PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Jawel, daarom krijgt 'ie ook maar 4 chem van het kleine postitie/formatie tabelletje.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij hou je er niet rekening mee dat hij hem er als CF wil neerzetten
Heb er net twee gediscard.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Kan iemand mij even een Ghana -> Ivoorkust kaartje lenen zodat ik Boateng's nationaliteit kan veranderen.
Bij voorbaat dank.
Tijd dat ze daar eens oorlog gaan voeren om elkaar te annexeren. Die Afrikanen moeten eens meer aan de belangen van de FUT speler denken.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tijd dat ze daar eens oorlog gaan voeren om elkaar te annexeren. Die Afrikanen moeten eens meer aan de belangen van de FUT speler denken.
LW naar IF ook goed?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Kan iemand mij even een Ghana -> Ivoorkust kaartje lenen zodat ik Boateng's nationaliteit kan veranderen.
Bij voorbaat dank.
Dus voor podolski naast reus en voor Gundogan is dus als volgt?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je telt eerst het aantal links vanuit Reus. 1, 2, dat was niet moeilijk hè? Dan tel je het aantal punten (hier wordt er lastig): 1,5 naar Gundogan voor land en 2,5 voor club. Dat is 4 (1,5 + 2,5). Nu kijk je in de tabel bij 2 links en 4 punten, daar zie je 5 staan. Die tel je op bij de 4 die je krijgt voor positie en formatie, et voila! 9chem!
Ik heb hem in mijn team, zijn er maar weinig op de markt:quote:Op donderdag 1 november 2012 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
LW naar IF ook goed?
[ afbeelding ]
dicht lijkt te veel op dick?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil mijn team met Huseklepp 'Klepp dicht' noemen, staat er dat ik een woord gebruik dat niet mag.
Ik bied 400k !quote:Op donderdag 1 november 2012 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn team, zijn er maar weinig op de markt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speel om de beurt met ze zodat fitness hoog blijft.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn zilveren teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speel om de beurt met ze zodat fitness hoog blijft.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zou grappig zijn als ze daadwerkelijk zo'n fout hadden gemaakt in het begin, net als een Hulk Porto versie etcquote:![]()
Je formuleert je zinnen nogal vreemd.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dus voor podolski naast reus en voor Gundogan is dus als volgt?
2 links, land is 1,5 x 2 (Gundogan en Reus?) 3 pnt met 2 links is weer 3 punten dat is 6 pnt dan positie oranje (cf) en formatie goed is 4 punten. 10 chem?![]()
Ik neem aan dat je het over Podolski hebt, die moet linken met Reus en Gundogan. 2 links klopt, 2x 1.5 punt (landlink) klopt ook, maar dan gaat het fout. In de tabel zie je dat 2 links en 3 punten maar 3 chem geeft. Als je 'm dan als CF in je team plaatst krijgt 'ie maar 4 chem van z'n positie en formatie, dus 7 chem totaal. Zie je het nu?![]()
Ja sorry, ik ga breien als ik zoveel in een keer wil typen haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je formuleert je zinnen nogal vreemd.![]()
Ik neem aan dat je het over Podolski hebt, die moet linken met Reus en Gundogan. 2 links klopt, 2x 1.5 punt (landlink) klopt ook, maar dan gaat het fout. In de tabel zie je dat 2 links en 3 punten maar 3 chem geeft. Als je 'm dan als CF in je team plaatst krijgt 'ie maar 4 chem van z'n positie en formatie, dus 7 chem totaal. Zie je het nu?
Aha, ik deed die 3pnt +3 chem maar dat kan dus niet![]()
Dan snap ik hem nu! Gewoon Podolski dan even een kaartje geven en het is goed.
Eerst maar is testen met Gomez naast Reus![]()
![]()
Mijn zilveren teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Russell + Mackay-stevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speel om de beurt met ze zodat fitness hoog blijft.![]()
Ik heb ze in 433![]()
![]()
Ik speelde in eerste instantie 4321 maar heb toen alles naar 352 omgezet. Heb dat laatste team aangepast. Mayuka Lambert en Russel zaten er nog niet in, nu even kijken hoe ze spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 00:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Russell + Mackay-steven![]()
Ik heb ze in 433![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga breien als ik zoveel in een keer wil typen haha.
Aha, ik deed die 3pnt +3 chem maar dat kan dus niet![]()
Dan snap ik hem nu! Gewoon Podolski dan even een kaartje geven en het is goed.
Eerst maar is testen met Gomez naast Reus![]()
Gomez is een beest hoor. Hij heeft eigenlijk elke wedstrijd wel goed gepresteerd bij mij. Reus vind ik net iets beter, dankzij z'n pace.![]()
Inderdaad die pace, dus daarom misschien op den duur Podolski.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Gomez is een beest hoor. Hij heeft eigenlijk elke wedstrijd wel goed gepresteerd bij mij. Reus vind ik net iets beter, dankzij z'n pace.![]()
![]()
Goed dat je dit voor hem in de gaten houdtquote:Op donderdag 1 november 2012 00:59 schreef leoon. het volgende:
Nog drie post voor dit heugelijke feit voor Pascal08.
[ afbeelding ]
Nog twee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn zilveren teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! Probeer Lukaku Benteke trouwens ook een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speel om de beurt met ze zodat fitness hoog blijft.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Zag het toevallig, toen ik naar zijn profiel ging om zijn geboortedatum te checkenquote:Op donderdag 1 november 2012 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed dat je dit voor hem in de gaten houdt![]()
![]()
Ik en nee. Ik had 'm in een 4-3-2-1 in mijn eerste team. Zijn stats zien er top uit, maar dat hele team liep voor geen meter bij mij. Misschien dat hij in een ander team wel goed loopt.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier met Arnautovic gespeeld en zo ja, beviel hij?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja dat ben ik ook nog van plan. Perfecte links en ook goeie spitsenquote:Op donderdag 1 november 2012 01:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Probeer Lukaku Benteke trouwens ook een keer.![]()
![]()
Ik heb een Bundesliga spits nodig van Werder Bremen, Borussia Dortmund of met de Duitse of Braziliaanse nationaliteit.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik en nee. Ik had 'm in een 4-3-2-1 in mijn eerste team. Zijn stats zien er top uit, maar dat hele team liep voor geen meter bij mij. Misschien dat hij in een ander team wel goed loopt.
Maar types Gomez, Huntelaar, Lewandowski liggen mij niet zo (in elk geval vorig jaar niet).![]()
Ik wil mijn team testen maar kan geen tegenstanders vinden.Probeer hem gewoon.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een Bundesliga spits nodig van Werder Bremen, Borussia Dortmund of met de Duitse of Braziliaanse nationaliteit.
Maar types Gomez, Huntelaar, Lewandowski liggen mij niet zo (in elk geval vorig jaar niet).Zoveel kost ie niet.
Welke formatie speel je?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een Bundesliga spits nodig van Werder Bremen, Borussia Dortmund of met de Duitse of Braziliaanse nationaliteit.
Maar types Gomez, Huntelaar, Lewandowski liggen mij niet zo (in elk geval vorig jaar niet).
De meeste mensen bouwen Reus om naar spits...![]()
Hij zelf niet, maar de rest van het team waar ik hem voor zou willen gebruiken wel een paar tonquote:Op donderdag 1 november 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil mijn team testen maar kan geen tegenstanders vinden.
[..]
Probeer hem gewoon.Zoveel kost ie niet.
![]()
![]()
Dat zilvere team? In zilver toernooi? Op Xbox?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil mijn team testen maar kan geen tegenstanders vinden.
[..]
Probeer hem gewoon.Zoveel kost ie niet.
![]()
![]()
Je kunt 'm toch gewoon proberen?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij zelf niet, maar de rest van het team waar ik hem voor zou willen gebruiken wel een paar tonAls het niet loopt gooi je er een ander in.
Ik heb het team nog niet en ik wil geen vier ton uitgeven voor ik er vertrouwen in heb.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt 'm toch gewoon proberen?Als het niet loopt gooi je er een ander in.
O kut hij kan niet eens.
Waarom lijken die Wolfsburg en Werder Bremen logo's ook zoveel op elkaar
Wolfsburg spits mag dus. In b4 BDIL met Olic.![]()
Ja, maar ben al een gouden cup begonnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zilvere team? In zilver toernooi? Op Xbox?Op PS3 btw.
Aah helaas anders ging ik even proberen tegen jou te komen hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ben al een gouden cup begonnen.Op PS3 btw.
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het team nog niet en ik wil geen vier ton uitgeven voor ik er vertrouwen in heb.
O kut hij kan niet eens.
Waarom lijken die Wolfsburg en Werder Bremen logo's ook zoveel op elkaar
Wolfsburg spits mag dus. In b4 BDIL met Olic.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke formatie speel je?
De meeste mensen bouwen Reus om naar spits...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: