Even luisterenquote:
Oja, je houd niet van worst.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een pener
Dikke lapo-huntquote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
IK WIST DAT JE DE LAPO ZOU HEBBEN.
Mijn voorspellende gaven
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je switchen naar JijHebtGeenKilt, Ik heb wel een kilt.
Ik zou wsl toch de hele dag tegen een boom aan gaan zeiken danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien wel opwindend, weet jij veel
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, haal mij even weg bij de Ernhem meet enzo, ik kan niet
Komt voor de slager.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Vin, kan je me erbij zetten voor de Hoorn meet?
Leugens ende propagandaquote:
quote:
quote:
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweheheheheequote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoor. Dan zie je zo het rooster erin zitten
.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winterquote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
LekkerWanneer hebben we een BBQ-meet?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is mooi *geeft je een schouderklopje* :$quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is trouwens al warm van zichzelf.
DEAL.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |