Dan doe je iets niet goed, dit spel is duidelijk een stap vooruit met de graphics vergeleken met de WoS serie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Wát een heerlijk spel
Ik vind het wel knap dat het nog lelijker is dan 18 WoS uit 2004
ik heb alles op high of ultra staan en het is nog steeds heel erg lelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, dit spel is duidelijk een stap vooruit met de graphics vergeleken met de WoS serie.
EDIT: Of ik doe iets fouts met WoS, maar als ik alles op high(est) zet, dan komt het alsnog niet in de buurt van ET2.
Zo hard mag je helemaal nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:44 schreef Zenit- het volgende:
De "Realistic Physics" mod werkt goed.
[ afbeelding ]
Was op een ritje van Linz naar Dresden.
Vandaag nog een prachtig landschap gezien. Ik moest van München naar Salzburg, het laatste stuk was een bergpas. Niet echt met haarspelden, maar toch aardig scherpe bochten. Wát een landschap daar zeg.
welke mod heb jij dan? Bij die van mij is het niet zo heel glad, kan nog rustig overal wegrijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Re.active het volgende:
Als je dus stilstaat op asfalt zonder sneeuwlaag kom je nagenoeg niet meer vooruit.
Dacht bij deze overgang wel slim te zijn en m half in de berm te parkeren waar sneeuw ligt maar dat heeft mij niet geholpen. Stond muurvast en heb de truck moeten laten afslepen naar Mannheim![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de Winter-mod volgens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke mod heb jij dan? Bij die van mij is het niet zo heel glad, kan nog rustig overal wegrijden
dat ziet er al een stuk beter uit dan die ik had gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:50 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dat is de Winter-mod volgens mij.
Ik gebruik deze map. Zitten 20 nieuwe steden in. "20 new cities were incorporated with the companies that are located in Hungary, Austria, northern Italy and North Africa"quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ziet er al een stuk beter uit dan die ik had gevondengebruikt iemand ook nog leuke gemodde maps hier?
deze modquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:50 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dat is de Winter-mod volgens mij.
Dat doe ik sowieso al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze modmet zwetende handjes en scharende trailer over de snelweg rijden
welke mod is dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al.
Ik heb er mods in zitten waardoor mijn truck 190 gaatJe kan gewoon niet normaal rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |