WTF. Jij verdient 500 Euro per week?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, ze betalen 250 euro per uitzending bij beginnelingen.
Goed afgericht.quote:
Dat is een tof album.quote:
Ze zochten ook vrouwen hè, zei je?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, ze betalen 250 euro per uitzending bij beginnelingen.
Dit.quote:
Nu nog niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
WTF. Jij verdient 500 Euro per week?
Als ik bij je in je hotelbed mag liggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schatje, kun je me vergeven?
Gelukkig gaan die weken ook weer voorbijquote:
Nicequote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu nog niet.
Nee, als je bij de publieke omroep in de nachtopleiding van 3FM terecht komt verdien je 250 euro per uitzending.
Bij 538 zijn ze er royaler meer want dan krijg 250 euro per uur.
Holy shit.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu nog niet.
Nee, als je bij de publieke omroep in de nachtopleiding van 3FM terecht komt verdien je 250 euro per uitzending.
Ik vind beginnen het moeilijkst ... Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg motivatie de eerste twee bladzijden
En hoeveel uur moet je dan werken?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu nog niet.
Jij mag datquote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik bij je in je hotelbed mag liggen.
Groningen is wel ver.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
![]()
Hoelaat ben je hier?
Hier juist het omgekeerde helaasquote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind beginnen het moeilijkst ... Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel.
Nou als we er van uit gaan dat je je show 3 uur voorbereidt, die show duurt dan 3 uur.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel uur moet je dan werken?
Dan is 250 euro nog steeds netjesquote:Op donderdag 1 november 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als we er van uit gaan dat je je show 3 uur voorbereidt, die show duurt dan 3 uur.
6 uur per week.
Ik heb me voor 50 euro op festivals 9 uur uit de naad gewerkt. Ik vind het een prachtig bedrag die 250 euro.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 250 euro nog steeds netjes
Zeg maar wanneer je op de radio bentquote:Op donderdag 1 november 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me voor 50 euro op festivals 9 uur uit de naad gewerkt. Ik vind het een prachtig bedrag die 250 euro.
Het is nog lang niet zover hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je op de radio bentik wil best luisteren mits het niet doordeweeks is
Jammerquote:
Mag je mij wel een keer live opbellen.quote:
Jaaaaaaa omg NU!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi Rokje![]()
Ik heb zelf ook nietZullen we pizza maken?
Wat voor functie?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook net gesolliciteerd
Nou ja, een gesprek aangevraagd eigenlijk
Als je de spullen hebt kom ik er aanquote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa omg NU!!!
Oh ff iemand helpen hoor (no pun) brb
"We moeten praten".quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook net gesolliciteerd
Nou ja, een gesprek aangevraagd eigenlijk
Welk vak?quote:
Een muziekprogramma met een beetje slap geouwehoer met luisteraars.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Wat voor programma wil je gaan maken?
Jij bent de eerste die ik bel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag je mij wel een keer live opbellen.
Als ik een radioprogramma zou mogen maken zou ik metal draaien. Keiharde metal op etherquote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een muziekprogramma met een beetje slap geouwehoer met luisteraars.
Ik moest daaraan denken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is een positievere we moeten praten hoop ik
Deal.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een muziekprogramma met een beetje slap geouwehoer met luisteraars.
[..]
Jij bent de eerste die ik bel.
Daar was ik helemaal niet goed in ...quote:
Ik zou wel wat meer gevarieerde muziek draaien idd. Hardrock, symphonic metal, indie rock, jazz, blues ... Wat klassiek er doorheen. Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een radioprogramma zou mogen maken zou ik metal draaien. Keiharde metal op ether
Een hele dag zou ik niet kunnen, maar ik kan de hele dag Arrow Classic Rock hebben op staan, jammer dat 'ie alleen op internet te horen is.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister vaak de hele dag classic FM als ik thuis zit
Daar staat de radio altijd op afgestemd.
Ik ben echt superklassiek opgevoed qua muziekquote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een hele dag zou ik niet kunnen, maar ik kan de hele dag Arrow Classic Rock hebben op staan, jammer dat 'ie alleen op internet te horen is.
Ook wel, alleen geen popmuziekquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel wat meer gevarieerde muziek draaien idd. Hardrock, symphonic metal, indie rock, jazz, blues ... Wat klassiek er doorheen. Voor ieder wat wils.
Hadden ze hun boekhouding maar op orde moeten hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een hele dag zou ik niet kunnen, maar ik kan de hele dag Arrow Classic Rock hebben op staan, jammer dat 'ie alleen op internet te horen is.
Ach ja mijn vader vind sommige dingen die ik luister nog wel leuk. Maar vaak zijn het oerwoud geluiden die ik luisterquote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt superklassiek opgevoed qua muziek
Ben het gewend.
Mijn ouders zijn helemaal geschokt vanwege mijn waardering van in hun oren rotherrie
Vandaar ook het piano spelen enz?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt superklassiek opgevoed qua muziek
Ben het gewend.
Mijn ouders zijn helemaal geschokt vanwege mijn waardering van in hun oren rotherrie
Tsja, maar de muziek is gewoon tof.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hadden ze hun boekhouding maar op orde moeten hebben.
Wel falend beleid gewoon geweest daar, dat mag duidelijk zijn.
Ja, ze namen me altijd mee naar concerten en na een avond met een pianist die Chopin speelde wilde ik een pianoquote:
Ik zie het voor me, de schattigheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ze namen me altijd mee naar concerten en na een avond met een pianist die Chopin speelde wilde ik een piano
Tis een beetje stom, nouja beetje....quote:Op donderdag 1 november 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, maar de muziek is gewoon tof.
Heel veel mensen krijgen les vanaf die leeftijd, maar de meesten stoppen na een paar jaar wel weerquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, de schattigheid.
Maar dan ben je wel een uniek geval in deze tijd, of niet? Want je bent zelfs jonger dan ik.
Zeker de prioriteiten niet op orde gehad, daar ga je aan onderdoor. Beetje kansloos idd.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis een beetje stom, nouja beetje....
Ze hadden toendertijd ook zo een actie en daarbij hadden ze een best groot geldbedrag opgehaald... Maar dat was nog te kort om hun schulden af te betalen.
Mijn zusje speelt af en toe nog piano.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel mensen krijgen les vanaf die leeftijd, maar de meesten stoppen na een paar jaar wel weer
Maar ik heb er nooit iets van meegekregen en veel anderen met mij ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel mensen krijgen les vanaf die leeftijd, maar de meesten stoppen na een paar jaar wel weer
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
Ik zou het best wel willen leren, piano spelen ... Of gitaar. Beiden mooie instrumenten. De harp trouwens ook.
Squattenquote:
Wie weet is er wel iemand die het me kan leren.quote:
Ik schrijf teksten, maar ik zou er wel muziek op willen maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou ook wel wat met muziek willen doen. Ik heb ideeën genoeg het schort alleen een beetje aan de uitvoering
Loka kan piano spelen, DW volgens mij harp, Gitaar kan natuurlijk gitaar spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie weet is er wel iemand die het me kan leren.
[..]
Ik schrijf teksten, maar ik zou er wel muziek op willen maken.
Check.quote:
Check.quote:
Check.quote:
Ik ook, alhoewel sommige teksten echt slecht zijn. Ik moet ze voor de grap een keer gaan terug lezen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie weet is er wel iemand die het me kan leren.
[..]
Ik schrijf teksten, maar ik zou er wel muziek op willen maken.
Drie bazen als leraren.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loka kan piano spelen, DW volgens mij harp, Gitaar kan natuurlijk gitaar spelen
Pull/chinupsquote:Op donderdag 1 november 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Check.
[..]
Check.
[..]
Check.
Binnenkort maar hier een sportschool zoeken.
En wat speel jij?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loka kan piano spelen, DW volgens mij harp, Gitaar kan natuurlijk gitaar spelen
Dan hebben we nog een bassist nodig en zanger(es)quote:
Dat kan DW volgens mij ook. Of Raene ?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hebben we nog een bassist nodig en zanger(es)
Zingen of bassen?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan DW volgens mij ook. Of Raene ?
Bassen. Waar heb je een DJ voor nodigquote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zingen of bassen?
Heloef kan dj zijn
Jofu buschauffeur
Raene was toch tweede gitarist?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan DW volgens mij ook. Of Raene ?
Dat past best in onze muziek. Remix maken enzo kei hipquote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bassen. Waar heb je een DJ voor nodig
Metal geremixed, nee dankjequote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat past best in onze muziek. Remix maken enzo kei hip
True. En een toetsenist voor wat mooie klanken. Maar dat kan Loka wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar je hebt ook een bassist(e) nodig
Dat komt wel goed jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
True. En een toetsenist voor wat mooie klanken. Maar dat kan Loka wel.
Dat kan best. Sommige dingen klinken nog best cool. Bovendien maken we meer dan alleen metal uiteraardquote:
Oh?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan best. Sommige dingen klinken nog best cool. Bovendien maken we meer dan alleen metal uiteraard
Ik kan zingenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed ja
Alleen de zanger(es) is dus nog een probleem.
Heul nietquote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan best. Sommige dingen klinken nog best cool. Bovendien maken we meer dan alleen metal uiteraard
Instrumentale muziek is ook gaaf.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed ja
Alleen de zanger(es) is dus nog een probleem.
BAM! Band compleetquote:Op donderdag 1 november 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan zingen
Niet verder vertellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |