Even luisterenquote:
Oja, je houd niet van worst.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een pener
Dikke lapo-huntquote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
IK WIST DAT JE DE LAPO ZOU HEBBEN.
Mijn voorspellende gaven
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je switchen naar JijHebtGeenKilt, Ik heb wel een kilt.
Ik zou wsl toch de hele dag tegen een boom aan gaan zeiken danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien wel opwindend, weet jij veel
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, haal mij even weg bij de Ernhem meet enzo, ik kan niet
Komt voor de slager.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Vin, kan je me erbij zetten voor de Hoorn meet?
Leugens ende propagandaquote:
quote:
quote:
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweheheheheequote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga mijn worst niet op de BBQ leggen om je te plezieren hoor. Dan zie je zo het rooster erin zitten
.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Leugens ende propaganda
Ik ben gek op braadworst rechtstreeks v.d bbq![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winterquote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
LekkerWanneer hebben we een BBQ-meet?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is mooi *geeft je een schouderklopje* :$quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is trouwens al warm van zichzelf.
DEAL.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, midden in de winterse winter
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Laat me nou nog ff in de waanquote:
Misschien is het voor jou een ander verhaalquote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat me nou nog ff in de waan
Eventjes danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat me nou nog ff in de waan
I wishquote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een ander verhaal
I know. Bekend gevoel enz.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes
* Vinniiee geeft Rokje een knuffel
Wait, whut?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een enorme mooiboy.. alsof hij van een boyband afkomt en even gemetalliseerd is
Ik weet dat het geen correct Nederlands is, maar zo noem ik het
Niet per se nu of zo.quote:
Die gast van dat filmpje die DW postte.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
Woman, Y U no make sense?
Oh, gelukkigquote:
dat liedje van DWquote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
Woman, Y U no make sense?
Ik zou em wel doen hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gast van dat filmpje die DW postte.
En inderdaad, mooiboy
[..]
Oh, gelukkig
Dat gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kusjes van Fera? Goed topic wel.
Ja, daar heb jij heul niks over te zeggen meisjequote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Al wordt dat zo maar even voor mij besloten.
Duh, ik maak alleen maar goeie topics.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kusjes van Fera? Goed topic wel.
En ik dan?quote:
Ik zou haar doen.quote:
HEUL NIETquote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Al wordt dat zo maar even voor mij besloten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Knakworst met chilisaus, dat is vast wel lekker.
Ik was het nu alweer vergeten.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duh, ik maak alleen maar goeie topics.
[..]
En ik dan?
[..]
Ik zou haar doen.
[..]
HEUL NIETIk kreeg een kusje van jou als ik de lapo had
Chilisausquote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]Dat moet haast wel.
Knakworst
Chilisaus![]()
(ik gooi dat op haast alles)
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Well then I fucked them... both
Ik meestal curry + mayo. Hemelse combi.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ChilisausIk heb het nog nooit gehad, gooi meestal ketchup of curry over mijn knakworsten. Maar dat hebben we nu niet
Lola tochquote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was het nu alweer vergeten.Volgende meet I guess.
Belofte maakt schuld enz.
[..]
[..]
quote:
Zeg!! Weet jij van m'n postverleden ofzo?quote:
Neuh.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg!! Weet jij van m'n postverleden ofzo?
Jonge je weet de helft geeneensquote:Op donderdag 1 november 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoveel verborgen dingen die van je tot uiting komen
Gelukkig, ik werd al bijna paranoidequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jonge je weet de helft geeneens
Die film.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bijna paranoide
[ afbeelding ]
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Met chilisausquote:Op donderdag 1 november 2012 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meestal curry + mayo. Hemelse combi.
Amenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Daarom ben je zo keileuk en dompel je 3,5 miljard mannen in rouw.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
It's my everday-face :$
Hoi, zie YT linkje van net, vind jij ook leuk denk ik.quote:
Gat in de markt.quote:
Dit moet ik proberen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met chilisausGodverdomme wat is dit lekker
Beter dan met curry/ketchup
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
AmenDeze chick weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Fera kan dat ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen wil kusjes van Fera
Ik kan zooooooo goed kusjes geven maar niemand weet dat
Ik wil wel 'n kusje van jou.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Doenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gat in de markt.
Hoi Gitaar.
[..]
Dit moet ik proberen.
[..]
Deze chick weet.
Whuuuutquote:
Jaquote:
Oké. Morgen bij de lunch.quote:
Die wangetjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ze zei chick tegen me.. *bloost en stopt duim in mond*
Sorry, ik viel even uit mijn rol van alpha man.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
WhuuuutComplimenten ineens, wat is deze?
Goed planquote:
quote:
Je kan geen twee gesprekken door elkaar voerenquote:
Je was toen dronken, en zwaar aan de bolletjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben wij niet gezoend
Mag wel met een 'f' in het Nederlands hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wangetjes.
[..]
Sorry, ik viel even uit mijn rol van alpha man.
Dat kan echt welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
Je kan geen twee gesprekken door elkaar voerenEn aangezien ik tegen jou praatte, had je het tegen mij uit beleefdheid
[..]
Je was toen dronken, en zwaar aan de bolletjes.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Topiek het volgende:
Je was toen dronken, en zwaar aan de bolletjes.
Ik laat je weten wat ik er van vind.quote:
quote:
Duh ik ben erquote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Tchock het volgende:
Het is toch knap hoe er hier altijd leven is, ondanks het feit dat andere SC's veel meer posters hebben
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wangetjes.
[..]
Sorry, ik viel even uit mijn rol van alpha man.
Luister naar die instrumenten.quote:
Tijd dat we het gaan doenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Van mij of Lola?quote:
Ik vind het echt zwaar chaotisch klinkenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luister naar die instrumenten.
Luister naar die gitaarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar chaotisch klinken
Die drumsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar chaotisch klinken
quote:
Oeps. Alfa-man dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag wel met een 'f' in het Nederlands hoor.
Ja. 3,5 miljard mannen dromen iedere avond en iedere dag tijdens werk van jouw glimlach, van jouw aanraking, van jouw lippen op de hunne. Dan ineens: PATS! BOEM! Vervlogen al die dromen, als een dief in de nacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
hihihihihihihi
Maar mannen in rouw dus? mohhh
Ik vind dit toch wel heel vleiend hoor en ik zal proberen mijn sadistische lachje te onderdrukken nuquote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeps. Alfa-man dan.
[..]
Ja. 3,5 miljard mannen dromen iedere avond en iedere dag tijdens werk van jouw glimlach, van jouw aanraking, van jouw lippen op de hunne. Dan ineens: PATS! BOEM! Vervlogen al die dromen, als een dief in de nacht.
Ik praatte in het algemeen. Vanaf nu ben jij een vrouw bij mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij praatte heul niet tegen mij, want ik was er nog geen eens
Want ik wat?quote:
Ja, en ik riep Guitaristquote:Op donderdag 1 november 2012 13:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik praatte in het algemeen. Vanaf nu ben jij een vrouw bij mij.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en ik riep GuitaristWant Guitarist
Oja die stripperquote:Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en ik riep GuitaristWant Guitarist
quote:
Doe dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel vleiend hoor en ik zal proberen mijn sadistische lachje te onderdrukken nu
Gitaar zou strippen voor mijn verjaardag. Was cadeautje van Topiek.quote:
Hoeveel?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeps, morgen wéér naar de fucking huisarts.. Mijn suikerspiegel is maar ietsjes te hoog..
Is dat alles? Kan er niet meer vanaf voor de lieve, geweldige, sexy Raene?quote:
Moet je snel zijn, ga zo douchenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar zou strippen voor mijn verjaardag. Was cadeautje van Topiek.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te makkelijk
[..]
Zij heeft vast een kut ja![]()
En?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikquote:
Hoe was dat kadootje? Beviel het een beetje? En was hij ondanks gebrek aan ervaring toch nog een beetje goed?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen. Live enz.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, ga zo douchen
Volgens de uitslag stond ie eergister op 19quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat alles? Kan er niet meer vanaf voor de lieve, geweldige, sexy Raene?
Ik ga het morgen pas zien.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe was dat kadootje? Beviel het een beetje? En was hij ondanks gebrek aan ervaring toch nog een beetje goed?
DM me alles.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar dat zet ik niet in dit topic
Mijn hemelquote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens de uitslag stond ie eergister op 19En dat moet rond de 6 zijn..
Hey nou dan mag je wel heftige SM hebben en hem echt pijn doen hoor. Ik had hem echt een paar weken eerder geboekt voor je.quote:
Ik was nuchterquote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hemel
Je hebt een pak suiker leeggevroten?
Je moet. Het is een cadeau.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal er over denken
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.5 euro? Dan wil ik wel een hele lekkere zoen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whut. Ik wil geen SM.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hey nou dan mag je wel heftige SM hebben en hem echt pijn doen hoor. Ik had hem echt een paar weken eerder geboekt voor je.
Dus als ik bij deze verzin dat jij zwanger moet raken voor Vin's verjaardag, MOET dat ook?quote:
Omgquote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus als ik bij deze verzin dat jij zwanger moet raken voor Vin's verjaardag, MOET dat ook?
Maar ... maar ...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus als ik bij deze verzin dat jij zwanger moet raken voor Vin's verjaardag, MOET dat ook?
quote:
Raak ik dan zwanger VAN jou of VOOR jou? En zo ja, van wie dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OmgIk wil geen baby's, voorlopig niet
Pijn auw alles... iets met ruw, nauw en niet goed nat..quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je lekker mee. Wat was er nou uiteindelijk down under aan de hand?
Goede vraag welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Raak ik dan zwanger VAN jou of VOOR jou? En zo ja, van wie dan?
Van mijquote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor hem ->quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Dat kan heul niet.quote:
Juist. Goed verhaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pijn auw alles... iets met ruw, nauw en niet goed nat..
Baasquote:Op donderdag 1 november 2012 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Zoon van mijn coach heeft het nationale under 17 rugby team gehaald
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan doe jij zeker de kunstmatige inseminatie..?
Middels een slagroomspuit.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, ze dwingt mijquote:Op donderdag 1 november 2012 13:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jaquote:
Maar van wie zijn de goods dan?quote:
Ja, ik hoef toch niet in details te treden? Je bent een kerel, en bioloog, do the math wat er dan mogelijkerwijs kan gebeuren..quote:
Geen idee, maar dat zal best anders haalt ie dat nietquote:Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaHij is ook wel heel goed hoor
Ik had het verhaal in mijn hoofd al gemaakt nu ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik hoef toch niet in details te treden? Je bent een kerel, en bioloog, do the math wat er dan mogelijkerwijs kan gebeuren..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het verhaal in mijn hoofd al gemaakt nu ja.
Wat?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
nee iemand die je niet kent met negerzaad
Feraichu. Jwz.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blijf telkens naar je nickname kijken om te kijken wie je nou bent
Maar Kaneel bood zich niet aan.quote:
Heloef dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
dan krijg je een negertje is toch lievvvvvvvvv![]()
Geen commentaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
dan krijg je een negertje is toch lievvvvvvvvv![]()
Ik bedoel dat ik je een ezelsbruggetje gaf.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel andere UI, dus nu herken ik je niet gelijk. Gaat wel telkens beter
Ik wou zeggen kijk naar de signature, maar ook die is veranderdquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel andere UI, dus nu herken ik je niet gelijk. Gaat wel telkens beter
Hij is Engels he, hij en zijn grote broer spelen al jaren. Zijn broer speelde vanaf zijn 14e al met de senioren mee. Zit in de familie dusquote:Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zal best anders haalt ie dat niet
Ik heb alles veranderd. Soms moet dat even.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kijk naar de signature, maar ook die is veranderd
Die je vervolgens niet krijgt doordat je zelf ontslag nam.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Dit gaat te snel voor me.
Ik neem ontslag en vraag een uitkering aan.
He wacht, ik zie 'm nu pasquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je een ezelsbruggetje gaf.
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is Engels he, hij en zijn grote broer spelen al jaren. Zijn broer speelde vanaf zijn 14e al met de senioren mee. Zit in de familie dus
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die je vervolgens niet krijgt doordat je zelf ontslag nam.
Jij hebt het over de ww, ik heb het over een andere uitkeringquote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Eén van jou is erg zat. We moeten al zolang wachten tot 'ie uitsterft.quote:
Daarom vertel ik het tochquote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He wacht, ik zie 'm nu pas
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenMaar dan is het wel logisch ja
Welke uitkering krijg je dan wel?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt het over de ww, ik heb het over een andere uitkering.
Dat moet ik nog uitzoeken, vast wel ergens waar ik in valquote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke uitkering krijg je dan wel?
Dat vind ik heul niet aardig van je om te zeggen tegen Kaneel, hij doet geen vlieg kwaad!quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel. Eén van jou is erg zat. We moeten al zolang wachten tot 'ie uitsterft.
Ik weet daar toevallig wel het één en ander van.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat moet ik nog uitzoeken, vast wel ergens waar ik in val
Geen eckte alfa dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik heul niet aardig van je om te zeggen tegen Kaneel, hij doet geen vlieg kwaad!
Kun je je voorstellen, 2 van mij? Einde van de wereld ditdatalles.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel. Eén van jou is erg zat. We moeten al zolang wachten tot 'ie uitsterft.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet daar toevallig wel het één en ander van.Ooit op school gehad.
Kom je me helpen zodat ik niet meer hoef te werken? Vind ik lief van je.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet daar toevallig wel het één en ander van.Net nog op school gehad.
Ik durf deze beelden niet voor me te halen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen, 2 van mij? Einde van de wereld ditdatalles.
2 hosselbazen op de wereld? Dan blijft er niks voor ons over.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen, 2 van mij? Einde van de wereld ditdatalles.
Kaneel hosselt helemaal niet, hij laat zich hosselenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 hosselbazen op de wereld? Dan blijft er niks voor ons over.
...En juist doordat er mensen zijn die ECHT zo denken, hebben we nu zo'n fucked up regeerakkoordquote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je me helpen zodat ik niet meer hoef te werken? Vind ik lief van je.![]()
Ik beloof niks. Steeds strengere maatregelen, ditdat.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je me helpen zodat ik niet meer hoef te werken? Vind ik lief van je.![]()
Volgens mij wil ik dat hele regeerakkoord helemaal niet lezenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
...En juist doordat er mensen zijn die ECHT zo denken, hebben we nu zo'n fucked up regeerakkoord
Je hoeft het niet te lezen, je gaat het vanzelf merkenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik dat hele regeerakkoord helemaal niet lezen
Er zijn leukere dingen om te lezen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik dat hele regeerakkoord helemaal niet lezen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, je gaat het vanzelf merken
Dat ligt meer aan het feit dat niemand ooit impopulaire maatregelen wilde nemen waardoor alles naar de toekomst werd geschoven. Sparen als er overschot is? Natuurlijk niet! We geven het gewoon uit en houden het zelfde uitgaven patroon ongeacht het tekortquote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
...En juist doordat er mensen zijn die ECHT zo denken, hebben we nu zo'n fucked up regeerakkoord
Inderdaad. Zelfde als met 2 Bogies wonen. Krijg je niks meer gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik durf deze beelden niet voor me te halen.
1 keer in mijn leven gehosseld.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 hosselbazen op de wereld? Dan blijft er niks voor ons over.
Een plotseling, scherpe steek in je rug en bloed dat maar blijft vloeien tot je helemaal opgedroogd in elkaar zakt van ellende.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, je gaat het vanzelf merken
Seksverhaaltjes die jij geschreven hebt?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen om te lezen.
Misschien moet ik me inlezen, dan weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Een plotseling, scherpe steek in je rug en bloed dat maar blijft vloeien tot je helemaal opgedroogd in elkaar zakt van ellende.
Dat speelt natuurlijk ook een grote rol. Het is een nare samenloop van omstandighedenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat niemand ooit impopulaire maatregelen wilde nemen waardoor alles naar de toekomst werd geschoven. Sparen als er overschot is? Natuurlijk niet! We geven het gewoon uit en houden het zelfde uitgaven patroon ongeacht het tekort
Jij niet, maar iemand met discipline wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat niemand ooit impopulaire maatregelen wilde nemen waardoor alles naar de toekomst werd geschoven. Sparen als er overschot is? Natuurlijk niet! We geven het gewoon uit en houden het zelfde uitgaven patroon ongeacht het tekort
[..]
Inderdaad. Zelfde als met 2 Bogies wonen. Krijg je niks meer gedaan.
[..]
1 keer in mijn leven gehosseld.
1 keer!
Top dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat moet ik nog uitzoeken, vast wel ergens waar ik in val
Sarcasme jongen, ik werk al vanaf mijn 16equote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geeft niet, alles word steeds weer andersquote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Steeds strengere maatregelen, ditdat.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, maar iemand met discipline wel.
Niet dat ik zo iemand ken.
Heb ik wel eens gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seksverhaaltjes die jij geschreven hebt?
Ik had het ook niet over jouquote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sarcasme jongen, ik werk al vanaf mijn 16e.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hij is Engels he", dat klinkt alsof ik dat had moeten weten
Gelukkig maar, iedereen moet gewoon aan de bak, al dan niet aangepast werk aan de situatie.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, oke. In ieder geval wel bazig![]()
Nope. Maar ik kan wel nieuwe schrijven.quote:
Juist. Wij snappen elkaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, iedereen moet gewoon aan de bak, al dan niet aangepast werk aan de situatie.
Oeh, doe maarquote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Maar ik kan wel nieuwe schrijven.
Trouw met hem?quote:
Doe eensquote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Maar ik kan wel nieuwe schrijven.
Uiteraardquote:
Even gewoon nu balen. Voor veel mensen is het gewoon niet meer 3 keer op vakantie per jaar. Of iedere 6 maanden een nieuwe iPhone, of een grotere tv. We zijn wel extreem verwend.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook een grote rol. Het is een nare samenloop van omstandigheden![]()
Discipline.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, maar iemand met discipline wel.
Niet dat ik zo iemand ken.
Ik ben 4 jaar ouder manquote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trouw met hem?
[..]
Doe eens
[..]
Uiteraard
Z'n broer dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar ouder manNee.
Geef maar een onderwerp, ik schrijf wel.quote:
Dat is dan ook dé reden denk ik dat we met z'n allen alles maar accepteren. Het raakt ons niet zo dat er echt mensen onder een brug moeten wonen, dat er krottenwijken ontstaan. We hebben het allemaal nog zo goed, alleen wordt het IETS minder. Houdt niet in dat we het nog steeds vele malen beter hebben dan een gemiddelde Afrikaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even gewoon nu balen. Voor veel mensen is het gewoon niet meer 3 keer op vakantie per jaar. Of iedere 6 maanden een nieuwe iPhone, of een grotere tv. We zijn wel extreem verwent.
Zolang het geen fantasy-figuren of dierenseks is, is het wel best denk ikquote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef maar een onderwerp, ik schrijf wel.
Geen furries?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het geen fantasy-figuren of dierenseks is, is het wel best denk ik
Ehm. Zolang het geen fantasiebeestjes zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef maar een onderwerp, ik schrijf wel.
Boks ouwe.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm. Zolang het geen fantasiebeestjes zijn
Die woont in Engeland en ik ben alsnog ouder.quote:
Oh.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die woont in Engeland en ik ben alsnog ouder.
Het is niet realistisch?quote:
Dat is 1 van de punten ja maar de keerzijde is dat er ook heel veel word verspilt. Aan zorg, aan ontwikkelingshulp etc. Daar kunnen ook slagen gemaakt worden maar men kiest altijd voor de makkelijke weg en dat is alles omhoog gooien. Tevens is het al 40 jaar een feit dat de baby-boom een probleem zou worden, nou, waar is dat potje dan verdorie.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dan ook dé reden denk ik dat we met z'n allen alles maar accepteren. Het raakt ons niet zo dat er echt mensen onder een brug moeten wonen, dat er krottenwijken ontstaan. We hebben het allemaal nog zo goed, alleen wordt het IETS minder. Houdt niet in dat we het nog steeds vele malen beter hebben dan een gemiddelde Afrikaan.
Als het gaat om een seksverhaal? Dan wil ik niet weten hoe een furry piemel een furry kut inglijdtquote:
Waarheid. Al zullen er sommigen het natuurlijk ook echt kut krijgen. Maar dat lijkt me niet te vermijden eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dan ook dé reden denk ik dat we met z'n allen alles maar accepteren. Het raakt ons niet zo dat er echt mensen onder een brug moeten wonen, dat er krottenwijken ontstaan. We hebben het allemaal nog zo goed, alleen wordt het IETS minder. Houdt niet in dat we het nog steeds vele malen beter hebben dan een gemiddelde Afrikaan.
Dat zeg ik, niet realistischquote:Op donderdag 1 november 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het gaat om een seksverhaal? Dan wil ik niet weten hoe een furry piemel een furry kut inglijdt
Fantasy is veel breder dan dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het gaat om een seksverhaal? Dan wil ik niet weten hoe een furry piemel een furry kut inglijdt
WoW pornquote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ork piemels en elvenkutjes.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ork piemels en elvenkutjes.
Klopt, dat is ook wat mij ( en vele anderen) verbaast. Er wordt gesproken over bezuinigingen. Bezuinigingen is iets van 4 miljard terugbrengen naar 3 miljard. Nederland doet het nu zo: prijzen van alles omhoog, koopkracht gaat hard onderuit, komt meer geld binnen, die 4 miljard blijft 4 miljard.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is 1 van de punten ja maar de keerzijde is dat er ook heel veel word verspilt. Aan zorg, aan ontwikkelingshulp etc. Daar kunnen ook slagen gemaakt worden maar men kiest altijd voor de makkelijke weg en dat is alles omhoog gooien. Tevens is het al 40 jaar een feit dat de baby-boom een probleem zou worden, nou, waar is dat potje dan verdorie.. Had er allang kunnen zijn.
Furries.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schrijf je voor Loka iets over furry's, en voor ons iets "normaals".
Nee, het andere is fout.quote:
Ik heb legio voorbeelden.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook wat mij ( en vele anderen) verbaast. Er wordt gesproken over bezuinigingen. Bezuinigingen is iets van 4 miljard terugbrengen naar 3 miljard. Nederland doet het nu zo: prijzen van alles omhoog, koopkracht gaat hard onderuit, komt meer geld binnen, die 4 miljard blijft 4 miljard.
Gaat de OV Chip eruit?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb legio voorbeelden.
OV chip is er 1 van, nu weer afschaffen (weg investering)
SNelwegen die om de 2 jaar worden aangepast, verbeterd. Dit kan ook in 1 keer .... (hier zit wss meer achter dan alleen een slechte planning).
Ik dacht alleen de OV jaarkaart voor studenten.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de OV jaarkaart voor studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |