abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:59:18 #181
283085 TWP
kassalade
pi_118759882
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zou je kunnen uitwijden over dat culturele hoogtepunt?
Een stad als Istanbul is uniek. Samenkomst van moderne en traditionele culturen. Komt in uiting in de stadsbouw, maar ook in de aard van de mensen die er wonen.
:)
pi_118759908
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:48 schreef PizzaMizza het volgende:
Triggershot, is er een ander topic waar jij actief bent met betrekking tot Israel? Dan kunnen wij daar verder discussieren.

Ik kan namelijk niet discussieren als iemand zoiets zegt:

[..]

Ben jij nog normaal? Ik hoop dat jij een mooie ban krijgt. Dit is niet meer normaal. Wat een walgelijk persoon ben je.
Groot gelijk, idiote reactie. Ik dm je wel als ik een topic tegenkom :P
pi_118759910
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:55 schreef TWP het volgende:
Je bent ook een idioot als je nu nog durft te beweren dan Turkije niet een van de mooiste landen van de wereld is. Niet alleen economisch ontzetten sterk, maar ook nog eens cultureel een groot hoogtepunt.
Economisch ontzettend sterk? Volgens mij weet jij niet hoe de wereldeconomie werkt (bankensysteem).
#freefrederike
pi_118759929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:59 schreef TWP het volgende:

[..]

Een stad als Istanbul is uniek. Samenkomst van moderne en traditionele culturen. Komt in uiting in de stadsbouw, maar ook in de aard van de mensen die er wonen.
Zelf heb ik meer met Izmir maar Boel is een opmerkelijke stad ja.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:01:26 #185
283085 TWP
kassalade
pi_118759953
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Economisch ontzettend sterk? Volgens mij weet jij niet hoe de wereldeconomie werkt (bankensysteem).
Oh, jij bent er zo een die alleen uit gaat van de macht van de banken?
:)
pi_118759968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef KrAlex het volgende:
Het begon met nationalistische Turken, het eindigt met het feit dat Joden net zo nationalistisch zijn en vaak zelfs een tikkeltje verder gaan door te roepen dat Joden overal te wereld alles in de hand zouden hebben. :')

Ook is het grote Turkije geen grootmacht kwa leger, maar het kleine Israel is dat wel. :') Klinkt heel realistisch.

"Ik heb express niet alle Joden vermoord, zodat de mensheid kan zien waarom ik het deed" Adolf Hitler

Geniale quote van hem, maar hij had ze gewoon allemaal af moeten maken. :)
Attaturk draait zich om in z'n graf na zo'n beschamende uitspraak die de hele progressie die Turken hebben gemaakt nogmaals ondermijnt, schaam je, schaam je heel diep.
pi_118759976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:56 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Huilebalk, ik doe toch helemaal niks richting de joden. Je opent een topic om de Turken de grond in te boren en vervolgens draait het allemaal de verkeerde kant op en voel je je aangevallen. :')

Je mag doen en laten wat je wilt, maar als ik wat heb tegen joden dan ben ik vanzelfsprekend niet droevig om hetgeen wat Hitler destijds heeft uitgespookt.

Ik leef in het heden en ik heb niks meegemaakt van die oorlog, hooguit een paar games gespeeld en heel wat gelezen op het internet erover. Ik zou dan inderdaad anders praten, maar dan stond ik waarschijnlijk ook aan jou kant in deze discussie. :')
Maar je staat wel stil bij Canakkale, Istiklal Savasi etc?
pi_118760002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Attaturk draait zich om in z'n graf na zo'n beschamende uitspraak die de hele progressie die Turken hebben gemaakt nogmaals ondermijnt, schaam je, schaam je heel diep.
:')
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:02:56 #189
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118760024
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hoe durf jij dit nog te zeggen nadat je zei '' Hij had ze allemaal moeten uitroeien '' ?

[..]

Als je je eens beter inlas zag je dat het ging om NATIONALISTISCHE Turken en is zowat een van de eerste regels van mijn topic een bevestiging dat ik juist niet alle turken over 1 kam scheer. :)

[..]

Je bent een walgelijk persoon. Dat heb ik je eerder al verweten en mijn verwijt was dan ook volkomen terecht. Xenofobie en rassenhaat is wat jou heeft gemaakt tot een mislukkeling die het succes van een volk omzet tot haat naar dat volk. Ik vind het gewoon walgelijk hoe dit kan gebeuren. Dit soort mensen zijn dezelfde mensen die tegen het gelijk behandelen van negers in amerika zijn.

:r :r :r
Het maakt me echt niet uit of je mij nu een aardige knul vindt ofniet. En heb niks tegen donkere mensen die graag geen "neger" genoemd willen worden omdat ze zich daarmee beledigd voelen. :)

Negeer mij gewoon als je mij walgelijk vind en rot gewoon een tyfus eind op man. Huilebalk, je zal nu wel in een hoekje zitten jaken omdat een of andere Turk bewondering heeft voor de verrichtingen van Adolf Hitler.

Zo vind ik het bijvoorbeeld ook helemaal niet erg wat Saddam Hussein in het noorden van Irak deed, maar kan ik er weer niet tegen dat die Joden het land inpikken van de Palestijnen. :)

Het is mijn mening en die hoor jij zoals iedereen te respecteren ookal is dit tegen het zere beentje van jou.
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 23:03:22 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118760040
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Met je ogen dicht zeker want er klopt geen drol van :D
Uiteraard, aai over je bolletje!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_118760065
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
:? :?
pi_118760089
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Uiteraard, aai over je bolletje!
Afblijven :( mijn haartjes zaten net goed ;(
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:05:08 #193
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118760099
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar je staat wel stil bij Canakkale, Istiklal Savasi etc?
Tuurlijk, ik ben boven alles gewoon een Turk met ook de overdreven nationalistische gevoelens. Ik krijg ook kippenvel als ik lees over de strijd die onze voorvaderen hebben gevochten, maar ik heb gewoon een bepaalde mening over een aantal zaken. Daar hoeft Ataturk zich echt niet voor om te draaien.
pi_118760148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

:? :?
Alle Turken gebruiken Ataturk als grondlegger van zijn eigen idealen in het publieke domein, Soenieten, Democraten, Republikeinen, Liberalen, Alevieten, om een punt te scoren, het enige wat miste was een Jood op FOK! en dat is nu ook gebeurd. :')
pi_118760167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Het maakt me echt niet uit of je mij nu een aardige knul vindt ofniet. En heb niks tegen donkere mensen die graag geen "neger" genoemd willen worden omdat ze zich daarmee beledigd voelen. :)

Negeer mij gewoon als je mij walgelijk vind en rot gewoon een tyfus eind op man. Huilebalk, je zal nu wel in een hoekje zitten jaken omdat een of andere Turk bewondering heeft voor de verrichtingen van Adolf Hitler.

Zo vind ik het bijvoorbeeld ook helemaal niet erg wat Saddam Hussein in het noorden van Irak deed, maar kan ik er weer niet tegen dat die Joden het land inpikken van de Palestijnen. :)

Het is mijn mening en die hoor jij zoals iedereen te respecteren ookal is dit tegen het zere beentje van jou.
Het is jouw mening dat jij vindt dat genocide op z'n plaats is? En je vindt het niet erg wat Hussein deed bij de Koerden?

Het laat gewoon zien dat jij 1 van de walgelijkste personen bent van deze wereld. Als ik niet beter wist ging ik dezelfde uitspraken doen over jouw volk, maar gelukkig lijd ik niet aan xenofobie en laat ik mijn meningen niet beinvloeden door gedesoriënteerde politieke leiders die het contact met de werkelijkheid hebben verloren. ;)
#freefrederike
pi_118760183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:05 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ben boven alles gewoon een Turk met ook de overdreven nationalistische gevoelens. Ik krijg ook kippenvel als ik lees over de strijd die onze voorvaderen hebben gevochten, maar ik heb gewoon een bepaalde mening over een aantal zaken. Daar hoeft Ataturk zich echt niet voor om te draaien.
Ja en dan mag je je nu voorstellen, dat die oorlogen geen overwinning, maar een nederlaag waren en met alle doden en leed van dien, en dan nog eens je eigen reacties lezen over Hitler en de Joden en proberen in te leven in Pizza, per slot van rekening heb jij die oorlogen ook niet meegekregen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:08:23 #197
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118760241
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is jouw mening dat jij vindt dat genocide op z'n plaats is? En je vindt het niet erg wat Hussein deed bij de Koerden?

Het laat gewoon zien dat jij 1 van de walgelijkste personen bent van deze wereld. Als ik niet beter wist ging ik dezelfde uitspraken doen over jouw volk, maar gelukkig lijd ik niet aan xenofobie en laat ik mijn meningen niet beinvloeden door gedesoriënteerde politieke leiders die het contact met de werkelijkheid hebben verloren. ;)
Mooie woorden maar het doet me niks. ^O^
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 november 2012 @ 23:09:34 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118760290
Topic dicht.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')