Even luisterenquote:
Oja, je houd niet van worst.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een pener
Dikke lapo-huntquote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
IK WIST DAT JE DE LAPO ZOU HEBBEN.
Mijn voorspellende gaven
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je switchen naar JijHebtGeenKilt, Ik heb wel een kilt.
Ik zou wsl toch de hele dag tegen een boom aan gaan zeiken danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien wel opwindend, weet jij veel
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, haal mij even weg bij de Ernhem meet enzo, ik kan niet
Komt voor de slager.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Vin, kan je me erbij zetten voor de Hoorn meet?
Leugens ende propagandaquote:
quote:
quote:
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweheheheheequote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoor. Dan zie je zo het rooster erin zitten
.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winterquote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
LekkerWanneer hebben we een BBQ-meet?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is mooi *geeft je een schouderklopje* :$quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is trouwens al warm van zichzelf.
DEAL.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winter
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Laat me nou nog ff in de waanquote:
Misschien is het voor jou een ander verhaalquote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat me nou nog ff in de waan
Eventjes danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat me nou nog ff in de waan
I wishquote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een ander verhaal
I know. Bekend gevoel enz.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes
* Vinniiee geeft Rokje een knuffel
Wait, whut?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een enorme mooiboy.. alsof hij van een boyband afkomt en even gemetalliseerd is
Ik weet dat het geen correct Nederlands is, maar zo noem ik het
Niet per se nu of zo.quote:
Die gast van dat filmpje die DW postte.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
Woman, Y U no make sense?
Oh, gelukkigquote:
dat liedje van DWquote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
Woman, Y U no make sense?
Ik zou em wel doen hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gast van dat filmpje die DW postte.
En inderdaad, mooiboy
[..]
Oh, gelukkig
Dat gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kusjes van Fera? Goed topic wel.
Ja, daar heb jij heul niks over te zeggen meisjequote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Al wordt dat zo maar even voor mij besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |