's Avonds is juist de belangrijkste poetsbeurt, omdat je de hele dag spul in je mond hebt gehad dat slecht voor je gebit is. Als je slaapt kan de fluoride goed zijn werk doen. 's Ochtends tandenpoetsen is eik overbodig, maar we doen het meer voor de frisheid; dus een mondspoeling volstaat dan eik ook wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is iets daar was ik de laatste keer bij de tandarts ook bang voor, of dat er een kroon op zou moeten. Maar een wortelkanaalbehandeling was voldoende schijnbaar.
Ik poets ook maar 1x per dag mijn tanden, 's avonds vergeet ik het altijd, omdat ik dan vaak niet eens op de badkamer kom![]()
Nou, gewoon de ochtend inwisselen voor de avond en je hoeft niet extra te poetsen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is ook gemakzucht hoor, zal me eens een schop onder mijn kont geven
Ach, het is gelijk een goede relatietest. Hopelijk ligt zij niet nu met een Italiaan te rotzooien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk aan, goeie tips tek! Ik houd me daar dus nooit zo mee bezig hè, met die dingen, wat dat betreft ben ik een autist eerste klas hoor, maar af en toe moet je er wel eens ff je ogen voor openen hoor.
Ja, ik mis haar wel idd, het is ook best apart, je kent elkaar net een maand en dan zie je elkaar ineens een maand niet, maar we hebben via sms nog veel contact, dus het is niet dat we helemaal niks van elkaar horen zeg maar. Maar het is toch makkelijker als je iets dichter bij elkaar bent. Ach, nog een weekje, dat moeten we nog wel vol kunnen houden hoor. Ik heb FIFA 13 ook on the side, dus dat verzacht de pijn
http://9gag.com/gag/5713610 ?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, even een paar mandarijntjes tussendoor, misschien ga ik er wel Chinees van praten
Gisteren tijdens het wachten op scripts GTA III vanaf het begin gespeeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef teknomist het volgende:
Als strategy-liefhebber heb ik Starcraft II geprobeerd, maar ik word moe van al die lange intro's en filmachtige stukjes. Vroeger waren games een stuk simpeler maar ook gelijk een stuk moeilijker, dat vind ik tegenwoordig een stuk minder. Mensen die in een weekend een game uitspelen, terwijl je vroeger een maand bezig was om SMB3 uit te spelen...
Mjah nogal, maar gelukkig (met heeeel veel moeite) redelijk te fixenquote:
Beter ga je naar Rowen Heze ook niet met een al te potige vriendin, deed een oud collega van me, die had indertijd een nogal "brede" vriendin, na een tigtal biertjes dacht ze dat het wel leuk was om vriendlief aan zijn onderbroek op te tillenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef EDMAN- het volgende:
Thanks, komt goed.
Auw.. Rowen Heze + verstuike enkel =
Over de kaakchirurg maak ik mij het minst zorgen, het lastig maar dat is het dan... Gelukkig kan ik van het weekend weer normaal (vast voedsel) eten.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Lieve Tekno,
Hoop dat het goed gaat bij de kaakchirurg en dat je mama gewoon meer uit de zon moet blijven.
Liefs
dagboek.
Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan looptquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het trouwens vreemd als er tussen de post een briefje zit met de vraag of je interesse hebt in een woningruil? Iemand bij mij in de wijk wil zoals er op het briefje staat kleiner gaan wonen (terwijl mijn woning volgens mij net zo groot is, ik heb alleen geen tuin dan). Maar ik ga het sowieso niet doen, zit prima, en anders zou ik qua huur ook ff 100 p/m meer moeten gaan betalen.
Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet vreemd, maar je zou altijd eens kunnen kijken of t wat is. Wie weet waar je tegenaan loopt
Dan doe je het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om na zo'n betrekkelijk korte tijd (3 jaar) alweer te gaan verhuizen. Bovendien zit ik nu ook goed, hoef ik geen tuin bij te houden en kost het me qua huur ook bijna 100 euro minder per maand.
Ik doe het ook niet. Briefje gisteren al weggegooid. Stond ook vol schrijffouten enzo, zal wel niet om kleiner wonen gaan, maar een Riffer die het niet meer kan betalen ofzo.quote:
Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen isquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef Staal het volgende:
Het lijkt verdorie wel schering en inslag, die ze vader, die ze moeder etc, zelfs mijn jack heeft een tumor. Rot Tekno. Weet je hoe en wat? Of verder onderzoek?
Hoop het ook. Sterkte in ieder geval want dit valt wel even rauw op jullie dak en dan is het ook nog eens weekend. Hou de moed erin. Ook voor je moeder.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nog niks bekend ... eerst nader onderzoek, hoop zo dat het goed te behandelen is
Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Hooi Maartje![]()
![]()
Ga je vanavond stappen?
Nee, ik heb een verjaardag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nein, dat denk ik niet. Jij ook niet toch?
Ook gezellig inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verjaardag.
Wel een gezellige hoor dus dat is mooi.
Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah, dat word een gezellig feestje dan
Oh, nice! De groeten aan hem.quote:
Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef dockx het volgende:
[..]
Hope so, ik ga met de auto dus wat dat betreft houd ik het lekker rustig.
[..]
Oh, nice! De groeten aan hem.![]()
Ja, mezelf alleenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ohhh ik weet al wie jij mag vervoeren dan.
Ik dacht dat jij dinges* wel mee zou nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, mezelf alleen
Haha, koos vriendloos.
Jij kunt even vooruit.quote:Op zondag 4 november 2012 01:45 schreef KaBuf het volgende:
Zo, een gezellige housewarming gehad
Nu iets van 15 pakjes thee
Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij kunt even vooruit.![]()
Wat een weer..Echt een zondag om lekker op de bank door te brengen. Gaat ´m helaas toch niet worden.
Nee, je bed houdt je in z'n greep. Hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef dockx het volgende:
[..]
Oh jawel, in mij is de komende uren geen beweging te krijgen hoor.. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |