Lieg niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
HTC heeft nog 2 uur om z'n belofte na te komen om Jelly Bean in oktober uit te rollen
Met Nova Launcher kun je alle settings uit vorige launchers importeren. En dan krijg je er nog aanzienlijk snellere, vloeiendere prestaties bij ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja, maar het enige wat ik wil veranderen is dat balkje, en daarvoor heb ik geen zin in de moeite van een andere launcher waar ik m'n widgets en indeling etc. weer mee kwijt raak
http://tweakers.net/nieuw(...)bean-voor-one-x.htmlquote:
Ja het was 2u en 6min. En nu 1u en 51min. We gaan minuutjes erbij snoepen he jongeman.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)bean-voor-one-x.html
"HTC had eerder aangegeven dat het zijn Android 4.1-update nog in oktober zou uitbrengen voor de One X. Het is vooralsnog onduidelijk of de uitrol nog deze maand kan beginnen in Europa."
Sorry ik verveel mequote:
Ah Nova launcher heeft het automatisch zonder achtergrondquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Met Nova Launcher kun je alle settings uit vorige launchers importeren. En dan krijg je er nog aanzienlijk snellere, vloeiendere prestaties bij ook. Ongelofelijk trage baggerzooi die Sense troep.
Holo HD is ook zeer fijnquote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah Nova launcher heeft het automatisch zonder achtergrond
Ik mis alleen nog mn brightness, WiFi, gps etc. widgets, verder is alles perfectOja en mn muziekspeler widget is ook weg, maar dat los ik allemaal nog wel op, bedankt voor de tip!
Ik zat er zelf niet aan te denken, maar nu je het zegt klinkt het niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef hoxen het volgende:
Zoals de meeste wel weten komt de Nexus 4 binnenkort naar Nederland, en deze gaat meen ik 300 euro kosten. Nu ben ik in het bezit van een HTC One X, en deze word op marktplaats ook vaak voor 300 euro verkocht. Dus in principe zou ik de One X kunnen verkopen, en voor dit geld een Nexus 4 kunnen halen.
Qua specs vergelijking:
- Beiden 4.7 inch scherm
- Nexus 4 heeft een iets hogere resolutie (1280x768 tegen 1280x720)
- Nexus 4 heeft 2GB aan werkgeheugen tegen de 1GB van de One X
- Beiden een 8mp camera
- Nexus 4 heeft een grotere batterij: 2100mAh tegen 1800mAh
- De processor in de Nexus 4 (Quallcom S4 pro), schijnt een stuk sneller te zijn als de tegra3
- Snellere updates op een Nexus model
Zijn er meer mensen die hieraan zitten te denken? Lijkt me toch een mooie, gratis upgrade!
Ja is eker een mogelijkheid, maar dan heb je wel geen Sense meer. Het is maar wat je zelf fijn vindt werken, vroeger was ik niet zon fan van Sense maar sinds Sense 4 heeft HTC mij weer aan hun zeide!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef hoxen het volgende:
Zoals de meeste wel weten komt de Nexus 4 binnenkort naar Nederland, en deze gaat meen ik 300 euro kosten. Nu ben ik in het bezit van een HTC One X, en deze word op marktplaats ook vaak voor 300 euro verkocht. Dus in principe zou ik de One X kunnen verkopen, en voor dit geld een Nexus 4 kunnen halen.
Qua specs vergelijking:
- Beiden 4.7 inch scherm
- Nexus 4 heeft een iets hogere resolutie (1280x768 tegen 1280x720)
- Nexus 4 heeft 2GB aan werkgeheugen tegen de 1GB van de One X
- Beiden een 8mp camera
- Nexus 4 heeft een grotere batterij: 2100mAh tegen 1800mAh
- De processor in de Nexus 4 (Quallcom S4 pro), schijnt een stuk sneller te zijn als de tegra3
- Snellere updates op een Nexus model
Zijn er meer mensen die hieraan zitten te denken? Lijkt me toch een mooie, gratis upgrade!
Zijde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Ja is eker een mogelijkheid, maar dan heb je wel geen Sense meer. Het is maar wat je zelf fijn vindt werken, vroeger was ik niet zon fan van Sense maar sinds Sense 4 heeft HTC mij weer aan hun zeide!
Geen sense, geen verspilde resourcesquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Ja is eker een mogelijkheid, maar dan heb je wel geen Sense meer. Het is maar wat je zelf fijn vindt werken, vroeger was ik niet zon fan van Sense maar sinds Sense 4 heeft HTC mij weer aan hun zeide!
Sense op de 1xquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Als je een goedkoop abbonement wilt dan moet je een Sim Only afsluiten, Vodafone had een redelijk net abbonement voor 1e jaar rond de 18 eur en 2e jaar rond de 30 eur met 1 GB data (max 14.4Mbps) 190 minuten en onbeperkt SMS. Als je echt een goed nieuw toestel wilt dan wordt het toch al gauw rond de 40 eur/maand..quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: Mijn abonnement met HTC Desire HD loopt af en ik kan verlengen. Maar welk abonnement is én nog redelijk te betalen en niet meteen ¤50,- per maand? Ik zit nu bij Vodafone en merk dat een abonnement erg duur is. Eerste jaar ¤40,- 2e jaar ¤50,- en dan nog bijbetalen bij aanschaf.
Hier eerste jaar 20 euro bij Vodafone. En 2e dubbele.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: Mijn abonnement met HTC Desire HD loopt af en ik kan verlengen. Maar welk abonnement is én nog redelijk te betalen en niet meteen ¤50,- per maand? Ik zit nu bij Vodafone en merk dat een abonnement erg duur is. Eerste jaar ¤40,- 2e jaar ¤50,- en dan nog bijbetalen bij aanschaf.
Ik heb nog geen enkele storing meegekregenquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand trouwens goede whatsapp vervaging. Storing nummer 1000 ofzo dit jaar. Word dr gek van.
De communicatie binnen HTC verloopt ook zo lekker. HTC Nederland houdt het op 'dit kwartaal', HTC Noorwegen op 'zeer binnenkort', het algemene HTC twitter account zegt 'misschien morgen al'. 'k Zie het allemaal wel, m'n verwachtingen van HTC zijn inmiddels zo laag dat het alleen maar mee kan vallenquote:Op zondag 4 november 2012 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Zou komende week dan Jelly Bean komen?
Er is volgens mij weinig tot geen communicatie tussen de technische club in Azie en de lokale clubjes in de landen. Ze hebben wel dus 'verloren' van de S3 qua Jelly Bean update, waar eerst de prognose (uitrol in Oktober) nog het idee schepte dat ze eerder dan Samsung zouden kunnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De communicatie binnen HTC verloopt ook zo lekker. HTC Nederland houdt het op 'dit kwartaal', HTC Noorwegen op 'zeer binnenkort', het algemene HTC twitter account zegt 'misschien morgen al'. 'k Zie het allemaal wel, m'n verwachtingen van HTC zijn inmiddels zo laag dat het alleen maar mee kan vallen
quote:
Helemaal mee eens, en ook weer het releasen van allerlei andere telefoons buiten de 'One' range, of bv. zo'n One V die ze uitbrengen en meteen al niet meer updatenquote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Slechte zet van HTC. Ze zijn al flink terrein aan het verliezen aan Samsung, Sony en zelfs Nokia is met haar Windows phones zichzelf weer in de picture aan het zetten.
En dan ook nog je trouwe klanten zo aan de kant zetten door je afspraken niet na te komen. Niet netjes en slim van HTC.
Samsungquote:Op maandag 5 november 2012 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
Volgende telefoon voor mij wordt iig Samsung. Niet dat ik dit apparaat verkeerd vindt, maar ik moest 2 maanden wachten op een reparatie en alle verhalen die hier dus al zijn neergezet.
Och, bij welke fabrikant is het anders?quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
HTC is een raar bedrijf ja, ze maken de laatste tijd alleen maar verlies, brengen dan hele mooie, snelle, goede telefoons uit maar ondersteunen die gewoon totaal niet, pure shitservice na de aankoop eigenlijk, en dan vervolgens maar afvragen waarom de nieuwe telefoons zo weinig verkopen en ze weer een kwartaaltje verlies draaien.
Ik heb trouwens al een maand Jelly Bean via een Custom ROM, altijd grappig hoe een klein groepje of een individuele hobbyist dat voor elkaar krijgt maar HTC er maanden over moet doen...
Al ziet die nexus 4 van google er ook interessant uitquote:Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Samsung
Die vieze glimmende cheap-ass ogende crap.
Nee, ik zal nooit een Samsung kopen. Alleen al vanwege het lelijke design van hun toestellen...
Klinkt als het standaard wifi probleem, kan je gewoon laten fixen via HTC. Is gratis en ik had hem binnen een week terugquote:Op maandag 5 november 2012 01:48 schreef Skillstorm het volgende:
Best raar, heb de laatste tijd soms problemen met internet(zelfs wifi in de wc) vanaf iemand anders zijn huis oid.
Niet al te irritant maar ja.
Zelfs het bereik is dan weg, gewoon een no service available melding.
quote:Op maandag 5 november 2012 07:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Klinkt als het standaard wifi probleem, kan je gewoon laten fixen via HTC. Is gratis en ik had hem binnen een week terug
quote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff vraagje: als ik een HOX ter reparatie wil aanbieden kan ik beter HTC chat benaderen tussen 9 en 21u voor een afspraak en dan moet ik meteen zeggen dat ze hem wel in 1 keer goed maken (heeft dat nut? aangezien ik hier oa lees dat ze de 1e keer niks mee deden) en zelf in bubbeltjes envelop doen aangezien de ophaaldienst er zelf niet zuinig mee is? Binnen 8 dagen is ie weer terug?
Ik had hem, maar 10 minuten later verwijderd omdat ik wist dat het anders een verslaving zou wordenquote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef Skillstorm het volgende:
Wie heeft trouwens ook de Pou app?
Best geinig.
Nee, houd het gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had hem, maar 10 minuten later verwijderd omdat ik wist dat het anders een verslaving zou worden.
HTC draait geen verlies, alleen aanzienlijk minder winst. Verder wel met je eens natuurlijk. Zodra het geld bij HTC binnen is ben je waardeloos geworden als klant.quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
HTC is een raar bedrijf ja, ze maken de laatste tijd alleen maar verlies, brengen dan hele mooie, snelle, goede telefoons uit maar ondersteunen die gewoon totaal niet, pure shitservice na de aankoop eigenlijk, en dan vervolgens maar afvragen waarom de nieuwe telefoons zo weinig verkopen en ze weer een kwartaaltje verlies draaien.
Ik heb trouwens al een maand Jelly Bean via een Custom ROM, altijd grappig hoe een klein groepje of een individuele hobbyist dat voor elkaar krijgt maar HTC er maanden over moet doen...
Mwah, dat gaat wel erg ver, de service is zo beroerd nog niet als ik het hier hoor, maar ze zijn toch gewoon een maatje te klein gebleken als het gaat om onderscheidend zijn en snel kunnen handelen bij updates.quote:Op maandag 5 november 2012 19:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC draait geen verlies, alleen aanzienlijk minder winst. Verder wel met je eens natuurlijk. Zodra het geld bij HTC binnen is ben je waardeloos geworden als klant.
Reparatie direct bij HTC? Lees juist her en der dat ze er coulant mee omgaan, en als je een hardware issue hebt ze niet moeilijk doen over een software mod (rooten dus)quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Ireyon het volgende:
Tja, een vriend van me mocht 200 euro aftikken voor reparatie van het welbekende Wifi-probleem, want volgens HTC vervalt je garantie als je het toestel root. Voor dat geld kun je beter een beetje bijleggen en gelijk een Nexus halen.
HTC repareert zelf niets? Maar het was bij een HTC certified reparateur in ieder geval. Ik hoor zelf ook verschillende verhalen, maar dat vergroot dus het gevoel van onrecht alleen maar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Reparatie direct bij HTC? Lees juist her en der dat ze er coulant mee omgaan, en als je een hardware issue hebt ze niet moeilijk doen over een software mod (rooten dus)
oftewel HTC kan over garantie zeggen wat ze willen, de wettelijke garantie heb je nog gewoon. Heb het ook tegen die vriend van me verteld maar die had geen zin om stennis te schoppen. Ook wel begrijpelijk, maar onrechtvaardig dusquote:Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan
de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de
verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet
en/of de overeenkomst op afstand.
Je kan hem laten ophalen via HTC maar voor zover ik weet komt het dan nog gewoon bij een HTC Certified Repair Center (aka Dynafix) terecht.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij stuurt het gros hier hem direct naar HTC op? Of in ieder geval na contact online met HTC, dan heb je hem (naar het schijnt) binnen een weekje terug. Lees er op Tweakers ook goede dingen over.
all reparaties in nederland van zon beetje alle telefoonfabrikanten worden door Dynafix gedaan, aangezien ik in t verleden slechte ervaringen had met Dynafix ging ik met mn HTC Sensation naar een KPN Center met de hoop dat ze t daar konden fixen (audiojack kaduuk). Toen ik daar aankwam zeiden ze echter dat ze alles van HTC direct door stuurde naar Dynafix omdat HTC strenge regels hadden met wanneer zo'n Certified Center wel of niet iets mocht repareren en declareren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan hem laten ophalen via HTC maar voor zover ik weet komt het dan nog gewoon bij een HTC Certified Repair Center (aka Dynafix) terecht.
Ik ben ook naar zo'n center geweest met hetzelfde probleem, zij konden het ook niet maken omdat ze een boardswap moeten doen voor de jack. En dat konden/mochten ze niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
all reparaties in nederland van zon beetje alle telefoonfabrikanten worden door Dynafix gedaan, aangezien ik in t verleden slechte ervaringen had met Dynafix ging ik met mn HTC Sensation naar een KPN Center met de hoop dat ze t daar konden fixen (audiojack kaduuk). Toen ik daar aankwam zeiden ze echter dat ze alles van HTC direct door stuurde naar Dynafix omdat HTC strenge regels hadden met wanneer zo'n Certified Center wel of niet iets mocht repareren en declareren.
Mijn punt: Dynafix is onvermijdelijk als je je HTC toestel wilt laten fixen en t niet zelf wilt doen
ik draai Miui-rom en heb nergens problemen mee gehad, Wi-Fi is gewoon gefixed zonder extra kosten en binnen een week weer retour.quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Ireyon het volgende:
Tja, een vriend van me mocht 200 euro aftikken voor reparatie van het welbekende Wifi-probleem, want volgens HTC vervalt je garantie als je het toestel root. Voor dat geld kun je beter een beetje bijleggen en gelijk een Nexus halen.
voor de instellingen van ALLES via je HOX zelf heb je root nodig als ik t goed heb, in ICS zit wel een Full backup to dekstop functie verstopt maar bij mij lijkt die niet te werken, je kan het even proberen (google!)quote:Op maandag 5 november 2012 22:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe maak ik een backup van mijn HOX zonder root? Ik heb Titanium Backup Pro en ik kan alleen sms/mms, bellijst, bladwijzers backuppen, verder niets? Ook niet de instellingen van werkelijk alles en de voortgang van spelletjes?
geen aankoopbewijs nodig, iig was dat bij mij niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bonnetjes enzo als je 'm op wilt sturen? Ik moet mijn aankoopbewijs nog wel ergens hebben, maar heb geen idee waar precies
En ik heb geen zin in honderden euro's aan kosten
quote:
Toen ik hem op wilde sturen omdat mijn accelerometer, gyroscoop en kompas allemaal niet meer werkten was een bonnetje niet nodig. Handig om mee te nemen maar niet noodzakelijk, aldus de HTC Webchat.quote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bonnetjes enzo als je 'm op wilt sturen? Ik moet mijn aankoopbewijs nog wel ergens hebben, maar heb geen idee waar precies
En ik heb geen zin in honderden euro's aan kosten
quote:we gaan je deze week nog blij maken met nieuws hierover!
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb mijn HOX vanmiddag om 14u meegegeven aan Dynafix, als ik op trackingsite kijk staat er nu nog steeds dat ze op mijn toestel wachten ipv dat het verzonden is? Is ie altijd zo traag met updates van die pagina?
Neuh, ICS werkt prima voor mij. Maar enkele features van JB lijken me wel weer tof.quote:
Ik mag toch hopen dat het dan de update zelf is, en geen hossana over een bericht dat het echt nog deze maand komt ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Blij maken met nieuws over een update die al maximaal een week geleden er moest zijn, doet die goed dan_!
Ach, het scheelt allemaal niet zoveel, dus ik snap niet dat er zo'n grote vraag naar is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Neuh, ICS werkt prima voor mij. Maar enkele features van JB lijken me wel weer tof.
Meer het steeds slechter lijkende support van HTC vind ik jammer.
gelukkig heb ik wel een miljoen views op YouTubequote:Op dinsdag 6 november 2012 07:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Toen ik hem op wilde sturen omdat mijn accelerometer, gyroscoop en kompas allemaal niet meer werkten was een bonnetje niet nodig. Handig om mee te nemen maar niet noodzakelijk, aldus de HTC Webchat.
Maar die kerel krijgt gewoon dikke wietplant mee. Haha, geniale niggar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel een miljoen views op YouTube
Project Butter schijnt een enorme boost qua vloeiendheid te geven. Dat is zo'n beetje het beste wat een telefoon kan overkomen, me dunkt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ach, het scheelt allemaal niet zoveel, dus ik snap niet dat er zo'n grote vraag naar is.
Vind het wel meevallen; hij was al heel soepel. Heb al een aantal weken in draaien overigens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Project Butter schijnt een enorme boost qua vloeiendheid te geven. Dat is zo'n beetje het beste wat een telefoon kan overkomen, me dunkt.
NIet bekend, HTC Europa heeft nog geen concrete datum gegeven. Custom roms zijn daarentegen een oplossing.quote:
Nouja..nauwelijks verandering.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De One X+ ziet er wel koel uit maar echt belachelijk duur.
Wel ietsjequote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja..nauwelijks verandering.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel een miljoen views op YouTube
Als je nu het moment vind om een nieuw toestel te kopen is hij leuk, het is niet een echte upgrade vanaf de OneXquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wel ietsjemaar of het nou die meerprijs waard is.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja.
Bij mij stond geloof ik op de dag dat ie gerepareerd werd pas als status dat het toestel binnen was.
(Of in ieder geval iets in die trant).
Die van mij is ook op dinsdag opgehaald (maandag afspraak gemaakt), met wat mazzel heb ik hem aankomend dinsdag terug. Weet jij heel misschien nog wanneer je status te zien kreeg dat ie gerepareerd werd? Op de 6e dag? En de 7e dag vond je hem in je brievenbus of gaf de bezorger het persoonlijk aan jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
Vorige week maandag afspraak gemaakt via de chat, dinsdagmorgen opgehaald en vanmiddag weer bezorgd. Precies een week dus.
Pff, weet ik niet meer precies. Na een aantal dagen. Omstreeks donderdag t/m zaterdag gok ik (ofwel na zo'n 3-4 dagen). Boeit me ook niet zo veel; ik wist dat ik 'm na zo'n 1 à 2 weken terug zou hebben en dat vind ik genoeg informatiequote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Die van mij is ook op dinsdag opgehaald (maandag afspraak gemaakt), met wat mazzel heb ik hem aankomend dinsdag terug. Weet jij heel misschien nog wanneer je status te zien kreeg dat ie gerepareerd werd? Op de 6e dag?
Ik heb 'm 2x opgestuurd (1e keer werd wifi probleem niet goed verholpen); eerste keer werd hij met pakketbezorger bezorgd en zat hij ook in een mooi kartonnen doosje.quote:En de 7e dag vond je hem in je brievenbus of gaf de bezorger het persoonlijk aan jou?
Vroeger kregen we tenminste een mooi doosje dat ie gerepareerd was.
"Alsjeblieft, bloatware. Verrassing!"twitter:markmoons twitterde op woensdag 07-11-2012 om 10:28:56@dvs1975 @htcnl hi Dave, die heb je al gehad. EA gamestore met gratis game. ... JB is ook onderweg. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |