+1quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over wortels gesproken
de eerste poging was ik het '&'teken vergeten en waren de wortels verplaatst
[ afbeelding ]
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb 3 boa constrictors van 2.5 meter per stuk, mag ik die ook in de vorm van de letter F&F leggen, of moet dit persé met wortels of papier ?
Een stukje van de staart af halen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?
Als ie lang genoeg is lukt het wel:quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef Studeur het volgende:
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb 3 boa constrictors van 2.5 meter per stuk, mag ik die ook in de vorm van de letter F&F leggen, of moet dit persé met wortels of papier ?
Ik dacht dat je 3 boa sjaals bedoeldequote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over wortels gesproken
de eerste poging was ik het '&'teken vergeten en waren de wortels verplaatst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 3 boa sjaals bedoeldeBen blij dat ik mijn reactie niet geplaatst heb toen ik je post las
Sluikreclame voor Whiskas!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit is het beste wat ik ervan kon maken
[ afbeelding ]
Precies mijn ideequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit is het beste wat ik ervan kon maken
[ afbeelding ]
Gewone brokjes waren niet goed genoeg, er moesten weer snoepjes aan te pas komen..quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sluikreclame voor Whiskas!
Grapje, deze is erg leuk.
Het verbaasde me al dat niemand het nog gedaan hadquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies mijn idee
* zich de moeite van het mozaïeken met brokjes weer kan besparen
Nu zie ik het!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone brokjes waren niet goed genoeg, er moesten weer snoepjes aan te pas komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |