Zonder Nederland ?quote:
Vic hermans was ooit topscorer op een WKquote:Op donderdag 1 november 2012 12:08 schreef borisz het volgende:
Jup. NL faalde in de kwalificatie.
Ooit werden we nog derde op dat WK.
Ik lag al in bed. Moest ff pissen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef Ole het volgende:
Wat is die Linschoten ineens een oude man
Middenklasse?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef Ole het volgende:
Geloof het ook niet. Zou betekenen dat ik net zo goed vier dagen kan gaan werken. Middenklasse wordt wel heel erg gepakt zo. Het zal wel weer in het midden uitkomen.
Nee logisch, anders moet je een nieuw shirt laten maken. Wees maar blij dat je geen Feyenoorder bent, moet je elk jaar aan het begin van het seizoen een nieuw shirt laten maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef borisz het volgende:
Intertoto was toen nog niet in handen van de UEFA, dus tellen we voor het gemak niet mee.
Het werken wordt wel erg zwaar gestraft als je net iets boven modaal zit. Als de HRA er ook aangaat hou ik een minimumloontje over..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
Het komt niet door de EK. PVV, CDA en GL/D66 zijn tegen dus het gaat hem niet worden in de eerste kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |