Nee, dat zei ik niet, boxers zijn ook geilquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn boxers vind je dus ongeil?
Het maakt mij ook niet uit. Het gaat toch snel uit..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het maakt me echt niet veel uit, boxers of slip of geile lingerie.. Ben ik nou vreemd?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet, boxers zijn ook geil
Tevens heb ik niet zo goed op gelet wat je nou aan had, ik was druk met jou
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit. Het gaat toch snel uit..
Ja dat.. Tegen de tijd dat je het te zien krijgt gaat het of snel uit, of snel geslapen wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef je wel een lapdance in lingerie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.quote:
Daarom zei ik het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dan zijn konijnen toch wel leuker.
Ik vind een strak sportbroekje ofzo leuker zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Een string zit naar. Wel jammer, want het ziet er wel tof uit.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geef je wel een lapdance in lingerie.
Liever strak als los. Al kan zo'n loszittende met van die ruitjes ofzo ook wel sexy staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar heb wel een lichte voorkeur voor strakke boxers
Bij vrouwen. Ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever strak als los. Al kan zo'n loszittende met van die ruitjes ofzo ook wel sexy staan
Ik heb het dan ook over vrouwen ja. Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij vrouwen. Ja.
Net als te grote mannenoverhemden met maar 1 knoopje dicht
Daar kom je nu meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word hier echt onmeunig geil
En dan ga je Apeldoorn voorbij, I dunno.. Ik zou omkerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word hier echt onmeunig geil
Je raakt er vanzelf bedreven in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef Hristo het volgende:
Ik wilde hier een beetje mee gaan posten en lezen, maar jullie gaan veel te snel
Kan nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kom je nu meeAls je eerder was geweest had ik de trein in kunnen springen
Jij vind mij aantrekkelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ga je Apeldoorn voorbij, I dunno.. Ik zou omkeren
Dat kan, maar ik kan er niet aan wennen. Aan een string wel, hoe apart ook.quote:
Niet lezen, maar posten!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:11 schreef Hristo het volgende:
[..]
Zal eerst eens proberen mee te lezen
Ik vind hipsters het fijnstquote:
Snel lezen, snel typen en snel op Invoeren rammen. Komt goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:11 schreef Hristo het volgende:
[..]
Zal eerst eens proberen mee te lezen
Is dat hetzelfde als vorige week?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lichaam dat niet meewerkt
Ja, alleen ik heb vrijdag gewoon de strijd tegen mn lichaam opgegeven en ben maar gewoon de stopweek in gegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als vorige week?
Die zitten wel chill, ja. Ik draag van alles door elkaar, maar meestal slips/hipsters. En strings voor onder mooie kleding, dat maakt het 'af', ook al ziet niet iedereen het.quote:
Ah oke. Nog een paar dagen dus ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb vrijdag gewoon de strijd tegen mn lichaam opgegeven en ben maar gewoon de stopweek in gegaan.
Jep.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Nog een paar dagen dus ?
I don't carequote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet je helaas teleurstellen..
Of in een boxershort en overhemd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik drijf zo uit de trein.
Ik vind strings niet tofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zitten wel chill, ja. Ik draag van alles door elkaar, maar meestal slips/hipsters. En strings voor onder mooie kleding, dat maakt het 'af', ook al ziet niet iedereen het.
Ik tegenwoordig weer meestal boxers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zitten wel chill, ja. Ik draag van alles door elkaar, maar meestal slips/hipsters. En strings voor onder mooie kleding, dat maakt het 'af', ook al ziet niet iedereen het.
Fixed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of ik in een boxershort en overhemd.
Waterfiets?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fixed.
Hubbahubbahubba
Nog even en ik drijf naar huis ipv fietsend.
Sexy.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind strings niet tof... toen ik in het ziekenhuis werkte nog moest ik wel... van die witte klote broeken die strak om je reet zitten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |