Dat zou een optie zijn mits ik zelf niet een weekendje weg was dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
waarom niet het weekend ervoor dan?
Belangrijke linkquote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe kwam je ook alweer bij de Spytool?
Hoi Feraquote:
Ja, moven jij, dan kan ik bij de leuke kerels.quote:
Tsja, je moet wat om te verhuizen.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nooit last vanIk ga vaak als 1e de weg op
Ha Tijn.quote:
Oi, das nie aardig, ik ben heul ook leuk!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moven jij, dan kan ik bij de leuke kerels.
Koffer, rugzak, tas met hondenspullen, bench, handtas en hond. Ging niet in een keer in de trein.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoeveel neem je allemaal mee dan?
Dat is wel typisch dat zeggen nu ook alle meiden/dames tegen mijquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das nie aardig, ik ben heul ook leuk!
Alleen niet je type, das weer wat anders
Wie de bal kaatst ...quote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das nie aardig, ik ben heul ook leuk!
Alleen niet je type, das weer wat anders
Nee dat is heul niet handig in de trein.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Koffer, rugzak, tas met hondenspullen, bench, handtas en hond. Ging niet in een keer in de trein.
koffer en rugzak optuigen aan de hond, dan hoef je zelf alleen maar je ras met hondenspullen en de bench te tillenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Koffer, rugzak, tas met hondenspullen, bench, handtas en hond. Ging niet in een keer in de trein.
Zeg dame, ik doe heul niet lelijk tegen jou, wat is dezequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koffer en rugzak optuigen aan de hond, dan hoef je zelf alleen maar je ras met hondenspullen en de bench te tillen
Vrouwen met blosjesquote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zo lekker gegeten dat ik er een blosje van heb gekregen en nu een beetje inkak
Tijd voor een bakkie
Koffiequote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zo lekker gegeten dat ik er een blosje van heb gekregen en nu een beetje inkak
Tijd voor een bakkie
Wat voor koffie? En hoe drink jij je koffie?quote:
Dat is ook geen pre hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik heb nog geen eens gesekst
Ik drink mijn koffie naar hoe mijn stemming isquote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor koffie? En hoe drink jij je koffie?
Lekkerquote:
Sterke koffie willen en er dan melk in gooien? Uhhhm..quote:Op donderdag 1 november 2012 18:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie naar hoe mijn stemming is.. de ene keer is dat zwart.. of zwart met suiker.. of melk en suiker... koffie moet wel goed sterk zijn
.
En drink je dan senseo koffie, filterkoffie of bonenkoffie. Beroepsmatige interessequote:Op donderdag 1 november 2012 18:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie naar hoe mijn stemming is.. de ene keer is dat zwart.. of zwart met suiker.. of melk en suiker... koffie moet wel goed sterk zijn
.
slappe koffie en er dan melk in gooien zeker?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterke koffie willen en er dan melk in gooien? Uhhhm..
Filter of senseo.. maar net wat er in de aanbieding isquote:Op donderdag 1 november 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En drink je dan senseo koffie, filterkoffie of bonenkoffie. Beroepsmatige interesse
cappucino is sterke koffie met melk. Doe maar lekker zo. Doe je goed.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterke koffie willen en er dan melk in gooien? Uhhhm..
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Filter of senseo.. maar net wat er in de aanbieding is. voor bonen heb ik geen geld
.
Ik drink het eigenlijk altijd gewoon zwart, geen cappuccino of expresso ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
cappucino is sterke koffie met melk. Doe maar lekker zo. Doe je goed.
Kopje thee danquote:Op donderdag 1 november 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan nu geen koffie meer drinken
moet zo hockeyen en heb net gegeten, dus dan krijg ik last van mijn buik![]()
MIquote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]zit nu aan de proteïneshake
Nee, ik heb zo'n 5 kilo pot met de smaak kokos genomenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI![]()
Eigen gemaakte proteïneshake?
Er is er ook eentje die smaakt naat B&J Cookie Doughquote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n 5 kilo pot met de smaak kokos genomendie is echt niet te zuipen
maarja ik moet nog ff ...
Waarom?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n 5 kilo pot met de smaak kokos genomendie is echt niet te zuipen
Me 2quote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink mijn koffie altijd zwart met een zoetje (of 2)
Daarnaast veeeeel thee of water
Kokosquote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook echt goorquote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is er ook eentje die smaakt naat B&J Cookie Dough
daaromquote:
Zonde om weg te gooien.quote:
Ik dacht kokos ook, maar die is zo ziek overheersendquote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kokos
Beter had je aardbei of banaan kunnen nemen
Gangbare smaken
Oh? Die vind ik wel te doen eigenlijk..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook echt goor
[..]
daarom
Waarom die shake? Dat was mijn vraagquote:
Energie - hockey?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom die shake? Dat was mijn vraag
quote:
Dan kunnen ze jou als stick gebruikenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en als ik die shit niet gebruik word ik nog dunner als een luciferstok
Dan sport je redelijk intensief dus. Ook nog op een redelijk niveau?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en als ik die shit niet gebruik word ik nog dunner als een luciferstok
Jou ook je hebt iig de lengte alquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen ze jou als stick gebruiken
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik te breed voorquote:Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou ook je hebt iig de lengte al
inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan sport je redelijk intensief dus. Ook nog op een redelijk niveau?
Ja, of juist nietquote:Op donderdag 1 november 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kind moet een shitload aan snoep hebben gekregen.
Niet overdrijvenquote:
Respectquote:
haha thanksquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
kaneel op een vrijdagmiddag
Neequote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moest lachen om mijn grapje, zijn we nu een stel?
Poepiequote:Op donderdag 1 november 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kind moet een shitload aan snoep hebben gekregen.
Probeer het nog eensquote:
Het is mij meegevallen. Beetje zitten keten met wat klasgenootjes.quote:
Nee, ze wil me niet, dat is mij nu wel duidelijk, ik ben alleen goed voor leuke grapjes en af en toe een knuffel.quote:
ok mooiquote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is mij meegevallen. Beetje zitten keten met wat klasgenootjes.
En jij? Stonk je heel erg na het sporten?
Avond etenquote:
kapsalon?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Avond eten.. en een boterkoek vorm..
Haha de vorm en meteen alle ingredienten?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Avond eten.. en een boterkoek vorm..
Uhm say whut... ?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze wil me niet, dat is mij nu wel duidelijk, ik ben alleen goed voor leuke grapjes en af en toe een knuffel.
godverdomme nu heb ik zin in kapsalonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |