Maar hoe kan het nu dat je niets weet om haar te vragen terwijl je 0,0 kennis hebt van wie ze is, wat ze leuk vindt, al dat soort dingen?quote:
Zo zit ik niet elkaar. Als iemand mij aanspreekt dan lukt het wel maar anders val ik heel snel stilquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hoe kan het nu dat je niets weet om haar te vragen terwijl je 0,0 kennis hebt van wie ze is, wat ze leuk vindt, al dat soort dingen?
De eerste dagen dat ik mensen ken heb ik het meeste gespreksstof, gewoon omdat nieuwsgierigheid.
Dat.... is te leren maar kan wel ff duren...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zit ik niet elkaar. Als iemand mij aanspreekt dan lukt het wel maar anders val ik heel snel stil
Ik weet hier heel veel van af. Zal ik het je uit komen leggen, Sinosje?quote:
Je kunt je verhaal altijd bij mij kwijt. Dat weet je.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Hallo mensen.
Ik had even de behoefte om iets van me af te schrijven. Waarom hier? Het heeft wel met versieren te maken maar ik zoek geen advies op dat gebied. Meer hoe om te gaan met de situatie.
Met mijn leven gaat het fantastisch, ik doe de dingen die ik leuk vind en problemen uit het verleden kon ik eindelijk loslaten. Ik kan nog steeds kan ik zeggen dat ik gelukkig ben, maar nu komt het. Want zoals het cliché luidt "all good things come to an end". Het begint weer te knagen, drang naar een vriendin (wat nogal tegenstrijdig aangezien ik me niet wil binden), drang naar seks en al dat soort onzin.
Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan en ik snap dat er geen duidelijke vraagstelling is dus dat er ook niet echt enig advies gegeven kan worden. Maar het hier al kunnen dumpen lucht al wat op.
En vorig jaar leerde je dat je Kaneelseksueel was.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht tot mijn 16e dat ik wel aseksueel zou zijn
Maar gewoon alleen een beetje aan de late kant, blijkt achteraf
Gelukkig ben ik nog jong en heb nog tijd. Denk helaas niet dat ik dat ooit ga lerenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat.... is te leren maar kan wel ff duren...
Ik ben er beter in dan vroeger, maar nog steeds geen held....
Jouw bijdragen aan dit topicquote:Op donderdag 1 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je verhaal altijd bij mij kwijt. Dat weet je.
[..]
En vorig jaar leerde je dat je Kaneelseksueel was.
Ik oefen met contact met vrouwen hier. Veel vragen stellen, veel luisteren. Vandaag ook gedaan bij mijn 2 collega's (vrouw). De mannen vonden me al zo stil.quote:
Dat klinkt als een goed idee om te doenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik oefen met contact met vrouwen hier. Veel vragen stellen, veel luisteren. Vandaag ook gedaan bij mijn 2 collega's (vrouw). De mannen vonden me al zo stil.
En grapjes maken. Daar oefen ik ook op, want ik ben totaal niet grappig.
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je verhaal altijd bij mij kwijt. Dat weet je.
Klopt, maar het is toch moeilijk om het niet persoonlijk om te vatten. Tenminste voor mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef Mark-J het volgende:
Dat heb je soms toch, het ligt ook niet altijd aan jou. Als de andere persoon je op voorhand al niet mag of geen interesse heeft, houdt het gewoon op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:43 schreef Drinky het volgende:
Tip van flip: zorg eerst dat je alle zaken rondom jezelf op orde hebt en wees tevreden met jezelf, wees trots op wie je bent en heb schijt aan wat anderen van sommige dingen zullen denken, of van jou zullen denken.
Als je dat voor elkaar hebt komen de vrouwtjes vanzelf. (het meerendeel van alle) Vrouwen wil geen man die zichzelf nog niet lief heeft, want hoe kun je dan van een ander houden.
Ja, het is een groot cliche wellicht, maar het is waar.
Zodra mensen iemand zien die gewoon blij en zelfverzekerd is van zichzelf, lol durft te maken e.d. trekt dat ze aan.
Dat maakt dit hele gedoe zoveel makkelijker, want dan hoef je zelf geen gesprek te starten of naar iemand toe te gaan, maar komen ze naar jou toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ze anders nergens. En afgezien van m'n burgelijke staat ben ik een zeer tevreden mens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik ook heel erg last van.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Die klik is echt een raar iets. Met sommige mensen klets ik vanaf het eerste ogenblik honderduit, en vallen er geen stiltes en is het gewoon tofEn bij andere ben ik echt aan het zoeken naar gespreksonderwerpen.
Maar waar dat aan ligt? Ik ben geen ander persoon inene..
heb je gevoeld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
Het probleem bij mij is de meeste gesprekken lopen wel goed en ik krijg iedereen aan het lachen.
Alleen ze blijven kurkdroog.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
Het probleem bij mij is de meeste gesprekken lopen wel goed en ik krijg iedereen aan het lachen.
Alleen ze blijven kurkdroog.
Ik denk omdat ze zei dat ze zo droog was als de Sahara.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je gevoeld?
Overigens heb ik heel snel een klik met mensen maar met sommige gewoon uitzonderlijk goed
Als ze me seksueel aantrekkelijk hadden gevonden had ik dat wel gemerkt denk ik.quote:
Maar dat telt niet, dat was een zielige situatiequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze zei dat ze zo droog was als de Sahara.
En terecht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze zei dat ze zo droog was als de Sahara.
Dat ook. Maar ik heb echt nooit een idee wanneer een meisje/vrouw mij leuk vindt. Totdat het te laat is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat telt niet, dat was een zielige situatie
Mwah, mwah. Droog worden van jou, maar nat raken van die ander....quote:
Het ging om mijn gedrag daarna he.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Droog worden van jou, maar nat raken van die ander....
Owja, dat wel. Je hebt er in ieder geval van geleerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging om mijn gedrag daarna he.
En ik gedroeg me nogal:
goeie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat moet je proberen om dingen te doen waarbij je een band opbouwt met een meid zonder dat versieren nodig is. Zoals bij een sportclub of hobby e.d. Of leren te versieren. Maar ik denk dat het opbouwen beter kan zijn als het versieren niet allemaal zo soepel loopt
Tof van je. Wanneer kan ze?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
Ik probeer nu een meisje voor iemand anders te regelen.
Het is wel een stuk makkelijker als je het niet voor jezelf hoeft te doen.
Bah viezerik aan meisjes van 18 willen zitten.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah viezerik aan meisjes van 18 willen zitten.
ZOEK IEMAND VAN JE EIGEN LEEFTIJD SMEERKEES!quote:
Volgende keer ga ik jou gewoon keihard cockblocken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
ZOEK IEMAND VAN JE EIGEN LEEFTIJD SMEERKEES!
ik ook...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
Zou alles over hebben voor een vriendinnetje nu
Definieer alles maat. Zou je alles doen om ervoor te zorgen dat je een vriendin hebt binnen 6 maanden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
nee natuurlijk niet, het meisje moet hem leuk vinden en niet schrikken, maar alles wat daar niet op lijkt is haar schuldquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Definieer alles maat. Zou je alles doen om ervoor te zorgen dat je een vriendin hebt binnen 6 maanden?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
lekker eenzaam lopen wezen en verder geen contacten hebben...
Dat kan je Benzin toch niet aan doenquote:
Ik denk dat het dit soort opmerkingen zijn waardoor je vaak kritiek krijgt. Want aan de ene kant wil je iets heel graag, maar vervolgens doe je er niets aan. Of niet genoeg. En als dat puur onvermogen is dan is het niet jouw schuld, maar dan wordt het wel tijd om een keer professionele hulp in te schakelen, denk je niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
Geen leuk zusje? :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je Benzin toch niet aan doen
je hebt een hekel aan je zusje ja?quote:
yo hierquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zijn er nog mensen actief in Den Haag hier?
Geen idee maar ik heb wel eens wat gehoord over haar van Cassandraquote:
Rotterdam hier.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zijn er nog mensen actief in Den Haag hier?
Benzin verdiend helemaal niemand. Niemand "verdiend" iemand.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb wel eens wat gehoord over haar van CassandraBenzin verdiend iemand die hem begrijpt en dat kan zij denk ik niet
Anders lees je wat ik postquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin verdiend helemaal niemand. Niemand "verdiend" iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |