ff kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Over die gekte in Sneek was gisteren een ook leuke reportage over bij Studio Sport.
Nou dan wil ik het zeker niet. Ik hou sowieso niet echt van dansvoorstellingen (ja das best vreemd schijntquote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er naar de musical Chicago geweest en vond er eerlijk gezegd niet zo veel aanDe film was sprankelend, bij de musical die ze daar deden kreeg ik het sterke gevoel alsof de cast hun riedeltje deden zonder enig plezier. Even afraffelen en weer lekker naar huis, zo voelde het.
Zo flauw en goedkoop, naamgrapjes in een krantenkop.quote:
Lekker juist. Spek, ei, toast, worstjes, witte bonen in tomatensaus en niet te vergeten bloedworst.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Boeking is bevestigd. Zie op de hotelsite dat het ontbijt echt Engels ontbijt is. Brrr doe mij maar alleen toast en ei
Ja dat stond in de beschrijving, + tomaten en champignonsquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker juist. Spek, ei, toast, worstjes, witte bonen in tomatensaus en niet te vergeten bloedworst.
Hollandersquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat stond in de beschrijving, + tomaten en champignons
In de beoordelingen van NL'e toeristen staat; 'ik mis het plakje kaas' haha.
Gebakken rijst met seroendeng. Wel zelf gemaaktequote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk, een stevig hartig ontbijt
..."Ritualiseren".....quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Sleutels ingeleverd oude huis
Officieel verhuisdVoelt 'normaal' aan.
Oh, yum! Ook heel erg lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
idd, maar een Engels ontbijt vind ik ook een beetje ver gaan. Chinees ontbijt dan maar?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |