Dat inderdaad. Mij boeit het niet waar het over gaat. luchtig of fucking serieus.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Het maakt mij niet heel veel uit, als het maar gezellig is
.......quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je een wat diepgaander gesprek hebt?
Nouja als dat een gepassioneerd onderwerp is van beiden, waarom nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Vind ik ook. Serieus is prima, als het 3 uur over zelfmoord en babysterfte in Afrika gaat, helemaal prima. ALS HET MAAR LEKKER GEZELLIG IS!
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef eefje801 het volgende:
Ik bedoelde dan ook een halve sessie bij de psycholoog ipv een gezellige eerste date
Tuurlijk mag alles aan bod komen, leuk zelfs om over van alles en nog wat te praten.
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijtquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
of je speelt het kennismakingsspelquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand wilt kennis maken met mij op Badoo. Om te zien wie moet ik eerst superkrachten activeren![]()
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Heb ik ook een paar keer gehad. Prima om lang te luisteren hoor, maar vaak toonde zij dan zelf bijna geen interesse. Dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Yup, probeer ik nu ook wel meer. Of naar wat anders vragen, dan krijg je vaak wel een omslag in het gesprek.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.
Precies. Ik had tijdje terug ook weer zo eentje, we hadden weliswaar afgesproken het meer als iets gezelligs te zien dan als een echte date, maar echt he, continu praten over zichzelf en wat ze allemaal wel niet ging doen die week en dat ze die en die activiteit had gedaan. Dat ik kennelijk ook wel eens iets doe in mijn leven was kennelijk totaal niet relevant.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef Maja het volgende:
Ik word ook minder enthousiast als iemand mij weinig vraagt. Niet dat ik niks vertel, maar als er weinig interesse is, haak ik sneller af.
Ha ha nou dat is wel herkenbaar eerlijk gezegd. Ook wel eens op mijn werk ofzo. Ja die opmerkingen die je noemt geven mij ook vluchtneigingenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Sommige mensen hebben die uitwerking nou eenmaal op anderen. Ik zou dat niet willen veranderen, maar soms is het wel lastig ja
Doorvragen valt wel mee maar kan zijn dat ik er teveel ruimte voor geef in het gesprek. Ik ben daar op het moment zelf niet zo bewust van eigenlijk, dat gaat meer van nature zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
Gewoon dat soort onderwerpen afkappen en er iets luchtigs van maken
Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef Maja het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.
Maar sommigen kunnen echt heel lang over werk praten bijvoorbeeld, probeer er dan maar eens tussen te komen en opeens over je leukste blunders te gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |