Dat is 1 van de punten ja, of het daadwerkelijk gebeurd valt nog te bezienquote:
We hebben je geen deadline gegevenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
Kusjes, erotische verhalen ... Wat een hoge verwachtingen om aan te voldoen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft haar hand zoveel seksuele ervaring?
Het is correct geschreven op deze manier.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft haar hand zoveel seksuele ervaring?
YEAHquote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is correct geschreven op deze manier.
Ik ga wel voor de kusjes danquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
Kusjes, erotische verhalen ... Wat een hoge verwachtingen om aan te voldoen.
I know.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is correct geschreven op deze manier.
Mijn hand is om vulgaire dingen mee te schrijven, niet om vulgaire dingen mee te doen.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hand is om vulgaire dingen mee te schrijven, niet om vulgaire dingen mee te doen.
Nee dusquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei het expres niet..Doe jij het wel
Mag ik in plaats van haar?quote:
Ik draag een kuisheidsgordel.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens niet andersom ook dan? Lola's hand in Fera's broekje?
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag een kuisheidsgordel.
Niet iedereen heeft de sleutel.
Nee, ze wil liever een pikquote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens niet andersom ook dan? Lola's hand in Fera's broekje?
Kopie is zo gemaakt hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag een kuisheidsgordel.
Niet iedereen heeft de sleutel.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, ze wil liever een pik
I don't blame her
Moet je wel eerst 'n origineel hebben.quote:
*proest*quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, ze wil liever een pik
I don't blame her
Hallo.quote:
En als je het origineel hebt, heb je de kopie niet meer nodigquote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel eerst 'n origineel hebben.
Tenzij je deelt met je maten. MAAR DAT IS ZO FOUT.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als je het origineel hebt, heb je de kopie niet meer nodig
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohnoes, ik heb nog 2 chocolade letters liggen, en m'n suiker is al zo hoog..
Fuck it, omnomnomz
Goed bezig.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck it, omnomnomz
Oh hell no.. Nouja.. ligt eraan hoe en wat en alles.. Maar sowieso lijkt me dat niks..quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je deelt met je maten. MAAR DAT IS ZO FOUT.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je deelt met je maten. MAAR DAT IS ZO FOUT.
Verstandig.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck it, omnomnomz
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh hell no.. Nouja.. ligt eraan hoe en wat en alles.. Maar sowieso lijkt me dat niks..
Dat heet een open relatie. Ik zou het niet kunnen, iemand delen. Of gedeeld worden, for that matter.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Normaal gesproken geeft delen een fijn gevoel. Ik weet echter niet hoe dat voelt als je een meisje deelt.
Lijkt me best eng.
quote:
quote:
Zoals ik de assistente vanmorgen, en de dokter eergisteren al vertelde: Ik leef al jaren zo, nooit iets aan de hand geweest.. Ik had medicijnen ervoor, maar ik voelde me veel slechter als ik die gebruikte.. Ik heb er nooit klachten van ondervonden.. Zelfs de dokter vond het raar omdat ik dus ook totaal geen overgewicht heb..quote:
Een trio is ook delen, is dat ook gelijk een open relatie ?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heet een open relatie. Ik zou het niet kunnen, iemand delen. Of gedeeld worden, for that matter.
Dat is éénmalig, vaak.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een trio is ook delen, is dat ook gelijk een open relatie ?
Dat is niet voor altijd delen ... Dus niet iemand 'n sleutel geven enz.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een trio is ook delen, is dat ook gelijk een open relatie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |