Wel echt een fijne spelerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Downstar het volgende:
Reimerink zojuist in stadion Gespot..... Zal dat de versterking zijn?
Had je dit jaar al moeten hebben, succes supporterquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Had je dit jaar al moeten hebben, succes supporter
maargoed ook die horen erbij haha
trouwens;
Toen Cambuur kampioen werd in 1992. Degradeerde VVV. Promoveerde Go Ahead Eagles via de nacompetitie. Eindigde Feyenoord derde, Vitesse vierde en FC Twente zesde in de Eredivisie.
Dit seizoen werden cambuur kampioen, degradeerde VVV afgelopen zondag. Eindigden Feyenoord, Vitesse en Twente resp 3,4 en 6. Go Ahead Eagles gaat zondag promoveren naar de Eredivisie.
Wat loop je te neulen! Ik zit al met beide benen innde Eredivisie!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Niet teveel waarde aan hechten, anders spelen we over 4 jaar weer in de bierleague (mits we zondag promoveren)
Toevallig, ik kwam net naar dit topic om ongeveer bovenstaand verhaaltje te posten! Ik heb het van de week ergens gelezen, ik weet niet of het in De Stentor was of op GA-Eagles.nl, maar goed. Ik wist het alleen niet van VVV en de Eredivisieplekken #3, 4 en 6. Maar dat destijds Cambuur rechtstreeks promoveerde en GAE via de nacompetitie... dat is wel poėtischquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Downstar het volgende:
trouwens;
Toen Cambuur kampioen werd in 1992. Degradeerde VVV. Promoveerde Go Ahead Eagles via de nacompetitie. Eindigde Feyenoord derde, Vitesse vierde en FC Twente zesde in de Eredivisie.
Dit seizoen werden cambuur kampioen, degradeerde VVV afgelopen zondag. Eindigden Feyenoord, Vitesse en Twente resp 3,4 en 6. Go Ahead Eagles gaat zondag promoveren naar de Eredivisie.
quote:Wij hebben niet meer de illusie dat we successen gaan beleven. Mocht het dan toch een keer gebeuren, is het alleen maar mooier.
Nou, ben al 25 jaar supporter maar ben ook al sinds m'n 17e weg uit Deventer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Had je dit jaar al moeten hebben, succes supporter
maargoed ook die horen erbij haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |