En dat gevoel blijf je houden tot ze volwassen zijnquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
awww, DaD
ik moet zeggen dat ik juist meer ga twijfelen nu wij het gehad hebben over een termijn... het lijkt wel erg dichtbij, en ik vraag me af of ik stabiel en volwassen genoeg ben voor een kindje
Hey doe's nietquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
awww, DaD
ik moet zeggen dat ik juist meer ga twijfelen nu wij het gehad hebben over een termijn... het lijkt wel erg dichtbij, en ik vraag me af of ik stabiel en volwassen genoeg ben voor een kindje
aww, ja als ik een baby vasthoud dan verdwijnen de twijfels ook wel... naja, we gaan pas op zn vroegst over een half jaar proberen, dus ach...quote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hey doe's niet. Jij gaat een awesome moeder zijn! Mijn mini vond je iig al een prima surrogaat
![]()
.
Bij deze beloofd!quote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat superschattig, kwak!. Wil je er ook ooit eentje voor mij maken?
Nou jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
En jullie gaan over een half jaar beginnen! Wat tof!.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou jadat is mijn vertaling van "als ik afgestudeerd ben" van mijn vriendje
euhm, ik heb het boekje gekocht voor een paar euro, maar er staan er ook veel van online bij de telegraaf of all places!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, wat een geweldig vestje!!!![]()
![]()
Heb je een link van het patroon? Ik ken een aanstaande oma die dat vast heel graag wil breien
Ohhhh nu wil ik ook leren breienquote:Op maandag 19 november 2012 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
aww, ja als ik een baby vasthoud dan verdwijnen de twijfels ook wel... naja, we gaan pas op zn vroegst over een half jaar proberen, dus ach...
heb net een vestje afgemaakt voor de baby van een collega, ben er helemaal verliefd op (er moeten alleen nog knoopjes op). Als ik ooit zelf een kindje krijg ga ik los met breien!! (hij is wel een beetje netter in elkaar gezet dat t vest van jouw mini Phaidraik snap nu pas hoe het eigenlijk moest....)
[ afbeelding ]
de kleur is vrij fris geel, dit is avondlicht...
Mooi!! Het vestje voor mijn mini vind ik ook prachtigquote:Op maandag 19 november 2012 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
aww, ja als ik een baby vasthoud dan verdwijnen de twijfels ook wel... naja, we gaan pas op zn vroegst over een half jaar proberen, dus ach...
heb net een vestje afgemaakt voor de baby van een collega, ben er helemaal verliefd op (er moeten alleen nog knoopjes op). Als ik ooit zelf een kindje krijg ga ik los met breien!! (hij is wel een beetje netter in elkaar gezet dat t vest van jouw mini Phaidraik snap nu pas hoe het eigenlijk moest....)
[ afbeelding ]
de kleur is vrij fris geel, dit is avondlicht...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Wumb het volgende:
Stel ze tijdig op de hoogte, want stel nou, dat de roze wolk, zo roze niet is na de bevalling?! Dan zit jij straks met kind op de PAAZ-afdeling. (Even heel cru gezegd).
Op de vorige pagina staat die post, Maar dit is allang besproken met Q-B, en daar heb ik mijn excuses ook aangeboden voor mijn extreme lompheid, dus ik snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Huh? Die post was toch een topic terug!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi!! Het vestje voor mijn mini vind ik ook prachtig. De kleur staat hem tof! Al is hij nu wat te klein aan het worden... Ik stuur je nog wel een fotootje binnenkort!
En een half jaar is zo om, wat spannend!
dit is 100 procent katoen!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh kwakzor wat leuk!!
Ik hoop zo dat onze toekomstige mini niet dezelfde wol/acryl allergie heeft als zijn of haar papa en mama!
Oh en heel herkenbaar hoor Kwakzor, Bij ons ligt de planning er ook voor over een half jaar, en nu het dan een soort definitief is, dan slaat de twijfel af en toe wel toe! Maar wij kunnen dit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |