abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118640224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Nee, ze wou al direct bij mij intrekken, maar bij haar zus eerst intrekken lijkt mij zelf verstandiger. De grip verlies ik sowieso even nadat ze het heeft uitgemaakt met hem. Er zal daarna heel wat recht gezet moeten worden.
Mja, ik denk dat dat nog best een onrustige fase kan worden.
-nee-
pi_118640558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Maar wat ik niet begrijp....hoe kan je sympathie hebben voor iemand die zo haar vriend bedriegt?
Persoonlijk (en dan spreek ik voor mezelf) zou ik het een grote afknapper vinden en mijn verliefdheid zou verdwijnen. Ik heb meer respect voor iemand die anderen goed behandelt.
Maar jij ziet haar ook als de schuldige ?
pi_118640673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Zeker weten :) Zie jij dat niet in dan? Denk je dat ze slachtoffer van de omstandigheden is?

Geloof me..ze is net zo sluw als jij bent ;)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:19:53 #279
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_118640940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow en ik maar denken dat vreemdgaan te maken had met hoe mensen denken, karaktereigenschappen én situatie en mogelijkheden.. blijkbaar dacht ik weer te uitgebreid. Het is de situatie en mogelijkheden slechts
Je denkt niet te uitgebreid.
Je denkt precies goed.
Sommige mensen hebben andere normen en waarden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_118640944
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat dat nog best een onrustige fase kan worden.
De nasleep is altijd onrustig en dan ga je zien wat de daadwerkelijke schade is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Zeker weten :) Zie jij dat niet in dan? Denk je dat ze slachtoffer van de omstandigheden is?

Geloof me..ze is net zo sluw als jij bent ;)
Ik zie ons beide in als schuldig en mijzelf meer dan haar.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:20:03 #281
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118640948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Raar. Normaal wordt toch juist altijd diegene veroordeeld die vreemdgaan in een relatie (zij dus). Dus ja lijkt me logisch dat zij sowieso de hoofdschuldige is. Schuldiger dan jij nog..
we dan
pi_118641121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

De nasleep is altijd onrustig en dan ga je zien wat de daadwerkelijke schade is.

[..]

Ik zie ons beide in als schuldig en mijzelf meer dan haar.
Ik vind jou ook geen haar beter hoor. Maar dat had je hopelijk al door.
pi_118641334
Stiekem hoop ik dat de TS Ralph Fiennes is. Hebben we met 1 topic twee problemen opgelost.
-nee-
pi_118641450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Marsenal het volgende:
Stiekem hoop ik dat de TS Ralph Fiennes is. Hebben we met 1 topic twee problemen opgelost.
Ja dan zou mijn crush op hem als sneeuw voor de zon verdwijnen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss.X op 30-10-2012 21:35:33 ]
pi_118642077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Raar. Normaal wordt toch juist altijd diegene veroordeeld die vreemdgaan in een relatie (zij dus). Dus ja lijkt me logisch dat zij sowieso de hoofdschuldige is. Schuldiger dan jij nog..
We geven beiden aan elkaar toe, maar zij is schuldiger ? De aanstichter zou dan toch als schuldige gezien moeten worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik vind jou ook geen haar beter hoor. Maar dat had je hopelijk al door.
Ik vind het goed dat je ergens voor staat. Maar je wil nog steeds niet inzien zoals friek het beschrijft:

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat ligt er zeer sterk aan. Structureel vreemdgaan (zoals het hier min of meer gebeurt) is natuurlijk iets compleet anders dan een incidentele slipper. Mensen die vreemdgaan, daarna inzien dat hun relatie niet werkt, vervolgens het afkappen en op naar de volgende relatie gaan vind ik ook niet wereldschokkend (minder netjes, maar ja).
Dat er een verschil bestaat tussen vreemdgaan een waarvoor je vreemdgaat.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:37:13 #286
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118642138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef Vaandrig het volgende:

[..]
We geven beiden aan elkaar toe, maar zij is schuldiger ? De aanstichter zou dan toch als schuldige gezien moeten worden.
In het algemeen wordt die vriendin als schuldige(r) gezien omdat zij de verantwoordelijk voor hun relatie heeft, niet jij ;)
we dan
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:38:21 #287
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118642230
quote:

[..]

[..]

Ik vind het goed dat je ergens voor staat. Maar je wil nog steeds niet inzien zoals friek het beschrijft:

[..]

Grootste bullshit. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_118642418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Grootste bullshit. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.
Mwah, ik denk dat het niet zo werkt. Het emotionele spectrum is een wat grijzer gebied, denk ik.
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:42:56 #289
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118642604
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het niet zo werkt. Het emotionele spectrum is een wat grijzer gebied, denk ik.
Het is een bewuste keuze die je maakt. Daarom is vreemdgaan gewoon vreemdgaan. Of je dat nou doet met een gozer/chick in de kroeg of op degene waar je verliefd op bent. Je kiest er niet voor verliefd te worden, correct? Dat kan je iemand dus niet kwalijk nemen. Je kiest er wel voor met diegene het bed in te duiken voor je relatie fatsoenlijk te beëindigen. Dit kan en mag je dus diegene zeker wel kwalijk nemen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:43:50 #290
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118642693
En hij doet nu alsof ze minder schuld hebben omdat ze met elkaar geneukt hebben met de wetenschap dat ze verliefd zijn op elkaar. En dan zeg ik dat dat gewoon bullshit is. Het is net zoveel vreemdgaan als neuken met iemand die je in de kroeg ziet en geil van wordt.
pi_118642749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Het is een bewuste keuze die je maakt. Daarom is vreemdgaan gewoon vreemdgaan. Of je dat nou doet met een gozer/chick in de kroeg of op degene waar je verliefd op bent. Je kiest er niet voor verliefd te worden, correct? Dat kan je iemand dus niet kwalijk nemen. Je kiest er wel voor met diegene het bed in te duiken voor je relatie fatsoenlijk te beëindigen. Dit kan en mag je dus diegene zeker wel kwalijk nemen.
Plus je eigen relatie he. Daar is de wortel van het probleem natuurlijk, de relatie is niet hecht genoeg.
-nee-
pi_118642834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef VeerEli het volgende:
En hij doet nu alsof ze minder schuld hebben omdat ze met elkaar geneukt hebben met de wetenschap dat ze verliefd zijn op elkaar. En dan zeg ik dat dat gewoon bullshit is. Het is net zoveel vreemdgaan als neuken met iemand die je in de kroeg ziet en geil van wordt.
Maar goed, of vreemdgaan nu echt zo slecht is, is natuurlijk ook een discussie waard. :P
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:50:36 #293
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118643228
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Plus je eigen relatie he. Daar is de wortel van het probleem natuurlijk, de relatie is niet hecht genoeg.
TS geeft zelf aan dat die chick in het begin aangaf gelukkig te zijn met haar relatie. Bovendien, hoe bagger je relatie ook is, heb dan gewoon de ballen om het te beëindigen in plaats van diegene te besodemieteren.

Over je volgende post: Ja, vreemdgaan is in mijn ogen zeker slecht. Altijd. Je doet iemand er onnodig pijn mee. Het is respectloos naar diegene toe en wanneer je een monogame relatie begint, hoor je gewoon uit fatsoen je daar aan te houden. Stukje normen en waarden zijn dat en zo moeilijk is het niet, gewoon je broek aanhouden.
pi_118643497
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

TS geeft zelf aan dat die chick in het begin aangaf gelukkig te zijn met haar relatie. Bovendien, hoe bagger je relatie ook is, heb dan gewoon de ballen om het te beëindigen in plaats van diegene te besodemieteren.

Over je volgende post: Ja, vreemdgaan is in mijn ogen zeker slecht. Altijd. Je doet iemand er onnodig pijn mee. Het is respectloos naar diegene toe en wanneer je een monogame relatie begint, hoor je gewoon uit fatsoen je daar aan te houden. Stukje normen en waarden zijn dat en zo moeilijk is het niet, gewoon je broek aanhouden.
Naja goed, als die instelling voor jou werkt, prima.
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:56:48 #295
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_118643721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Naja goed, als die instelling voor jou werkt, prima.
Gaat niet om of dat werkt of niet. Beetje rare reactie. Blijkbaar is het vreemd dat ik rekening hou met het gevoel van het ander? Dat ik, uit respect, eerst de relatie zou beeindigen om die persoon onnodig extra pijn te doen?
Die persoon heeft niet alleen verdriet van het feit dat zijn vriendin bij hem weggaat, maar ook nog eens verdriet over het feit dat ze hem bedrogen heeft. Dat is niet alleen pijnlijk op dat moment zelf, maar daar kan iemand heel veel last van krijgen in de toekomst door bijv. vertrouwensissues in toekomstige relaties. Waarom zou je iemand zoveel schade aanrichten?
pi_118644054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Gaat niet om of dat werkt of niet. Beetje rare reactie. Blijkbaar is het vreemd dat ik rekening hou met het gevoel van het ander? Dat ik, uit respect, eerst de relatie zou beeindigen om die persoon onnodig extra pijn te doen?
Die persoon heeft niet alleen verdriet van het feit dat zijn vriendin bij hem weggaat, maar ook nog eens verdriet over het feit dat ze hem bedrogen heeft. Dat is niet alleen pijnlijk op dat moment zelf, maar daar kan iemand heel veel last van krijgen in de toekomst door bijv. vertrouwensissues in toekomstige relaties. Waarom zou je iemand zoveel schade aanrichten?
Weet ik niet, ik ben nooit vreemdgegaan, wel 'slachtoffer' geweest. Maar heb juist daardoor geen zwart-wit standpunt er in. :)
-nee-
pi_118644119
quote:

[..]

Zij is degene die in een relatie zit, niet jij.

quote:
Maar zoals je het in de OP beschrijft doet een beetje klinken alsof jullie al langere tijd een crush op elkaar hebben maar ze er nog niet volledig voor durft te gaan omdat ze dan een hoop sociale contacten kwijtraakt. Echt een eenmalig slippertje kun je het dan ook niet meer noemen.
pi_118644621
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:59 schreef Re het volgende:
laat karma geen bitch zijn ...
You don't say.
pi_118653183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef VeerEli het volgende:
Wanneer een relatie niet meer is hoe het hoort te zijn, of hoe je het wil zien, moet je gewoon opstappen.
Ik vind het zo walgelijk slap en egoïstisch van mensen om dan maar toe te geven aan je zwaktes en vreemd te gaan.
Ik kan mij best voorstellen dat je verliefd wordt op een ander. TS geeft aan dat de meid in het directe begin aangaf een vriend te hebben en daar gelukkig mee te zijn. Op dát moment, toen er dus voor TS nog geen hele heftige gevoelens speelde en er nog geen sprake was van een band tussen beide, had hij het contact al moeten afkappen om dit soort ellende te voorkomen.

Dit is niet gebeurt, prima. Maar dat TS zo door kan gaan terwijl de vriend van die meid zich zo opstelt naar hem, vind ik ronduit schandalig. Je moet je schamen. Ook al is zij het ergst bezig omdat het háár vriend is, jij zegt zelf vriendschappelijk met hem om te gaan nu. Dat dit komt via haar, maakt geen flikker uit.

En wanneer zij niet vreemdgegaan was met jou, wat ik hier niet eens zo heftig in geweest. Verliefd worden kan gebeuren. Dan moet er een keuze gemaakt worden. Negeer die verliefdheid en ga verder met je huidige relatie, of doe wat met die verliefdheid, ga verder met elkaar en sluit je huidige relatie af.

Maar dit gebeurt ook niet en dat vind ik er zo vreselijk aan. Jullie denken écht alleen maar aan jezelf. Zij had vóór jullie neukpartij moeten bedenken wat ze wilde. Jij had vóór jullie neukpartij aan moeten geven dat ze een keuze moest gaan maken.
Dit is gewoon verschrikkelijk voor die vriend. Het is al sneu genoeg dat hij zijn vriendin kwijtraakt aan jou omdat jij zo hebt lopen pushen en drammen. Dat er dan ook nog eens bedrog bij moet komen kijken maakt het nog veel erger. Egoïstische schepsels zijn jullie.
^O^

Een prachtige uiteenzetting van de verschillende aspecten van de enorme klotestreek van TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 31-10-2012 01:29:01 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_118654117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 01:12 schreef probeer het volgende:

[..]

^O^

Een prachtige uiteenzetting van de verschillende aspecten van de enorme klotestreek van TS.
En dat noemt zichzelf 'probeer'. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')