SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besturing
-tzt-
Radio
In de Truck kan je naar radio luisteren (R) en via Radio stream kan je naar internet streams luisteren.
De lijst is al aardig compleet met 60 zenders maar je kan de lijst zelf aanvullen met andere streams door Documents/Euro Truck Simulator 2/live_streams.sii te bewerken met notepad.
Wil je bijvoorbeeld Radio 1 toevoegen of een andere zender zoek dan de stream url op van de betreffende zender en vul deze aan in de lijst in live_streams.sii, like so:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Re.active op 01-11-2012 01:25:54 ]![]()
Helemaal niks dus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:29 schreef Wells.p het volgende:
Voor wat ik er voor betaald heb is het elke euro waard!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:29 schreef Wells.p het volgende:
Voor wat ik er voor betaald heb is het elke euro waard!quote:![]()
![]()
ik moet eerlijk opbiechten dat ik vroeger 18 wheels of steel heb gespeeld en dat ik het ook leuk vondquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nee maar oprecht vermaak ik me er mee.![]()
![]()
Hard Truck 2!!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet eerlijk opbiechten dat ik vroeger 18 wheels of steel heb gespeeld en dat ik het ook leuk vondMaarja dat was meer extreem ^^ (en zonder tomtom).
![]()
Beetje stiekem op die parkeerplaatsen met zijn allen he
Die screensIk ga Carmageddon binnen een minuut.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is die al uit? heb hem gepledged op kickstarter maar nog niets ontvangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Beetje stiekem op die parkeerplaatsen met zijn allen he
Die screensIk ga Carmageddon binnen een minuut.
--- ҉ ---![]()
Is dit speelbaar met een toetsenboord, heb ik tenminste iets te doen in de vakantie
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja speel hem ook zonder stuurtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is dit speelbaar met een toetsenboord, heb ik tenminste iets te doen in de vakantie--- ҉ ---![]()
Ze hebben Europa zeker op schaal nagemaakt. Ipv uren van NL naar Zweden rijden doe je er nu zeker maar 30 minuten over
Bij die flight sims is de schaal wel correct meen ik. Zit je gewoon uuuuren achter je PCtje van Europa naar Amerika te vliegen.![]()
En het grootste gedeelte van de vlucht gewoon de autopiloot aan en lekker naar de wc of wat internettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef karton2 het volgende:
Ze hebben Europa zeker op schaal nagemaakt. Ipv uren van NL naar Zweden rijden doe je er nu zeker maar 30 minuten over
Bij die flight sims is de schaal wel correct meen ik. Zit je gewoon uuuuren achter je PCtje van Europa naar Amerika te vliegen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dat doen de echte die-hards niet. Die blijven gewoon in hun nagemaakte cockpit zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En het grootste gedeelte van de vlucht gewoon de autopiloot aan en lekker naar de wc of wat internetten![]()
fucking tofquote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nog niet maar als het goed is gaan ze er een mod voor uitbrengen.gewoon met je matties online touren
beetje om het weer vragen
''what's the 10-14 up ahead?''![]()
Ik ben het aan het installerentoen ik klein was had ik me nog vermaakt met Hard Truck 2.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Heb ik ook nog liggen hehe, alleen was zo dom dat je steeds map tijdens het rijden moest openen om te kijken waar je heen moest... Deze game heeft navigatiesysteem hehe.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben het aan het installerentoen ik klein was had ik me nog vermaakt met Hard Truck 2.
![]()
Er zit wel erg weinig interactie in het spelEr is bijna nooit verkeer (en dat doet verder ook niet zoveel behalve rijden), en zelfs de navigatie zegt niks tegen je
Wel grappig dat je in Berlijn de Fernsehturm ziet staan, maar verder zit er geen enkel gevoel van rijden in de stad in oid.. Nu zit er ook zeer weinig uitdaging in het rijden, afgezien van op tijd zien te remmen voor 1 van de 3 stoplichten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |