Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ben nog steeds sjacho over de zorgtoeslag. En een van mijn collega's gaf me een knuffel ter afscheid. Ook iets om over na te denken.
Einde van de dag/maandelijkse meeting.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef loveli het volgende:
!
En afscheid als in afscheid van werk of afscheid aan einde van de dag?
Ja, dat was mijn gedachte ook. Nu help ik hem met een paar lastige problemen, maar het blijft eh.....apart.quote:
Lief van je. En nu heb je er zelf een lastig probleem bijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn gedachte ook. Nu help ik hem met een paar lastige problemen, maar het blijft eh.....apart.
o.Oquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Man. En dat weet ik zeker na de hug
Alarmbel!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zie 'm gelukkig maar een keer per maand, dus ik kan hem makkelijk ontwijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Lief van je. En nu heb je er zelf een lastig probleem bij
run, forrest...
Dat....zou me geen houding weten te gevenquote:
Rot van je schouder.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat....zou me geen houding weten te geven
Zo.... Les yoga gehad. En nu ben ik depri![]()
Gestraft met gebrek aan kracht door slecht eten de laatste twee dagen. Heb ook weer een 'schouderplop' gehad, waardoor ik weer een stapje terug moet.
Meh
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat....zou me geen houding weten te geven
Zo.... Les yoga gehad. En nu ben ik depri![]()
Gestraft met gebrek aan kracht door slecht eten de laatste twee dagen. Heb ook weer een 'schouderplop' gehad, waardoor ik weer een stapje terug moet.
Meh
Chinees jurkje, klah!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Baah! Maar je bent hartstikke goed aan het yoga-en, dus het komt vast goed
![]()
Ik moet trouwens morgenaaf verkleed naar Zumba, halloween enzulks. Ik heb alleen geen make-up of verkleedklerenIk heb alleen een soort poncho-cape-ding (don't ask
), een lange zwarte jurk (niet handig) en een Chinees jurkje.
Oh, moet het spooky?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar das toch niet spooooookyOf hoeft dat tegenwoordig niet meer xD
Tevens lolololol!
Gelukkig maar....scheelt een hoop gedoe!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rot van je schouder.
En ik kan heel goed doen alsof mijn neus bloedt, dus nog pijnlijker hoeft de situatie niet te worden.
Dat is toch Halloweenquote:
No problemo, iz zeh truth!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Gelukkig maar....scheelt een hoop gedoe!
En dank Maria, I needededthat![]()
quote:
Lesje is nie vandaag, dus maandag en donderdag thema-lesjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef Nallie het volgende:
Gewoon zwart en je gezicht wit schminkenen t is vandaag halloween! Niet morgen...
Geniaal!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef loveli het volgende:
Coco, ben je in de buurt?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is toch HalloweenThat's all I know
[..]
No problemo, iz zeh truth!Ben nog onder de indruk van je op-hoofd-staan-actie
![]()
Weet niet.....beetje veel hormonen in 1 topicquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
Zeker niet tactisch om die in het grote buiken topic te posten?![]()
Grazie! Heb wel een paar simpele ideetjes waarmee ik ook niet giga voor paal sta als er niemand een pakkie aan heeftquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
misschien was het gewoon zn portemonnee iddquote:Op donderdag 1 november 2012 07:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dat ie een stijve had maken jullie ervan. Ik voelde alleen iets.
Hihi, goede kater?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien gister toch beter niet het wijnarrangement kunnen nemen bij het eten.
Niet om het een of ander, maar M. wordt al 'master of the universe'. Dus. Dat je het weet.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:52 schreef _aurum_ het volgende: Dan kan ik mijn plan om de wereld over te nemen ook wel opgeven
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:58 schreef Perruche het volgende:
En mijn collega's zitten nu te klagen dat ze VVD hebben gestemd
True thatquote:Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
M. kan als master of the universe vast wel een kabinet van planeet-beheerders gebruiken, dan mag Aurum de aarde wel
Je zegt wel dat het beter is in Nederland, maar daar betalen de mensen max. 20%!! inkomstenbelasting. Cost of living is daar véél lager. Veel mensen zijn hier makkelijker de helft tot 75% van hun inkomen kwijt aan de vaste lasten en eten. En ik snap wel dat we hier meer een verzorgingsstaat hebben dan in Amerika, maar elk voordeel heeft schijnbaar zijn nadeel.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True that![]()
@Perruche, ik struisvogel redelijk met je meeEnige wat ik ervan meekrijg is vooral in dit topic
En dan klik ik eens wat linkjes om te kijken wat het voor mij doet
![]()
Maar het interesseert mij eigenlijk nooit echt veel. Zeker wat zorgkosten betreft, tis altijd beter dan in Amerika, denk ik dan maarSnap wel dat anderen zich er zorgen over kunnen maken, maar ik heb dat nooit gehad. Komt vast nog wel eens, als ik later groot ben
Oe, ga je misschien emigreren?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef Nallie het volgende:
Leuk Jag! Kan je wel gebruiken geloof ik!
Ik struisvogel lekker mee en zoek ondertussen een baan in Amerika
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ga je misschien emigreren?
Tripjes naar NYquote:Op donderdag 1 november 2012 09:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnengeen concrete plannen, maar als er zich iets voordoet zeg ik geen nee
Het rosbief meisje? Welke seriequote:Op donderdag 1 november 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik blijf lekker in NederlandHeel misschien zou ik Duitsland of Denemarken overwegen...
de meid van de animatie in het hotel op Aruba blijkt dus in een TV-serie gespeeld te hebben...
Raar om dat te zien eigenlijk
quote:
Ah joh, ik kan niet alles onthoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]je haalt dingen door elkaar
Nee, heb alleen paar keer met haar gepraat verder niet. Oh en gedanst(ik kan dus niet dansen)
Pauwen en Reigers, kende het helemaal niet.
Nallie: Wonen in NYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Normale kleren aan, wit shirt erover, gaten in knippen en spelen met ketchup? Haar poofy, klaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Baah! Maar je bent hartstikke goed aan het yoga-en, dus het komt vast goed
![]()
Ik moet trouwens morgenaaf verkleed naar Zumba, halloween enzulks. Ik heb alleen geen make-up of verkleedklerenIk heb alleen een soort poncho-cape-ding (don't ask
), een lange zwarte jurk (niet handig) en een Chinees jurkje.
• Onze (bruto!) woonlasten: 11% van ons (gezamenlijke) netto inkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Je zegt wel dat het beter is in Nederland, maar daar betalen de mensen max. 20%!! inkomstenbelasting. Cost of living is daar véél lager. Veel mensen zijn hier makkelijker de helft tot 75% van hun inkomen kwijt aan de vaste lasten en eten. En ik snap wel dat we hier meer een verzorgingsstaat hebben dan in Amerika, maar elk voordeel heeft schijnbaar zijn nadeel.
Oh en met Maria, ik heb genoeg aan de wereldM. mag het universum hebben
Weet niet of het aan Daniel Craig ligt of de weg die ze zijn ingegaan sinds hij James Bond is, maar vind de laatste films maar niksquote:
Collega die als eerste aanwezigheid moest haar 'oh my gaaawd, how disgusting!' even kwijtquote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef Nallie het volgende:
Waarom mailt iemand dat naar je Vik
Planning:
O: havermout met perzik en chiazaadjes
T: appel, koffie verkeerd
L: salade van tomaat/paprika/komkommer/kikkererwten met een blikje tonijn aangemaakt met een beetje mayo, hand pompoenpitten en een gekookt ei
T: twee rijstwafels pindakaas
D: in de stad, Vapiano of Maoz
T: popcorn bij de film ofzo
Hier ongeveer hetzelfde. Ik betaalde 40-60% huur in mn oude huisje.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik betaal 25% huur, van m'n netto salaris. Dan ook nog eens 20% boodschappen enzo, denk ik.
^^quote:Op donderdag 1 november 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
~25%
[..]
Weet niet of het aan Daniel Craig ligt of de weg die ze zijn ingegaan sinds hij James Bond is, maar vind de laatste films maar niks
Fifty shades of grey?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
wie kan mij een goed boek aanbevelen? M'n boeken zijn allemaal uit, en heb geen inspiratie...
Die heeft Jagar al gelezen.quote:
ook die heb ik al gelezen!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het lot van de familie Meijer?
besteld! En maar 7 dollar....quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond deze erg makkelijk weg lezen en toch geen chick lit http://www.bol.com/nl/p/me-before-you/1001004011545295/
Idd. Valt me van je tegen jagärquote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maoz falafel
[..]
Die zag ze vast niet aankomen!
M. vindt die boeken geweldig!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:51 schreef MaJo het volgende:
Andere leesstip: Game of ThronesLekker 5 boeken ook nog dus het blijft maar doorgaan
En ik heb vandaag echt een k*tdagNog steeds ziek en kreeg vanochtend een telefoontje van mijn ouders dat de hond niet meer kon lopen en kortademig was. Hij ligt nu aan een infuus bij de dierenarts want hij had hoge koorts en ze zijn nu allemaal onderzoeken aan het doen. Ziet er niet zo best uit allemaal
Zit dus al de hele ochtend te janken
De boeken zijn fantastischquote:Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
M. vindt die boeken geweldig!Ik moet er nog eens aan gaan beginnen binnenkort
En nee, zieke beestjesIs het al een oudere hond? Ik duim dat het toch mee blijkt te vallen en allemaal goedkomt!
joh, dat heb ik al 4x geroepen hier dat ik het al gelezen had. Ik vond het vermakelijke pulp. Vreselijk geschreven, maar toch bleef ik lezen. Prima vakantieboeken.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Valt me van je tegen jagär.
Ik kan alleen maar op Nederlandse titels komen, maar daar heb je vast niet zoveel aan.
ik heb ook een kindle! Heb je nog tips hoe aan leuke boeken te komen?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
joh, dat heb ik al 4x geroepen hier dat ik het al gelezen had. Ik vond het vermakelijke pulp. Vreselijk geschreven, maar toch bleef ik lezen. Prima vakantieboeken.
Wel op de kindle trouwens, want ik schaamde me wel een beetje.
ja, amazon!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik heb ook een kindle! Heb je nog tips hoe aan leuke boeken te komen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een game of thrones trauma. Heeft iemand ooit het spel gespeeld? Ik had een klasgenoot, die was grote fan van het spel. Maar, het spel is zo ingewikkeld dat het 2.5 uur duurt om de spelregels uit te leggen, en daarna nog eens 4 uur duurt om het te spelen. Afschuwelijk!
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
joh, dat heb ik al 4x geroepen hier dat ik het al gelezen had. Ik vond het vermakelijke pulp. Vreselijk geschreven, maar toch bleef ik lezen. Prima vakantieboeken.
Wel op de kindle trouwens, want ik schaamde me wel een beetje.
Nee je moet echt boek 3 lezen! Dat is de beste, een grote mindfuckquote:Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef Viking84 het volgende:
W.b. Game of Thrones: Ik ben halverwege boek 2 gestopt met lezen. Vond het een beetje veel van hetzelfde worden.
Kindles kunnen volgens mij helemaal blokkeren wanneer je illegale e-books erop zet.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik heb ook een kindle! Heb je nog tips hoe aan leuke boeken te komen?
Ik heb ze allemaal gelezen tot nu toe maar ik vraag me wel af wat je nu precies bedoeltquote:Op donderdag 1 november 2012 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee je moet echt boek 3 lezen! Dat is de beste, een grote mindfuck
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gelezen tot nu toe maar ik vraag me wel af wat je nu precies bedoeltIt's been a while
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ha als ik 'it's been a while' typ dan speel ik het in mn hoofd ook altijd op die melodie afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
^^quote:Op donderdag 1 november 2012 12:26 schreef conleche het volgende:
Mayday mayday!! Majo, als je de mindfuck gaat uitleggen, in een spoiler graag. Ik wil er niks van weten!
O misschien wat weinig maar ik vind hem prachtig verders!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjeeee
O: gekookt ei
T: volk. boterham hummus+paprika
L: salade met mozzarella, komkommer en zongedroogde tomaatjes
T: appel, banaan
T: volk. boterham hummus+paprika, banaan
D: pasta met tomatensaus, groente en gehakt
T: ?
die had je toch niet heel lang geleden gekcoht?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boeh. Mn auto was in de garage en nou.. oprijden tot einde APK en dan gaat ie de shredder in![]()
. Motor begint olie te lekken, uitlaat is matig, gat in de bodem, dorpel is verder doorgeroest, carrosserie is gewoon klaar. Kon nog wel veilig rijden tot eind feb (dan loopt de apk af) maar dan is het wel over.
Meh. M'n Polootje
Gooi em op marktplaats en vermeld de gebreken. Er is altijd wel een pool geinteresseerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boeh. Mn auto was in de garage en nou.. oprijden tot einde APK en dan gaat ie de shredder in![]()
. Motor begint olie te lekken, uitlaat is matig, gat in de bodem, dorpel is verder doorgeroest, carrosserie is gewoon klaar. Kon nog wel veilig rijden tot eind feb (dan loopt de apk af) maar dan is het wel over.
Meh. M'n Polootje
Jaartjequote:Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die had je toch niet heel lang geleden gekcoht?
Thankies!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
O misschien wat weinig maar ik vind hem prachtig verders!
Of je zoekt een 'mannetje' dat die punten ff last. Waar olie lekt, roest het niet. Voor eenpaar euro koop je een flesje wat je in de olie mikt en soms stopt de lekkage erdoor. Uitlaat is standaard slijtage-deel, daar ga je niet failliet aan (dichtdtoppen met gun-gum helpt vaak, ding hoeft alleen maar luchtdicht te zijn).quote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. M'n Polootje
Naja, ik moet ook nieuwe banden en de distributieriem moet ook en dat is bij elkaar gewoon best een smak geld. De garage waar we bij zitten is echt heel relaxed en heel realistisch. Hij zei ook, wil graag geld verdienen, maar ik zou hier geen euro meer instoppen. Dat lijkt me gewoon duidelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je zoekt een 'mannetje' dat die punten ff last. Waar olie lekt, roest het niet. Voor eenpaar euro koop je een flesje wat je in de olie mikt en soms stopt de lekkage erdoor. Uitlaat is standaard slijtage-deel, daar ga je niet failliet aan (dichtdtoppen met gun-gum helpt vaak, ding hoeft alleen maar luchtdicht te zijn).
/brik
*barrelboks doet*quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je zoekt een 'mannetje' dat die punten ff last. Waar olie lekt, roest het niet. Voor eenpaar euro koop je een flesje wat je in de olie mikt en soms stopt de lekkage erdoor. Uitlaat is standaard slijtage-deel, daar ga je niet failliet aan (dichtdtoppen met gun-gum helpt vaak, ding hoeft alleen maar luchtdicht te zijn).
/brik
Distributie viel me mee en tegen. Alles ging makkelijk, behalve de krukasmoer.. Megavast. we hadden luchtsleutel en alles, maar die was niet zwaar genoeg. Multiriem was er al af, dus zonder stuurbekrachtiging etc naar garage in de buurt gereden, Daar zware luchtsleutel erop gezet en was gelijk los.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
^^
Alleen nog geen distributieriem gedaan, maar wel remschijven en koppeling.
Daar heb ik een hulpje voorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je wel je eigen banden plakken?
Ik ga gewoon naar de fietsenmakertquote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heb ik een hulpje voor. Ik zou het misschien wel kúnnen, maar het is makkelijker om te zeggen dat ik dan wel ga koken ofzo
Kunnenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je wel je eigen banden plakken?
Dat kan ook nog iddquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de fietsenmakert.
Planning loopt in de soep en mn lijstje wordt ook anders.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn, niet tof.
Planning:
O: havermout met sojamelk en gewone melk, glas sap, koffie verkeerd
L: ik neig naar pasta carbonara
S: krachttraining
T: bakje kwark
B: beachvolleybal
D: er is een buffetje geregeld bij het beachvolleyballen, hopelijk zit er nog wat verantwoords tussen.
T: stukje Oreo cookie brownie
Betere banden kopen dan. Ik had Schwalbe Marathon banden en nu andere goede anti lek banden, en ze gaan idd eigenlijk nooit lek.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef the85mc het volgende:
Het was meer dat garages net doen alsof het rocketscience is, maar het valt eigenlijk best mee. En als je niet meer weet hoe het zat kun je altijd nog naar de garage gaan. Heb je al wat voorwerk gedaan![]()
En fiets repareren is stom. Mijn banden gaan echt supervaak lek.
Hm, daar zeg je me wat. Ik ben een slechte fruit-eter. Heb nog wel een banaan, maar heb al een paar dagen bananen gegeten.quote:
Wat is toch die boterham tevredenheid?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
lijstje:
O: 3 boterhammen, 1.5 met hagelsalg, 1.5 met jam
T: boterham tevredenheid
L: quiche met prei en kaas
T: boterham
D: salade ofzo?
Zit te denken om straks een rondje te gaan hardlopen, maar A last van knie, B donker en heb geen reflectording nog en C moe moe moe moe moe moe. Denk dat ik m'n energie maar spaar voor het weekend, ik lees dat er heftige plannen zijn...
Brood met niks erop!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is toch die boterham tevredenheid?
Qua hardlopen zit ik in hetzelfde schuitje. Moe + regen + koud + geen zin. En ik weet dat als ik eenmaal geweest ben ik blij ben en juist meer energie heb, maar toch.
de billen verliezen is niet een goed iets!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef the85mc het volgende:
Ok, ik ga echt geen chocolade meer eten. Net een behoorlijk groot stuk gegeten, zo'n 50 gram, en nu weer misselijk. Raar. Zit iets in waar ik niet tegen kan blijkbaar.
Maar ook goed nieuws, word steeds slanker, ik kan nu broek maat 32 uit doen zonder knoop open te maken..![]()
Of dat betekent dat ik binnenkort geen billen meer heb..
Oh ja? Do tellquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef Perruche het volgende:
Mo! Ik wil graag een linkje ik ben benieuwd
Ik heb allemaal spannende dingen met werk
Spellingscontrole? Of anders als het 1 veel voorkomend woord is de vervang optie gebruiken.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die geen trema's gebruiken. Ik moet dus in 200 pagina's tekst trema's plaatsen
.
Er zijn echt veel mannen zonder billen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef the85mc het volgende:
Ok, ik ga echt geen chocolade meer eten. Net een behoorlijk groot stuk gegeten, zo'n 50 gram, en nu weer misselijk. Raar. Zit iets in waar ik niet tegen kan blijkbaar.
Maar ook goed nieuws, word steeds slanker, ik kan nu broek maat 32 uit doen zonder knoop open te maken..![]()
Of dat betekent dat ik binnenkort geen billen meer heb..
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 1 november 2012 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de billen verliezen is niet een goed iets!
@Per: Waddan?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mannen zonder billen.
Wil je nog meer afvallen?
Blaren?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:54 schreef Perruche het volgende:
Waar moet je nou op zitten als je geen billen hebt...
Ik werk in een online leeromgeving, dus dat kan nietquote:Op donderdag 1 november 2012 15:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Spellingscontrole? Of anders als het 1 veel voorkomend woord is de vervang optie gebruiken.
Gelukkig komt het heel sporadisch voor dat het zo erg isquote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Zit je dan met je universitaire opleiding, moet je trema's plaatsen
Nee niet afvallen, maar aftrainen. Ik blijf ook steady 84 kg. Doel is wat getrainder te worden met minder taille.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mannen zonder billen.
Wil je nog meer afvallen?
Spannend zeg, ik wil best mn achterwerk fotograferen hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:04 schreef the85mc het volgende:
haha of pics ruilen? lijkt me een betere deal
Ok, jij eerst.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:04 schreef the85mc het volgende:
haha of pics ruilen? lijkt me een betere deal
Heldquote:Op donderdag 1 november 2012 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
in het archief gedoken:
[ afbeelding ]
Nu jij, MC!
He wat is dat nou, ipv dat je me nou helpt hier in dit kippenhok...quote:
al veel te lang. En het kan nog veel beter, als ik eens wat strenger word voor mezelf. Dat vind ik nogal lastig.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef the85mc het volgende:
Das niet een echte billenfotoMaar ok.
Zal vanavond als ik thuis ben wel eens kijken wat ik kan betekenen. Als ik hier dat ga doen zullen ze ook wat vreemd opkijken denk ik.
Maar ziet er goed uit Jagar! Maar je zat ook al een tijdje in gezond slank toch
Sorryquote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
He wat is dat nou, ipv dat je me nou helpt hier in dit kippenhok...En hoe kun jij nou geen billen hebben met je gesquat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond niet bij dat ze recent moesten zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ben niet echt lang, 1.84m. En ik ben niet echt breed in mijn heupen. Wel relatief breed in schouders. Dat is handig, van nature een V vorm.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef MarMar het volgende:
He maar MC.. maat 32, dat heeft mijn meneer ook en die is bijna dun.. jij was toch best lang?
Ik zou het niet mooi vinden als mijn lief nog smaller zou zijn dan die maat 32
Okidokiquote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, daar begin ik echt even niet aan, sorry
Spoiler-threat is geweken, I repeat, spoiler-threat is geweken!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef MaJo het volgende:
Hond update: Ze denken dat het niet zijn hart is maar zijn lever. Uit bloedonderzoek komt dat zijn lever afwijkende waarden heeft dus ze hebben een bioptie genomen en naar het (dieren)ziekenhuis opgestuurd. Morgen weten we dus meerVooralsnog blijft hij bij de dierenarts aan het infuus vanwege de koorts en dat hij nog steeds niet kan lopen.
Eigenlijk zijn we dus niet echt veel verder. Als zijn lever echt begint te falen dan is het natuurlijk wel einde oefening
En geen zorgen over Game of Thrones spoilers, ik heb MariaEtcetera gepmd
Thanksquote:Op donderdag 1 november 2012 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OkidokiAch je bent hoe dan ook een knapperd, dus tja
[..]
Spoiler-threat is geweken, I repeat, spoiler-threat is geweken!
GoT![]()
Arme hondSterkte ermee, hopelijk toch nog goed nieuws!
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk hoop het ook echt, ik ben zo gek op dat beestje, kan hem echt niet missen
Oooh wat lekker! Wil ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef An24 het volgende:
leaseauto wordt op arbotechnische argumenten aangevraagd. Geen gesjouw en ov gedoe meer
quote:GELDIG op Vrijdag 2 EN 3 NOVEMBER
Nice!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef An24 het volgende:
leaseauto wordt op arbotechnische argumenten aangevraagd. Geen gesjouw en ov gedoe meer
Nee. Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er geen recht op hebt?
Haha, zou tof zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Krijg net een mail van een winkel uit de buurt. Ze hebben sale. Moest grinniken om deze zin:
[..]![]()
![]()
Je probleem bij bedrijfsarts neerleggen, je baas probleem vertellen?quote:
Ik snap het. Jammerquote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik denk dat het er niet in zit, omdat we een algemene bedrijfsauto hebben. Die mag ik niet gebruiken voor woon/werk, maar voor enkel werk wel. Dus lease zou puur voor woon/werk zijn. Zou er dan ook gelijk de rest van de werkgerelateerde tripjes mee doen uiteraard.
Ik hoop het ook! Willow is zo ontzettend liefquote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef the85mc het volgende:
Ik hoop dat het goedkomt met je hond.. Altijd triest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:
^^quote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef sigme het volgende:
Voor een goede beoordeling is een betere foto nodig. Scherp, in een goede (rechte!) houding en zonder een hobbezak erom.
Maar complimenten voor de eerste poging.
Jajaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef sigme het volgende:
Voor een goede beoordeling is een betere foto nodig. Scherp, in een goede (rechte!) houding en zonder een hobbezak erom.
Maar complimenten voor de eerste poging.
Broek wisselen?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
JajaMaar komt dus niet uit in deze broek zoals ik al zei
Je hebt gelijk, erover vertellen ook...quote:Ik vind het toch een beetje raar om je kont op de foto te zetten, voelt gay
Jij doet de Erykah Badu na het douchen?quote:
Ik weet niet wat zij doet, maar ik droog het gewoon af met de handdoek, kam het door en laat het vervolgens gewoon opdrogen. Zit geregeld met nat haar in de auto. Tegen de tijd dat ik in Den Haag ben is het aardig droog en zit het wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij doet de Erykah Badu na het douchen?
Trut-Ex en PHM kwamen altijd uit de douche met hun haar gewikkeld in een handdoek...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij doet, maar ik droog het gewoon af met de handdoek, kam het door en laat het vervolgens gewoon opdrogen. Zit geregeld met nat haar in de auto. Tegen de tijd dat ik in Den Haag ben is het aardig droog en zit het wel prima eigenlijk.
Ik doe altijd de Erykah Badu na het douchen!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Trut-Ex en PHM kwamen altijd uit de douche met hun haar gewikkeld in een handdoek...
Deed mij altijd herinneren aan Erykah Badu
[ afbeelding ]
En ja, ik blehrde dan altijd "You need to call Tyrone"Soms helemaal geen wonder dat ik vrijgezel ben
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doe altijd de Erykah Badu na het douchen!Ook geen fohn en te dikke bos haar voor zomaar los laten drogen.
Verders: 2 dagen achter elkaar sportHoppa. Nog gezond gegeten ook, zie lijstje:
O: twee speltzuurdesem boterhammetjes met pindakaas (awesome combo!)
L: tomatengroentensoep met kipfilet
T: sneetje notenbrood
T: nog een speltzuurdesem sneetje met pindakaas
D: salade met gekookte kipfilet, haricots, groene pesto, paprika, sla, bosui, komkommer
S: Zumba
Ehh er zaten rozijnen in mn notenbrood en ik had fruitthee?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Fruit ?normaal is het ook leuk om je te verkleden, behalve dus in dit soort Bridget Jones situaties...
Vorig jaar met een hele groep (dat scheelt natuurlijk) naar een 'oktoberfest'-avond geweest, wij allemaal in lederhosen en dirndls, als enigen.
Oeh, ik vind dat vreselijk, vrouwen die gewoon in konten knijpen. Om dezelfde reden die jij noemt. Als mannen het niet mogen, waarom vrouwen dan wel?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Graag gedaan Viz![]()
Wel grappig dat jullie dat zeggen, blijkbaar ziet het er toch anders uit dan IRL, met uitgaan zitten vrouwen regelmatig aan mijn kont. Eigenlijk vind ik dat maar zo zo, andersom wordt meestal ook niet echt gewaardeerd...
Weet je wel hoe moeilijk het is om in je eentje een goede kont-foto te nemen?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh, ik vind dat vreselijk, vrouwen die gewoon in konten knijpen. Om dezelfde reden die jij noemt. Als mannen het niet mogen, waarom vrouwen dan wel?
Mgoed.
Overigens had ik meer een sigme-like foto verwacht, niet een kont-in-spijkerbroek![]()
Maria!
Maar je was in ieder geval niet de enige verklede persoon?
Sta vrij onduidelijk op 2 foto's die ergens staan maar kan het niet terugvinden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zijn er trouwens foto's van V1z in lederhosen?
En thanks XMert!![]()
Ik dacht serieus dat ik een uitzondering was met het niet telefoneren. Rot op met je telefoongesprek.... Ik wil je zien als ik met je spreekquote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik houd niet van winkelen. En telefoneren.
Oe ik heb ook een hekel aan telefonerenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik een uitzondering was met het niet telefoneren. Rot op met je telefoongesprek.... Ik wil je zien als ik met je spreek
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ik heb ook een hekel aan telefoneren
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik luv mail. En telefoontjes houd ik zo kort mogelijk. Afspreken? Goed. Wanneer, waar, hoe laat? kthnxbye. Mijn vader is ook zo. Laatste telefoongesprek met hem was 42 seconden en wat gezegd moest worden, was gezegd. Zalig!
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Phaidra, heb je echt henks jurk over kunnen nemen
Antwoordapparaten en voicemails, die zijn pas stom. Nog nooit zo'n ding ingesproken zonder uhhhhhhhm.
Haha, heb ik ook moeten leren:quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Phaidra, heb je echt henks jurk over kunnen nemen
Antwoordapparaten en voicemails, die zijn pas stom. Nog nooit zo'n ding ingesproken zonder uhhhhhhhm.
Zuslief vertelt altijd al alles waarvoor ik haar eigenlijk moet terugbellenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook moeten leren:
"goedemiddag, met An blablabla van blablabla....... Bericht.....telefoonummer.....ik herhaal....telefoonnummer....dit was An blablabla van bkablabla.... Einde bericht"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door the85mc op 02-11-2012 08:33:21 ]
Mijn ma is ook een heel ander gevalquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z"Jo". Kan het zo horen
![]()
Mn mams is nie zo, die verteld het liefst over alles wat die week fout ging en hoe het vervolgens opgelost is, wat ze gekocht heeft en waarom en waar, en wat collega zus en zo zei en bij de yogales... Achja, ieder zn meug he
[..]
Zuslief vertelt altijd al alles waarvoor ik haar eigenlijk moet terugbellen
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef the85mc het volgende:
Even een iets betere foto, maar deze gaat er wel zo af.Scherp is de foto nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar uitstekend achterwerk
.
Die spiekerboksum van de 1e foto kan je misschien beter afdanken.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Sterktequote:Op vrijdag 2 november 2012 07:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben bedrijfsuitje vandaag. In de storm een rondvaart over de grachten van Utrecht. Ik kijk er enorm naar uit.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn ma is ook een heel ander gevalGek met het wijf maar Piet-Jan-de-doofstomme trompettist wat kan die gesprekken onnodig uitrekken.
Het onderwerp is het eerste half uur onduidelijk maar ik weet dan wel dat de achterneef van het lijdend voorwerp net een nieuwe magnetron heeft en dat ik m'n nicht ben vergeten een verhuisbericht te sturen.
"Je weet wel die en die van die en die, die ooit met die en die dat en dat heeft gedaan, die haar vader heeft ook ooit daar en daar gewerkt waar die en die weer zijn ontslagen omdat die bolchrysanten hadden zitten kauwen op de laatste busreis naar daar en daar, die hun babysitter is dus de half-achternicht van de vroedvrouw die bij de bevalling van jou was. Dat weet je toch nog wel?! Nee?, echt jouw geheugen moet je toch echt wat aan doen..."
> 10 jaar zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:57 schreef _aurum_ het volgende:
good mooooorning
Mijn ma is ook zo'n kletskous, dan vraagt ze me nog weleens over mensen uit mijn pubertijd. Heb ik geen flauw idee over wie ze het heeft maar na 5 mins informatie uitwisseling begint er dan iets te dagen en blijk ik er al < 10 jaar geen contact mee gehad te hebben
Oh, op zo'n laatste opmerking zou ik echt reageren met: Er is niets mis met m'n geheugen, het interesseert me gewoon geen donderquote:[quote]Op donderdag 1 november 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn ma is ook een heel ander gevalGek met het wijf maar Piet-Jan-de-doofstomme trompettist wat kan die gesprekken onnodig uitrekken.
Het onderwerp is het eerste half uur onduidelijk maar ik weet dan wel dat de achterneef van het lijdend voorwerp net een nieuwe magnetron heeft en dat ik m'n nicht ben vergeten een verhuisbericht te sturen.
"Je weet wel die en die van die en die, die ooit met die en die dat en dat heeft gedaan, die haar vader heeft ook ooit daar en daar gewerkt waar die en die weer zijn ontslagen omdat die bolchrysanten hadden zitten kauwen op de laatste busreis naar daar en daar, die hun babysitter is dus de half-achternicht van de vroedvrouw die bij de bevalling van jou was. Dat weet je toch nog wel?! Nee?, echt jouw geheugen moet je toch echt wat aan doen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |