Ik wacht op de Scandinavie mod. Helemaal na een verse install waarbij ik dus effe was vergeten om de profielen op te slaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is hier wel verdacht rustig... iedereen intens aan het trucken of zijn er nog maar weinig die het spelen?
Auquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik wacht op de Scandinavie mod. Helemaal na een verse install waarbij ik dus effe was vergeten om de profielen op te slaanWas level 39 met 8 garage's full upgrade en 850k per dag vangen. Kan dus weer opnieuw beginnen..
wat houden die mods precies in?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:15 schreef CasB het volgende:
Ik speel het nog regelmatig. Speel nu de TSM map met justplay mod. Heb nu iets van 12 garages, allemaal vol, en daarmee verdien ik zo'n 500.000 per rit, zonder mijn eigen inkomen.
Mijn truckers krijgen allemaal een standaard MAN-truck, waar verder helemaal niks aan gedaan wordtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Altijd eerst lange afstand volmaken voor de huurlingen.
Voor jezelf eerst 3x lange afstand, dan ADR bijvullen tot 2, grote waarde tot 2 en verder met lange afstand bijvullen. Economy als laatst, tenzij je graag Mercedes(Majestic) rijd.
En niet bang wezen om geld te lenen, want anders schiet het niet op is mijn ervaring.
Tevens de cheapest trekkers voor je huurlingen, want dat is scripted ingame. Zonde om een full costumized trekker te geven aan een huurling.
Als je verder het enigzins aanhoud wat ik zei dan verdienen je huurlingen rond de 5 a 10k per rit. Max wat ik nu gezien had was 20k van een huurlingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn truckers krijgen allemaal een standaard MAN-truck, waar verder helemaal niks aan gedaan wordt
edit: geld lenen doe ik ook gewoon hoor, ben nu bezig met het afbetalen van 2x 100k en 1x 400k, dus iets van 11.5k per dag aftikken. Is niet erg, ik verdien zelf zo'n 19k per rit/dag en mijn drie truckers schrapen samen ook zo'n 5k tot 10k per dag binnen
Ik vind dat cashgeluidje wel handigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je verder het enigzins aanhoud wat ik zei dan verdienen je huurlingen rond de 5 a 10k per rit. Max wat ik nu gezien had was 20k van een huurlingMaar die had alles vol behalve economy en breekbare vracht. Imo is hoge waarde vracht en ADR op lange afstand erg lonend
EDIT: Tevens raad ik jou dan wel aan om een mod te pakken die dat irritante cash geluidje dempt, is icm het knipperlicht geluid (die ook veul te hard is) anders wordt je echt gek.
Geloof mij.. na 10x per minuut begint het te irriterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat cashgeluidje wel handig
Ja dan welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Geloof mij.. na 10x per minuut begint het te irriteren
Bij 10 x per minuut ben je ook wel wat verder dan 5 a 6 chauffeurs. Zelf al een tijd niet meer gespeeld, 16 chauffeurs in dienst en hooguit 1 a 2 keer per minuut dat ik geld binnen krijg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Geloof mij.. na 10x per minuut begint het te irriteren
Just play mods heeft meer trailers, Peterbilt truck, je krijgt meer XP als je zelf inparkeert, beter kloppende dieselprijzen, alle motoren zijn al te krijgen van level 1, er zijn getunede motoren (zodat je ook met een Daf zwaardere ladingen kan meenemen) en nog wat dingetjes.quote:
ja ik heb het ondertussen al gevonden met wat google werk en beide mods geinstalleerdquote:Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef CasB het volgende:
[..]
Just play mods heeft meer trailers, Peterbilt truck, je krijgt meer XP als je zelf inparkeert, beter kloppende dieselprijzen, alle motoren zijn al te krijgen van level 1, er zijn getunede motoren (zodat je ook met een Daf zwaardere ladingen kan meenemen) en nog wat dingetjes.
hij heeft alleen de neiging om vast te lopen nuquote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb het ondertussen al gevonden met wat google werk en beide mods geinstalleerdwel tof hoor
3quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef Meike26 het volgende:
Heb je nu garages van 3 of 5 chauffeurs![]()
![]()
Zal ETS2 eens opstarten en tellen hoeveel garages ik nu heb. Gelijk weer wat sparen.... leuk dit topic, helpt mij gewoon weer opnieuw aan deze verslaving
Dat doe je wel heul erg snel in krap anderhalf uur tijdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net even de snel rijden-optie misbruikt en al m'n 8 garages van 3 naar 5 uitgebreidEr werkt nu 39 man voor me en we verdienen iets van 300 tot 350k per dag, jeuj
Tja, is maar een kwestie van van Manchester naar Bratislava hoppen en terug. Doe dat een paar keer, breid je garages uit, koop vervolgens online een shitload aan trucks en huur volk inquote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat doe je wel heul erg snel in krap anderhalf uur tijd
Als je naar Garagebeheer gaat kun je op een van je garages klikken, vervolgens kun je rechtsonder in beeld op Snel Rijden klikken en boem! Je staat in die stadquote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Meike26 het volgende:
Ja, maar jij hebt niet vanavond in anderhalf uur tijd van Manchester naar Bratis gereden. Zelfs met mods is dat onmogelijk, sowieso al dat de kans op crashen vele malen groter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |