Dat doen we ook wel zonder zo'n TTquote:Op donderdag 1 november 2012 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT, nu gaan we het zeker weten 300 posts over koters hebben.
Twee minuten stilte voor HW.quote:
Ik hoop het, hier kan ik ze namelijk wel gewoon verrot schelden, daar is het hun territoriumquote:
Ze zijn nog zwanger.. dus ben bang dat we dat later wel krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En snoezige babykleertjes. En de eerste stapjes van de kleine.
Oh ja, eerst 12 centimeter ontsluiting en totaal ruptuurtjesquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog zwanger.. dus ben bang dat we dat later wel krijgen
Elke stap in de voor mensen standaard ontwikkeling is iets bijzonders, dat er pas zo'n 14 miljard mensen allemaal hetzelfde hebben gedaan dringt toch niet doorquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Gister ook de barman "m'n koter is vrijdag jarig.. Ze krijgt haar eerste fietsje.. een mijlpaal"
ik er nog serieus op in ook
Nog even een waarschuwing toevoegen aan de op: gelieve de drachtige zeekoeien niet te voederen of uit te dagen?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, hier kan ik ze namelijk wel gewoon verrot schelden, daar is het hun territorium.
Nee, hier mag/moet het juist! In OUD hebben we een asiel voor ze gebouwdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even een waarschuwing toevoegen aan de op: gelieve de drachtige zeekoeien niet te voederen of uit te dagen?
"Ik vraag aan een vriend, hoe gaat het met jou? Zegt iequote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Elke stap in de voor mensen standaard ontwikkeling is iets bijzonders, dat er pas zo'n 14 miljard mensen allemaal hetzelfde hebben gedaan dringt toch niet door.
Je mag te hopen voor de dame in kwestie dat de bevruchting wat langer duurde.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te lang voor iets wat met koters te maken heeft
Dat mag, alles mag, leef je uit, wees er blij mee, hou er van, film alles, weet ik het..quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
En al die mijlpalen plakken we in het fotoalbum, begeleid door een grappig tekstje.
Kom je over 6 maanden nog wel even een linkje posten naar de film van de bevalling?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik was ook echt van plan hier mijn zooitje neer te plempen. Juist nu ik toch al zo vreselijk vaak hier kwam.
Ook niet op Facebook?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, alles mag, leef je uit, wees er blij mee, hou er van, film alles, weet ik het..
MAAR VAL ANDEREN ER NIET MEE LASTIG!!!!!!
Zo
Ik wilde jullie uitnodigen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je over 6 maanden nog wel even een linkje posten naar de film van de bevalling?
Vermijd kinderverjaardagen. Voor je het weet zit je met een boek op schoot waarin zo'n beetje elke dag wordt vastgelegd. Van die ouders die ook de hele ontwikkeling van hun kind op Youtube plaatsen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, alles mag, leef je uit, wees er blij mee, hou er van, film alles, weet ik het..
MAAR VAL ANDEREN ER NIET MEE LASTIG!!!!!!
Zo
Bij de bevalling of om de film te komen kijken?quote:
Voor sommige mensen is het al een nobelprijs waard dat ze weten hoe ze zich voort moeten planten.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke stap in de voor mensen standaard ontwikkeling is iets bijzonders, dat er pas zo'n 14 miljard mensen allemaal hetzelfde hebben gedaan dringt toch niet door.
Wees niet bang, zo zit ik niet in elkaar.quote:
Ik wil niet gefilmd worden dus wat denk jij?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de bevalling of om de film te komen kijken?
Een collega wordt vader en om dat te vieren had hij tompoezen laten maken met de foto van de echo eropquote:Op donderdag 1 november 2012 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees niet bang, zo zit ik niet in elkaar.Hoogstens een berichtje dat ik überhaupt zwanger ben (nog niet gedaan) en verder...mèh. Het is verder gewoon privé. Van die mensen die alles online zetten inclusief foto's van echo's en dagelijkse afspraken/belevenissen...daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Ok, nu hou ik weer van jequote:Op donderdag 1 november 2012 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees niet bang, zo zit ik niet in elkaar.Hoogstens een berichtje dat ik überhaupt zwanger ben (nog niet gedaan) en verder...mèh. Het is verder gewoon privé. Van die mensen die alles online zetten inclusief foto's van echo's en dagelijkse afspraken/belevenissen...daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Pics van de verwekking?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil niet gefilmd worden dus wat denk jij?
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een collega wordt vader en om dat te vieren had hij tompoezen laten maken met de foto van de echo erop
quote:
Nee, dat zal niet gebeuren. En ik ga ook niet mijn haar in een kort, pittig kapsel laten knippen en te grote slobberkleding dragen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Straks ben je gewoon 'je kind' .. dan besta jij niet meer
Laten we deze even quoten voor je nageslacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet gebeuren. En ik ga ook niet mijn haar in een kort, pittig kapsel laten knippen en te grote slobberkleding dragen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef vencodark het volgende:
Nee, dat zal niet gebeuren. En ik ga ook niet mijn haar in een kort, pittig kapsel laten knippen en te grote slobberkleding dragen.
Zet het in je agendaquote:Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we deze even quoten voor je nageslacht.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Cue is next, want er is niemand anders meer over.
Ik ben niet allemaal.quote:
Nu mogen ze zeker wel vragen of je zwanger bentquote:Op donderdag 1 november 2012 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet allemaal.![]()
En ik hoop toch ook niet asociaal veel aan te komen. Tot nu toe geen gram iig.
Op werk bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu mogen ze zeker wel vragen of je zwanger bent
Om door jou te bezwangeren?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Cue is next, want er is niemand anders meer over.
Nee, een 'date'. En kinderen zijn ook alleen maar leuk voor zolang ze leuk zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
En Tegan!
Die heeft al een vriend, dus die is logischer als volgende!
Ja, maar die vroegen het niet aan mij maar aan mijn vriend (of ik dus zwanger was).quote:Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diegene die het ook vroegen toen je het nog niet was
Weet hij het eigenlijk al?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar die vroegen het niet aan mij maar aan mijn vriend (of ik dus zwanger was).
Daarna dumpenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, een 'date'. En kinderen zijn ook alleen maar leuk voor zolang ze leuk zijn.
Bij sommige kinderen kan ik dat heel goed begrijpenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarna dumpenEn opzoek naar leukere kinderen
Nog eerder dan ik aangezien ik zeker wist dat het niet zo was en hij het wel zeker wist! En hij spiekte op de test.quote:
Hoezo spieken?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog eerder dan ik aangezien ik zeker wist dat het niet zo was en hij het wel zeker wist! En hij spiekte op de test.
Als je zo nodig details wilt weten: ik deed mijn plasje, hij druppelde mijn urine in de test en zag dus als eerste het resultaat terwijl ik er nog niets van wilde weten.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo spieken?
je houdt dat ding in de je handen totdat er wel of geen streepje op komt..
wegleggen en pas na de verstreken tijd kijken is voor mietjes
Moet de urine er nu ook IN? men die dingen zijn veranderd in de loop der tijdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je zo nodig details wilt weten: ik deed mijn plasje, hij druppelde mijn urine in de test en zag dus als eerste het resultaat terwijl ik er nog niets van wilde weten.
Weet je dat niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Heb je hem nog gezien sinds die dag?.
Bij die van de Kruidvat wel blijkbaar. Je plast in een flesje, druppelt met een pipetje de urine in de test en je wacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet de urine er nu ook IN? men die dingen zijn veranderd in de loop der tijd
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Heb je hem nog gezien sinds die dag?.
Dat zegt natuurlijk niets over zijn bereidwilligheid om ervoor te zorgenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]Die wilde al voor zijn 30e kinderen.
Heb jij zo'n oude vriend?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij die van de Kruidvat wel blijkbaar. Je plast in een flesje, druppelt met een pipetje de urine in de test en je wacht.![]()
Als je voor het eerst die test doet, hou je je aan de regels.
[..]Die wilde al voor zijn 30e kinderen.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik in hemelsnaam op FOK! gekomen om even in R&P SC te kijken...
marteling ende kwellingquote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Waarom ben ik in hemelsnaam op FOK! gekomen om even in R&P SC te kijken...
Neuh, hebben ze met de avengers ook niet gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Zijn jullie bang dat Disney Star Wars gaat verkloten?
nee, star wars is toch kut.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Nee, gieb more Jar Jarquote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, zometeen stoppen er zo'n vervelend figuur in a la Jar Jar Binks uit die ene filmserie.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja precies. En nu Lucas zelf er ook afgehaald is, is de kans op een Jar Jar herhaling kleinerquote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hebben ze met de avengers ook niet gedaan.
Als ze de juiste verhalen gaan gebruiken, die van Zahn ofzo, kan het allemaal best ok worden. SW is nooit echt heel gritty geweest natuurlijk, dus om nou meteen te denken dat het door Disney een soort kinderding gaat worden lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies. En nu Lucas zelf er ook afgehaald is, is de kans op een Jar Jar herhaling kleiner
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zometeen stoppen er zo'n vervelend figuur in a la Jar Jar Binks uit die ene filmserie.
Voor ons wel. Voor sommige nerds is het religie.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze de juiste verhalen gaan gebruiken, die van Zahn ofzo, kan het allemaal best ok worden. SW is nooit echt heel gritty geweest natuurlijk, dus om nou meteen te denken dat het door Disney een soort kinderding gaat worden lijkt me overdreven.
En ach, al gaat het mis, het zijn maar films natuurlijk.
Terechte opmerking overigens.quote:
Ik "hou" best van SW, maar zoals met alles, adoratie of dwepen doe ik niet aan. Komen er nog tig goeie films ga ik ze allemaal kijken, komen er slechte lig ik er niet wakker vanquote:Op donderdag 1 november 2012 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor ons wel. Voor sommige nerds is het religie.
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef missbehavin het volgende:
Er zat of stiekem banaan in mijn gebakje, of ik ben ineens ook heel allergisch voor (hazel)noten, huuuuuh
Nou zowat wel jaquote:
Weet het wel zekerquote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
godsammequote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een collega wordt vader en om dat te vieren had hij tompoezen laten maken met de foto van de echo erop
vind je?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan de foto van de verwekking op je tompouce.
Beter dan een misgeschoten poging tot verwekking op je tompouce.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan de foto van de verwekking op je tompouce.
Tompouce met geslachtsroomquote:Op donderdag 1 november 2012 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter dan een misgeschoten poging tot verwekking op je tompouce.
"Slagroomtoefjes"quote:Op donderdag 1 november 2012 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter dan een misgeschoten poging tot verwekking op je tompouce.
quote:
quote:
Biefstuk is koe, geen varkenquote:
Biefstuk verpesten met banaan..quote:
Suck my balls, corporate fat catquote:
You'd want that, wouldn't you.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suck my balls, corporate fat cat.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Goed, zullen we nu weer de wereld weer rechtop zetten?
Gooi 'm vast uit je social media mocht je hem daar hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zijn we gelijk van die irritante seizoenen af.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Goed, zullen we nu weer de wereld weer rechtop zetten?
Niet wat ik bedoelde. Maar goed, als we dat wel doen, verhuis ik meteen naar die hoogtegraad waar het altijd ~25 graden is.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zijn we gelijk van die irritante seizoenen af.
over die leraar die onterecht van ontucht wordt beschuldigd? die lijkt mij ook wel goed inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef L-E het volgende:
Ik wil naar Jagten. Ik ben zo dol op Mads Mikkelsen.
Die inderdaad. Ik heb een aantal andere films gezien met hem, en ik vind m echt fantastisch. Deze kreeg ook wel goede recensies, geloof ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
over die leraar die onterecht van ontucht wordt beschuldigd? die lijkt mij ook wel goed inderdaad.
was laatst een onderwerp bij p&w.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die inderdaad. Ik heb een aantal andere films gezien met hem, en ik vind m echt fantastisch. Deze kreeg ook wel goede recensies, geloof ik.
Onderwerp an sich boeit ook wel ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
was laatst een onderwerp bij p&w.was ook een leraar die het echt had meegemaakt.
Wat een begroeting.quote:
Goed.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een begroeting.Alles wel hier. Heb lekker een weekje vrij en ben nu wat moe omdat ik gister te lang in de kroeg heb gehangen. En hoe'st met jou?
Kort maar krachtig!quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
SorryWeinig te melden. Ik ben domweg gelukkig.
Mooi toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
SorryWeinig te melden. Ik ben domweg gelukkig.
Neem een tosti.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik moest weer zo nodig recepten zoeken en nu heb ik honger
quote:
Dan PM'en we toch gelukkig verder buiten R&P om? Of Facebooken?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel mooi!
Maar niet erg R&P-achtig :p
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
En Tegan!
Die heeft al een vriend, dus die is logischer als volgende!
MiniTegan'squote:Op donderdag 1 november 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
Dan lult ze niet meer over date, maar enkel over der kind
Als we nu per ongeluk een baby maken en het gaat uit dan mag date echt zo dat mormel hebben hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarna dumpenEn opzoek naar leukere kinderen
Uitruilen tegen een mini Air?quote:
Geregeld dan!quote:
Yup, wel vrouwelijk natuurlijk.quote:
Ik vind meisjes nog leukerquote:
Omdat ik misschien ook ooit wel pappa wil worden?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef L-E het volgende:
Waarom hebben alle niet-zwangeren het steeds over babies hier?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik misschien ook ooit wel pappa wil worden?
Als ik een jaar of 60 ben en dan zo'n jonkie bevruchten.quote:
Ik weet al genoeg.quote:
Dat is best sneuquote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 60 ben en dan zo'n jonkie bevruchten.
Truequote:
Dat is bejaardquote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Truemaar niet te oud
![]()
Zo tussen de 30 en 40
Ik heb toevallig een discussie over pedofilie. Care to joinquote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 60 ben en dan zo'n jonkie bevruchten.
Nee dat is 50+quote:
overgangquote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat is tussen de 40 en 50?? niks?
Air en HW hebben meer gemeen dan ze toe willen gevenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een discussie over pedofilie. Care to join?
Wat vind jij een goeie leeftijd dan?quote:
Geen idee, van dat soort dingen heb ik verstandquote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen komt in de overgang in die tien jaar?
18-?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij een goeie leeftijd dan?
[..]
Geen idee, van dat soort dingen heb ik verstand
Ik val vooral op vrouwen die ouder dan mij zijnquote:
Necrofielquote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik val vooral op vrouwen die ouder dan mij zijn
Dat is niet leeftijdsgebondenquote:
Oh, goed dat je het zegt. Ik kan HW ook wel vragenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air en HW hebben meer gemeen dan ze toe willen geven
Te bezet wellicht?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Ik kan HW ook wel vragen.
Denk je dat ik al te oud voor Air, inmiddels?
Jij? Nooit!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Ik kan HW ook wel vragen.
Denk je dat ik al te oud voor Air, inmiddels?
Dus wanneer gaan we daten?quote:
Ik denk niet dat de man in mijn leven het leuk vindt dat ik ga daten met een andere manquote:
Wat een onzeker typje dan....quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de man in mijn leven het leuk vindt dat ik ga daten met een andere man. Ook al is deze getrouwd
.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de man in mijn leven het leuk vindt dat ik ga daten met een andere man. Ook al is deze getrouwd
.
Ik ben niet alleen en ik ga bewust nergens mee Kerstdinerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga Kerst weer zo haten dit jaar
Maar ik vind t toch wel leuk dat er zoiets is.
Ondanks het feit dat ik er in Oktober al weer mee geconfronteerd wordt dat ik in December alleen ga zijn
Zoals iedereen. bedrijven krijgen hogere belastingen, dus producten worden duurder. Maar dat vergeten ze maar even voor het gemak, anders kunnen ze niet zeggen dat je 15 euro erop vooruitgaatquote:Op vrijdag 2 november 2012 06:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog niet eens bekeken wat wij zullen gaan betalen. Ik ga er vanuit dat we er op achteruit gaan.
1e kerstdag ga ik waarschijnlijk met m'n nicht naar een balletvoorstellingquote:Op vrijdag 2 november 2012 06:01 schreef Tegan het volgende:
*leest oude topic terug*
[..]
Ik ben niet alleen en ik ga bewust nergens mee Kerstdineren. Alleen zijn met Kerst
.
En ik ga minder betalen met de inkomensafhankelijke zorgpremie!
Bier? Gen Jack Daniels? Zondequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef stbabylon het volgende:
TGIF
Vanavond BIER!
Waarom wachten tot vanavond? Werk
Ik ben sinds een tijdje w(h)iskey aan het leren drinken, en na pas 4~5 avonden met w(h)iskey, verdeeld over een jaar, heb ik al wel geleerd dat geld uitgeven aan Jack Daniels zonde isquote:
Ik ga eerst de avond doorbrengen met 12 vrouwenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vanavond wel de kroeg inHopen dat het bandje beetje oke is.
jepquote:
Ik blijf liever ver uit je buurtquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eerst de avond doorbrengen met 12 vrouwen![]()
En dan de kroeg in met die 12 vrouwen.
Ja, jullie mogen mij aanraken![]()
Ik denk dat het vanavond simpel wordt, maar ik zie wel wat mrs. stbabylon klaar maakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep
wel wat werkstukken af te maken maar een goeie week lang geen college's
gister een dag heerlijk niks gedaan
vanavond tapas maken denk ikik heb toch alle tijd
Zoiets had ik al verwachtquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het vet stoere vrouwen zijn?
(derby vergadering)
Ik mag niet bij de klant werken de twee weken rond kerst en o&n. Lekker vrijquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:43 schreef Tegan het volgende:
Boh. Ik heb echt behoefte aan een week vrij!
Ik heb de eerste week van januari vrijgenomen, maar dat duurt achteraf gezien toch veel veel veel te lang.
Of je zelf hebt gekocht of niet is GEEN excuus!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
M'n eerste pepernotensorry babs
![]()
Niet zelf gekocht!!
Kan ze toch niet weerstaan als ze hier open en bloot op een schaal liggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je zelf hebt gekocht of niet is GEEN excuus!
Ik werk in de horeca dus Kerst en O&N gewoon werkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag niet bij de klant werken de twee weken rond kerst en o&n. Lekker vrij
Dat vergt dus veel doorzettingsvermogen! Ik weet hoe moeilijk het is, maar het lukt mij ook al jaren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ze toch niet weerstaan als ze hier open en bloot op een schaal liggen
Oeeh dat is misschien ook wel een idee. denk alleen niet dat ze dat hier gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef Ripley het volgende:
Ik mag misschien wat vrije dagen laten uitbetalen, zou fijn zijn. Extra cash voor de vakantie in januari
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef Ripley het volgende:
misschien wat vrije dagen laten uitbetalen, zou
Is dat niet wettelijk geregeld, vrije dagen laten uitbetalen (met een max van 2x de weekuren per jaar).quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef Ripley het volgende:
Ik mag misschien wat vrije dagen laten uitbetalen, zou fijn zijn. Extra cash voor de vakantie in januari
Ik ben nog nooit in de situatie geweest dat ik aan het eind meer dan 4 dagen overhadquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat is misschien ook wel een idee. denk alleen niet dat ze dat hier gaan doen
http://www.rijksoverheid.(...)n-laten-afkopen.htmlquote:
Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
n wordt vooral de staat blij van, toch?
Als ik de helft laat uitbetalen kan ik nog steeds redelijk lang weg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik wil mijn dagen juist houden om lang weg te gaan
Wow dan heb je nog wel veel staan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
Nee hoor, ik word daar ook blij van. Ik heb nog 31 dagen nu en neem de laatste week december vrij dus aan het eind van het jaar zijn het er 28. Die kan ik niet opmaken en in januari komen er weer 25 nieuwe bij.
Je krijgt nog altijd de helft, als je geen behoefte hebt aan vrije tijd, kan het me niet voorstellen, is dat mooi meegenomen. Ik zelf ga liever voor 100% in vrije tijd dan voor 42% in centen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
vrije dagen uit laten betalen wordt vooral de staat blij van, toch?
Ja, wat op zich niet heel erg is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik de helft laat uitbetalen kan ik nog steeds redelijk lang weg.
We twijfelen nog - ik wil wel naar bali maar het is wel regenseizoen dan.
Ik wil graag die 42% centen om te besteden aan mijn vrije tijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je krijgt nog altijd de helft, als je geen behoefte hebt aan vrije tijd, kan het me niet voorstellen, is dat mooi meegenomen. Ik zelf ga liever voor 100% in vrije tijd dan voor 42% in centen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Nee
Godt, gaat alles wel goed met je? Je posts en quotes zijn zo raar de laatste
Dan val je gewoon onder de algemene CAO?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
CAO? Wat was dat ook alweer(bedrijf waar ik werk heeft al jaaaaaaaaaaaren geen CAO meer)
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil graag die 42% centen om te besteden aan mijn vrije tijd
Hmm, ik heb niet zo'n zin om half amsterdam tegen te komen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, wat op zich niet heel erg is.
Half Amsterdam zit tegenwoordig op Bali met oud en nieuw en die heb ik niet horen klagen.
Ze ruimen idd bijvoorbeeld niet het strand op. Want dat is dweilen met de kraan open volgens de locals.
Koud zal je het er niet hebben! En het eiland
Oh. Mijn bedrijf heeft ook geen eigen CAO, dus val ik gewoon onder de algemene horeca CAO. Dacht dat het overal zo werkte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet elke bedrijfstak heeft een CAO.
Die is er ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan val je gewoon onder de algemene CAO?
Er is geen algemene detachering en/of IT CAOquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Mijn bedrijf heeft ook geen eigen CAO, dus val ik gewoon onder de algemene horeca CAO. Dacht dat het overal zo werkte.
Nouja twee weken vakantie gehad. Verder weinig mogelijkheid om leuk weg te gaan. En neem wel af en toe een vrije dag / uren eerder weg, maar dat is allemaal opbouw, dus kost me zelden dagen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat snap ik.
Wat ik niet snap is hoe iemand meer dan 10 dagen over heeft aan het eind van het jaar. Zeker als ze normaal zeggen: Ik werk om te leven. En die mensen ken ik voldoende. Dat snap ik ECHT niet.
Ik heb in de eerste jaren dat ik hier werkte veel gewerkt en zo een reserve opgebouwd die ik maar moeilijk inloop.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Wat ik niet snap is hoe iemand meer dan 10 dagen over heeft aan het eind van het jaar. Zeker als ze normaal zeggen: Ik werk om te leven. En die mensen ken ik voldoende. Dat snap ik ECHT niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja twee weken vakantie gehad. Verder weinig mogelijkheid om leuk weg te gaan. En neem wel af en toe een vrije dag / uren eerder weg, maar dat is allemaal opbouw, dus kost me zelden dagen.
Mja, dat kan ik dus wel. Goed, er zitten voor mij ook veel festivaldagen bij. Maar ik neem ook rustig 2~3 weken per jaar op (in 1 a 2 weken groepen), terwijl ik niet weg ga.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste jaren dat ik hier werkte veel gewerkt en zo een reserve opgebouwd die ik maar moeilijk inloop.
Maar daarnaast moet ik ook nog leren om af en toe een dag vrij te nemen. Ik neem gerust 2 keer 2 weken op voor een vakantie, maar ik ben wat te calvinistisch om ook willekeurige dagjes vrij te nemen - iets waar ik wel aan wil proberen te werken
Die zijn dan wel weer wegquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet zo'n zin om half amsterdam tegen te komen...
Gelukkig niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is geen algemene detachering en/of IT CAO
Ik mis het ook totaal niet. De ARBO wetgeving biedt mij voldoende bescherming nmm.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig niet!![]()
Individueel beoordelen FTW!
ligt er maar net aan waar je gaat op baliquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niet zo'n zin om half amsterdam tegen te komen...
Bij mij komt dat vaak toch neer op thuiszitten en niets doen. Dus dan werk ik liever een paar kortere dagen ofzo (wat uiteindelijk toch weer uitkomt op normale werkdagen). Of dat ik een keer een dagje vrij neem. Maar zoals gezegd dat is vaak m'n opbouw al.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Mja, dat kan ik dus wel. Goed, er zitten voor mij ook veel festivaldagen bij. Maar ik neem ook rustig 2~3 weken per jaar op (in 1 a 2 weken groepen), terwijl ik niet weg ga.
Ik vind het lastig omdat ik leidinggevende van mijn afdeling ben onder andere, voel me verplicht om er te zijn als mijn collega's er ook zijn. Is onzin natuurlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat kan ik dus wel. Goed, er zitten voor mij ook veel festivaldagen bij. Maar ik neem ook rustig 2~3 weken per jaar op (in 1 a 2 weken groepen), terwijl ik niet weg ga.
Mijn vriendinnen adviseren Seminyak en Ubudquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar je gaat op bali
kuta is mij te toeristisch maar noord bali is ook prachtig en rustig
Dat vind ik wel zonde van mijn dagen, dan ga ik er wel brak zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 7 van mijn laatste 9 dagen net ingediend voor na concerten dit jaar.
Ik ga naar weekendfestivals altijd zo lang mogelijk, met daarna nog een uitrustdag, dat tikt wel aan. Aan mijn 'vaste' festivals ben ik 9 dagen kwijt (Madnes 2, ZC 3, LL 4).quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het lastig omdat ik leidinggevende van mijn afdeling ben onder andere, voel me verplicht om er te zijn als mijn collega's er ook zijn. Is onzin natuurlijk, maar goed.
En naar festivals ga ik wel maar buiten werktijd of in compensatiedagen
Dat vind ik dan weer niet kunnen tegenover mijn werkgever/klant. Ik pas al op met alcohol door de week.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zonde van mijn dagen, dan ga ik er wel brak zitten
Doe ik ook nog wel, maar ach, ga dit jaar niet echt meer weg, en nu is het ook geen ramp om tot 2:00 in de Cave te hangen na een concertquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zonde van mijn dagen, dan ga ik er wel brak zitten
Ik ga meestal op vrijdagmiddag erheen en ik doe niet aan uitrustdagen uberhaupt, buiten het weekend. Maar goed, ik ga dus proberen om komend jaar dat wel iets meer te doen. Maar goed, in de komende periode is daar al geen ruimte voor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga naar weekendfestivals altijd zo lang mogelijk, met daarna nog een uitrustdag, dat tikt wel aan. Aan mijn 'vaste' festivals ben ik 9 dagen kwijt (Madnes 2, ZC 3, LL 4).
Mijn werkgever weet dat ik ook brak prima mijn werk kan doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet kunnen tegenover mijn werkgever/klant. Ik pas al op met alcohol door de week.
Seminyakquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn vriendinnen adviseren Seminyak en Ub
vond ik nog steeds heel toeristischquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen adviseren Seminyak en Ubud
Ik weet zelf dat ik dat niet kan. Ik moet kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn werkgever weet dat ik ook brak prima mijn werk kan doen
dat is wel een groot verschilquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Kreeg gisteren wel heel goed nieuws, over vakantiedagen gesproken. Volgens mijn berekeningen en het verlofsysteem had ik nog maar 4 uur. En ik wil nog 6 dagen opnemen dit jaar, dus ik heb 5,5 dag besteld bij mijn baas. Volgens zijn programma daarvoor, moet ik nog 4,5 dag hebben, dus dat heeft hij even rechtgezet
dat probleem heb ik ook een beetje ja. als ik brak op mijn werk zit ben ik niet half zo productief.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet zelf dat ik dat niet kan. Ik moet kunnen nadenken.
Dat ben ik nuchter ook niet altijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook een beetje ja. als ik brak op mijn werk zit ben ik niet half zo productief.
Precies. Als het een simpele taak is, dan lukt het prima. Maar zodra ik oplossingen moet gaan bedenken, faal ik als een motherfucker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook een beetje ja. als ik brak op mijn werk zit ben ik niet half zo productief.
idd, veels te complexe systemen om met mijn brakke kop in te gaan rotzooien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil uitrusten aan het strand combineren met het opzoeken van cultuur en natuur. Verderop in het jaar gaan we weer een vakantie doen waar we echt gaan reizen door een land.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond ik nog steeds heel toeristisch
maar het is natuurlijk maar net wat je zelf ook leuk vind en waar je zin in hebt
wil je op stap bijvoorbeeld of alleen maar met je voetjes in de zee liggen om te relaxen etc
Ik kan dat wel. Maar de manier waarop ik moet nadenken verschilt waarschijnlijk ook van de manier waarop jij moet nadenken. Ik ben brak soms juist creatief, terwijl jij denk ik analytischer en gestructureerder moet denken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ook creatief, soms kan het niet op de analytische en gestructureerde manier, gebruikers en backend systemen, who needs them!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan dat wel. Maar de manier waarop ik moet nadenken verschilt waarschijnlijk ook van de manier waarop jij moet nadenken. Ik ben brak soms juist creatief, terwijl jij denk ik analytischer en gestructureerder moet denken?
Natuurlijk! Maar toch ook weer anders creatief. Soms word van mij gewoon verwacht dat ik af en toe gekke ideeen opgooi - zonder dat dat gelinkt is aan systemen en dergelijken. Daarom gaat brainstormen met een wijntje op vrijdagmiddag van ook best goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ook creatief, soms kan het niet op de analytische en gestructureerde manier, gebruikers en backend systemen, who needs them!
dan zou ik misschien toch nog een stukje verder bij kuta vandaan gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil uitrusten aan het strand combineren met het opzoeken van cultuur en natuur. Verderop in het jaar gaan we weer een vakantie doen waar we echt gaan reizen door een land.
Ik sta open voor goede suggesties voor verblijfplaatsenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik misschien toch nog een stukje verder bij kuta vandaan gaan
Als ik gewoon een avondje Guinness drink en redelijk op tijd naar bed ga (voor 2) is het ook geen probleem, maar het loopt vaak anders na concertenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
Ik deed vroeger altijd tot 4:00 uitgaan en dan de volgende ochtend om 9:00 beginnen. Dat trek ik denk ik niet meer. Maar gewoon bier drinken tot niet te laat, geen probleem.
wij zaten deze zomer een half uur van lovinaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik sta open voor goede suggesties voor verblijfplaatsenIn Ubud etc. is basic prima, de periode dat ik aan het strand zit wil ik wel graag superdeluze
Dat kon ik 10 jaar geleden ook nog prima, een kater bestond toen voornamelijk uit 'niet zo energiek zijn'. Nu is dat, ehm, 'anders'quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
Ik deed vroeger altijd tot 4:00 uitgaan en dan de volgende ochtend om 9:00 beginnen. Dat trek ik denk ik niet meer. Maar gewoon bier drinken tot niet te laat, geen probleem.
Dat deed ik altijd als ik om half 9 college hadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
Dat zou ik letterlijk niet meer kunnen als ik flink heb zitten pimpelen idd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Vroegûh ook wel tot 3 uur stappen door de week, 5:30 er weer uit. Maar als ik dat nu doe, ga ik letterlijk dood.
dat geldt dan weer voor mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga/ging nooit tot 4 uur uit
Saaie nerd
Ik zou zo ver mogelijk van de kuta wweggaan als ik maar kon!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik misschien toch nog een stukje verder bij kuta vandaan gaan
Ik heb ook altijd een bijkom-dagquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga naar weekendfestivals altijd zo lang mogelijk, met daarna nog een uitrustdag, dat tikt wel aan. Aan mijn 'vaste' festivals ben ik 9 dagen kwijt (Madnes 2, ZC 3, LL 4).
Bijkom-dag is hoogst noodzakelijk idd. Meestal is 1 dag niet eens voldoendequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een bijkom-dag
En een inpak-dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |