abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:40:40 #251
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118638605
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Raar advies ook. In een ander topic zullen diezelfde mensen zeggen dat je er altijd vol voor moet gaan, want liefde en vlinders en bloemen enzo. Maar hohohoho als er een derde persoon in het spel is die gekwetst kan worden. Dan is het huis te klein.

Die vriend van haar is gewoon aan de verliezende hand, is ook zijn eigen schuld, had ie maar wat toffer moeten zijn.
Ja klein verschil ook hé. Een vrijgezelle meid of 1 met een relatie.
we dan
pi_118638626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik heb niks met brutalen. Maar ben dan ook geen meeloper.
Ik weet niet zo goed wat het ene met het andere te maken heeft, maar good for you. :P
-nee-
pi_118638657
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja klein verschil ook hé. Een vrijgezelle meid of 1 met een relatie.
Vind ik inderdaad.
-nee-
pi_118638798
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Desmosedici het volgende:
Hoe kan je verliefd worden op een meid terwijl je weet dat ze volgekwakt word door jouw "maat". Een relatie met de ex van je maat vind ik sowieso wel raar.

Om in te gaan op jouw situatie: Ik denk dat je het jezelf moeilijk hebt gemaakt door sex te hebben met haar terwijl ze nog een relatie heeft. Je had gewoon moeten afwachten tot het uit ging, wat vroeg of laat toch zal gebeuren omdat ze jouw ook leuk vind. Dan had je haar, maar in ieder geval zonder het schuldgevoel dat je jouw "maat" hebt genaaid.
Een meid is altijd 'volgekwakt', geweest. Of je moet een maagd kiezen die de wereld nog niet heeft verkent.

Ik weet niet of sex het moeilijker maakt. Ligt eraan hoe je het verhaal brengt. Als zij kenbaar maakt dat ze bij hem weg wil en geen gevoelens meer voor hem heeft is het daarmee af. Waarom zou ze de volledige waarheid moeten vertellen.
pi_118638822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

[..]

[..]

Want als je dit eenmaal doet, doe je dit automatisch tweemaal ? Daar ben ik niet van overtuigd.
Ach gossie (beetje naief), nu bekijk je het even zo vanwege eigenbelang. Wat als zij jou ooit bedriegt he? :)

Vaandrig, zo een meid is toch niet te vertrouwen!
Over een paar maanden kun je een topic openen: heb het gevoel dat mijn vriendin het met een andere jongen doet :s)
pi_118638899
Absurd gewoon, die aanname dat mensen die vreemd gaan dat altijd zullen blijven doen.
-nee-
pi_118638946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Marsenal het volgende:
Absurd gewoon, die aanname dat mensen die vreemd gaan dat altijd zullen blijven doen.
Ik zeg niet dat ze het altijd zal doen.....maar ze heeft het al eens gedaan :+
pi_118639152
He maar Vaandrig, ben je niet bang dat ze straks even een relatieloze pauze wilt waarin je de grip een beetje kwijt kan raken?
-nee-
pi_118639275
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]

En ach, hoe fout is vreemdgaan nou eigenlijk? Ik vind het niet zo'n big deal hoor. Zijn wel ergere manieren om het vertrouwen in je relatie te beschamen.
Dat ligt er zeer sterk aan. Structureel vreemdgaan (zoals het hier min of meer gebeurt) is natuurlijk iets compleet anders dan een incidentele slipper. Mensen die vreemdgaan, daarna inzien dat hun relatie niet werkt, vervolgens het afkappen en op naar de volgende relatie gaan vind ik ook niet wereldschokkend (minder netjes, maar ja).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 20:53:28 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:54:06 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118639351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Marsenal het volgende:
Als ze er geen scrupules over hebben, waarom zouden ze er dan mee stoppen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118639417
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze er geen scrupules over hebben, waarom zouden ze er dan mee stoppen?
Het is geen verslaving ofzo. :D Ik ken zat mensen die ooit eens zijn vreemdgegaan die het nu ondenkbaar vinden.
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:57:25 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118639520
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het is geen verslaving ofzo. :D Ik ken zat mensen die ooit eens zijn vreemdgegaan die het nu ondenkbaar vinden.
Een verslaving is overdreven. Maar als het ondenkbaar is, dan is er kennelijk iets doorgedrongen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:59:01 #263
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118639585
Als je vreemdgaat is de kans dat je het later ook doet wel groter omdat je blijkbaar zo in elkaar steekt dat je het wel doet. Is geen hogere wiskunde ofzo
we dan
pi_118639673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je vreemdgaat is de kans dat je het later ook doet wel groter omdat je blijkbaar zo in elkaar steekt dat je het wel doet. Is geen hogere wiskunde ofzo
Als je nog nooit bent vreemdgegaan is de kans net zo groot, laat daar maar eens een sommetje op los. :D
-nee-
pi_118639689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ach gossie (beetje naief), nu bekijk je het even zo vanwege eigenbelang. Wat als zij jou ooit bedriegt he? :)

Vaandrig, zo een meid is toch niet te vertrouwen!
Over een paar maanden kun je een topic openen: heb het gevoel dat mijn vriendin het met een andere jongen doet :s)
Ik heb nooit het gevoel van gebondenheid bij een vrouw gevoeld, daarom ben ik keer op keer zelf vreemd gegaan. Dan voel je, je vrij om te doen en laten wat je wilt. Nu is dit hele gevoel verdwenen en wil ik met een zekerheid voor haar gaan. We gaan voor elkaar via een moeilijke weg die niet normaal is. Kans dat ze vreemdgaat zie ik niet. Ik beschouw dit ook niet als vreemdgaan waar er kans op herhaling is.

Mocht ik ooit krijgen wat ik volgens jou verdien, dan zou ik volgens mij glimlachen met de gedachte dat ze het waard was.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:03:16 #266
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118639812
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als je nog nooit bent vreemdgegaan is de kans net zo groot, laat daar maar eens een sommetjd op los. :D
Sommige mensen gaan niet zo snel vreemd, of helemaal niet in hun hele leven zelfs. Als je sneller geneigd bent om vreemd te gaan dan doe je het later ook sneller nog een keer. De drempel is al overschreden en je hebt blijkbaar een andere mindset dan anderen.. is gewoon gemakkelijker om dan weer vreemd te gaan dan dat het is voor een persoon die niet vreemdgaat om voor het eerst vreemd te gaan..
we dan
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:03:34 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118639827
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als je nog nooit bent vreemdgegaan is de kans net zo groot, laat daar maar eens een sommetje op los. :D
Ja, als het een kwestie was van met een dobbelsteen gooien.
pi_118639866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Sommige mensen gaan niet zo snel vreemd, of helemaal niet in hun hele leven zelfs. Als je sneller geneigd bent om vreemd te gaan dan doe je het later ook sneller nog een keer. De drempel is al overschreden en je hebt blijkbaar een andere mindset dan anderen.. is gewoon gemakkelijker om dan weer vreemd te gaan dan dat het is voor een persoon die niet vreemdgaat om voor het eerst vreemd te gaan..
Nee, het ligt aan de situatie en mogelijkheden die je in je schoot geworpen krijgt.
pi_118639902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Ik heb nooit het gevoel van gebondenheid bij een vrouw gevoeld, daarom ben ik keer op keer zelf vreemd gegaan. Dan voel je, je vrij om te doen en laten wat je wilt. Nu is dit hele gevoel verdwenen en wil ik met een zekerheid voor haar gaan. We gaan voor elkaar via een moeilijke weg die niet normaal is. Kans dat ze vreemdgaat zie ik niet. Ik beschouw dit ook niet als vreemdgaan waar er kans op herhaling is.

Mocht ik ooit krijgen wat ik volgens jou verdien, dan zou ik volgens mij glimlachen met de gedachte dat ze het waard was.
Maar wat ik niet begrijp....hoe kan je sympathie hebben voor iemand die zo haar vriend bedriegt?
Persoonlijk (en dan spreek ik voor mezelf) zou ik het een grote afknapper vinden en mijn verliefdheid zou verdwijnen. Ik heb meer respect voor iemand die anderen goed/correct behandelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss.X op 30-10-2012 21:12:15 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:05:28 #270
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118639941
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Vaandrig het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan de situatie en mogelijkheden die je in je schoot geworpen krijgt.
Ow en ik maar denken dat vreemdgaan te maken had met hoe mensen denken, karaktereigenschappen én situatie en mogelijkheden.. blijkbaar dacht ik weer te uitgebreid. Het is de situatie en mogelijkheden slechts
we dan
pi_118639983
quote:

[..]

Exact, en de vorm van je huidige relatie.
-nee-
pi_118639991
quote:

[..]

Er bestaan ook mensen die nooit vreemd willen gaan ongeacht de situatie waar ze zich in bevinden.
pi_118640132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef Marsenal het volgende:
He maar Vaandrig, ben je niet bang dat ze straks even een relatieloze pauze wilt waarin je de grip een beetje kwijt kan raken?
Nee, ze wou al direct bij mij intrekken, maar bij haar zus eerst intrekken lijkt mij zelf verstandiger. De grip verlies ik sowieso even nadat ze het heeft uitgemaakt met hem. Er zal daarna heel wat recht gezet moeten worden.
pi_118640161
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow en ik maar denken dat vreemdgaan te maken had met hoe mensen denken, karaktereigenschappen én situatie en mogelijkheden.. blijkbaar dacht ik weer te uitgebreid. Het is de situatie en mogelijkheden slechts
Geeft niet, we vergissen ons allemaal wel eens.
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:09:33 #275
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118640192
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Geeft niet, we vergissen ons allemaal wel eens.
Lol hehe
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')