abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118679227
Ik zit met de volgende situatie en ben benieuwd wat anderen hier van vinden.

Ongeveer een jaar geleden heb ik een meid leren kennen. Toen we elkaar tegenkwamen was er direct een klik. Al snel bleek ze een vriend te hebben en reageerde ze daarnaar huiverig voor contact.

Het probleem is dat ik haar ontzettend leuk vind. Ik heb haar dan ook niet los kunnen laten en ze heeft me als een vriend in haar leven toegelaten. Vrouwen en aandacht van vrouwen kom ik niet te kort en ben die typische klootzak met back-ups. Maar deze meid intrigeert me. Een verlangen om bij een vrouw te zijn omdat je van haar houdt of dolverliefd bent heb ik nog zelden gehad. Maar zij maakt iets in me los, ik heb het gevoel dat zij de ware is en constant bij haar wil zijn. De eerste waar ik oprecht tegen wil zeggen: ik houd van je. Klinkt cliché, maar dit voelt uniek.

Ik weet dat zij ook gevoelens voor mij heeft en we hebben er over gepraat. Zij gaf al aan graag alleen vrienden te zijn, omdat dat ze al gelukkig met haar vriend is. Toch heb ik mijn charmes in de strijd gegooid en haar proberen te veroveren van haar nog steeds huidige vriend. Vaak kwam ik bij hun thuis met mijn vriendin en waren we de grootste vrienden; ook met haar vriend. Een goede vent waar geen kwaad in zit met de beste bedoelingen. Ik voel me erg lullig naar hem toe maar vraag me af of ik altijd rekening moet houden met anderen. Ondertussen probeer ik zijn vriendin af te pakken.

En dat laatste is ook bijna succesvol inmiddels. Nog een hele rit te gaan, maar ze houdt zich niet meer in en geeft aan graag bij me te willen zijn en tegelijkertijd kan ze hem niet verlaten door schuldgevoel. Doordat hij verweven in haar vriendinkring zit, zal ze hoogstwaarschijnlijk niet meer welkom zijn en ook haar ouders kunnen goed met haar vriend en zijn ouders. Kiezen voor mij zou kunnen betekenen: een nieuw leven en keuzes.

Inmiddels hebben we seks gehad en in onze vrije tijd brengen we veel tijd door. Maar man, wat ben ik blij en ongelukkig. Ik probeer gevoelloos naar haar vriend te zijn, maar dit is gewoon iets wat ik niet kan. Zij heeft precies hetzelfde. Alleen wil ze de relatie niet verbreken en telkens wachten. Dit voelt alsof ik mijn vriendin in spe moet delen met een andere man die altijd goed naar mij is. Dit maakt het allemaal nog eens zuurder omdat hij zich als een echte vriend naar mij toe gedraagt.

Soms vraag ik mij serieus af of ik haar moet laten gaan; aangezien ze hier veel verdriet en geluk tegelijkertijd van heeft en haar vriend een goede kerel is. Of dat ik voor eigen geluk moet kiezen en haar definitief afpak.

Hoe het leven ingewikkeld kan zijn door gevoelens en dan ben je de tienerjaren al voorbij.
pi_118679416
Sjesus, wat een zeikwijf. :|W Laat haar het eerst uitmaken met die vriend, wacht dan even om het "goede"nieuws bekend te maken (anders valt het wel heel erg op :') ) en hoppa klaar.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118679948
vertel tegen die gozer dat je seks met z'n vriendin hebt gehad :') that oughta do it :')
pi_118680056
TS, wat heb je opgestoken uit het vorige deel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 19:49:51 ]
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 19:50:03 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_118680069
quote:
Al snel bleek ze een vriend te hebben en reageerde ze daarnaar huiverig voor contact.
dan is de weg naar jou toch vrij??

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 19:51:14 (Geen gr gr-bullshit.) ]
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 19:50:47 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_118680113
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
dat het vol is? :o
pi_118680150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Grootste bullshit. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.
Jij vindt dat bullshit ik niet. Als je alleen vreemdgaat om een pleziertje buiten je relatie om dan vind ik dat de risico's en emoties die zich daar in meebrengt anders, dan dat je vreemdgaat om verder te gaan met elkaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zij is degene die in een relatie zit, niet jij.

[..]

Maar zoals je het in de OP beschrijft doet een beetje klinken alsof jullie al langere tijd een crush op elkaar hebben maar ze er nog niet volledig voor durft te gaan omdat ze dan een hoop sociale contacten kwijtraakt. Echt een eenmalig slippertje kun je het dan ook niet meer noemen.

Je hebt zoals op dit forum veel mensen die dit totaal niet vinden kunnen, dat mensen in een relatie, voor een ander kiezen die ook in een relatie zit. Zelfs niet als ze met elkaar eventueel gelukkiger zijn. Dan word je zelfs nog toegewenst dat er in de relatie wordt gerommeld om hetzelfde terug te krijgen, de zo gezegde: karma is a bitch, dat eerder gepost werd. Dus straks zie je welke sociale contacten het wel en niet kunnen handelen dat mensen in een relatie eruit kunnen stappen om voor een ander te kiezen.
pi_118680249
Als ze vreemdgaat met jou, gaat ze ook vreemd als jij met haar hebt. Sluts gonna slut.

Tevens zou ik je 's avonds wel even opzoeken als ik haar vriend was en erachter kwam, respectloos gedrag :r .
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:00:49 #9
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_118680704
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Tevens zou ik je 's avonds wel even opzoeken als ik haar vriend was en erachter kwam, respectloos gedrag :r .
Inderdaad gelijk opzoeken die gast.

Niet vergeten je vriendin op d'r kaak te klappen daarna.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:01:48 #10
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_118680760
*popcorn pakken doet voor ontknoping*

OT: Laat haar beslissen. Neem even afstand. Wellicht blijft ze bij haar vriend, wellicht maakt ze het uit en ben jij haar volgende relatie. Zet haar i.i.g. voor een keuze. Maakt ze geen keuze..
Dan kan je altijd nog hem vertellen... of iemand anders... wat er speelt en de hele zaak opblazen.

Hoe je het ook wendt of keert - tranen zullen vloeien!
pi_118680817
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer over het emotionele aspect voor de huidige vriend gaan denken. Zelf weet ik wat dit te pas gaat brengen en dat hij huiverig voor vertrouwen kan zijn in de toekomst. En dat hem straks de grond onder de voeten wegzakt, verlies van zijn houvast heeft en dit moet verwerken. Echter kan ik nu al niet meer terug zelfs zou ik dat willen.

Wat ik nu echt heb opgestoken uit het vorige deel is dat mensen vooral tegen zijn omdat vreemdgaan als verwerpelijk wordt beschouwd. Het maakt voor velen niet uit hoe of voor wat je vreemdgaat, maar vreemdgaan is vreemdgaan. Vooral omdat iedereen er misschien angst voor heeft dat zijn of haar partner hetzelfde kan gaan doen. Ook al wordt hier beweerd voor veel mensen dat zij het nooit zullen doen. Dat steekt wel een beetje aangezien ik ook andere topics hier heb doorgelezen waar wordt gesuggereerd dat voor 2 meiden kiezen totaal geen probleem is, totdat 1 meid in een relatie zit en het een stelletje > vreemganger/schuldige betreft. Nouja schuldige, de vrouw wordt als schuldige gezien omdat zij in een relatie zit. In deze hebben altijd 2 partijen schuld.
pi_118681217
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze vreemdgaat met jou, gaat ze ook vreemd als jij met haar hebt. Sluts gonna slut.

Ik zei ook al dat ik de eerste 2 klappen zou opvangen omdat ik het verdien, maar dat veranderd echter niets aan de situatie.

quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef Nithosm het volgende:
*popcorn pakken doet voor ontknoping*

OT: Laat haar beslissen. Neem even afstand. Wellicht blijft ze bij haar vriend, wellicht maakt ze het uit en ben jij haar volgende relatie. Zet haar i.i.g. voor een keuze. Maakt ze geen keuze..
Dan kan je altijd nog hem vertellen... of iemand anders... wat er speelt en de hele zaak opblazen.

Hoe je het ook wendt of keert - tranen zullen vloeien!
Ze neemt nu voorzichtig zelf de eerste stap door het haar zus te vertellen dat ze haar huidige vriend gaat verlaten. De hele zaak opblazen heb ik over na gedacht, maar wat win ik er mee, niks.
pi_118682255
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Vaandrig het volgende:
Je hebt zoals op dit forum veel mensen die dit totaal niet vinden kunnen, dat mensen in een relatie, voor een ander kiezen die ook in een relatie zit. Zelfs niet als ze met elkaar eventueel gelukkiger zijn. Dan word je zelfs nog toegewenst dat er in de relatie wordt gerommeld om hetzelfde terug te krijgen, de zo gezegde: karma is a bitch, dat eerder gepost werd. Dus straks zie je welke sociale contacten het wel en niet kunnen handelen dat mensen in een relatie eruit kunnen stappen om voor een ander te kiezen.
Wat bedoel je hier precies mee?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:41:05 #14
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118683041
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Jij vindt dat bullshit ik niet. Als je alleen vreemdgaat om een pleziertje buiten je relatie om dan vind ik dat de risico's en emoties die zich daar in meebrengt anders, dan dat je vreemdgaat om verder te gaan met elkaar.

En dat is nou net de bullshit. Als je vreemdgaat omdat je verder gaat met elkaar, dan maak je het even uit voordat je je benen spreid voor een ander. Zo moeilijk is het niet. Maar nee, waarom zou je dat doen? Jullie willen neuken, op dát moment. Dat haar vriend nog in het spel is, maakt natuurlijk geen ene flikker uit he.

Snap trouwens ook niet waarom hier een deel 2 voor is. Je weet het toch allemaal zo goed?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_118684322
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En dat is nou net de bullshit. Als je vreemdgaat omdat je verder gaat met elkaar, dan maak je het even uit voordat je je benen spreid voor een ander. Zo moeilijk is het niet. Maar nee, waarom zou je dat doen? Jullie willen neuken, op dát moment. Dat haar vriend nog in het spel is, maakt natuurlijk geen ene flikker uit he.

Snap trouwens ook niet waarom hier een deel 2 voor is. Je weet het toch allemaal zo goed?
eens met veer.

en ts, je hebt mijn reacties in het vorige deel duidelijk niet goed gelezen gezien je reactie op mij in dat deel. probeer het nog eens.

verder vind ik in jouw situatie het vreemdgaan niet het meest verwerpelijk, maar het feit dat je totaal geen rekening hebt gehouden met anderen, zelfs niet met dat wijf, aangezien je haar moest pushen. dat op zichzelf zou al genoeg moeten zeggen.
pi_118684615
Ik denk dat Vaandrig misschien wel een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.

...stoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen.

Misschien eens nuttig om info over te zoeken TS?
pi_118685090
Stel dat ze haar vriend verlaat voor jou....
Wie zegt dat ze jou niet zal verlaten voor iemand die weer beter dan jou is?
pi_118685164
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Miss.X het volgende:
Ik denk dat Vaandrig misschien wel een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.

...stoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen.

Dafuq. :')
pi_118685912
Als je gevoelens voor elkaar hebt dan moet je voor elkaar gaan.
pi_118686070
quote:

TS vind een meisje leuk en neukt haar stiekem, ik denk dat dat de lading wel dekt.
-nee-
pi_118686220
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Ze neemt nu voorzichtig zelf de eerste stap door het haar zus te vertellen dat ze haar huidige vriend gaat verlaten.
Dafuq is dit voor slappe doos dan.
Half FOK! weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Jij weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Haar zus weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.

En vanavond liggen ze lekker lepeltje lepeltje "ik hou van jou" kussie kroel.
En haar vriend maar in de waan latend dat alles koek en ei is.

:{
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:47:43 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118686778
TS, waarom is ze nu nog bij haar vriend? Wat houdt haar nog tegen om het uit te maken?
Resistance is futile.
pi_118687810
quote:

Waar lees jij dat ik bewondering nodig heb of nodig zou hebben ? NPS vind ik vergezocht.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dafuq is dit voor slappe doos dan.
Half FOK! weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Jij weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Haar zus weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.

En vanavond liggen ze lekker lepeltje lepeltje "ik hou van jou" kussie kroel.
En haar vriend maar in de waan latend dat alles koek en ei is.

:{
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Seven. het volgende:
TS, waarom is ze nu nog bij haar vriend? Wat houdt haar nog tegen om het uit te maken?
Ze zijn al best lang samen en zij heeft moeite met dit te vertellen. Dat vind ik niet zo raar.
pi_118687969
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:

Ze zijn al best lang samen en zij heeft moeite met dit te vertellen. Dat vind ik niet zo raar.
Maar met iemand anders het bed in duiken en haar vriend voorliegen doet ze zonder moeite. _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:08:18 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118688020
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik bewondering nodig heb of nodig zou hebben ? NPS vind ik vergezocht.

[..]

[..]

Hoe zeker ben je er eigenlijk van dat ze bij hem weggaat?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')