quote:Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Push me and then just touch me, so I can get my satisfaction.
[ afbeelding ]
De bovenstequote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gulzigaard!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen en neem ze derhalve allemaal!
Ik gleed uitquote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je eerst zorgen dat je niet vroegtijdig morst
Het kaarsje ging uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over jou. Je was spekgladquote:![]()
Boobytrapquote:Op donderdag 1 november 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zorgen dat je nooit meer uitglijd
Vieze geile bende hier.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Helemaal verkleumd
.
Hoe is het hier?
Hier nietquote:
Uitsmeren op de kale kano van Cue_...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Under_Score het volgende:
waar moest die massage olie ook alweer heen?
Het zit er vandaag ook niet in voor mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik voel me net een Britse vrouw, die willen ook meer seks.
Dus, hoe laat kom je langsquote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zit er vandaag ook niet in voor mij.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uitsmeren op de kale kano van Cue_...
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Redbaron het volgende:
Laat die winter maar komen, ik ben er weer klaar voor!
Winterbanden onder de auto.. Ketel bijgevuld en de winterkleren met de zomerkleren gewisseldquote:
hoe doe je dat eigenlijk, zo'n ketel bijvullen?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Winterbanden onder de auto.. Ketel bijgevuld en de winterkleren met de zomerkleren gewisseld
Onder de ketel zit vaak een kraan.. deze aansluiten op een radiator. Dan water in slang laten lopen en radiator opendraaien. Water erbij tot de ketel de druk weer voldoende isquote:Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hoe doe je dat eigenlijk, zo'n ketel bijvullen?
Voor studie..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk vertrokken uit Tukkerland?
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je hamburgers moet bakken?
* Honger krijgt van eigen opmerking
mijn ketel zit in het bijhok naast de keuken en niet op zolder, dus ik weet niet of het zo kan. kan wel op zolder mijn radiator ontluchten. misschien dat ik daar water in kan doen op een of andere manierquote:Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Onder de ketel zit vaak een kraan.. deze aansluiten op een radiator. Dan water in slang laten lopen en radiator opendraaien. Water erbij tot de ketel de druk weer voldoende is
strak planquote:
Je typt met mobiel?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is zit er ergens aan zon buis een kraantje. Dat is bij mij in de badkamer. Slang erop, water indoen, kraantje opendoen, kijken hoe de druk oploopt, kraantke dicht.
Het maakt volgens mij weinig uit welke radiator je pakt. Je moet iig op de ketel kijken hoeveel je erbij kunt/moet doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn ketel zit in het bijhok naast de keuken en niet op zolder, dus ik weet niet of het zo kan. kan wel op zolder mijn radiator ontluchten. misschien dat ik daar water in kan doen op een of andere manier
[..]
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is zit er ergens aan zon buis een kraantje. Dat is bij mij in de badkamer. Slang erop, water indoen, kraantje opendoen, kijken hoe de druk oploopt, kraantke dicht.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik voel me net een Britse vrouw, die willen ook meer seks.
WTF?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
Total Recall 2012 was wel ok. Een exacte kopie van het origineel, maar wel vermakelijk.
Ja, ik heb de link ook 12 keer weggeklikt, omdat schandalig. Maar hij is best ok.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WTF?Welke idioot gaat een remake maken van zo'n klassieker?
"Cohaagen, give these people air!"
ook leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
Morgenmiddag een date met een keukenprinses. Bij Bruynzeel dan wel maar toch.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Sterf 'bring your own device'-principe, sterf!
Fijn hoor. Een applicatie die niet kan syncen tijdens roaming laten syncen op een telefoon die moet roamen voor een werkende internetverbinding.quote:
Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry.
Het zit me allemaal niet mee vandaag.
Soms heb je van die dagen. Komt wel goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry.
Het zit me allemaal niet mee vandaag.
Welk merk/kleur ga je keaupen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is het vrijdag. Want ik heb echt geen micrometerkont zin meer.
En ik ga zo 30 liter witte muurverf kopen, want 3 voor de prijs van 2. Met inkoopprijs is het nog steeds duurder dan de gemiddelde verf uit de bouwmarkt. Maar ja. Het dekt.
Serieus? Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welk merk/kleur ga je keaupen dan?
quote:
Goedkope woorden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen. Komt wel goed, denk ik.
In oliën doe je zelf maarquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedkope woorden.Daar heb ik niks aan!
Breng me saucijzenbroodjes en bierworstjes!
Topless!
En ingeolied.
Nee, sorry. Ik voel me niet geroepen iemand die me doodwenst te bedienenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Goedkope woorden.Daar heb ik niks aan!
Breng me saucijzenbroodjes en bierworstjes!
Topless!
En ingeolied.
Ik had me zo netjes verontschuldigt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik voel me niet geroepen iemand die me doodwenst te bedienen![]()
.
No you didn'tquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had me zo netjes verontschuldigt.
Ach, je hebt een slechte dag, shit happensquote:
Vanavond naar Miss Tuk. Morgen en zondag films kopiëren op de laptop voor vakantie, (hand)wasjes draaien, opruimen, dakgoot schoonmaken en misschien nog even lekker met mezelf spelen en hangen met m'n matties.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt een slechte dag, shit happens.
Ga je nog wat leuks doen van 't weekend?
Asiel, verjaardag, paard en vriendinquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond naar Miss Tuk. Morgen en zondag films kopiëren op de laptop voor vakantie, (hand)wasjes draaien, opruimen, dakgoot schoonmaken en misschien nog even lekker met mezelf spelen en hangen met m'n matties.
En jij?
Ik las Assiej.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Asiel, verjaardag, paard en vriendin. In een notendop.
Reminds me, moet de kaartjes nog uitprinten.
Waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las Assiej.
Hoe is het met Assiej? Gaan jullie binnenkort weer een keer naar Enschede?
You're welcome!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Lekker glibberen.
Dit doet mij weer goed. Cue, bedankt!
Ze zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.
Vast wel.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien zou je wel durven.. je zal het echter niet doen.
Oh, dat kan ik wel doen. Echter is het best zinloos hequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben.
Laat me maar weten als jullie gaan. Kom ik een pint Guinness met jullie drinken.
Je lijkt te insinueren dat ik iets win bij jouw aanwezigheidquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint!
Dat zeg ik.. dat gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Of ik tijd heb, zin heb en geil ben...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Of miss Tuk het lijntje wel wat laat vieren die dag
No shit, sherlock.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welk merk/kleur ga je keaupen dan?
Gezelligheid misschien?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lijkt te insinueren dat ik iets win bij jouw aanwezigheid.
Histor voldoet wel. Die koop je voor ¤30 de 10 liter of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, sherlock..
Ze hebben hier truowens ook superverf, die je zelfs zonder schoon te maken over nicotinemuren en roet en weetikwat heen kan smeren. In 1x dekkend. Kost wel 260 euro per 10 liter, maar dan heb je ook wat.
Een Dacia Logan voldoet ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Histor voldoet wel. Die koop je voor ¤30 de 10 liter of zo.Overpriced Sigma pruttel.
Voor de kweek?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Morgen maar eens naar Duitsland voor een pleur vuurgarnalen.
Garnalencocktail, yeah.
Je moet wat over hebben voor mooie muren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gezelligheid misschien?
[..]
Histor voldoet wel. Die koop je voor ¤30 de 10 liter of zo.Overpriced Sigma pruttel.
Ja, dat bedoelde ik ook. Zou ik er ook een aantal in een kweekbakkie gooien, hoef je ze niet vaker te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de schoonmaak en als levend voer.
Misschien. Cup is geen moordvisje, dus ik wil eerst kijken of de groep zich in het aquarium kan stabiliseren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Zou ik er ook een aantal in een kweekbakkie gooien, hoef je ze niet vaker te kopen.
Daar komen ze op terugquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
En die managers maar fappen.
"Bring your own device, het is de toekomst! Hahaha."
"We gooien alles in de cloud! Hartstikke handig. Hahaha."
"Outsourcen is the way to go! Lekker goedkoop. Hahaha."
Sterf.
Mijn muren met Histor zijn hartstikke mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor mooie muren.
Ze is lekker?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom wil de moeder van een collega mijn Facebook vriend worden?Nooit gesproken of ooit maar gezien, dat mens...
Maar ik heb haar toch toegevoegd.
Draganquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom wil de moeder van een collega mijn Facebook vriend worden?Nooit gesproken of ooit maar gezien, dat mens...
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn muren met Histor zijn hartstikke mooi.
Van SW? Dat is mie een tof rokerswief.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, dat kan ook idd. Misschien vreet ie de grote niet op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Cup is geen moordvisje, dus ik wil eerst kijken of de groep zich in het aquarium kan stabiliseren.
Zo niet, dan komt er denk ik wel een kweekbak. Maar daar moet ik nog even voor sparen.
Nee, erger. Die van 'Mad Dog'...quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van SW? Dat is mie een tof rokerswief.
Je nodigt me nooit uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je wilt nooit op de koffie komen.
Dan moet.je ook niet huilen dat ik nooit op de koffie wil komenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je m'n mooie muren beschadigt.
Binnen de kortste keren gaat ze persoonlijke vetes met je op FB zetten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, erger. Die van 'Mad Dog'...
Z'n dochter vind ik tot nu toe meer dan voldoende.
Collega'squote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets![]()
Collega moest iets van me.. wat werk kost.. en wat nu moest
Volgende keer toch die zweep maar weer meenemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is normaal mijn slaafje, maar af en toe ik ook de zijne
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren gaat ze persoonlijke vetes met je op FB zetten.
....bESTE Tuuuker%.....dit...is....ON!!!!! aksetabel.....je...trapt...op...mijn....hard....!!!11
Pas je wel op voor mijn schilderwerk als ik je wel uitnodig?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet.je ook niet huilen dat ik nooit op de koffie wil komen.
denk dat ie dan hard wegrentquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgende keer toch die zweep maar weer meenemen.
Ik zit niet aan muren en kozijnen e.d.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas je wel op voor mijn schilderwerk als ik je wel uitnodig?
Goed zo. Ik ben een beetje panisch voor vlekken en zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit niet aan muren en kozijnen e.d..
Ken jij volwassen mensen die zomaar aan muren gaan zitten met hun handen, danquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ben een beetje panisch voor vlekken en zo.
Gelukkig niet, maar je weet het niet. Da's ook de hoofdreden waarom kinderen niet welkom zijn in Casa Tukkert.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken jij volwassen mensen die zomaar aan muren gaan zitten met hun handen, dan?
Bouvakker "Stap zelf op die ladder en reinig hem zelluf!"quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Damn 'bouwvakkers' altijd.
Vorige week vrijdag:
Dragan: "Kunnen jullie de dakgoot nog een keer voor me reinigen?"
Bouwvakkert: "Natuurlijk, aanstaande maandag komen we!"
Maandag 16:00:
Dragan: "Komen jullie nog?"
Bouwvakkert: "Gaat vandaag niet meer lukken. Ik bel van de week."
Woensdag:
Dragan: "Denk je nog aan me?"
Bouwvakkert: "Natuurlijk. Vrijdag komen we!"
Vrijdag 16:15:
Dragan: "Gaat het vandaag nog lukken?"
Bouwvakkert: "Nee, we zijn nog druk met een dak. Maandag komen we!"
Dragan: "Ja, maar dan ben ik op vakantie..."
Waarom kan je met bouwvakkerts nooit een fatsoenlijke afspraak maken en moet je altijd achter ze aanbellen?
Ik heb geen lange ladder en ik heb matige hoogtevrees.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bouvakker "Stap zelf op die ladder en reinig hem zelluf!"
Dragen: "Ok sorry"
Ja, maar ik ben geen kindquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar je weet het niet. Da's ook de hoofdreden waarom kinderen niet welkom zijn in Casa Tukkert.
of heb je de dakgoot aan de binnenkant van je huis?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Vorige week vrijdag:
Woensdag:
Waarom kan je met bouwvakkerts nooit een fatsoenlijke afspraak maken en moet je altijd achter ze aanbellen?
fijne vakantie!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga er vandoor! Mocht ik niet meer op Fok! komen dit weekend, tot over 2 weken!
Heldquote:
maar dakgootje schoonmaken kun je zelf toch ook wel?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Vorige week vrijdag:
Woensdag:
Ik ben uitgenodigd voor een Halloweenparty, maar dat is 200km verderop. Geen zin om zover te reizenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles goed met Teun? Nog plannen dit weekend?
Okquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb haar net even gesmst. Als ik reactie heb laat ik het jullie weten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb haar net even gesmst. Als ik reactie heb laat ik het jullie weten
U riep?quote:
Mijn PM is dicht, je kan me wel DM'enquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
U riep?
Het gaat op dit moment heel goed met me. Ik heb weer energie, zin om dingen te doen en (vr)eet weer als vanouds. Ook maar sinds een paar dagen hoor. Ver lopen gaat nog niet zo goed maar dat komt nog wel.
Vorige week hing het ziekenhuis alweer aan de telefoon dat ik weer aan de chemo kon. Ja doeiiii....zo snel na een operatie? Ik heb gezegd dat ik dat mooi niet doe en dat ik een gesprek wil met dr Schot.
Maandag om kwart voor 12 moet ik er zijn.
@Nath, dat telefoonnr klopt niet meer. Ik stuur je een PM met mn nieuwe nummer.
Super!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
U riep?
Het gaat op dit moment heel goed met me. Ik heb weer energie, zin om dingen te doen en (vr)eet weer als vanouds. Ook maar sinds een paar dagen hoor. Ver lopen gaat nog niet zo goed maar dat komt nog wel.
Vorige week hing het ziekenhuis alweer aan de telefoon dat ik weer aan de chemo kon. Ja doeiiii....zo snel na een operatie? Ik heb gezegd dat ik dat mooi niet doe en dat ik een gesprek wil met dr Schot.
Ja eindelijk. En dan zou ik nu eigenlijk alweer doodziek moeten zijn van de chemo die niet aanslaat. Vorige week toen ze belden was ik nog helemaal niet beter. Er is zo gerommeld in mijn buik bij de operatie dat ik tot een paar dagen geleden elke dag misselijk was en zowat elke dag heb gekotst, om over moeite met kakken maar niet te spreken. Alsof mn maag gekneusd was en mn darmen in de knoop lag. Nu ik daar geen last meer van heb kan ik weer eten, kakken en goed slapen dus heb ik mn energie weer terug.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn PM is dicht, je kan me wel DM'en
Fijn dat je je beter voelt![]()
Heee je bent er weer!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
U riep?
Justinquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heee je bent er weer!Heb je gemist
quote:
quote:
Groepsknuffelquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Groepsknuffel![]()
Mag tot een orgie leiden!![]()
Helaas....ik mag 6 weken geen sex hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Groepsknuffel![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Helaas....ik mag 6 weken geen sex hebben.
Joint met jointquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Groepsknuffel![]()
Hm?quote:
Snap je nie?quote:
Neequote:
Die orgie. Ik join met een joint. Lekker spacend orgieënquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die orgie. Ik join met een joint. Lekker spacend orgieën
Haha. Ben nogal flauw. Maja had ook joint gehad. Nu fijn slapen.quote:
Meur zequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha. Ben nogal flauw. Maja had ook joint gehad. Nu fijn slapen.allen.
quote:
quote:
aan beide kanten van de keuken een deel dus?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld. Weet alleen nog niet zeker of ik dat blad neem.
joahquote:
Mwaquote:
yup.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan beide kanten van de keuken een deel dus?
Mooi doan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Weer 3 punten erbij
Vorige week tegen de koploper gewonnen, deze week tegen de nr2
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Weer 3 punten erbij
Vorige week tegen de koploper gewonnen, deze week tegen de nr2
Mooi! Nu Twente nog.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Goeiendag
Vanmorgen gewonnen met de voetbal
Goed bezig!quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Goeiendag
Vanmorgen gewonnen met de voetbal
Dan ga je op ziekenbezoek.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Meh, van een volgeplande avond naar een lege. Vriendin ziek.
Ja, want daar zit je echt op te wachten wanneer je zit te kotsen boven de pleequote:
Kweenie wat ze heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want daar zit je echt op te wachten wanneer je zit te kotsen boven de plee.
ik niet. Mijn broertje welquote:
ja hoor. Zaterdag een beetje bijkomen van vrijdag en zondag eerst voetballen en daarna nog ergens op bezoek geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
De mensen trouwens nog een beetje leuk weekend gehad?
vrijdag saaie avond kroeg gehad, zaterdag leuke avond kroeg, zondag wel oke gedanst.quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
ja hoor. Zaterdag een beetje bijkomen van vrijdag en zondag eerst voetballen en daarna nog ergens op bezoek geweest.
Jij dan?
Maar het is middag.. en we moeten nog 2 uurquote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe mij maar middagenof avonden
of nacht
Maar geen ochtenden
Beter dan nog 8 uur moeten in de ochtendquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is middag.. en we moeten nog 2 uur
Droevig vooruitzicht is datquote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan nog 8 uur moeten in de ochtend
Kloptquote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan nog 8 uur moeten in de ochtend
Ik was ook wel even van slag toen ik die advertentie zag, iddquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
hallihallo
[ afbeelding ]
wat dapper om dat zo in de advertentie te zetten!! heftig, heel heftig
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen. Kwam binnen en kreeg gelijk te horen dat de nieuwe collega een knobbeltje had gevonden in haar borst. Geen lekker nieuws dus
Verder
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]bah. Bij mijn achternicht hebben ze gisteren beide borsten geamputeerd.
13:49:49 uur, ultiemquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
\m/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |