ben benieuwdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
straks maar 's m'n cv opsnorren want die moest mee
niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben benieuwd
Moet je ook je wietpas mee?
Die gaat toch wegquote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben benieuwd
Moet je ook je wietpas mee?
Join the clubquote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo matig en ziekig en ik heb paarse vlekken onder mn ogen![]()
goeden ideequote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Mss het volgende:
Mir gewoon op je CV zetten dat je in een koffiebar hebt gewerkt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook zeggen dat je in de plantenhandel zat Mir!
Niet in Onslowtenue meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Mirjam het volgende:
even mijn bevlekte vest verwisselen voor een netter vestje en dan ga ik maar
lig je al in foetushouding te jammeren?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben verlaten, mijn moeder ging wat ophalen, maar ze komt niet terug.
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lig je al in foetushouding te jammeren?
Ghehehehequote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die baan van Mir is wel ÊÊn van de weinige waar "teveel ervaring met de materie" een gerechtvaardigd excuus is voor een afwijzing
pehehehehequote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die baan van Mir is wel ÊÊn van de weinige waar "teveel ervaring met de materie" een gerechtvaardigd excuus is voor een afwijzing
gewoon vragen of ze een hoge kruk voor je willen neerzetten met wieltjons, kan je zo rollin' achter de toonbankquote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef Mirjam het volgende:
en ik denk niet dat het wat wordt want 5x7 uur werken en weinig/geen mogelijkheden tot zitten.
sta je dan met je dubbolon hernia
not gonna happen denk ik, ik vroeg al of ik kon zitten aangezien ik krukken zag, maar hij zei dat het daarvoor te druk wasquote:Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een hoge kruk voor je willen neerzetten met wieltjons, kan je zo rollin' achter de toonbank
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Gewoon op de bar gaan liggen Mir, dat waarderen ze vast wel!
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Gewoon op de bar gaan liggen Mir, dat waarderen ze vast wel!
dit loopt uit de klauwenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezen![]()
Incl. borsten uit okselgatenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer... heb ik een onslow op de bar liggen image met mir-hoofd. Wat is dezen![]()
deo iets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |