SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Fuck this shit, ben aan het watertanden, even ontbijten.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah dat hebben wij nog elke zomer dat we in TR zijn.... Jam, eieren, menemen, simit, pide, kaymak, beyaz peynir, zeytin, komkommer, tomaatjes, you name it. En met zijn 10-en ontbijten op het balkon van het huis, omringd door groen, bergen, koeien, appelbomen etc.
Als je in grunn bent kom ik langsquote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck this shit, ben aan het watertanden, even ontbijten.
Buyurquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je in grunn bent kom ik langs
Ga straks eens uitgebreid lunchen.. Heb nu zin om moeite te doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
geniet van je kaasboterhamquote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Glijmiddel smeer je niet op je brood. Tereyagquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Buyur
Even glijmiddel ook klaarzetten.
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesinequote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?
Dafuq?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine
Nee, dat is de naam van een heuvel in Nieuw-Zeeland in de taal van de Maori:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?
Die kende ik nog niet. Wel ''Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız?''.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Levolution het volgende:
Hehe, wilde net zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_word_in_Turkish
En dit zijn tenminste niet samengetrokken worden, zoals in dat Duitse woord. Het is echt 1 woord.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier is ook lang maar dat zijn allemaal samengetrokken woorden.![]()
Daarom Turks.
Er was ook zo'n Ijslandse plaatsnaamquote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat is de naam van een heuvel in Nieuw-Zeeland in de taal van de Maori:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
De traditionele naam van Bangkok is ook grappig:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Er was ook zo'n Ijslandse plaatsnaamvolgens mij
Ik ging de mist in bij Noppharatratchathaniburiromquote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De traditionele naam van Bangkok is ook grappig:
Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit
Als je dat foutloos kan uitspreken, zonder te spieken, ben je cennetlik.
Er leiden meerdere wegen naar Rome, hè.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ging de mist in bij Noppharatratchathaniburirom
Daar gaat mijn kans op een plekje in het Paradijs.
Pff, nu moet ik bidden enzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar Rome, hè.
Eet een granaatappel zonder een pit te laten vallenquote:
Je kunt natuurlijk ook in Tsjetsjenië een martelaarsdood sterven door de wapens op te nemen tegen de Russische onderdrukker.quote:
Random fact:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Eet een granaatappel zonder een pit te laten vallen
Ook zoiets waarvoor ik op moet staan van mijn laptop.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook in Tsjetsjenië een martelaarsdood sterven door de wapens op te nemen tegen de Russische onderdrukker.
Je kan ook de Laptop commando uithangen hequote:Op donderdag 1 november 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Random fact:
Ik lust bijna alles, maar granaatappels kan ik niet zien of luchten. Soort trauma, vind het gewoon een vreemd ding.
[..]
Ook zoiets waarvoor ik op moet staan van mijn laptop.
Zure granaatappel vind ik lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lust je ook geen nar suyu dan? Smaak verschilt vrij weinig van die van rode druivensap, vind ik zelf.
Nooit geprobeerd. Ik vond granaatappels als klein kind gewoon niet lekker. Maar zoals met alles (denk aan spruiten, bamya etc.), zou het zo moeten zijn dat ik ze inmiddels wel lekker vind, kinderen zeuren nou eenmaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lust je ook geen nar suyu dan? Smaak verschilt vrij weinig van die van rode druivensap, vind ik zelf.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Je kan ook de Laptop commando uithangen he![]()
Borde Klavyeliler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, nooit gedronken. Maar ik ben wel een liefhebber van zuur, moet ik zeggen. Tursu, druiven(sap), granaatappel(sap), Balsamico-azijn...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zure granaatappel vind ik lekker![]()
Hebben jullie wel eens havuç suyu gedronken?
Vond ik ook lekker, in Ankara destijds vaak gedronkenHier heb ik ze nog nooit puur zien verkopen
Salgam is ook lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, nooit gedronken. Maar ik ben wel een liefhebber van zuur, moet ik zeggen. Tursu, druivensap, granaatappelsap, Balsamico-azijn...
Dit jaar hadden kennissen uit Gaziantep salgam meegenomen. Dat was wel iets te sterk voor mij. Bij de eerste slok al voelde ik alle spieren in mijn gezicht vervormen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Salgam is ook lekker
Wortelsap is ook lekker, maar als je te veel drinkt wordt je er tijdelijk misselijk van![]()
Maar dat komt vast omdat ik 3 flesjes op had![]()
hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit jaar hadden kennissen uit Gaziantep salgam meegenomen. Dat was wel iets te sterk voor mij. Bij de eerste slok voelde ik alle spieren in mijn gezicht vervormen.
Balik ekmek in Eminönü is wel hemels, inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaIk heb het in 2010 voor het eerst gedronken in Ankara, samen met çig köfte gaat het heel goed, of lahmacun
Het is wel sterk ja, niet iedereen kan het opdrinken, maar als je van "tursu suyu" houdt moet het wel kunnen.
In Eminönü verkopen ze het ook met tursu. En dan balik ekmek erbij
Ankaraquote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaIk heb het in 2010 voor het eerst gedronken in Ankara, samen met çig köfte gaat het heel goed, of lahmacun
Het is wel sterk ja, niet iedereen kan het opdrinken, maar als je van "tursu suyu" houdt moet het wel kunnen.
In Eminönü verkopen ze het ook met tursu. En dan balik ekmek erbij
Dit zijn studenten, he...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef xaban06 het volgende:
Volgende meet is weekendje Istanbul? Dan kom ik wel
Vallah, kan hierop niets zeggen. Mn ouders hebben vorig jaar mijn reis naar een ver oord en dit jaar naar TR betaald.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yani? Papa en mamalari vardir cogunun.
Waarom laat je je ouders betalenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah, kan hierop niets zeggen. Mn ouders hebben vorig jaar mijn reis naar een ver oord en dit jaar naar TR betaald.
Ouders zijn lief.
Oordelen? Het was een vraag madame.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Ambipur het volgende:
Het was 'n lening, waarop mama me zei: nee. Je krijgt 't van ons.
Niet zo snel oordelen, jij, zodra ik in betere tijden ben, krijgen ze dat terug.
Je vraag ging een bepaalde richting op door je boze smileyquote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oordelen? Het was een vraag madame.
Oh, ik gebruik de : ( smiley als teleurgesteld, sorry.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraag ging een bepaalde richting op door je boze smiley
Die worden in tehuizen gestopt.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
Je bloedeigen ouders hebben betaald, so what? Later doe jij weer iets voor ze terug.
Alleen Nederlandse ouders doen moeilijk om geld. Maarja, hun kinderen komen ook nooit op bezoek.
Ik bezoek mijn ouders vaak, bel ze elke dag. Plakkerd ben ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
Je bloedeigen ouders hebben betaald, so what? Later doe jij weer iets voor ze terug.
Alleen Nederlandse ouders doen moeilijk om geld. Maarja, hun kinderen komen ook nooit op bezoek.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
Of een boodschapje voor je ouders halen en 't geld terugvragenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef Levolution het volgende:
Precies iste, gewoon chill met elkaar omgaan. Sterke band hebben, niet zeuren om de kleine dingen.
Ik ken een Nederlander die zijn ouders terug moest dokken omdat hij een fles drank uit hun kast had gepakt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of een boodschapje voor je ouders halen en 't geld terugvragen
goo.gl/eItmHquote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, maar heb er anderhalf jaar gewoond
Etimesgut, Zirhli Birlikler Okulu ve Egitim Tümen Komutanligiquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
goo.gl/eItmH![]()
Waar in Ankara heb je gewoond?
O zaman Kecioren i bilirsinquote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Etimesgut, Zirhli Birlikler Okulu ve Egitim Tümen Komutanligi
Keçiören zit meer aan de andere kant dacht ik, maar ben er vaak langsgeweest toen ik naar Pursaklar ging, daar woont mijn tante en neef namelijk. Maar echt erin ben ik niet geweest. Wij waren meestal in Kizilay te vindenquote:
Andere kant valt ook wel weer mee:quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Keçiören zit meer aan de andere kant dacht ik, maar ben er vaak langsgeweest toen ik naar Pursaklar ging, daar woont mijn tante en neef namelijk. Maar echt erin ben ik niet geweest. Wij waren meestal in Kizilay te vinden
Wat denk je?! Bonbons!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:40 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, douchen, hazirlik doen en dan richting Belgie
Var mi istediginiz bisey
Tot over een paar dagen
Ow ik zie het alquote:Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andere kant valt ook wel weer mee:
[ afbeelding ]
quote:
Zo leuk! Waar ligt jullie dorp? Ankara?quote:
Aaaah, keske radiator olsa.... Mn favo plek, maar heb dat niet, helaas.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Warme chocolademelk en dicht tegen de verwarming aan gaan zitten.
Ouuuuddddddddddddddddd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ambipur op 01-11-2012 18:31:01 ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Booty.
Kijken op eigen risico. Vies.Je afbeelding doet het niet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietttttt. Give me a minute.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je afbeelding doet het niet hier.
Cause my ass is toooo hot.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:32 schreef xminator het volgende:
Hey Ambi, waarom plaats je zo een foto van jezelf hiero? Ayip degilmi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier mijn homevideo in Alanya trouwens.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:32 schreef xminator het volgende:
Hey Ambi, waarom plaats je zo een foto van jezelf hiero? Ayip degilmi?
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Leedvermaak is ook vermaak, ja.
Nou schaam ik me nog meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeft niet, hoor. Ieder zo zijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al goed.
Biraz kilo vermissin ozaman.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier mijn homevideo in Alanya trouwens.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1295091/8beffd31/gevonden_.html
Insaf be X... Je hebt een foto gezien waarop ik gewoon met mijn kilo's sta. Bari de: Neeeeee Ambi, je bent niet zo huge. Valt wel mee.quote:
Sorry, ik moet integer en betrouwbaar handelen. Het vertellen van de waarheid hoort hier onder.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Insaf be X... Je hebt een foto gezien waarop ik gewoon met mijn kilo's sta. Bari de: Neeeeee Ambi, je bent niet zo huge. Valt wel mee.
OMG.. Dit is al de derde diss ik hier ontvang vandaag! Of nee. vierde inmidddels.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, ik moet integer en betrouwbaar handelen. Het vertellen van de waarheid hoort hier onder.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef Levolution het volgende:
Ambipur gewoon minder eten en meer bewegen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OMG.. Dit is al de derde diss ik hier ontvang vandaag! Of nee. vierde inmidddels.
Ik ben je aan het trainen voor de meeting, zodat je ijzersterk zal worden! Thank me later!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OMG.. Dit is al de derde diss ik hier ontvang vandaag! Of nee. vierde inmidddels.
quote:
Impossible. Ik hap als 'n malle. Kan dit niet afleren. Niet doen tijdens de meet, hoor!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben je aan het trainen voor de meeting, zodat je ijzersterk zal worden! Thank me later!
Als TM mij die dag niet negeert, zal het prachtig worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef xminator het volgende:
Tamam! Het moet een leuke dag worden.
ik kom je wel halenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, het is nog steeds waarschijnlijk niet maar ik wil toch blijven meepraten.
Dat is 't probleem niet. Ik heb 't vermoeden dat TM meer van de wat lievere dames isquote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef xminator het volgende:
Komt wel goed, we zorgen er dan wel magisch voor dat 2 personen apart moeten zitten.
Denk dat dat gaat lukken!quote:
Volgens deze mensen is het echt: http://message.snopes.com/showthread.php?t=50109quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het echt is maar echt schattig
Dit stond eronder: Çin'den Japonya'ya, kafeste değil bakıcısının yanında, emniyet kemeri takılı, elinde de bambusu ile seyahat eden panda.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens deze mensen is het echt: http://message.snopes.com/showthread.php?t=50109
Dit is wél echt...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het echt is maar echt schattig
Iedereen hier praat toch bo$quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
TM is gewoon een beetje een agir abi, sululugu, bos konusmayi sevmez gibi.
Allahina, wat heb jij met deze reclame, je post deze vaker?quote:
Tweede keer pas.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Allahina, wat heb jij met deze reclame, je post deze vaker?
Daarom zie je hem hier ook bijna nooit.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedereen hier praat toch bo$Maksat o.
Hoezo semi? Zo profileert zij zich niet eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
SEMI-TURKEN IN DE MEDIA
Om 21.30 is er een portret van de Armeens-Koerdische Olcay Gulsen op Ned 3.
Huh... Is zij ook Armeens?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
SEMI-TURKEN IN DE MEDIA
Om 21.30 is er een portret van de Armeens-Koerdische Olcay Gulsen op Ned 3.
Zij is eerder Hollands en eend met haar nieuwe snuitjequote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo semi? Zo profileert zij zich niet eens.
Ermeni donmesi.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef xminator het volgende:
zogenaamd armeens, domme snol dat ze is.
komt door die niggah.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij is eerder Hollands en eend met haar nieuwe snuitje
Wel knap dat zij zo succesvol is, rezzzpect.
Ze is Koerdisch en Turks hoor... Ik heb jaren geleden een verhaal over haar gelezen en toen was ze gewoon Koerdisch en Turks.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij is eerder Hollands en eend met haar nieuwe snuitje
Wel knap dat zij zo succesvol is, rezzzpect.
Hahahaha ik ook niet!!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Triggershot het volgende:
Btw Borte, ik weet nog steeds geen Turkse bekende te bedenken waarvan niet wordt geclaimd dat hij iets anders is dan een Turk.
Domme doos.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Olcay Gulsen: "Ik ben niet Turks, maar Koerdisch. Scheelt een paar miljoen doden!"
http://www.facebook.com/K(...)osts/313462355418647
Ik niet, ooit ga ik je ongelijk bewijzen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha ik ook niet!!Heb het dan ook opgegeven.
Analyse van de uploader zegt genoeg, lijkt mij. Hij ziet er ook voor geen meter Turks (of deels Turks) uit.quote:
Heb je nog Omar gekeken? Zo ja, hoe vond je het?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik niet, ooit ga ik je ongelijk bewijzen.
Hmm. Zijn Wiki is ook al vaagquote:Op donderdag 1 november 2012 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Analyse van de uploader zegt genoeg, lijkt mij. Hij ziet er ook voor geen meter Turks (of deels Turks) uit.
Volgens een interview in de krant is zij van Armeens-Koerdische afkomst, haar ouders komen uit Turkije.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze is Koerdisch en Turks hoor... Ik heb jaren geleden een verhaal over haar gelezen en toen was ze gewoon Koerdisch en Turks.
Ik denk dat ze interessant wil overkomen, immers het hele concept rondom haar merk is fake.
En Edgar Davids heeft zij gedumpt.
Hetgeen dat fake is, is dat zij claimt dat zij Supertrash heeft overgenoemen van een Amerikaanse zakenvrouw. Daar is geen bewijs voorquote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens een interview in de krant is zij van Armeens-Koerdische afkomst, haar ouders komen uit Turkije.
verdere info: muziek-en-film.infonu.nl/bekende-nederlanders/81753-biografie-olcay-gul351en.html
Is dat merk echt fake dan? Heb weleens zo'n winkel gezien, van buiten niet van binnen
Hmm, ja, oké. Maar dan nog zegt iemands etniciteit natuurlijk nog weinig over diens mate van religiositeit.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Zijn Wiki is ook al vaag
http://en.wikipedia.org/wiki/Ergun_Caner Zijn vader is blijkbaar Turks. Zijn accent is niet Turks, dat trok mijn aandacht.
Weet jij wat over die chineze horloges die zich voordoen als zwitsere/duitse kwaliteitshorloges? Met fake brandnames, fake geschiedenis, fake verkooplocaties, fake verkoopprijzen. Die worden verkocht op gare sites zoals watch2day? Adviesprijs: 1250 euro verkoopprijs: 100 euro zogenaamd.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens een interview in de krant is zij van Armeens-Koerdische afkomst, haar ouders komen uit Turkije.
verdere info: muziek-en-film.infonu.nl/bekende-nederlanders/81753-biografie-olcay-gul351en.html
Is dat merk echt fake dan? Heb weleens zo'n winkel gezien, van buiten niet van binnen
True. Maar daar doelde ik ook niet op met mijn vraag.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ja, oké. Maar dan nog zegt iemands etniciteit natuurlijk nog weinig over diens mate van religiositeit.
Dat is wel sneaky, maar opzich in zekere zin wat Hollanders Boerenslimheid noemenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet jij wat over die chineze horloges die zich voordoen als zwitsere/duitse kwaliteitshorloges? Met fake brandnames, fake geschiedenis, fake verkooplocaties, fake verkoopprijzen. Die worden verkocht op gare sites zoals watch2day? Adviesprijs: 1250 euro verkoopprijs: 100 euro zogenaamd.
Zo is haar merk ook begonnen, zogenaamd 1600 winkels die haar spullen verkopen wereldwijd, dat stond er een aantal jaar geleden ook op de site. Plus hoezo heb je geen storelocator dan als je iets van haar merk in het buitenland wilt kopen?
Op een gegeven moment zijn domme mensen erin getrapt (mede doordat ze in het nieuws kwam door die neger) en toen pas is haar merk begonnen met groeien. Oftewel een merk dat door leugens groot is gebracht.
Dat is niet sneaky, dat zou ik fraudeleus noemen. Overigens haar 'kwalitatieve' kleding wordt gewoon in Turkije gemaakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is wel sneaky, maar opzich in zekere zin wat Hollanders Boerenslimheid noemen
Nee, maar dat is meestal wat de makers van zulke filmpjes er mee beogen, van ''kijk, hij komt uit een moslimland, maar hij heeft zijn geloof de rug toegekeerd door zijn gezonde verstand te gebruiken''. Zoiets.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True. Maar daar doelde ik ook niet op met mijn vraag.
Net zoals Old Amsterdam geen oud bedrijf is maar relatief nieuw is, die spotjes zijn in die zin ook puur bedrog.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is niet sneaky, dat zou ik fraudeleus noemen. Overigens haar 'kwalitatieve' kleding wordt gewoon in Turkije gemaakt.
Als je zin hebt, check je het linkje anders even. Die man beweert een ex-moslim te zijn die nu christen is en de maker van het filmpje meen te bewijzen, dat deze man liegt over zijn moslim verleden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meestal wat de makers van zulke filmpjes er mee beogen, van ''kijk, hij komt uit een moslimland, maar hij heeft zijn geloof de rug toegekeerd door zijn gezonde verstand te gebruiken''. Zoiets.
Nereye! tis nog vroegquote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Welterusten Turks(en de minder Birren onder ons
)
Ja, ik heb het al gecheckt. Er circuleren heel wat meer filmpjes van (zogenaamde) ex-moslims die christen zijn geworden op het net (als reactie op ex-christenen en -joden die moslim zijn geworden). Waarschijnlijk heeft de uploader van deze video er daar een uitgepikt om het te analyseren en aan te tonen dat ze fake zijn. Dat bedoelde ik ermee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je zin hebt, check je het linkje anders even. Die man beweert een ex-moslim te zijn die nu christen is en de maker van het filmpje meen te bewijzen, dat deze man liegt over zijn moslim verleden.
Tis een opvallend patroon idd, het valt wel op dat geen een moslim die van het Christendom bekeert is, het Christendom aanvalt, maar andersom moet wel bekeerde ex-moslims op de een of andere manier de Islam aanvallen om het Christendom te promoten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al gecheckt. Er circuleren heel wat meer filmpjes van zogenaamde ex-moslims die christen zijn geworden op het net. Waarschijnlijk heeft de uploader van deze video er daar een uitgepikt om het te analyseren en aan te tonen dat ze fake zijn. Dat bedoelde ik ermee.
Er bestaat blijkbaar ook een heel website van. Best vermakelijk te lezen hoe die Caner dan wegrent voor discussies.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al gecheckt. Er circuleren heel wat meer filmpjes van (zogenaamde) ex-moslims die christen zijn geworden op het net (als reactie op ex-christenen en -joden die moslim zijn geworden). Waarschijnlijk heeft de uploader van deze video er daar een uitgepikt om het te analyseren en aan te tonen dat ze fake zijn. Dat bedoelde ik ermee.
Ha-ha-ha-ha.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef xminator het volgende:
Gulsen meldde zich in 2009 ineens op feestjes van tijdschriften en modebaasjes met de melding dat ze het Amerikaanse merk Supertrash van de Californische it-girl Ava Riley had opgekocht. Ze zou Riley in 2004 bij de New York Fashion Week ontmoet hebben, waar Riley haar voorstelde een kledinglijn te starten die gepromoot zou worden door it-girls. Gulsen - die naar eigen zeggen de Europese tak leidde - zou Riley in 2009 hebben uitgekocht.
Vreemd genoeg is er helemaal niets bekend over it-girl Riley. Volgens Gulsen omdat ze nu botox heeft en een heel ander leven leidt. Maar ook in zoekmachines op internet is er niets te vinden. De site Supertrash.us is pas sinds 2010 in de lucht en ook Supertrash.com heeft tot voor kort niet bestaan. Toen we vroegen om foto's van de collecties 2004-2008, bleef het stil bij het modehuis. Ze moeten nog wel ergens zijn, maar dat is allemaal lang geleden. In de pr-wereld wordt gefluisterd dat het concept 'Born in L.A., raised in Amsterdam', bedacht is door pr-agent en Blosh-oprichter Rob Groenteman, met wie Gulsen jarenlang een relatie had. Groenteman ontkent die betrokkenheid tot op de dag van vandaag.
Andere leugentjes waar we haar op konden betrappen? Ze heeft het inmiddels van haar sites gehaald, maar Gulsen claimde lang dat ze in 2009 de Quote Business Babe of the Year Award won, een award die niet bestaat. Ze was weliswaar één van onze business babes, maar moest die eer delen met nog 24 vrouwen. Ook de stichting Jay4Chance, waarmee ze kansarme jongeren wil helpen, lijkt anno 2012 op papier nog steeds niet te bestaan. Klopt, volgens Supertrash, nog geen tijd voor gehad. Maar Gulsen vertelt er de afgelopen jaren wel veelvuldig over in interviews. En in het verleden beweerde Gulsen in interviews niet te zijn gegroeid met geleend geld, maar in de praktijk blijkt dat Supertrash wel degelijk een financiering heeft van de ABN Amro. O ja, en ze beweert in Rotterdam te hebben gestudeerd, terwijl dit in Den Bosch was en ze haar studie ook niet afmaakte.
http://www.quotenet.nl/li(...)aal-olcay-gulsen.php
Verlos me van mijn lijden.. Wat is er zo klein?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[ link | afbeelding ]
Turkse nieuwsberichten met hun dubbelzinnige betekenis...
Nee, ik denk het niet. Je weet toch hoe mensen zijn.. Tegenwoordig is kleding niet iets om je lichaam te bedekken, nee er moet een heel glitter&glamour verhaal achter zitten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Maar verder vind ik Supertrash best leuke kleding hebben. Vraag me af of het merk via de normale weg ook niet succesvol had kunnen worden?
Klik op het plaatje. Hij heeft blijbaar de kleinste broek ter wereld gemaakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verlos me van mijn lijden.. Wat is er zo klein?
Zo groot zijn jullie niet toch, deze zal jij vast wel passen met je korte beentjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat er geen kleinere is..
Beter dan een papzak zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo groot zijn jullie niet toch, deze zal jij vast wel passen met je korte beentjes.
Die zag ik niet. Maar xminator is sowieso odun. Aldiris etme.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
X heeft zojuist vele opmerkingen over mijn omvang gemaakt.. Toen was je stil.
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zag ik niet. Maar xminator is sowieso odun. Aldiris etme.
Zag je deze wel?......quote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zag ik niet. Maar xminator is sowieso odun. Aldiris etme.
Ik ga vanaf morgen gelijk squatten + hardlopen! Gorusuruz biz......quote:
Moooiiiiiiiiiiii! Nadeel van lang zijn: altijd te kort die mouwen.. Wou dat ik zulke jasjes kon dragen! Wrm ga je niet naar de winkel, daar hangen ze vast wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Jaaa hoor, kut Zara. Maken ze reclame voor een jas die ze niet verkopen.
[ afbeelding ]
Ik wil ik wil!
En dan vond ik een andere, hebben ze die ook niet!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat zal levo+weissman leuk vindenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zag je deze wel?......
[..]
Ik ga vanaf morgen gelijk squatten + hardlopen! Gorusuruz biz......
Nee hoor. Ik ben weer/nog steeds verkouden. Nou weer een bijholteonsteking. Hele bir gecsin, heb al hele gave roze hardloopskoentjes gekocht, de vorige waren te lelijk. Dus ben al wel voorbereid.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zal levo+weissman leuk vinden![]()
Nu je het over hardlopen hebt, daarmee zou jij maandag al mee beginnen toch? Niet gedaan?
Twee jaar geleden deed ik dat om de twee dagen, was heerlijk. Maar toen kreeg ik een lichte blessure waardoor ik een maandje niet lekker kon sporten en toen had ik geen zin meerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben weer/nog steeds verkouden. Nou weer een bijholteonsteking. Hele bir gecsin, heb al hele gave roze hardloopskoentjes gekocht, de vorige waren te lelijk. Dus ben al wel voorbereid.
Moet je ook doen. Is zooooo lekker, als je na vier weken bijna doodgaan eindelijk conditie hebt opgebouwd. Dan kom je in een soort van flow als je aan het rennen bentTotdat je een neger in het donker tegenkomt.
Hmmmm, ik ga altijd laat rennen, hou er van in het donker te rennen, dus vaak pas uur of 21.00. Toen ik hier net woonde ging ik ipv linksaf rechtdoor, wat mijn afstand van 3,5km naar 6km vergrootte and boy was I lost. Kwam in een buurt met allemaal vage figuren en ben gewoon 1 uur bezig geweest mijn huis te vindenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Twee jaar geleden deed ik dat om de twee dagen, was heerlijk. Maar toen kreeg ik een lichte blessure waardoor ik een maandje niet lekker kon sporten en toen had ik geen zin meer.
Begin in februari denk weer met fitnessen, tot die tijd goodlife. Ik zag iemand een keer in de bos(in het donker) met een witte gewaad over zich heen helemaal, was best wel een afstandje. Best freaky
Zou maandag stoppen het, bij aanvang van mijn sportleven... dus zodra de schoenen aangaan, gaat de het pakje de prullenbak in. Stoppen met roken is erg lastig. Hopelijk lukt het me dit keer wel.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ga altijd laat rennen, hou er van in het donker te rennen, dus vaak pas uur of 21.00. Toen ik hier net woonde ging ik ipv linksaf rechtdoor, wat mijn afstand van 3,5km naar 6km vergrootte and boy was I lost. Kwam in een buurt met allemaal vage figuren en ben gewoon 1 uur bezig geweest mijn huis te vinden![]()
Heel veilig voelde ik me toen het inmiddels 23.00 uur werd en ik nog niet de weg naar huis had gevonden.
[..]
Zou maandag stoppen het, bij aanvang van mijn sportleven... dus zodra de schoenen aangaan, gaat de het pakje de prullenbak in. Stoppen met roken is erg lastig. Hopelijk lukt het me dit keer wel.
Nee joh, ben bijna nooit verkouden. Ben nog nooit zo lang verkouden geweestquote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..], dat is fijn!
Dan moet je wel extra hard je best gaan doen met sporten, waarschijnlijk ben je ook zo vaak verkouden door het roken. Zonder hulpmiddelen stoppen dus?
Geef je het even aan wanneer je precies gaat stoppen? Dan weten wij dat ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh, ben bijna nooit verkouden. Ben nog nooit zo lang verkouden geweestDus dit verbaast me.
Ja, zonder hulpmiddelen. Maakt het extra moeilijk, dat wel. Vooral voor mijn omgeving. Er komt een oermonster naar boven, de eerste week zonder nicotine.Mijn lieftallige collega vroeg me bij mijn vorige poging, of ik aub weer kon beginnen met roken
Jazeker...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef je het even aan wanneer je precies gaat stoppen? Dan weten wij dat ook.
[ afbeelding ]
Nee nee, zeg 't maar... Heb een heeeele grote knuffelbeest op mijn kamer. Ik omhels hem wel?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
-- Laat maar. STraks word je bang.
Hmm, zal ik volgende x dat ik er ben even voor je kijken?quote:
Kijk is of hij nu niet bij jouw trap naar boven loopt?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee nee, zeg 't maar... Heb een heeeele grote knuffelbeest op mijn kamer. Ik omhels hem wel?
[..]
Hmm, zal ik volgende x dat ik er ben even voor je kijken?
Zaterdag kon niet, hè, belesçi? Bilet parasi ödicem diye...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Anders doen wij de meet op donderdag, kunnen jullie eerst shoppen enzo:D:D?
Nee, hou niet zo van shoppen... Ga sporadisch, maar als ik er volgende keer ben, denk ik wel even aan Bortequote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, zaterdag!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik straks niet kan slapen, kom ik je opzoeken. Haberin olsun.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijk is of hij nu niet bij jouw trap naar boven loopt?
Hij lijkt wel een Kayserili, he?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zaterdag kon niet, hè, belesçi? Bilet parasi ödicem diye...
Die eerste jas op de foto!!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat heb je nodig, ga morgen naar ZARA.
Aynen. En dan beticht ie ons van Kayserililik.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Kayserili, he?
Shit men.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat 'ie er hangt Borte. Ik kom vaak in ZARA en deze jas zou me echt opgevallen zijn.
Mocht ik hem vinden, welke maat?
Wat is X ineens stil, he?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aynen. En dan beticht ie ons van Kayserililik.
Naast mn winterjas, die ook van ZARA afkomstig is.quote:
Hebben ze leuke jassen daar? Heb nog steeds geen leuke gezien..quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Naast mn winterjas, die ook van ZARA afkomstig is.![]()
baai
Hey! Ik had het opgeschreven, toen dacht ik van straks wordt ze bang heb ik het gewist. Jij wilde het zelf weten dus ik schreef het weer op... Kendi sucun!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik straks niet kan slapen, kom ik je opzoeken. Haberin olsun.
Neemt ie het meteen weer op voor Borte.quote:quote]Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zaterdag kon niet, hè, belesçi? Bilet parasi ödicem diye...
Oke Amsterdam dan?quote:
Ik dacht aan je en haalde mijn bericht weg, jij wilde het perse weten hoor!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef Ambipur het volgende:
X, ik zweer het. Als ik straks niet kan slapen, kom ik je opzoeken, met mijn witte gewaad om en mijn prachtig mooie dikke grote slagersmes....
Tot straksquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik dacht aan je en haalde mijn bericht weg, jij wilde het perse weten hoor!!
Psstt kijk is achter je?
Ik zie je over iets minder dan 2 uur!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Bekliyorum! Via de afsluitdijk ben je het snelst in Groningen. Bel maar aan als je er bent
aq.quote:
TAMAM, i handle it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hij spreekt gewoon de waarheid!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef xminator het volgende:
Neemt ie het meteen weer op voor Borte..
iyi geceler, als je onderweg bent, burayada ugra..quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
X, ik vertrek nu. Tot zo hoor.
Rest, sleep well.
Neoldii..?quote:
Neemt ze het meteen op voor TM.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon de waarheid!
Haha, bekleriz! Kapim acik!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
X, ik vertrek nu. Tot zo hoor.
Rest, sleep well.
Fuuuu! Ik ben al langer dan 6 jaar lid en heb nog niet eens 11k posts geplaatst.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ambi slaap jij überhaupt. Je hebt de afgelopen maand gewoon bijna 4000 posts geplaatst.
Ik heb tijden gehad dat ik 300 posts per dag maakte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ambi slaap jij überhaupt. Je hebt de afgelopen maand gewoon bijna 4000 posts geplaatst.
Ging het over DNA?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb tijden gehad dat ik 300 posts per dag maakte.
De dagen dat ik elke dag in de top 3 van de beste posters stond, samen met Bilmi.
Ik ook al 6 jaar lid en maar 17kquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Fuuuu! Ik ben al langer dan 6 jaar lid en heb nog niet eens 11k posts geplaatst.
Ga fitnessen..?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
Shhhut up clown, een echte allochtoon zit nu in zijn winterdip en heeft dan even geen leven. Dus fok!
Als je me nou helpt er af te komen, kan ik weer dingen ondernemen.
lol domme allogtoonquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
Shhhut up clown, een echte allochtoon zit nu in zijn winterdip en heeft dan even geen leven. Dus fok!
Als je me nou helpt er af te komen, kan ik weer dingen ondernemen.
Ga ik doen. Ben nu even lang verkouden. O gecsin, ga ik hardlopen. Heb gewoon even nergens zin in, stressed outquote:
Hmmm.. ii gecmis olsun..quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ben nu even lang verkouden. O gecsin, ga ik hardlopen. Heb gewoon even nergens zin in, stressed out
Doe 'ns aardig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol domme allogtoon
[ afbeelding ]
Heb er om gevraagd! Huisarts: pas als je zelfmoord neigingen krijgt vergoedt de verzekeraar 't. Dus ik wacht daar nog op.quote:
Wil je me daar mee helpen, dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder voor (lig)therapie.
[ afbeelding ]
Gna, gna, gna. [ afbeelding ]
Zo duur is het nou ook weer niet, misschien staan ze ook wel op Marktplaatsquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb er om gevraagd! Huisarts: pas als je zelfmoord neigingen krijgt vergoedt de verzekeraar 't. Dus ik wacht daar nog op.
Gij snodaardquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder voor (lig)therapie.
[ afbeelding ]
Gna, gna, gna. [ afbeelding ]
Heb hier al naar gekeken, zit er ook over na te denken het aan te schaffen, want heb geen zin in nog 2 maanden een winterdip te hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo duur is het nou ook weer niet, misschien staan ze ook wel op Marktplaats
http://www.philips.nl/c/e(...)U_NL_CONSUMER%3Dtrue
Maar dat is toch geen vakantie te noemenquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:17 schreef Ambipur het volgende:
Eigenlijk tijd voor vakantie.. Het enige wat voor dit jaar staat gepland is weekendje Belgie en weekendje Eindhoven. Daar mag ik 't mee doen.
Kan niet.. Ik heb volgend jaar 4 familiebruiloften. Moet sparenquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen vakantie te noemen?
Boek weekje Istanbul.
Vergeet je geen jurk voor kina dit dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan niet.. Ik heb volgend jaar 4 familiebruiloften. Moet sparen![]()
Tickets, hotel, 4 nieuwe jurken, armbanden etc. U kent 't wel. 2 ervan zijn in TR, dus ben volgend jaar wel lekker vaak daar
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
Toeval![]()
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Geloof me, dat wil je niet begrijpen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Vergeet je geen jurk voor kina dit dat?
Ik begrijp vrouwen niet in dat opzicht. Elke bruiloft willen ze een nieuwe jurk.
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 01-11-2012 om 21:08:47Bütün Türk kızlarının muhakkak 2 sene boyunca çıktığı bi sevgilisi olmuştur. Ve nedense hep 4 sene önce ayrılmışlardır. Yalanını siktiklerim reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 01-11-2012 om 20:15:13Her boku yiyorsunuz da, kokoreçe gelince mi ıyy iğrenç. Çok entelsiniz ya amına koyim. reageer retweet
Cool. Die ga ik halen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:50 schreef xminator het volgende:
Toeval![]()
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
jaleesa wat is dezequote:Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn moeder en ik hebben als koosnaampje voor elkaar stinkhoer
Waar gaat het nou om? Om een foto of zo die op Facebook is geplaatst? Ik snap even niet wat zo gênant zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Ambipur het volgende:
Eindelijk!! Wraak op die tuthola's die in de trein hun prive shit bespreken
KLB:quote:
US:quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Toetel het volgende:
Mijn vriend noemt me gewoon geile slet. Ook best schattig vind ik.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:51 schreef Toetel het volgende:
Op verzoek van Oerbeer om te bewijzen dat ik een geile slet ben.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:10 schreef Toetel het volgende:
[..]
Ja, da's toch lekker sletterig?
[ afbeelding ]
Zijn altijd onzekere (vaak dikke) meisjes die zulke dingen zeggen. Om zichzelf een beetje te verkopen als het ware, de aandacht die ze dan krijgen van jongens (die meteen voor zulke dingen vallen) geeft bevestiging, of eerder de illusie, van schoonheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
KLB:
[..]
US:
[..]
[..].
Zulke meisjes.. (Gaat niet om de foto's, maar om de geposte tekst. De foto's dragen wel bij, dat wel.)
Moest om 6 uur opstaan maar toch nog verder geslapenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:58 schreef Levolution het volgende:
Achterlijke malloot die mij 's ochtend om 8 uur belt terwijl ik lig te pitten. Ik neem niet op omdat ik wil slapen en zet mobiel op stil, belt hij nog twee keer.
Dus wanneer ik wakker ben bel ik even terug om te kijken wie het was. Voicemail. Belt hij zojuist eindelijk weer, neem ik op, is het verkeerd verbonden. "Wie?" "Oh, mmmsorrymmm PATS TUUUUT TUUUT".
Kutaap, je hebt me wakker gebeld, een welgemeende excuses was wel op zijn plaats.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Bel 'm zowel op zaterdag- als zondagochtend (anoniem) wakker!
De gladste en foutste jongens van de hele wereld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan daarom gaan doen maar dat soort vrouwsmenschen drijven de van seks verstoten cafejongens en strandstoelverhuurders in Antalya en Bodrum tot een keur van frustie aandoeningen met hun fikse bips en onbedekte huid op vakantie
![]()
![]()
Is inderdaad goedkoop. Een echte vrouw is zeker van haar schoonheid en pronkt er niet mee. Alleen die geheimzinnigheid al moet bewondering opwekken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef zarGon het volgende:
Ik weet wel waarom het gedaan wordt (of nou ja, ik kan het wel bedenken). Dit soort gedrag vind ik eerder afschrikkend dan aantrekkelijk. Zo goedkoop. Dat je vriend je zo noemt, okay. Kan iets tussen jullie zijn. Maar om er nou op deze manier van te gaan genieten... Meh, vind dat geen leuk gedrag bij een meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |