Ow neequote:Op donderdag 1 november 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
En het is heul geen Nijmeegse Kaap, jij bent niet eens in Nijmegen nu
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde "Nijmegen, bazenstad" als TT doen
Kijk in mijn foboquote:Op donderdag 1 november 2012 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom is jouw bijnaam eigenlijk Kif?
Fucking hell, 588 postsquote:Op donderdag 1 november 2012 09:00 schreef AldoTheApache het volgende:
gister weer in de top 20 van FOK!
quote:
Waarom had je die gisteren niet aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan post ik dat in mijn commu shirt
omdat het mijn pyjamashirt isquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom had je die gisteren niet aan?
Boeie, das toch lachen manquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het mijn pyjamashirt is
Had je ze moeten wassenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik ga me nu omkleden naar natte hockeykleren die stinken als de tyfus
Dat klinkt niet prettig.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik ga me nu omkleden naar natte hockeykleren die stinken als de tyfus
vergetenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, das toch lachen man
[..]
Had je ze moeten wassen
Het is ook heel vies nuquote:
Flips, goeiemorgenquote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vergeten![]()
[..]
Het is ook heel vies nu
Niet hatenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips, goeiemorgen![]()
[..]
Eigen schuld
HAHA!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet haten![]()
Ik sport 5x in de week en dacht dat ik genoeg schoon had om vandaag 2x schoon te trainenZodat ik in Nijmegen de was kon doen
Helaas niet gelukt
Hoe is het met Flips?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HAHA!
[..]
Hoe is het met Flips?
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okequote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HAHA!
[..]
Hoe is het met Flips?
5 voltallige sets natuurlijk en dan nog wat meer paar sokken en broekjes zodat ik maar 1x per week de hockeywas hoef te doen natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, hoeveel kleding heb jij wel niet?
griep?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okeMet jou?
ahquote:Op donderdag 1 november 2012 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koortsig, moe, niezen, koud/warm hebben enzo.
Oh dat is niet zo fijnquote:Op donderdag 1 november 2012 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag niet zo heel fantastisch. Beetje grieperig. Verder wel okeMet jou?
Ah, ok. Ja dan is het begrijpelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
5 voltallige sets natuurlijk en dan nog wat meer paar sokken en broekjes zodat ik maar 1x per week de hockeywas hoef te doen natuurlijkMaar vanwege veel werk en vaker op het hockey zijn ging ik er deze week dus sneller doorheen
Theequote:Op donderdag 1 november 2012 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah![]()
Warme chocomel nodig? of thee?
Dan maakt het ook niet uit dat je kleding nog nat isquote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja hoor, nu gaat het ook nog regenen
Dan wordt de geur straks alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat je kleding nog nat is
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan wordt de geur straks alleen maar ergerTrust me
![]()
Haha! Wat voor een vertegenwoordiger? En wat ga je shoppen?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo fijn![]()
Wel goed op zich, beetje weinig geslapen, maar dat was het waardStraks moet ik een vertegenwoordiger te woord staan
En vanavond even shoppen
BeterschapFruitmand?
[..]
Ah, ok. Ja dan is het begrijpelijk
* AldoTheApache doet een zakje aardbeithee in de theepotquote:
Een of andere metaal-leverancierquote:Op donderdag 1 november 2012 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha! Wat voor een vertegenwoordiger? En wat ga je shoppen?
Thanks, lekker nog niet nodig wel lekker
dat is by far de meest nichterige fruitmand die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een of andere metaal-leverancier
Hiervoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsje
Ik had een hele mooie, maar die deed het nietquote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is by far de meest nichterige fruitmand die ik ooit heb gezien
Veel plezierquote:Op donderdag 1 november 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo ik ga naar het hockey
tot vanmiddag mensen![]()
Succes danquote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een of andere metaal-leverancier
Hiervoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsje
Hoe weet je dat altijd?quote:
Foei.quote:
Daar is nog geen datum van bekendquote:Op donderdag 1 november 2012 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
Wanneer is die meet bij jou?
ik kom misschien ookquote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is nog geen datum van bekend
Hoezo?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag dat
Dat word zeker weten de kinderen een weekendje uitbesteden
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag dat
Dat word zeker weten de kinderen een weekendje uitbesteden
Omdat de helft niet op kinderen zit te wachten (en ik eigenlijk ook niet als er zoveel mensen komen)quote:
Mij maakt het niet uit, ik vermaak me prima met ze.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de helft niet op kinderen zit te wachten (en ik eigenlijk ook niet als er zoveel mensen komen)
Weet ik wel en dat is niet zo zeer het probleem hoor, want ik heb hele toffe kinderenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik vermaak me prima met ze.
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik wel en dat is niet zo zeer het probleem hoor, want ik heb hele toffe kinderen
Ook, maar die zijn snel los hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.
Mij hebben ze al eens gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso lijkt het me ook raar voor ze omdat ze niemand kennen.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook, maar die zijn snel los hoor
Neuh, niet bepaaldquote:Op donderdag 1 november 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt verlegen he?
Zou het?quote:
Denk het welquote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?
Nee maar ik denk dat de meeste mensen het liefst zien dat er geen kinderen zijn (en dat is voor mij en Cryothic ook wel fijner)
Het is best gehorig ja.. Wordt dan ook lastig met slapen (de kinderen)quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het wel
Lijkt me ook wel fijner denk ik, ik weet niet hoe gehorig jullie huis is, maar 10+ man kan veel herrie maken
Precies. Sowieso, alsof de kids naar bed willen/kunnen slapen als het zo gezellig isquote:Op donderdag 1 november 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is best gehorig ja.. Wordt dan ook lastig met slapen (de kinderen)
Mijn vader komt me ophalen. De spullen zijn niet mee te nemen met het OV. Een bench, een grote tas met hondenspullen, een huge ass koffer en de hond zelf ...quote:Op donderdag 1 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt je gebracht of met het OV ?
Nice.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader komt me ophalen. De spullen zijn niet mee te nemen met het OV. Een bench, een grote tas met hondenspullen, een huge ass koffer en de hond zelf ...
Mijn vader heeft een mooie Volkswagen Touran. Daar kan alles met gemak in, het kon zelfs in een Twingo.quote:
Nicequote:Op donderdag 1 november 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een mooie Volkswagen Touran. Daar kan alles met gemak in, het kon zelfs in een Twingo.
burpquote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag aan de 26k posts kom
GIF animator ofzo. Even een linkje zoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Ik wil een nieuwe icon, maar ik wil zo'n bewegende, met een paar plaatjes achter elkaar. Twee eigenlijk. Hoe maak je zoiets?Een GIFje dus.
Wat schattig.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag aan de 26k posts kom
Zelfde niets-zeggende postquote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Ik wil een nieuwe icon, maar ik wil zo'n bewegende, met een paar plaatjes achter elkaar. Twee eigenlijk. Hoe maak je zoiets?Een GIFje dus.
Ja he?quote:
Komen wij aan met onze postcountsquote:Op donderdag 1 november 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfde niets-zeggende post![]()
[..]
Wil ik ookmeestal vraag ik Cryothic wel
[..]
Ja he?
Issie ook wel hoor
Niet echtquote:
Oh zoquote:
Dat zei buurmeisje ook alquote:Ja he?
Issie ook wel hoor
Ja hoi, hoe lang zit jij al op FOK!?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komen wij aan met onze postcounts
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komen wij aan met onze postcounts
Ik word blij van jou schuimkuifquote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Oh zo
[..]
Dat zei buurmeisje ook alZou het dan toch zo zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |