Nee hoor, iedereen is welkom.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:42 schreef CytiseChromatique het volgende:
Is dit alleen voor mannelijke homo's?
Die zitten hier amperquote:Op donderdag 1 november 2012 15:42 schreef CytiseChromatique het volgende:
Is dit alleen voor mannelijke homo's?
Dat valt me wel tegen van je, dat geen van die 49 bekeerde hetero's van jou de moeite heeft genomen om in ons topic te komen postenquote:
Nou dat hou ik ook eigenlijk liever gescheiden dat soort dingenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt me wel tegen van je, dat geen van die 49 bekeerde hetero's van jou de moeite heeft genomen om in ons topic te komen posten
Ik heb PM en DMquote:Op donderdag 1 november 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een erg lachwekkend verhaal over de laatste hetero, maar ik weet niet zo goed of ik dat hier wel neer kan zetten aangezien het ook nog een andere fokker betreft. Sterker nog, een andere [HOMO]-fokker
Check!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Zodra je een hoedje en sjaaltje draagt
Oh ja, maar de meeste lesbo's mochten mij niet zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
Er is overigens ook een lesbo-reeks: [Lesbeau] #458 - Waar we er niets van snappen!
Ik ook.quote:
Dat is niet eens een drama meer te noemen tegenwoordig. Het is meer een ingevuld formulier waar je alleen de naam nog hoeft in te vullen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat hou ik ook eigenlijk liever gescheiden dat soort dingen
Kan anders toch zeker de drama's niet meer vermelden hier!!
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is niet eens een drama meer te noemen tegenwoordig. Het is meer een ingevuld formulier waar je alleen de naam nog hoeft in te vullen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een erg lachwekkend verhaal over de laatste hetero, maar ik weet niet zo goed of ik dat hier wel neer kan zetten aangezien het ook nog een andere fokker betreft. Sterker nog, een andere [HOMO]-fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |