoeren zijn? De scheidsrechters in FIFA.
Voor hoeveel??quote:
die heb ik met verlies, nu 1 voor 30 k en 2 voor 39k(winst dus)quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voor hoeveel??
En vanochtend/vanmiddag zei je dat er je er eentje had verkocht via een open bid.
Haha, zelf gemaakt door haar?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb vandaag de mooiste taart van mijn leven gehad van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Haha, zelf gemaakt door haar?
Die is wel dopequote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb vandaag de mooiste taart van mijn leven gehad van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
Ik speel met Stijn, KOM DAN JONGUHquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
Leuk dat jullie net stoppen als ik net binnen kom
Naah geen zin meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel met Stijn, KOM DAN JONGUH
Gisteren wou je ook pas meedoen toen ik wegging, dus ik dacht komt wel goed uit zoquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
Leuk dat jullie net stoppen als ik net binnen kom
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gisteren wou je ook pas meedoen toen ik wegging, dus ik dacht komt wel goed uit zo
AC3?quote:
Ik kan nu nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je snel komt 1 potje met mij en Stijn en dan kan je daarna samen met Stijn
Okequote:
Daar zit je dan met je kutsitequote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
Ben ook wel weer klaar met FIFA nu.
quote:
quote:
al een week de xbox niet meer aan gehad. Als ik weer ga clubben wel weerquote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mag ik vernemen met wie jij allemaal zit te praten dan tijdens het gamen?
Kevin is altijd stil. Een stille genieter.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Met mij togggggquote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al een week de xbox niet meer aan gehad. Als ik weer ga clubben wel weer
jawel want anders kan je niet in partyquote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha slappe lach in de studio bij EL
Ga nou niet ontkennen dat een party niet handig is. Niet iedereen zit altijd in dezelfde lobby en sommige spelen wel een ander spel en praten meequote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel want anders kan je niet in party
Balen.quote:Apparently, the PS3's RAM is used by the game the system is running. Because of that, the console can't support cross-game chat like the Xbox 360 does.
Tuurlijk, heb zelf een xbox gehad. Een van de beste functies op een consolequote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat een party niet handig is. Niet iedereen zit altijd in dezelfde lobby en sommige spelen wel een ander spel en praten mee
Klopt, ik zit ook hard te twijfelen terwijl ik nog niet de specs weet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb zelf een xbox gehad. Een van de beste functies op een console
Bij de volgende generatie wordt het moeilijk of het de xbox of ps wordt
300/350 ofzo, PS zal dan wel 400/450 zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe duur verwachten jullie dat zo'n xbox gaat kosten bij uitkomst?
Onzin, ps3 was bij release 600quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
300/350 ofzo, PS zal dan wel 400/450 zijn.
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
300 ofzo, PS zal dan wel 400 zijn.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
blehhhhhh ps3 overleden pff, uit het niets ook echt. kutzooi.
quote:
Damn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinneren
maar voordat ie uitkomt zijn wel al 3 jaar verderquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinneren
Pak je je 2e tochquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
Wat? Waarom?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wow, best duur nog.Van mij mogen ze nog wel wat jaren wachten met die nieuwe generatie.
Timmy Turner heeft inside informatie. Eind volgend jaar voor 300 euro zei hijquote:Op donderdag 1 november 2012 21:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar is toch nog niks bekent over release date? zal wel 2014-15 worden
Ik heb redelijke game pc, kan alle nieuwe games draaien + ps3quote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tja, als je niet platform afhankelijk zou zijn had ik allang een dikke game pc gehaald met een xbox controller, zieke graphics
GTA IV op PC is bijvoorbeeld geniaal, de graphics, optie tot moddenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb redelijke game pc, kan alle nieuwe games draaien + ps3
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphicsquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GTA IV op PC is bijvoorbeeld geniaal, de graphics, optie tot modden
blehquote:
geen error, ding ineens achterlijk traag. aanmelden 10x zolang, vriendenlijst laden gaat amper meer, fifa starten steeds dat laadt ding rechtsboven waardoor ik niks kan drukkenquote:
Truck simulatorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphics![]()
![]()
![]()
bazenspel hoor, zeker beter dan AC3quote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef quer het volgende:
[..]
Truck simulator![]()
![]()
die graphics op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon real life 2.0 die graphicsquote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphics![]()
![]()
![]()
fokking ziek hequote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon real life 2.0 die graphics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
0-1 Feyenoord.
WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN DE BESTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN DE BESTE
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
0-1 Feyenoord.
KAMPIOENUH KAMPIOENUH OLE OLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Alovenac het volgende:
Whahahaha die keeper van Xerxes, dat is die baas van wie trouwt mijn zoon. Die Jesper ofzo.
Serieusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Alovenac het volgende:
Whahahaha die keeper van Xerxes, dat is die baas van wie trouwt mijn zoon. Die Jesper ofzo.
Need For Trucks; Most Transportquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fokking ziek heals je hem ook koopt kunnen we samen online rijden
die is bezigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Need For Trucks; Most Transport
Hij keept een prima wedstrijdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef Alovenac het volgende:
Ja, haha. In een van die afleveringen kwam hij al van het voetbalveld af, en zag hem net voorbij flitsen..
Moest lachen.
Post je bevindingen aub, lijkt me geen topgame namelijkquote:
mij ook niet, daarom ''koop'' ik hem eerstquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post je bevindingen aub, lijkt me geen topgame namelijk
Sowieso is het al een remake, niet van EA zelfquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mij ook niet, daarom ''koop'' ik hem eerst
kev=r zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso is het al een remake, niet van EA zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |