quote:Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Push me and then just touch me, so I can get my satisfaction.
[ afbeelding ]
De bovenstequote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gulzigaard!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen en neem ze derhalve allemaal!
Ik gleed uitquote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je eerst zorgen dat je niet vroegtijdig morst
Het kaarsje ging uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over jou. Je was spekgladquote:![]()
Boobytrapquote:Op donderdag 1 november 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zal ik niet zorgen dat je nooit meer uitglijd
Vieze geile bende hier.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Helemaal verkleumd
.
Hoe is het hier?
Hier nietquote:
Uitsmeren op de kale kano van Cue_...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Under_Score het volgende:
waar moest die massage olie ook alweer heen?
Het zit er vandaag ook niet in voor mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik voel me net een Britse vrouw, die willen ook meer seks.
Dus, hoe laat kom je langsquote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zit er vandaag ook niet in voor mij.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uitsmeren op de kale kano van Cue_...
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Redbaron het volgende:
Laat die winter maar komen, ik ben er weer klaar voor!
Winterbanden onder de auto.. Ketel bijgevuld en de winterkleren met de zomerkleren gewisseldquote:
hoe doe je dat eigenlijk, zo'n ketel bijvullen?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Winterbanden onder de auto.. Ketel bijgevuld en de winterkleren met de zomerkleren gewisseld
Onder de ketel zit vaak een kraan.. deze aansluiten op een radiator. Dan water in slang laten lopen en radiator opendraaien. Water erbij tot de ketel de druk weer voldoende isquote:Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hoe doe je dat eigenlijk, zo'n ketel bijvullen?
Voor studie..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk vertrokken uit Tukkerland?
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je hamburgers moet bakken?
* Honger krijgt van eigen opmerking
mijn ketel zit in het bijhok naast de keuken en niet op zolder, dus ik weet niet of het zo kan. kan wel op zolder mijn radiator ontluchten. misschien dat ik daar water in kan doen op een of andere manierquote:Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Onder de ketel zit vaak een kraan.. deze aansluiten op een radiator. Dan water in slang laten lopen en radiator opendraaien. Water erbij tot de ketel de druk weer voldoende is
strak planquote:
Je typt met mobiel?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is zit er ergens aan zon buis een kraantje. Dat is bij mij in de badkamer. Slang erop, water indoen, kraantje opendoen, kijken hoe de druk oploopt, kraantke dicht.
Het maakt volgens mij weinig uit welke radiator je pakt. Je moet iig op de ketel kijken hoeveel je erbij kunt/moet doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn ketel zit in het bijhok naast de keuken en niet op zolder, dus ik weet niet of het zo kan. kan wel op zolder mijn radiator ontluchten. misschien dat ik daar water in kan doen op een of andere manier
[..]
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is zit er ergens aan zon buis een kraantje. Dat is bij mij in de badkamer. Slang erop, water indoen, kraantje opendoen, kijken hoe de druk oploopt, kraantke dicht.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik voel me net een Britse vrouw, die willen ook meer seks.
WTF?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
Total Recall 2012 was wel ok. Een exacte kopie van het origineel, maar wel vermakelijk.
Ja, ik heb de link ook 12 keer weggeklikt, omdat schandalig. Maar hij is best ok.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WTF?Welke idioot gaat een remake maken van zo'n klassieker?
"Cohaagen, give these people air!"
ook leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:19 schreef Kreator het volgende:
Morgenmiddag een date met een keukenprinses. Bij Bruynzeel dan wel maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |