ben benieuwdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
straks maar 's m'n cv opsnorren want die moest mee
niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben benieuwd
Moet je ook je wietpas mee?
Die gaat toch wegquote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben benieuwd
Moet je ook je wietpas mee?
Join the clubquote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo matig en ziekig en ik heb paarse vlekken onder mn ogen![]()
goeden ideequote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Mss het volgende:
Mir gewoon op je CV zetten dat je in een koffiebar hebt gewerkt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook zeggen dat je in de plantenhandel zat Mir!
Niet in Onslowtenue meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Mirjam het volgende:
even mijn bevlekte vest verwisselen voor een netter vestje en dan ga ik maar
lig je al in foetushouding te jammeren?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben verlaten, mijn moeder ging wat ophalen, maar ze komt niet terug.
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lig je al in foetushouding te jammeren?
Ghehehehequote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die baan van Mir is wel één van de weinige waar "teveel ervaring met de materie" een gerechtvaardigd excuus is voor een afwijzing
pehehehehequote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die baan van Mir is wel één van de weinige waar "teveel ervaring met de materie" een gerechtvaardigd excuus is voor een afwijzing
gewoon vragen of ze een hoge kruk voor je willen neerzetten met wieltjons, kan je zo rollin' achter de toonbankquote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef Mirjam het volgende:
en ik denk niet dat het wat wordt want 5x7 uur werken en weinig/geen mogelijkheden tot zitten.
sta je dan met je dubbolon hernia
not gonna happen denk ik, ik vroeg al of ik kon zitten aangezien ik krukken zag, maar hij zei dat het daarvoor te druk wasquote:Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een hoge kruk voor je willen neerzetten met wieltjons, kan je zo rollin' achter de toonbank
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Gewoon op de bar gaan liggen Mir, dat waarderen ze vast wel!
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Gewoon op de bar gaan liggen Mir, dat waarderen ze vast wel!
dit loopt uit de klauwenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezen![]()
Incl. borsten uit okselgatenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezen![]()
deo iets?quote:
Ja, is deo, gewoon een soort geurloze kristal, die maak je nat en wrijf je in je oksel. Maar het werktquote:
Oeh das wel mooi tochquote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is deo, gewoon een soort geurloze kristal, die maak je nat en wrijf je in je oksel. Maar het werkt
nee, ik ruik dus niks onder mijn oksels, terwijl ik momenteel mijn eigen haar al ruik zeg maarquote:
Nu heb ik zin in frietquote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu ga ik naar huis en wellicht friet halen; want anders ben ik echt laat thuis en heb weer standby en vanaf vandaag heeft nieuwe klant ook standby dus ik verwácht wel een aantal telefoons eigenlijkOw joy
He bahquote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zucht... Had cif geappt of ie het zag zitten om even boodschappen te doen want ik moet zo samson ophalen en ben dan pas om 18u thuis (of bij de winkel dus) en hij moest om 18u30 vertrekken naar voetbal. Krijg ik terug dat ie niet naar voetbal gaat dat ie niet lekker is
Het gaat maar niet beter....Ik vind het vooral voor hem ook zo vervelend. Ik denk dat ie nu in 3 maand tijd ongeveer; zich maar 1 week gewoon goed voelde...............
[..]
Oeh das wel mooi tochIk heb gewoon rexona roller spul.... heel standaard dus
Ahh, chill spul dan!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ruik dus niks onder mijn oksels, terwijl ik momenteel mijn eigen haar al ruik zeg maar
Omg dat soort mensenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Collega wilde even mijn telefoon bewonderen, laat ie 'm vallen
Ik meteen gillen
SORRYquote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in friet
Fijne avond mop
Apart ding wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is deo, gewoon een soort geurloze kristal, die maak je nat en wrijf je in je oksel. Maar het werkt
Zo moeilijk om te zien ookquote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zucht... Had cif geappt of ie het zag zitten om even boodschappen te doen want ik moet zo samson ophalen en ben dan pas om 18u thuis (of bij de winkel dus) en hij moest om 18u30 vertrekken naar voetbal. Krijg ik terug dat ie niet naar voetbal gaat dat ie niet lekker is
Het gaat maar niet beter....Ik vind het vooral voor hem ook zo vervelend. Ik denk dat ie nu in 3 maand tijd ongeveer; zich maar 1 week gewoon goed voelde...............
[..]
Oeh das wel mooi tochIk heb gewoon rexona roller spul.... heel standaard dus
Cif gaat kokenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe wat een onzin
GENIET!!!
ff YouTuben anders?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Ik krijg de TL in de badkamer niet los, dus ik kan 'm niet vervangen. Zit nu al twee dagen zonder licht in de badkamer.
Eh sorry?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Ik krijg de TL in de badkamer niet los, dus ik kan 'm niet vervangen. Zit nu al twee dagen zonder licht in de badkamer.
Hij heeft italiaanse ovenschotel gemaakt!quote:
WELKON WELKON WAAR BLIJFT DIE PIC?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij heeft italiaanse ovenschotel gemaakt!![]()
En ERMAHGERD! 1 trui van mn ebayfaal is bezorgd woot!!!
DE HOODIE BEN NOG AAN HET ETENquote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WELKON WELKON WAAR BLIJFT DIE PIC?
JOMNGE WIJ ZIJN TOCH BELANGRIJKER DAN VOEDERTIJDquote:Op donderdag 1 november 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DE HOODIE BEN NOG AAN HET ETEN
DAT KAN BEST TEGELIJK MET PIC NEMEN!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DE HOODIE BEN NOG AAN HET ETEN
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT KAN BEST TEGELIJK MET PIC NEMEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[..]O hij past toch wel aardig he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem wel een maat groter willen![]()
En ik vind hem nog steeds tof
(ben benieuwd of je de maaltijd red zonder grote rode tomatensausvlek erop![]()
)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik had er een handdoek onder liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hij past toch wel aardig he?
Ik zou hem wel een maat groter willen![]()
En ik vind hem nog steeds tof
(ben benieuwd of je de maaltijd red zonder grote rode tomatensausvlek erop![]()
)
Nee valt eik goed mee. Wol-achtig iets aan de binnenkant.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, ik vind het een leuk ding
Issie dun?
Kut, ik wil hem toch echt ookquote:Op donderdag 1 november 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee valt eik goed mee. Wol-achtig iets aan de binnenkant.Had hem wel nóg dikker verwacht hoor; maar ik vind het zo eik wel goed
Maar waar zijn mijn andere 4 truien en mijn riempje nu![]()
Ik ben er ook echt blij meequote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, ik wil hem toch echt ook
Wrom dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef Mss het volgende:
Fuck, ik heb mezelf even ¤4000 door de neus geboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |