SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Fuck this shit, ben aan het watertanden, even ontbijten.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah dat hebben wij nog elke zomer dat we in TR zijn.... Jam, eieren, menemen, simit, pide, kaymak, beyaz peynir, zeytin, komkommer, tomaatjes, you name it. En met zijn 10-en ontbijten op het balkon van het huis, omringd door groen, bergen, koeien, appelbomen etc.
Als je in grunn bent kom ik langsquote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck this shit, ben aan het watertanden, even ontbijten.
Buyurquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je in grunn bent kom ik langs
Ga straks eens uitgebreid lunchen.. Heb nu zin om moeite te doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
geniet van je kaasboterhamquote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Glijmiddel smeer je niet op je brood. Tereyagquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Buyur
Even glijmiddel ook klaarzetten.
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesinequote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?
Dafuq?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine
Nee, dat is de naam van een heuvel in Nieuw-Zeeland in de taal van de Maori:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit moet wel het langste woord op aarde zijn?
Die kende ik nog niet. Wel ''Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız?''.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Levolution het volgende:
Hehe, wilde net zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_word_in_Turkish
En dit zijn tenminste niet samengetrokken worden, zoals in dat Duitse woord. Het is echt 1 woord.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier is ook lang maar dat zijn allemaal samengetrokken woorden.![]()
Daarom Turks.
Er was ook zo'n Ijslandse plaatsnaamquote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat is de naam van een heuvel in Nieuw-Zeeland in de taal van de Maori:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
De traditionele naam van Bangkok is ook grappig:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Er was ook zo'n Ijslandse plaatsnaamvolgens mij
Ik ging de mist in bij Noppharatratchathaniburiromquote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De traditionele naam van Bangkok is ook grappig:
Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit
Als je dat foutloos kan uitspreken, zonder te spieken, ben je cennetlik.
Er leiden meerdere wegen naar Rome, hè.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ging de mist in bij Noppharatratchathaniburirom
Daar gaat mijn kans op een plekje in het Paradijs.
Pff, nu moet ik bidden enzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar Rome, hè.
Eet een granaatappel zonder een pit te laten vallenquote:
Je kunt natuurlijk ook in Tsjetsjenië een martelaarsdood sterven door de wapens op te nemen tegen de Russische onderdrukker.quote:
Random fact:quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Eet een granaatappel zonder een pit te laten vallen
Ook zoiets waarvoor ik op moet staan van mijn laptop.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook in Tsjetsjenië een martelaarsdood sterven door de wapens op te nemen tegen de Russische onderdrukker.
Je kan ook de Laptop commando uithangen hequote:Op donderdag 1 november 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Random fact:
Ik lust bijna alles, maar granaatappels kan ik niet zien of luchten. Soort trauma, vind het gewoon een vreemd ding.
[..]
Ook zoiets waarvoor ik op moet staan van mijn laptop.
Zure granaatappel vind ik lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lust je ook geen nar suyu dan? Smaak verschilt vrij weinig van die van rode druivensap, vind ik zelf.
Nooit geprobeerd. Ik vond granaatappels als klein kind gewoon niet lekker. Maar zoals met alles (denk aan spruiten, bamya etc.), zou het zo moeten zijn dat ik ze inmiddels wel lekker vind, kinderen zeuren nou eenmaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Lust je ook geen nar suyu dan? Smaak verschilt vrij weinig van die van rode druivensap, vind ik zelf.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Je kan ook de Laptop commando uithangen he![]()
Borde Klavyeliler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, nooit gedronken. Maar ik ben wel een liefhebber van zuur, moet ik zeggen. Tursu, druiven(sap), granaatappel(sap), Balsamico-azijn...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zure granaatappel vind ik lekker![]()
Hebben jullie wel eens havuç suyu gedronken?
Vond ik ook lekker, in Ankara destijds vaak gedronkenHier heb ik ze nog nooit puur zien verkopen
Salgam is ook lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, nooit gedronken. Maar ik ben wel een liefhebber van zuur, moet ik zeggen. Tursu, druivensap, granaatappelsap, Balsamico-azijn...
Dit jaar hadden kennissen uit Gaziantep salgam meegenomen. Dat was wel iets te sterk voor mij. Bij de eerste slok al voelde ik alle spieren in mijn gezicht vervormen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Salgam is ook lekker
Wortelsap is ook lekker, maar als je te veel drinkt wordt je er tijdelijk misselijk van![]()
Maar dat komt vast omdat ik 3 flesjes op had![]()
hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit jaar hadden kennissen uit Gaziantep salgam meegenomen. Dat was wel iets te sterk voor mij. Bij de eerste slok voelde ik alle spieren in mijn gezicht vervormen.
Balik ekmek in Eminönü is wel hemels, inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaIk heb het in 2010 voor het eerst gedronken in Ankara, samen met çig köfte gaat het heel goed, of lahmacun
Het is wel sterk ja, niet iedereen kan het opdrinken, maar als je van "tursu suyu" houdt moet het wel kunnen.
In Eminönü verkopen ze het ook met tursu. En dan balik ekmek erbij
Ankaraquote:Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaIk heb het in 2010 voor het eerst gedronken in Ankara, samen met çig köfte gaat het heel goed, of lahmacun
Het is wel sterk ja, niet iedereen kan het opdrinken, maar als je van "tursu suyu" houdt moet het wel kunnen.
In Eminönü verkopen ze het ook met tursu. En dan balik ekmek erbij
Dit zijn studenten, he...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef xaban06 het volgende:
Volgende meet is weekendje Istanbul? Dan kom ik wel
Vallah, kan hierop niets zeggen. Mn ouders hebben vorig jaar mijn reis naar een ver oord en dit jaar naar TR betaald.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yani? Papa en mamalari vardir cogunun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |