Denk t nietquote:Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
nu mag hij wel meedoen tegen feyenoord toch?
dat dusquote:Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luc mag gewoon meedoen tegen Feyenoord, geldt alleen voor direct rood.
Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord
Beide mogen niet mee doen
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord
neequote:Op donderdag 1 november 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord
ohquote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee
is dus alleen voor direct rood
Kut mod ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij kent de regels niet als mod zijnde, schande is het!
Volgende keer beter jongen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel jongens, jullie hebben je best gedaan, hoor!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH GNAGNGAquote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel jongens, jullie hebben je best gedaan, hoor!
En geen kampioen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Wordt wel lekker rustig seizoen zo geen Europa en beker
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH GNAGNGA
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!
Twente zal inderdaad geen kampioen worden. Eens moet het afgelopen zijn met het geluk in de Eredivisie.quote:
Boehoe, huilebalkje.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Twente zal inderdaad geen kampioen worden. Eens moet het afgelopen zijn met het geluk in de Eredivisie.
ja dachten ze in 2010 ookquote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Twente zal inderdaad geen kampioen worden. Eens moet het afgelopen zijn met het geluk in de Eredivisie.
Tsja, zeg dan niets als je met dit soort originele reacties komt als je je niet inhoudelijk kunt verdedigen.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen over huilende reacties die op niets zijn gebaseerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Tsja, zeg dan niets als je met dit soort originele reacties komt als je je niet inhoudelijk kunt verdedigen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je kent het wel. Gouriye weg doen voor plet. Plet verkopen. Castaignos de man
Heracles is er nogquote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!
sinds je het over m'n club hebtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek/discussieer ik met jou?
quote:je ziet het aankomen maar ik vind het wel een verrassing
quote:dat vind ik want dat is mijn mening
Klopt. Hij heeft een vrij aardige chick schijntquote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Douglas doet geen ene flikker
Graagquote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles - Den Bosch volgende ronde
vooral rotterdammer hequote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile Schelvis is een Xerxaan dus dat zullen wel bazen zijn.
Doe dan niet zo op je pik getrapt. Ik geef alleen de mening die heel veel mensen met mij delen.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ultaat-vanavond.html
quote:
Je mening is dat Twente het de laatste jaren goed doet omdat ze geluk hebben?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Doe dan niet zo op je pik getrapt. Ik geef alleen de mening die heel veel mensen met mij delen.
Het kampioenschap is dan ook behaald op puur geluk in 2009/10. Ruíz maakte in de 90e minuut of in die richting de beslissende goal. En daar hield het op. Verder niets spannends.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je mening is dat Twente het de laatste jaren goed doet omdat ze geluk hebben?
Gelukkig maar dat hij geen 3 jarig contract heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Mathijsen ging daar flink de fout in.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Het kampioenschap is dan ook behaald op puur geluk in 2009/10. Ruíz maakte in de 90e minuut of in die richting de beslissende goal. En daar hield het op. Verder niets spannends.
Dit klopt trouwens 100%.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Het kampioenschap is dan ook behaald op puur geluk in 2009/10. Ruíz maakte in de 90e minuut of in die richting de beslissende goal. En daar hield het op. Verder niets spannends.
Kom eens met inhoudelijke argumenten in plaats van die kleine seniele reacties te plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Kom eens met inhoudelijke argumenten in plaats van die kleine seniele reacties te plaatsen.
Zolang jij de kaken op elkaar houdt ben ik tevree.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie doet de grappen vanavond, PizzaGeit is er niet
Nu ben je in mijn ogen officieel een faalhaas die niet tegen kritiek op zijn eigen ploeg kan.quote:
Stinho? GGMM? Renesite?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij geen 3 jarig contract heeft.
Is goed man.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang jij de kaken op elkaar houdt ben ik tevree.
Kan wel een heel verhaal gaan ophangen over hoe je geluk afdwingt en dat het niets te maken heeft met geluk wanneer je iets regelmatig bereikt maar ik denk niet dat jij slim genoeg bent om zulke dingen te snappen, dus ik houd het simpel voor je.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Kom eens met inhoudelijke argumenten in plaats van die kleine seniele reacties te plaatsen.
Tuurlijk joh, daar heb ik niets aan.
Geen nood, ik doe het wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt omdat EL eerst stomme samenvattingen uitzendt.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Half 1 hoorde ik ergens, idioot tijdstip.
Doe even normaal tegen onze mascottequote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang jij de kaken op elkaar houdt ben ik tevree.
Jij staat op m'n shitlist vanaf nu.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stinho? GGMM? Renesite?
Waardeloze users zeg.
Geluk afdwingen. Hoe dwing je dat af is mijn vraag. Als de tegenstander open kansen/uitgelezen kansen krijgt.. is geluk dan af te dwingen?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan wel een heel verhaal gaan ophangen over hoe je geluk afdwingt en dat het niets te maken heeft met geluk wanneer je iets regelmatig bereikt maar ik denk niet dat jij slim genoeg bent om zulke dingen te snappen, dus ik houd het simpel voor je.
Je weet dat een mascotte vaak een mongool in een pak is?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen onze mascotte
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij staat op m'n shitlist vanaf nu.
Vandaar ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat een mascotte vaak een mongool in een pak is?
Oh gossie als ik vanavond nog maar kan slapen van dit nieuws.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Nu ben je in mijn ogen officieel een faalhaas die niet tegen kritiek op zijn eigen ploeg kan.
Nee, Heatwave.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Er is een mod die is eigenlijk best wel normaal, maar op vbl lult ie echt enorme onzin. Dat is toch Renesite?
Als tegenstanders zich niet de volle 90 minuten kunnen concentreren en inzetten, en Twente kan dat wel dan heeft dat niets met geluk te maken. Maar alles met inzet,wilskracht en de intrinsieke motivatie om te winnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:51 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Geluk afdwingen. Hoe dwing je dat af is mijn vraag. Als de tegenstander open kansen/uitgelezen kansen krijgt.. is geluk dan af te dwingen?
Een hele goede ploeg....quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh gossie als ik vanavond nog maar kan slapen van dit nieuws.
Twente speelt de jaren niet slechter voetbal dan een PSV of Ajax. Elke club heeft wel eens geluk. 2010 was gewoon een hele goede ploeg, met niet alleen Ruiz
Niet zo doen over Stijnquote:Op donderdag 1 november 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat een mascotte vaak een mongool in een pak is?
Kloptquote:Op donderdag 1 november 2012 20:51 schreef Adelante het volgende:
Die keeper is van 'wie trouwt mijn zoon'![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het over mascottes, niet over Stijn
Klopt hij was hetquote:
Dat heeft wel geluk, de tegenstander is mentaal te onrustig om het af te maken. Dan heb je geluk dat er geen betere ploeg staat./quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als tegenstanders zich niet de volle 90 minuten kunnen concentreren en inzetten, en Twente kan dat wel dan heeft dat niets met geluk te maken. Maar alles met inzet,wilskracht en de intrinsieke motivatie om te winnen.
Zou graag willen dat die aspecten nu wat sterker aanwezig zouden zijn bij Twente, de kwaliteit is er zeker.
Je moet SS Doomtrooper gekeken hebben om johannes_vermeer te begrijpen. Zoiets vat jij gewoon niet.quote:
Ik heb SS Doomtrooper niet gekeken. Vind je me nu eng?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet SS Doomtrooper gekeken hebben om johannes_vermeer te begrijpen. Zoiets vat jij gewoon niet.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dat heeft wel geluk, de tegenstander is mentaal te onrustig om het af te maken. Dan heb je geluk dat er geen betere ploeg staat./
Oh ik snap het al, jij bent een voetballiefhebber, ik een supporterquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Een hele goede ploeg....
Vond je van Chelsea vorig seizoen ook zeker toen ze de Champions League wonnen.
staat in de downloadlijstquote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet SS Doomtrooper gekeken hebben om johannes_vermeer te begrijpen. Zoiets vat jij gewoon niet.
Ik houd inderdaad van voetbal. Dat heb je goed gezien. En ik ben altijd in voor een discussie.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, jij bent een voetballiefhebber, ik een supporter
Die film heeft menig leven ingrijpend veranderd. Vanaf ik nu pleit ik voor verdraagzaamheid en een degelijk gebruik van explosieven.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geld is op, waarom denk je dat ik weer ga werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je zeker geen spijt van.
Al kopen echte bazen de blu-ray.
oh ja, oke.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geld is op, waarom denk je dat ik weer ga werken
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh ja, oke.
Mag je wel je snor laten staan daar?
Het zal mij dus werkelijk een worst zijn of mijn club wint met geluk of omdat ze zo mooi spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad van voetbal. Dat heb je goed gezien. En ik ben altijd in voor een discussie.
spaar je het dan ook weer op zodat je weer half jaar thuis kan zitten??quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geld is op, waarom denk je dat ik weer ga werken
Jij post dan wel meer woorden, maar je inhoud is even simpel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Gaan we weer. Aan tuurlijk joh heb ik niets.
Waarom doe je dan opeens wild omdat ik kritiek geef op een punt wat je totaal niet interesseert?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zal mij dus werkelijk een worst zijn of mijn club wint met geluk of omdat ze zo mooi spelen.
Maar dat laatste is dan natuurlijk wel mooi meegenomen
Nee, nu weer paar jaar werken en dan weer lange vakantiequote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
spaar je het dan ook weer op zodat je weer half jaar thuis kan zitten??
De tegenstander is er niet met het koppie bij. Dat heeft met geluk te maken. Dat zeg ik toch? Als er een ploeg mentaal top voor staat en de kwaliteiten minder zijn.. zie een FC Utrecht dat opleeft tegen Ajax. Dan is er van alles mogelijk. Begrijp je me nou?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij post dan wel meer woorden, maar je inhoud is even simpel.
Hoe zou jij ingaan op een debiel die zegt dat we geluk hebben dat we tegen teams spelen die mentaal minder sterk zijn en dat we goed wegkomen dat we beter zijn, terwijl iedereen in de divisie daar tegen moet spelen.
Hoe kunnen we dus geluk hebben, als je zelf al aangeeft dat de tegenstanders zwakker waren?
Het interesseert me niet maar dat jaar was het naar mijn mening niet aan de orde. Twente was dat jaar beter, en niet gelukkiger, dan de rest.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Waarom doe je dan opeens wild omdat ik kritiek geef op een punt wat je totaal niet interesseert?
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, nu weer paar jaar werken en dan weer lange vakantie
Je voorbeeld slaat nergens op want dat is 2x in het seizoen, misschien dat je het snapt maar een kampioenschap is gebaseerd op 34 wedstrijden waarna de club met de meeste punten zich kampioen mag noemen. Deze club was dus over alle wedstrijden het meest consistent en dat heeft niets met geluk te maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
De tegenstander is er niet met het koppie bij. Dat heeft met geluk te maken. Dat zeg ik toch? Als er een ploeg mentaal top voor staat en de kwaliteiten minder zijn.. zie een FC Utrecht dat opleeft tegen Ajax. Dan is er van alles mogelijk. Begrijp je me nou?
Er zijn nog vele voorbeelden van geluk. Maar ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je voorbeeld slaat nergens op want dat is 2x in het seizoen, misschien dat je het snapt maar een kampioenschap is gebaseerd op 34 wedstrijden waarna de club met de meeste punten zich kampioen mag noemen. Deze club was dus over alle wedstrijden het meest consistent en dat heeft niets met geluk te maken.
Ja manquote:
Maar dat is ook niet aan de orde, dus je hebt niets meer te melden.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Er zijn nog vele voorbeelden van geluk. Maar ja.
Als in haar? maar ik ben trots op je, snorren zijn supervet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Als je mij niet verwijderd had zou je het kunnen volgen
Donaties gehad van: GGMM, lompehork, snakey, donraja en Saind
Pelle is spits tochquote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Die back van Xerxes is beter dan die handschoenhomo van zondag
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in haar? maar ik ben trots op je, snorren zijn supervet.
Vandaag voor het laatst mijn snor geschorenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in haar? maar ik ben trots op je, snorren zijn supervet.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Korte hoekschoppen ook altijd, zal ze nooit begrijpen.
Vroeger toen Bart Goor ze er nog inkoptequote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar! Loopt al twee jaar lang niet.
Komt omdat Feyenoord nooit spelers met techniek heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar! Loopt al twee jaar lang niet.
geeft zo'n snor nog problemen voor het snuiven of valt dat wel mee??quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Als je mij niet verwijderd had zou je het kunnen volgen
Donaties gehad van: GGMM, lompehork, snakey, donraja en Saind
Van Persie vergeten?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat Feyenoord nooit spelers met techniek heeft.
Valt mee, heb nieuwe rietjes gekocht die langer zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geeft zo'n snor nog problemen voor het snuiven of valt dat wel mee??
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar het feit dat het alweer zolang geleden is zegt voldoende.quote:
Ah joh ik zou al meedoen uit luiheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag voor het laatst mijn snor geschoren
Maar ik moet wel nog bedenken wat ik ga doen, en doe mee omdat mijn pa prostaatkanker heeft dus doe het ook nog ergens voor
Ja maar baard is not done he, mag alleen snor zijn dus moet nog wel scheren, zal je de link wel even dm'en zodat je het kan bijhoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh ik zou al meedoen uit luiheid.
Van Haaren heeft ook een geweldige techniek. Schijnt. Jammer alleen dat ie zo dik en lui was, stond altijd te boek als groot talent.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar het feit dat het alweer zolang geleden is zegt voldoende.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik zou niet lachen om Feyenoord, Ajax was gisteren ook niet veel soeps
Wie zijn al deze mensen?quote:
Joh, laat me lekker lachen om Feyenoord. Interesseert mij geen reet wat de rest er van vindt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Kinderachtig hoe jij je los probeert te praten.
1 3 voorquote:
Ajax uit zeker?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef TheSolution het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord uit een corner scoorde?
Pas geleden nog. Wel uit een afvallende bal.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef TheSolution het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord uit een corner scoorde?
Ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Jesper Hoogendoorn, is dat niet diegene die voor Peter Houtman Feyenoord TV presenteerde?
Die was ook niet rechtstreeks uit een kopbal. Als ik zo denk kan ik alleen de kopbal van Fer begin vorig seizoen herinnerenquote:
Hij durft weer niet in te schuiven in elk geval.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat Mathijsen een buikje heeft.
Nog maar ruim 2,5 jaar, dan zijn ze van hem afquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij durft weer niet in te schuiven in elk geval.
Ajax is niet in de problemen geweest. Scoorde alleen wat laat. Feyenoord heeft al 2-3 dotten van kansen weggegeven en mag blij zijn met een 0-0 ruststand.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik zou niet lachen om Feyenoord, Ajax was gisteren ook niet veel soeps
Dat dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax is niet in de problemen geweest. Scoorde alleen wat laat. Feyenoord heeft al 2-3 dotten van kansen weggegeven en mag blij zijn met een 0-0 ruststand.
Kans is groot dat ze in het dagelijks leven allebei postbode of slager zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is wat anders voor Schaken dan de back van Andorra.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:39 schreef Sjaan-P het volgende:
Wie is die vrouw die McLaren interviewt?
dochter van evert ten napel volgens mijquote:Op donderdag 1 november 2012 21:39 schreef Sjaan-P het volgende:
Wie is die vrouw die McLaren interviewt?
Als je er dan toch iemand neer zet kun je ook wel iemand neerzetten die Engels heeft gehad op school.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dochter van evert ten napel volgens mij
Is het niet die helene hendriks of zoiets?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dochter van evert ten napel volgens mij
jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het niet die helene hendriks of zoiets?
Zijn zich vrolijk aan het vermenigvuldigen onder je bed.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe doen de kakkerlakken het?
Aftasten de eerste rondes.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Elke topploeg is echt dikke stront voorlopig in de beker, wat een treurnis.
Komt omdat ze allemaal met van die C-ploegen komenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Elke topploeg is echt dikke stront voorlopig in de beker, wat een treurnis.
Hadden ze niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef TheSolution het volgende:
En dan te bedenken dat dit team zondag van Ajax had moeten winnen![]()
![]()
Nouja, het team van Feyenoord wat er nu staat is op papier zo slecht nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt omdat ze allemaal met van die C-ploegen komen
alleen moet Pelle leren naar de hoek te koppen en niet naar de keeper.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef TheSolution het volgende:
Goossens is treurig, eigenlijk is heel Feyenoord treurig. Alleen Pellè vind ik niet eens zo slecht spelen.
Behoorlijk triest ditquote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
FT ADO '20 6 - 1 FC Eindhoven
FT PSV Eindhoven 3 - 1 EHC Hoensbroek
FT NAC Breda * 1 - 1 HBS Craeyenhout
FT ONS Sneek 0 - 2 Ajax Amsterdam
FT FC Twente Enschede 1 - 2 FC Den Bosch
FT SC Heerenveen 1 - 0 HVV Hollandia
64' XerxesDZB 0 - 1 Feyenoord Rotterdam
Ah, het zal.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mooie pass op Schaken zonet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |