SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 01-11-2012 20:14:51 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmz, moet nog even gereekst worden!
Nu onderweg Besteld:
- Lightake, Jiayu (nog niet verzonden)
- Mistertao, Neo (verzonden)
- Prive Chinees, Jiayu (wellicht morgen al verzonden niet zeker)
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2012 19:45:43 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.![]()
IPS vs non-IPS dacht ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)![]()
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruikt![]()
Ja, kleuren en kijkhoeken.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef Giel_gssl het volgende:
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iigquote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.![]()
![]()
Dat doen die Chinezen wel voor jequote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iig, jij hoeft hem alleen te installeren
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
LOL!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doen die Chinezen wel voor je, jij hoeft hem alleen te installeren
![]()
![]()
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
een SD card reader ofzo en wat free stuff ofzo
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10quote:[2:11:00] Jerry: the screen protector is included
[2:11:04] Ramon: ah nice
[2:11:20] Ramon: so today the order will be shipped 100%??
[2:11:40] Jerry: and the card reader in included
[2:12:02] Jerry: some free gifts![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er wordt zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Hmm ...
Had ook gevraagd om te ruilen en kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Even door zeuren dat je nu al zo lang hebt moeten wachten en de coupon van de G3 graag mee wil nemen, wellicht helpt het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Had ook gevraagd om te ruilen en kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Looking forward to your reply.
Best regards,
MoiraToch weer 4 dollarquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:38 schreef Creqaw het volgende:
De UMI X1 bij uredeal heeft een kleine prijsverlaging gekregen, van $239,99 naar $235.99.!
Connecties je weet toch! (hij heeft goed contact met LT).quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
behalve Joosie200quote:Chinese Smartphones #2 - Een natie vol met Neo's[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
mag het weten![]()
Bij Jenny JENNY, hier dus. Trouwens, kan de Huawei Honor niet in die empty slot komen voor quad-core? Of is dat eigenlijk de Ascend D1? Hoe dan ook... Neo is the one hé, nou niet als er zoveel andere Neo's bij komen
mag het weten![]()
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels ook verslaafd aan de chinees dus toch maar een account aangemaakt. op FOK! Ik heb de topics met veel genoegen gevolgd ;-) Ik heb inmiddels ook mijn G3 afgezegd bij LT en nu aan het rondsnuffelen voor iets nieuws. Heeft er nu 1 persoon iets bij Jenny besteld? Die heb ik ook al aan de chat ;-)
Weet alleen niet of de G3 de juiste is i.v.m. updates e.d. Ik zie bijv. bij de UMI X1 en Amoi 821 dat er meer ontwikkeling is op gebied van Roms e.d. of zie ik dat verkeerd?
Jenny Jenny heeft 10 nov weer stock hoor ik..![]()
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
behalve Joosie200[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store![]()
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naast
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoe krijg ik wat voor elkaar?quote:
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: