DM.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef UltraSven het volgende:
280 inc verzending en je mag alle hoesjes houden.
+/- 14 maanden dacht ik.quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef G15 het volgende:
Hoe oud is de telefoon of lees ik daar over heen.
Het staat op de bon, maar die heb ik niet meer. Die kan ik eventueel aanvragen van ThePhoneHouse. Garantie zit er niet meer op iig.quote:
Jawel als hij 14 maanden oud is heeft u nog 10 maanden garantie van de winkel uit, niet van applequote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het staat op de bon, maar die heb ik niet meer. Die kan ik eventueel aanvragen van ThePhoneHouse. Garantie zit er niet meer op iig.
Dacht ik ook, maar daar zijn zij het niet mee eens.quote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef G15 het volgende:
[..]
Jawel als hij 14 maanden oud is heeft u nog 10 maanden garantie van de winkel uit, niet van apple
Zoals ik al zei, ja. Anyways als je interesse hebt hoor ik dat graag via DM of PM.quote:
Waar op te haalen? Doe niet aan verzenden ivm risico op nep iphonesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Oke!
Ik heb overigens helaas haast met de verkoop dus de prijs zakt naar 310 inclusief verzendkosten en zonder hoesjes.
Staat in OP. Almere of Amsterdam mag je ophalen. Overigens heb ik goede ervaringen met verkopen hier dus nep is dat ding sowieso nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Waar op te haalen? Doe niet aan verzenden ivm risico op nep iphones
Begrijpelijk, echter toch voorzichtig, mem zegt altijd.. Gekocht is gekocht... Klopt het dat de iphone 4 veeel mankamenten heeft met de deathmans strip?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Staat in OP. Almere of Amsterdam mag je ophalen. Overigens heb ik goede ervaringen met verkopen hier dus nep is dat ding sowieso niet.
Snap ik. Ik heb geen idee wat dat is? De telefoon werkt in ieder geval goed zonder mankementen, dat is uiteraard te testen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, echter toch voorzichtig, mem zegt altijd.. Gekocht is gekocht... Klopt het dat de iphone 4 veeel mankamenten heeft met de deathmans strip?
Alright, 300 is echter max voor me incl verz.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb geen idee wat dat is? De telefoon werkt in ieder geval goed zonder mankementen, dat is uiteraard te testen.
Ik stuur je wel een PM zo als ik het hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Alright, 300 is echter max voor me incl verz.
Dus je hoort van me.
EDIT Heb je de emei nummer voor me? Dat ik hem kan nakijken en de specs? (Serial number)
Pm terug!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM zo als ik het heb.
En terug voor verkoop, excuses heb goed nagedacht en verzenden wil ik liefst niet, ophaalen is me ook te ver aangezien ik helemaal van lanaken moet komen in belgie.quote:
Prima. Bedankt voor de terugkoppelingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En terug voor verkoop, excuses heb goed nagedacht en verzenden wil ik liefst niet, ophaalen is me ook te ver aangezien ik helemaal van lanaken moet komen in belgie.
Geen probleem! Hebben we allebij niks aan als we niet communiceren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Prima. Bedankt voor de terugkoppeling.
Prijs: 310 inclusief verzendkosten en zonder hoesjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |