abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118681653

Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D

ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
UdxHF.gif dockx, Sint Willebrord
7007_11.gif EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
LP.gif Fredo55, Tholen
avatar20530_23.gif gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
bloody_fistsmall.jpg Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
meowmoving.gif mrspoeZ, Oudenbosch
mucha.jpgMucha-Girl, Bergen op Zoom
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Bergen op Zoom
alan_avatar.gif Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd
Timmmmm, Roosendaal
Hoi.png KaBuf, Bergen op Zoom
noiconn.pngTraxilletje, Halsteren
vannelle.jpgvannelle, Halsteren

Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!

Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert

Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant

RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)

De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht

BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO

Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk

MEETING!!!!!
Mogelijk 24 november, nog nader te bepalen :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118681777
Er is bij mij al eens een kies getrokken, de 1 na laatste linksachter, en dat was een prima ingreep; weinig pijn van gehad; alleen wat gedoe op de dag zelf met gaasjes en de gewenning. Nu moet mijn 1 na laatste kies rechtsachter er ook uit en ook dat vind ik wel ok. Je ziet het niet, en het is niet lastig met eten ofzo... Maar er moet tevens 1 van de voorste kiezen uit en dat is kut want dat kun je zien en dus moet er een implantaat in en dat kost geld. :{
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_118682088
Ja, dat is iets daar was ik de laatste keer bij de tandarts ook bang voor, of dat er een kroon op zou moeten. Maar een wortelkanaalbehandeling was voldoende schijnbaar.

Ik poets ook maar 1x per dag mijn tanden, 's avonds vergeet ik het altijd, omdat ik dan vaak niet eens op de badkamer kom :@
pi_118682364
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is iets daar was ik de laatste keer bij de tandarts ook bang voor, of dat er een kroon op zou moeten. Maar een wortelkanaalbehandeling was voldoende schijnbaar.

Ik poets ook maar 1x per dag mijn tanden, 's avonds vergeet ik het altijd, omdat ik dan vaak niet eens op de badkamer kom :@
's Avonds is juist de belangrijkste poetsbeurt, omdat je de hele dag spul in je mond hebt gehad dat slecht voor je gebit is. Als je slaapt kan de fluoride goed zijn werk doen. 's Ochtends tandenpoetsen is eik overbodig, maar we doen het meer voor de frisheid; dus een mondspoeling volstaat dan eik ook wel. :)

Ik poets mijn tanden wel twee keer per dag, alleen in het weekend vergeet ik het 's avonds wel eens na overmatige bierconsumptie.
pi_118682501
Het is ook gemakzucht hoor, zal me eens een schop onder mijn kont geven :P
pi_118682855
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is ook gemakzucht hoor, zal me eens een schop onder mijn kont geven :P
Nou, gewoon de ochtend inwisselen voor de avond en je hoeft niet extra te poetsen. :P 's Ochtends een beetje gorgelen met mondwater en klaar is kees. Die ochtendmeur ben je sowieso snel kwijt door de liters koffie erop volgend. :D

Ook belangrijk: na het poetsen niet je mondspoelen met water, want dan verdwijnen gelijk alle goede stoffen in tandpasta in de gootsteen; laat die fluoride samen met je speeksel maar lekker circuleren in je mond. Met een tandenstoker (flossen is bullshit) achter gebleven etensresten verwijderen is ook erg belangrijk.

En ik gebruik ongeveer twee keer per week een tongschraper; je moest eens weten hoeveel bacteriën zich vestigen op je tong. De beste remedie tegen een slechte adem...
pi_118683083
Kper_Norci, hoe is het trouwens met Mucha_Girl? Mis je haar veel? :)
pi_118683328
Kijk aan, goeie tips tek! Ik houd me daar dus nooit zo mee bezig hè, met die dingen, wat dat betreft ben ik een autist eerste klas hoor, maar af en toe moet je er wel eens ff je ogen voor openen hoor.

Ja, ik mis haar wel idd, het is ook best apart, je kent elkaar net een maand en dan zie je elkaar ineens een maand niet, maar we hebben via sms nog veel contact, dus het is niet dat we helemaal niks van elkaar horen zeg maar. Maar het is toch makkelijker als je iets dichter bij elkaar bent. Ach, nog een weekje, dat moeten we nog wel vol kunnen houden hoor. Ik heb FIFA 13 ook on the side, dus dat verzacht de pijn ;)
pi_118683585
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk aan, goeie tips tek! Ik houd me daar dus nooit zo mee bezig hè, met die dingen, wat dat betreft ben ik een autist eerste klas hoor, maar af en toe moet je er wel eens ff je ogen voor openen hoor.

Ja, ik mis haar wel idd, het is ook best apart, je kent elkaar net een maand en dan zie je elkaar ineens een maand niet, maar we hebben via sms nog veel contact, dus het is niet dat we helemaal niks van elkaar horen zeg maar. Maar het is toch makkelijker als je iets dichter bij elkaar bent. Ach, nog een weekje, dat moeten we nog wel vol kunnen houden hoor. Ik heb FIFA 13 ook on the side, dus dat verzacht de pijn ;)
Ach, het is gelijk een goede relatietest. Hopelijk ligt zij niet nu met een Italiaan te rotzooien. _O-

En ja, gamen, zodra mijn 13e maand binnen is maar eens een flatscreen-TV en een PS3 op de kop tikken... Tot die tijd moet ik het met Sudoku op mijn smartphone doen.
pi_118683818
Misschien ligt het aan mij, omdat ik ouder word, maar veel moderne games kunnen mij niet boeien... Skyrim bijvoorbeeld, deed me helemaal niks. De laatste games die ik echt verslavend vond waren Ratchet & Clank en Prince of Persia op de PS2. Ik heb het idee dat de laatste jaren realisme belangrijker is dan gameplay... Maar misschien probeer ik gewoon de verkeerde spellen.
pi_118683983
Als strategy-liefhebber heb ik Starcraft II geprobeerd, maar ik word moe van al die lange intro's en filmachtige stukjes. Vroeger waren games een stuk simpeler maar ook gelijk een stuk moeilijker, dat vind ik tegenwoordig een stuk minder. Mensen die in een weekend een game uitspelen, terwijl je vroeger een maand bezig was om SMB3 uit te spelen...
pi_118685312
Ik ben nog wel redelijk into gamen, ik doe het minder dan vroeger, maar kan me er nog heel goed mee vermaken. Skyrim, die je opnoemt, de teller op Steam staat nu op ruim 400 uur, en ik heb het nog niet eens uitgespeeld :') Maar ik kan bijvoorbeeld ook niet wachten op de nieuwe GTA. Alleen racespellen vind ik eigenlijk niet meer zo tof als vroeger, de Need for Speeds zijn allang niet meer wat het was, en vroeger had je bijvoorbeeld de Grand Prix serie, die kon je heerlijk modden, dat is er tegenwoordig ook bijna niet meer bij.

Wat betreft de moeilijkheidsgraad, tja, tegenwoordig word je in spellen sneller bij de hand genomen, terwijl je vroeger het meer zelf uit moest zoeken. Morrowind kreeg je een plaatsnaam en een persoon waar je moest zijn, volg de bordjes langs de weg maar, in Skyrim hoef je alleen maar je kompasje te volgen.
pi_118685672
Met uitzondering van Mario Kart en Wacky Wheels, waren de laatste race games die ik heb gespeeld heb nog op de Commodore 64 met cassettebandjes. :') Pitstop II. _O_
pi_118686179
F1 Pole Position II op de N64, waar je door een glitch op het circuit in Canada een rondetijd van 15 seconde kon rijden, met een gemiddelde snelheid van meer dan 1500km/u _O-
pi_118686335
Het leuke van al die 8-bit racespellen vond ik die glitches waardoor je in het oneindige van de baan kon rijden. :D
pi_118687897
Skyrim O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_118696097
Goeiemorgen maar weer!
pi_118696487
Mogge!
pi_118699478
Zo, even een paar mandarijntjes tussendoor, misschien ga ik er wel Chinees van praten *)
pi_118699670
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, even een paar mandarijntjes tussendoor, misschien ga ik er wel Chinees van praten *)
http://9gag.com/gag/5713610 ?
pi_118699760
quote:
:')

Yo dawg
pi_118700298
Dom. Overwerken als je ziek bent. Niet 100% erbij zijn en doordat je 1 cijfer verkeerd zet (2012 ipv 2020) verneuk je de leverdatum van 40000 orders met 1 druk op de knop.

Tot half 2 bezig geweest. 8 uur weer op kantoor. Mensen boos. Nu aan het repareren
nog steeds ziek :'(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700375
Jezus, poep en ventilator dus
pi_118700377
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef teknomist het volgende:
Als strategy-liefhebber heb ik Starcraft II geprobeerd, maar ik word moe van al die lange intro's en filmachtige stukjes. Vroeger waren games een stuk simpeler maar ook gelijk een stuk moeilijker, dat vind ik tegenwoordig een stuk minder. Mensen die in een weekend een game uitspelen, terwijl je vroeger een maand bezig was om SMB3 uit te spelen...
Gisteren tijdens het wachten op scripts GTA III vanaf het begin gespeelt :D
Zit alweer op het 2e eiland
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700388
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Jezus, poep en ventilator dus
Mjah nogal, maar gelukkig (met heeeel veel moeite) redelijk te fixen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700559
Ja, alleen jammer dat het zoveel tijd kost natuurlijk, maar wel beter, anders zou het flink geld kosten denk.
pi_118700598
Dan zat ik nu thuis op FOK denk ik :)
gelukkig gaat het om leverdatums van ná 31-12-2012 dus gelukkig niet direct prio.

Wacky wheels was btw één van de beste spellen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700683
Oh, ja, ik denk natuurlijk gelijk aan hier, hier wordt natuurlijk iedere dag een hele bestellijst uitgedraaid van nieuwe orders en dergelijke.

Morgen trouwens Football Manager 2013 kopen, kan ik weer een paar maanden de gordijnen dicht laten.
pi_118700716
Oh jee, dat vind ik zo'n kutspel he :D
had ooit 2 huisgenoten die dat dagenlang konden spelen, lekker gezellig :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118700769
Hier nog één. Kan gerust tot dat het weer licht wordt spelen hoor.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:22:17 #31
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118701213
Oh jeetje Edman, das nie best. Succes met fixen.

Ik net op school door mijn enkel gegaan. Mooi k*t want morgen Rowen Heze en eigenlijk dit weekend oppassen op babynicht en peuterneef. Grmbl.
Prrrrr
pi_118702005
Thanks, komt goed.

Auw.. Rowen Heze + verstuike enkel = -O-
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118702586
Haaij! Hij was uit m'n MYAT verdwenen :'(

Ben slaperig van het zwemmen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118705328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef EDMAN- het volgende:
Thanks, komt goed.

Auw.. Rowen Heze + verstuike enkel = -O-
Beter ga je naar Rowen Heze ook niet met een al te potige vriendin, deed een oud collega van me, die had indertijd een nogal "brede" vriendin, na een tigtal biertjes dacht ze dat het wel leuk was om vriendlief aan zijn onderbroek op te tillen _O-
pi_118706032
:D

Kritieke stuk = hersteld *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_118706752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
:D

Kritieke stuk = hersteld *O*
*O* *O* *O*
pi_118709710
Naar huis, naar bed dahaag
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 1 november 2012 @ 16:52:27 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118710664
Trus Edje.
Prrrrr
pi_118717470
Lief dagboek,

Vandaag een interessante training gehad in Amstelveen, morgen twee kiezen laten trekken bij de kaakchirurg en daarna hoor ik van mijn moeder, die langs de longarts voor onderzoek gaat, waarom ze een schaduw op haar rechterlong heeft.

Groetjes,
Tek.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:04:06 #40
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118718006
Lieve Tekno,
Hoop dat het goed gaat bij de kaakchirurg en dat je mama gewoon meer uit de zon moet blijven.
Liefs
dagboek.
Prrrrr
pi_118718608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Lieve Tekno,
Hoop dat het goed gaat bij de kaakchirurg en dat je mama gewoon meer uit de zon moet blijven.
Liefs
dagboek.
Over de kaakchirurg maak ik mij het minst zorgen, het lastig maar dat is het dan... Gelukkig kan ik van het weekend weer normaal (vast voedsel) eten. :)
  donderdag 1 november 2012 @ 20:20:32 #42
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118718948
Ik hoop dat de uitslag bij je mama goed is tekno, das wel naar om op te moeten wachten.... :*
Prrrrr
pi_118719143
Ik hoop het ook, zo'n schaduw kan van alles zijn... ze dachten eerst op een ontsteking maar omdat de antibiotica niet echt aan sloeg toch een extra onderzoek. Mijn moeder is een roker, en ook niet iemand die graag gezond eet in de zin van groente/fruit en daarom vrees ik het ergste....... Maar goed, morgenmiddag weet ik of het een heel tof of juist een heel kut weekend wordt. :)
pi_118720882
Oef, sterkte morgen dan!
pi_118720921
Thanks. :)
pi_118727100
Sterkte Tekno
pi_118733477
Goeiemorgen, geen fuck zin vandaag, bleh }:|

En sterkte tek!
pi_118734666
Is het trouwens vreemd als er tussen de post een briefje zit met de vraag of je interesse hebt in een woningruil? Iemand bij mij in de wijk wil zoals er op het briefje staat kleiner gaan wonen (terwijl mijn woning volgens mij net zo groot is, ik heb alleen geen tuin dan). Maar ik ga het sowieso niet doen, zit prima, en anders zou ik qua huur ook ff 100 p/m meer moeten gaan betalen.
pi_118734718
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het trouwens vreemd als er tussen de post een briefje zit met de vraag of je interesse hebt in een woningruil? Iemand bij mij in de wijk wil zoals er op het briefje staat kleiner gaan wonen (terwijl mijn woning volgens mij net zo groot is, ik heb alleen geen tuin dan). Maar ik ga het sowieso niet doen, zit prima, en anders zou ik qua huur ook ff 100 p/m meer moeten gaan betalen.
Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan loopt :)
pi_118734885
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan loopt :)
Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.
pi_118735196
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.
Dan doe je het niet.
pi_118735537
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan doe je het niet.
Ik doe het ook niet. Briefje gisteren al weggegooid. Stond ook vol schrijffouten enzo, zal wel niet om kleiner wonen gaan, maar een Riffer die het niet meer kan betalen ofzo.
pi_118743565
Z, kiezen laten trekken ging snel. :o Dat was tien minuten gedaan. Nu even een dag gedoe, met gaasjes, en bloederig speeksel slikken... Helaas ging borrel vandaag, terwijl ik dat juist nu nodig heb. :')

Van mijn ma nog niks gehoord...
pi_118746008
Weer zo'n vrijdagmiddag dat het de hele dag rustig is, maar op het eind nog ff storm loopt. Nog een uurtje... }:|
pi_118746159
Het is dus een tumor. :{ :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:48:41 #56
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118746660
Het lijkt verdorie wel schering en inslag, die ze vader, die ze moeder etc, zelfs mijn jack heeft een tumor. Rot Tekno. Weet je hoe en wat? Of verder onderzoek?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:49:51 #57
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118746690
Hè getsie! :( Sterke Tek :* :*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118746736
Sterkte tek, fucked up dit.
pi_118746763
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef Staal het volgende:
Het lijkt verdorie wel schering en inslag, die ze vader, die ze moeder etc, zelfs mijn jack heeft een tumor. Rot Tekno. Weet je hoe en wat? Of verder onderzoek?
Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen is :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:54:27 #60
42366 Staal
pi_118746817
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen is :'(
Hoop het ook. Sterkte in ieder geval want dit valt wel even rauw op jullie dak en dan is het ook nog eens weekend. Hou de moed erin. Ook voor je moeder.
Un certain jeune homme
pi_118746844
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:56:31 #62
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118746884
Ah, kut zeg. Sterkte voor jou en je familie! :*
pi_118759848
Zo, dat was een bliksembezoek aan Bergen op Zoom... maandag en woensdag krijgt ons mams onderzoeken en de maandag erop de uitslag. Klote van longkanker is, dat je pas in een gevorderd stadium klachten krijgt, die overigens op alles kunnen wijzen. Longkanker is slecht te genezen, dus hopen dat ze in ieder geval de 70 haalt.

Mijn moeder is een positieve vrouw, maar dus deed het erg pijn om een beetje die pessismistische blik te zien vanavond.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:42:34 #64
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118767343
{{{tekno}}}
Wat ongelooflijk kut. Sterkte voor jou en je ouders.
Prrrrr
pi_118768624
Jeetje wat heftig tekno! Heel veel sterkte!
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:09:28 #66
42366 Staal
pi_118769727
Krijg heel af en toe zo'n berichtje in mijn mailbox en als jullie er geen bezwaar tegen hebben dan post ik het ook hier. Wie weet zien jullie het beestje ergens lopen.

Er is een nieuw dier als vermist opgegeven in uw regio.

Roepnaam: Puma
Datum vermist: 28 oktober 2012
Plaats: Bergen op zoom
Straat/wijk: Vijverberg 66
Diersoort: Kat
Ras: Huiskat (Europese korthaar)
Kleur: zwart-wit
Geslacht: kater
Chip: geen/onbekend
Gecastreerd: ongecastreerd
Halsband: halsband
Bandkleur 1: Lichtblauw
Bandkleur 2: Beige
Leeftijd: 20 weken
Un certain jeune homme
pi_118771525
Vijverberg... zitten/zaten daar geen piranha's?
pi_118775074
Hoi West Brabant. :D
pi_118777498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dockx het volgende:
Hoi west Brabant.
pi_118778130
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi west Brabant.
Hoe maakt u het? :)
pi_118778602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef dockx het volgende:

[..]

Hoe maakt u het? :)
Goed hoor en u?
pi_118779621
Ja, gaat prima. Ik zit naar een stel lompe mensen die op televisie komen te kijken. Goed voor mijn zelfvertrouwen. :D
pi_118780184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dockx het volgende:
Hoi Dockxie :* O+
pi_118780208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hoi Dockxie :* O+
Hooi Maartje :D :*
Ga je vanavond stappen?
pi_118780225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef dockx het volgende:

[..]

Hooi Maartje :D :*
Ga je vanavond stappen?
Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?
pi_118780247
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?
Nee, ik heb een verjaardag. :Y
Wel een gezellige hoor dus dat is mooi.
pi_118780282
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef dockx het volgende:

[..]

Nee, ik heb een verjaardag. :Y
Wel een gezellige hoor dus dat is mooi.
Ook gezellig inderdaad.
pi_118780305
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ook gezellig inderdaad.
Van mijn oude baas. Hahah ^O^
pi_118780364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef dockx het volgende:

[..]

Van mijn oude baas. Hahah ^O^
Onze of de jouwe? :D
pi_118780374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Onze of de jouwe? :D
Onze _O_
pi_118780405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef dockx het volgende:

[..]

Onze _O_
Welke van de drie? De langste? _O_
pi_118780430
Momenteel zit hier ook een ex collega van jullie bij mij ^^
pi_118780437
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Welke van de drie? De langste? _O_
Ja die ja, :s)
pi_118780446
Dat kan alleen Fred zijn. ;)
pi_118780453
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef dockx het volgende:

[..]

Ja die ja, :s)
Ah, dat word een gezellig feestje dan :)
pi_118780462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef maartjeh het volgende:
Dat kan alleen Fred zijn. ;)
Jup.
pi_118780495
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ah, dat word een gezellig feestje dan :)
Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jup.
Oh, nice! De groeten aan hem. :D
pi_118780804
Groetjes terug haha.
pi_118782680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef dockx het volgende:

[..]

Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig. :D

[..]

Oh, nice! De groeten aan hem. :D
Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan. :D
pi_118782904
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan. :D
Ja, mezelf alleen :P
Haha, koos vriendloos. :)
pi_118784182
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef dockx het volgende:

[..]

Ja, mezelf alleen :P
Haha, koos vriendloos. :)
Ik dacht dat jij dinges* wel mee zou nemen.
Ik whatsapp je. :P
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:17:54 #92
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118791325
Gaat er nog iemand vandaag of morgen naar de tappage in Roosendaal?
Ik ben net even geweest maar ik vond het niet zo veel soeps, misschien morgen beter in Captain Cooks...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 4 november 2012 @ 01:45:17 #93
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118796528
Zo, een gezellige housewarming gehad :D
Nu iets van 15 pakjes thee :P
pi_118803577
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 01:45 schreef KaBuf het volgende:
Zo, een gezellige housewarming gehad :D
Nu iets van 15 pakjes thee :P
Jij kunt even vooruit. :D
Wat een weer.. :{ Echt een zondag om lekker op de bank door te brengen. Gaat ´m helaas toch niet worden.
pi_118807736
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Jij kunt even vooruit. :D
Wat een weer.. :{ Echt een zondag om lekker op de bank door te brengen. Gaat ´m helaas toch niet worden.
Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)
pi_118807760
Zo, kapot van een zware drinkavond. Tijd voor een biertje om het leed te verzachten...
  zondag 4 november 2012 @ 19:04:24 #97
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_118816936
Hier ook heerlijk heel de middag met een boek/filmpjes op de laptop op de bank gehangen ... best prima, zo'n zondag. Proost tekno +neemt Juupje+.
Prrrrr
pi_118817878
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef dockx het volgende:

[..]

Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)
Nee, je bed houdt je in z'n greep. Hoef je mij niet uit te leggen. :*
En ik ben geen draak. ;(
  zondag 4 november 2012 @ 21:41:58 #99
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118825936
Big Shampoo vanmiddag in Captain Cooks in Roosendaal was zeer de moeite waard moet ik zeggen!! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 5 november 2012 @ 07:09:39 #100
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_118836224
Morge, een nieuwe werkweek begint :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')