Ow neequote:Op donderdag 1 november 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
En het is heul geen Nijmeegse Kaap, jij bent niet eens in Nijmegen nu
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde "Nijmegen, bazenstad" als TT doen
Kijk in mijn foboquote:Op donderdag 1 november 2012 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom is jouw bijnaam eigenlijk Kif?
Fucking hell, 588 postsquote:Op donderdag 1 november 2012 09:00 schreef AldoTheApache het volgende:
gister weer in de top 20 van FOK!
quote:
Waarom had je die gisteren niet aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan post ik dat in mijn commu shirt
omdat het mijn pyjamashirt isquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom had je die gisteren niet aan?
Boeie, das toch lachen manquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het mijn pyjamashirt is
Had je ze moeten wassenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik ga me nu omkleden naar natte hockeykleren die stinken als de tyfus
Dat klinkt niet prettig.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik ga me nu omkleden naar natte hockeykleren die stinken als de tyfus
vergetenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, das toch lachen man
[..]
Had je ze moeten wassen
Het is ook heel vies nuquote:
Flips, goeiemorgenquote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vergeten![]()
[..]
Het is ook heel vies nu
Niet hatenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips, goeiemorgen![]()
[..]
Eigen schuld
HAHA!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet haten![]()
Ik sport 5x in de week en dacht dat ik genoeg schoon had om vandaag 2x schoon te trainenZodat ik in Nijmegen de was kon doen
Helaas niet gelukt
Hoe is het met Flips?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HAHA!
[..]
Hoe is het met Flips?
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okequote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HAHA!
[..]
Hoe is het met Flips?
5 voltallige sets natuurlijk en dan nog wat meer paar sokken en broekjes zodat ik maar 1x per week de hockeywas hoef te doen natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, hoeveel kleding heb jij wel niet?
griep?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okeMet jou?
ahquote:Op donderdag 1 november 2012 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koortsig, moe, niezen, koud/warm hebben enzo.
Oh dat is niet zo fijnquote:Op donderdag 1 november 2012 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okeMet jou?
Ah, ok. Ja dan is het begrijpelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
5 voltallige sets natuurlijk en dan nog wat meer paar sokken en broekjes zodat ik maar 1x per week de hockeywas hoef te doen natuurlijkMaar vanwege veel werk en vaker op het hockey zijn ging ik er deze week dus sneller doorheen
Theequote:Op donderdag 1 november 2012 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah![]()
Warme chocomel nodig? of thee?
Dan maakt het ook niet uit dat je kleding nog nat isquote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja hoor, nu gaat het ook nog regenen
Dan wordt de geur straks alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat je kleding nog nat is
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan wordt de geur straks alleen maar ergerTrust me
![]()
Haha! Wat voor een vertegenwoordiger? En wat ga je shoppen?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo fijn![]()
Wel goed op zich, beetje weinig geslapen, maar dat was het waardStraks moet ik een vertegenwoordiger te woord staan
En vanavond even shoppen
BeterschapFruitmand?
[..]
Ah, ok. Ja dan is het begrijpelijk
* AldoTheApache doet een zakje aardbeithee in de theepotquote:
Een of andere metaal-leverancierquote:Op donderdag 1 november 2012 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha! Wat voor een vertegenwoordiger? En wat ga je shoppen?
Thanks, lekker nog niet nodig wel lekker
dat is by far de meest nichterige fruitmand die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een of andere metaal-leverancier
Hiervoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsje
Ik had een hele mooie, maar die deed het nietquote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is by far de meest nichterige fruitmand die ik ooit heb gezien
Veel plezierquote:Op donderdag 1 november 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo ik ga naar het hockey
tot vanmiddag mensen![]()
Succes danquote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een of andere metaal-leverancier
Hiervoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsje
Hoe weet je dat altijd?quote:
Foei.quote:
Daar is nog geen datum van bekendquote:Op donderdag 1 november 2012 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
Wanneer is die meet bij jou?
ik kom misschien ookquote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is nog geen datum van bekend
Hoezo?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag dat
Dat word zeker weten de kinderen een weekendje uitbesteden
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag dat
Dat word zeker weten de kinderen een weekendje uitbesteden
Omdat de helft niet op kinderen zit te wachten (en ik eigenlijk ook niet als er zoveel mensen komen)quote:
Mij maakt het niet uit, ik vermaak me prima met ze.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de helft niet op kinderen zit te wachten (en ik eigenlijk ook niet als er zoveel mensen komen)
Weet ik wel en dat is niet zo zeer het probleem hoor, want ik heb hele toffe kinderenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik vermaak me prima met ze.
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik wel en dat is niet zo zeer het probleem hoor, want ik heb hele toffe kinderen
Ook, maar die zijn snel los hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.
Mij hebben ze al eens gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook, maar die zijn snel los hoor
Neuh, niet bepaaldquote:Op donderdag 1 november 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt verlegen he?
Zou het?quote:
Denk het welquote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?
Nee maar ik denk dat de meeste mensen het liefst zien dat er geen kinderen zijn (en dat is voor mij en Cryothic ook wel fijner)
Het is best gehorig ja.. Wordt dan ook lastig met slapen (de kinderen)quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het wel
Lijkt me ook wel fijner denk ik, ik weet niet hoe gehorig jullie huis is, maar 10+ man kan veel herrie maken
Precies. Sowieso, alsof de kids naar bed willen/kunnen slapen als het zo gezellig isquote:Op donderdag 1 november 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is best gehorig ja.. Wordt dan ook lastig met slapen (de kinderen)
Mijn vader komt me ophalen. De spullen zijn niet mee te nemen met het OV. Een bench, een grote tas met hondenspullen, een huge ass koffer en de hond zelf ...quote:Op donderdag 1 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt je gebracht of met het OV ?
Nice.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader komt me ophalen. De spullen zijn niet mee te nemen met het OV. Een bench, een grote tas met hondenspullen, een huge ass koffer en de hond zelf ...
Mijn vader heeft een mooie Volkswagen Touran. Daar kan alles met gemak in, het kon zelfs in een Twingo.quote:
Nicequote:Op donderdag 1 november 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een mooie Volkswagen Touran. Daar kan alles met gemak in, het kon zelfs in een Twingo.
burpquote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag aan de 26k posts kom
GIF animator ofzo. Even een linkje zoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Ik wil een nieuwe icon, maar ik wil zo'n bewegende, met een paar plaatjes achter elkaar. Twee eigenlijk. Hoe maak je zoiets?Een GIFje dus.
Wat schattig.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag aan de 26k posts kom
Zelfde niets-zeggende postquote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Ik wil een nieuwe icon, maar ik wil zo'n bewegende, met een paar plaatjes achter elkaar. Twee eigenlijk. Hoe maak je zoiets?Een GIFje dus.
Ja he?quote:
Komen wij aan met onze postcountsquote:Op donderdag 1 november 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfde niets-zeggende post![]()
[..]
Wil ik ookmeestal vraag ik Cryothic wel
[..]
Ja he?
Issie ook wel hoor
Niet echtquote:
Oh zoquote:
Dat zei buurmeisje ook alquote:Ja he?
Issie ook wel hoor
Ja hoi, hoe lang zit jij al op FOK!?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komen wij aan met onze postcounts
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komen wij aan met onze postcounts
Ik word blij van jou schuimkuifquote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Oh zo
[..]
Dat zei buurmeisje ook alZou het dan toch zo zijn?
Schuimkuifquote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik word blij van jou schuimkuif
Misschien werkt dit:quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien werkt dit:
http://gickr.com/
Nog geen 6 jaar. Ik kijk ook naar je gemiddelde he.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi, hoe lang zit jij al op FOK!?
Vanaf 2009 ben ik lid, maar ik heb er tot afgelopen juni ofzo vrijwel niet opgezeten. Dus dat gemiddelde is een beetje verneukt.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog geen 6 jaar. Ik kijk ook naar je gemiddelde he.
Ik heb niet zo'n koptelefoonquote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Wanneer gaan we dat plaatje van die tetten met koptelefoon na doen?
Met die van mij welquote:Op donderdag 1 november 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wel een koptelefoon hoormaar daar kan je die dingen niet mee zo draaien
Ben niet zo tevreden over het eerste plaatje, maar teveel moeite om hem opnieuw bij te snijden.quote:
Ik werd pas na een jaar echt actief, dat is een argument van niks. Sowieso veranderd je postcount niet heel erg in een maand tijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf 2009 ben ik lid, maar ik heb er tot afgelopen juni ofzo vrijwel niet opgezeten. Dus dat gemiddelde is een beetje verneukt.
Ik ook pas vanaf 2007 actiefquote:Op donderdag 1 november 2012 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werd pas na een jaar echt actief, dat is een argument van niks. Sowieso veranderd je postcount niet heel erg in een maand tijd.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 31-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 566 Vinniiee
02 268 Fera
03 190 LovelyLady
04 172 Samzz
05 162 Raene
06 126 AldoTheApache
07 116 -_Guitarist_-
08 091 Jofunu-kun
09 078 TheGirlNextDoor
10 074 muhahaha
11 070 Kaneelstokje
12 065 kingtoppie
13 055 JijHebtGeenRokje
14 052 Newbie114
15 044 Tamashii
16 043 Lokasenna
17 039 DaMook
18 038 tijnbrein
19 033 DevilsWhore
20 030 NitraatPoep
21 026 Faxie
21 026 Flippiee
23 024 Watertornado
24 022 Cryothic
25 021 Giertje
25 021 Evie
27 017 Murdera
28 012 MissExpert
29 010 heloef
30 006 MohMi
31 005 goldfinger1963
32 004 Quickie_Brat
32 004 Royco1
32 004 Hristo
35 003 JaleesaJoia
36 002 Topiek
36 002 Tchock
36 002 Koen66
39 001 JL...
39 001 dawg
39 001 Drommeldaris
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Nee, niet in een maand tijd, maar wel als je 3 jaar nauwelijks iets post, en dan vanaf juni ineens heel veel :pquote:Op donderdag 1 november 2012 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werd pas na een jaar echt actief, dat is een argument van niks. Sowieso veranderd je postcount niet heel erg in een maand tijd.
Ahw, jouw UIquote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Fera het volgende:
Morgen de 15k waarschijnlijk. Gaat veel te hard.
Dan ben je best ziek bezig.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet in een maand tijd, maar wel als je 3 jaar nauwelijks iets post, en dan vanaf juni ineens heel veel :p
[..]
Ahw, jouw UI
wij zijn ongeveer in dezelfde tijd op Fok! gekomenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet in een maand tijd, maar wel als je 3 jaar nauwelijks iets post, en dan vanaf juni ineens heel veel :p
Ik zie het ja, jezusquote:Op donderdag 1 november 2012 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn ongeveer in dezelfde tijd op Fok! gekomen![]()
alleen ben ik wel meteen heel actief geweest
quote:
Dat had ik al door jaquote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar tegenwoordig post ik een stuk minder
de buma van Q_B, zoals vermeld in de OP.quote:
quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 1 november 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de buma van Q_B, zoals vermeld in de OP.
Oja, je wil hem hè. Ik zal eens nadenken over een hoog ingeschoten maar toch schappelijke vraagprijs.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef remlof het volgende:
Gezellg! Moeten we het even over je mountain bike hebben
en in de KSCquote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik al door jaAlthans, hier en in GRTDOJW.
Ik doelde erop dat je hier en daar niet zoveel postquote:Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en in de KSC
en verder post ik eigenlijk nergens meer![]()
alleen maar lurken
hier kom ik er niet zo snel tussenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat je hier en daar niet zoveel postEn in KSC zit ik niet dus dat weet ik niet
Ik wil 'm eerst zien, afkraken en je vraagprijs ridiculiseren natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja, je wil hem hè. Ik zal eens nadenken over een hoog ingeschoten maar toch schappelijke vraagprijs.
Gewoon posten, lukt vanzelfquote:Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier kom ik er niet zo snel tussen![]()
en in GRTDOJW wordt het meer een solo gesprek
Rokjequote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh god
*gaat snel verder gamen*
dat is echt handelenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil 'm eerst zien, afkraken en je vraagprijs ridiculiseren natuurlijk
Hij heeft jarenlang stilgestaan, dus kraken kan hij zelf wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil 'm eerst zien, afkraken en je vraagprijs ridiculiseren natuurlijk
rokjequote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh god
*gaat snel verder gamen*
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang stilgestaan, dus kraken kan hij zelf wel.
weinig kilometers dusquote:Op donderdag 1 november 2012 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft jarenlang stilgestaan, dus kraken kan hij zelf wel.
Klopt. Fietsen blijkt niks voor mij. Mountainbiken al helemaal niet.quote:
je wordt er moe van kwam ik achterquote:Op donderdag 1 november 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt. Fietsen blijkt niks voor mij. Mountainbiken al helemaal niet.
Omdat die tof was. Waarom het dezelfde kroeg is weet ik nietquote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Maar vanwaar eigenlijk de herhaling van de sexmeet van vorige week, op dezelfde plek nota bene?
er waren een paar nog niet klaar met vorige weekquote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Maar vanwaar eigenlijk de herhaling van de sexmeet van vorige week, op dezelfde plek nota bene?
Ik heb trouwens twee/drie dagen geleden al aangegeven dat ik er niet bij ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat die tof was. Waarom het dezelfde kroeg is weet ik niet
I know, maar ik maak de OP niet. Misschien kan Remlof hem even aanpassen?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb trouwens twee/drie dagen geleden al aangegeven dat ik er niet bij ben.
Nee, maar ik heb een voorgevoel dat jij de volgende lapo pakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik maak de OP niet. Misschien kan Remlof hem even aanpassen?
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een voorgevoel dat jij de volgende lapo pakt.
We zijn al over de helft.quote:
Joof, kerel.quote:
Hellow Rokje.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok vooruit ik kom wel even posten, hoi![]()
Rokjuhquote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 1 november 2012 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hellow Rokje.Lekker geslapen gister?
Haayquote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dan weet je het alvast
[..]
Fera, dametjequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeHet was stom en ik ga nooit meer slapen
Jij?
IK HAD HELE ENGE DROMEN HOOR DAAR MAG JE NIET OM LACHENquote:Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen, alleen de bedverwarming iets te lang aangelaten. Was nogal heet geworden.
Ik dacht dat je een sarcastisch grapje maakte en ik vond 'm leuk.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK HAD HELE ENGE DROMEN HOOR DAAR MAG JE NIET OM LACHEN![]()
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig
True thatquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dan weet je het alvast
[..]
Ja hoi Rokjequote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Daar durf ik niet op in te gaan hierzoquote:Op donderdag 1 november 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een sarcastisch grapje maakte en ik vond 'm leuk.Waar heb je over gedroomd dan?
![]()
Hoe noem jij het dan?
Heul wel, in ieder geval wel door mijquote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar durf ik niet op in te gaan hierzo![]()
![]()
Nou, iets met dood ende verderf, maar da's te deprimerend voor deze topicjuh
Ik word gewoon totaal niet serieus genomen hierzo eh (no pun intended)
Ach, vaste prik hoor, is normaal voor mij, dat soort dromenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel, in ieder geval wel door mij
What's up?
Altijd vervelend zulke dromenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach, vaste prik hoor, is normaal voor mij, dat soort dromen
En dat doet mij deugd![]()
Wat lola al zei, niet erg leukquote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach, vaste prik hoor, is normaal voor mij, dat soort dromen
En dat doet mij deugd![]()
Ja sowieso niet leuk idd, mjaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd vervelend zulke dromenOok al is het voor jou 'normaal', leuk is anders
Have one.. Al jaren, maar ik droom toch welquote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat lola al zei, niet erg leuk![]()
Klinkt misschien apart, maar heb je al eens een dromenvanger geprobeerd ?
Hmm oke..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja sowieso niet leuk idd, mja
Zolang ik vandaag de dag maar doorkom zonder in slaap te pleuren op m'n werk komt t denk ik wel goed![]()
[..]
Have one.. Al jaren, maar ik droom toch wel
Mgoed, nu even een hapje eten dus, tot straks allemaal![]()
Je mag het best vertellen hoor. En ik zal je serieus nemen als dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar durf ik niet op in te gaan hierzo![]()
![]()
Nou, iets met dood ende verderf, maar da's te deprimerend voor deze topicjuh
Ik word gewoon totaal niet serieus genomen hierzo eh (no pun intended)
Een dromenvanger moet je krijgen, anders werkt hij niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat lola al zei, niet erg leuk![]()
Klinkt misschien apart, maar heb je al eens een dromenvanger geprobeerd ?
Aldo, kun je mij uit de OP halen, bij de eerste meet?quote:
5 euroquote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldo, kun je mij uit de OP halen, bij de eerste meet?
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 1 november 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Een dromenvanger moet je krijgen, anders werkt hij niet.
DAT WAS MIJN TAAKquote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldo, kun je mij uit de OP halen, bij de eerste meet?
Een knuffel als ik je meet ook goed?quote:
Maar ... maar ... Hij is de TS.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
[..]
DAT WAS MIJN TAAK
Sowieso moet je er in geloven anders werkt het alsnog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Een dromenvanger moet je krijgen, anders werkt hij niet.
alleen een knuffel maar?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Een knuffel als ik je meet ook goed?
Aber naturlich. But I believe.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso moet je er in geloven anders werkt het alsnog niet
Wat had je nog meer gewild dan?quote:
Op je wang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Kusjes en knuffels voor iedereen
kusjekroel![]()
![]()
Krusje kroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dan de OP aanpassen?quote:
JONGUH ...quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krusje kroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft ook niet meer.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja ik kan niet weg nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet op de motor, dus niet handig
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik al een kusje en knuffel gehad dan?
Ik kom 'm wel brengen als ik in Nijmegen ben. Hoe lang blijf je daar?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik al een kusje en knuffel gehad dan?
tot zondagquote:Op donderdag 1 november 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom 'm wel brengen als ik in Nijmegen ben. Hoe lang blijf je daar?
Oké.quote:
Ik heb net al gedoucht.quote:
quote:
Als je de lapo pakt wel.quote:
Ogen open doenquote:
Ik was 'm echt komen geven hoor, zo gek ben ik wel.quote:
Nee, dan verpest ik Kaneel zijn zolderautist-imago.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan verpest ik Kaneel zijn zolderautist-imago.
Is je alle voorgaande keren ook gelukt.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even douchen dan maar![]()
Zonder Fera, dat dan weer wel
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was 'm echt komen geven hoor, zo gek ben ik wel.
Ja maar..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is je alle voorgaande keren ook gelukt.
True story.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik heb eigenlijk meer behoefte aan warmte
* Giertje knuffelt jouquote:
quote:
quote:
Dan had ik je wel een flinke lebber terug gegeven hoorquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef Giertje het volgende:
goeiemiddag![]()
na 2 dagen bijna non stop gamen
weer lekker bijgeslapen
Een lebber nog wel. Dat is wel wat intiemer dan een wangkusje.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan had ik je wel een flinke lebber terug gegeven hooren een kopje koffie
heeyquote:
Als ik thuis ben en YT'en.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey
het spel is zo modderfokking gaaf
zometeen weer verder ben nu net in new york beland
Ik, het is 24 graden hierquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er warmte voor mij?
En telefoon leeg
Ik heb het zelf een beetje koud.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er warmte voor mij?
En telefoon leeg
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lebber nog wel. Dat is wel wat intiemer dan een wangkusje.
Ja geef maar hierquote:
Zullen we elkaar opwarmen?quote:
Ik zal hem zo luisteren als mijn telefoon wat verder opgeladen isquote:
Dat is wel pech hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wowwww liefde hier geakkkk![]()
Maarre.. Ja, die dromenvanger heb ik EN gekregen EN ik geloof er wel in, alleen helpt t dus niet
Waarom? Ik ben net droog.quote:
Aww.. ik droog je wel weer af dan, zo ben ik ook wel weerquote:
Zo gaat dat in mijn leven, zwaar endezulks :$quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een lekker nummer.
Moet je die video kijken, ze flapperen steeds heen en weer.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Over 20 jaar hangen zijn oorlellen tot over zijn schouders.
* Fera knuffelt Rokjequote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo gaat dat in mijn leven, zwaar endezulks :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zeg altijd maar "beter je oorlellen tot over je schouders dan je borsten tot over je knieen"quote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Over 20 jaar hangen zijn oorlellen tot over zijn schouders.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Rokje
Dan slaap ik wel naast je vannacht, dan zul je geen nare dromen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hahaha te ergquote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je die video kijken, ze flapperen steeds heen en weer.
Als je fatsoenlijke bh's draagt kun je dat toch ter dele voorkomen?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar "beter je oorlellen tot over je schouders dan je borsten tot over je knieen"
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat als je een bochel krijgt danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha te erg
[..]
Als je fatsoenlijke bh's draagt kun je dat toch ter dele voorkomen?
Something like thatquote:Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Goffedomme Rokje, heb je die gifjes onder een sneltoets?
Ja hey wat als je een kromme lul krijgt?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat als je een bochel krijgt danIk weet t niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey wat als je een kromme lul krijgt?Als ik een kromme lul krijg ga ik maar eens naar de dokter :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik wil het ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha te erg
[..]
Als je fatsoenlijke bh's draagt kun je dat toch ter dele voorkomen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, dan moet je in de juiste positie gaan liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik een kromme lul krijg ga ik maar eens naar de dokter :$
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een penerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan moet je in de juiste positie gaan liggen![]()
Dan moet je switchen naar JijHebtGeenKilt, Ik heb wel een kilt.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een pener
Voor sommigen misschien wel opwindend, weet jij veelquote:Op donderdag 1 november 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou toch een beetje raar zijn, niet? Rokjes met een pener
Volgensmij was ie er wel maar is z'n telefoon leeg gegaanquote:
Die drums in dah beginningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |