abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118810036
Yeah! *O*
pi_118810659
Break Jano :o.
sig verwijderd door FA
pi_118810690
Wat een challenge
pi_118810705
Paar miraculeuze punten uit het niets en break Janowicz
pi_118810843
Die break van Ferrer was ook uit het niets net..past wel een beetje in de wedstrijd. Komt de rebreak al aan :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118810937
Kutfransen, joelen voor een let. :')
pi_118810964
De return van Ferrer _O_
pi_118811099
Zo kan-ie wel weer Janowicz. Jezus.
pi_118811139
Rebreak 2-2.
sig verwijderd door FA
pi_118811147
Wat een faalgame zeg, meteen rebreak :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118811785
Paar gemiste breakpoints van Jano in de vorige game en nu is het zelfs 2-4..pff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_118811792
*4-2..
sig verwijderd door FA
pi_118811805
Een Roowbin!
pi_118811928
Dé man van 2012 voor mij hoor. Zeven toernooien gewonnen. ^O^
pi_118811970
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef Rosario het volgende:
Dé man van 2012 voor mij hoor. Zeven toernooien gewonnen. ^O^
Ferrer is een held hoor, maar het type toernooien maken ook nog een klein beetje uit.
pi_118812125
GSM Ferrer, eindelijk een Masters-titel voor hem.
sig verwijderd door FA
pi_118812133
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ferrer is een held hoor, maar het type toernooien maken ook nog een klein beetje uit.
Tuurlijk, maar hij doet daar ook gewoon aan mee hè. In de zomer staat hij ons gewoon te vermaken in een verregend Zweeds gehucht genaamd Bastad, terwijl de rest van de top tien op een jacht in St. Tropez zit.
pi_118812179
Leuk voor Ferrer, maar jammer dat Jano vandaag zo matig was. Commentaar bij Sport1 was wel spot on..hij was teveel met zijn imago en met nieuwe maniertjes bezig ineens :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_118812192
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Rosario het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar hij doet daar ook gewoon aan mee hè. In de zomer staat hij ons gewoon te vermaken in een verregend Zweeds gehucht genaamd Bastad, terwijl de rest van de top tien op een jacht in St. Tropez zit.
Is ook makkelijk vol te houden als je doping gebruikt.
pi_118812233
quote:
8s.gif Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef luckass het volgende:

[..]

Is ook makkelijk vol te houden als je doping gebruikt.
Voor mij is hij onschuldig totdat het tegendeel bewezen is hoor.
pi_118812235
GSM Ferrer, eindelijk een MS titel.
Had het ze allebei gegund, maar Jerzy heeft nog meer tijd. Kijken of dit een één keer gebeurtenis is of dat hij het vaker kan presteren.
pi_118812310
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Leuk voor Ferrer, maar jammer dat Jano vandaag zo matig was. Commentaar bij Sport1 was wel spot on..hij was teveel met zijn imago en met nieuwe maniertjes bezig ineens :')
Wat the fuck? Dat is echt totaal niet spot on.
pi_118812372
7 titels dit jaar, maar dit is de eerste grote titel...de rest waren allemaal Mickey Mouse toernooitjes...Maar wel heel knap! Kijken wat ie met zijn doping kan doen in London!

En ik ben geen fan geworden van Jano, ik vind het maar een vervelend mannetje met een wat rare speelstijl...dat kan gewoon niet goed gaan...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118812380
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Wat the fuck? Dat is echt totaal niet spot on.
Natuurlijk wel. Hij staat ineens te kreunen als een gek, komt de baan op alsof hij Djokovic is en stond echt vaak te showboaten op rare momenten..

Uiteindelijk zal hij wel Dolgopolov de tweede worden. Onorthodox, veel dropshots en mega wisselvallig :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_118812657
Meh, hij speelt al de hele week "raar". Als dat lukt wordt hij geroemd omdat hij zo "vrij voor zijn schoten durft te gaan" en als het niet lukt is er wel ergens een commentator lul die aan de wal staat te zeuren over "showboaten".

In werkelijkheid heeft hij de langste week van zijn leven gehad, is hij moe op elke mogelijke manier en lukte sommige dingen net niet vandaag. Daarnaast speelde Ferrer een superdegelijke, professionele wedstrijd, dan wordt het hem gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')