dan is de weg naar jou toch vrij??quote:Al snel bleek ze een vriend te hebben en reageerde ze daarnaar huiverig voor contact.
dat het vol is?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
TS, wat heb je opgestoken uit het vorige deel?
Jij vindt dat bullshit ik niet. Als je alleen vreemdgaat om een pleziertje buiten je relatie om dan vind ik dat de risico's en emoties die zich daar in meebrengt anders, dan dat je vreemdgaat om verder te gaan met elkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grootste bullshit. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.
Je hebt zoals op dit forum veel mensen die dit totaal niet vinden kunnen, dat mensen in een relatie, voor een ander kiezen die ook in een relatie zit. Zelfs niet als ze met elkaar eventueel gelukkiger zijn. Dan word je zelfs nog toegewenst dat er in de relatie wordt gerommeld om hetzelfde terug te krijgen, de zo gezegde: karma is a bitch, dat eerder gepost werd. Dus straks zie je welke sociale contacten het wel en niet kunnen handelen dat mensen in een relatie eruit kunnen stappen om voor een ander te kiezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zij is degene die in een relatie zit, niet jij.
[..]
Maar zoals je het in de OP beschrijft doet een beetje klinken alsof jullie al langere tijd een crush op elkaar hebben maar ze er nog niet volledig voor durft te gaan omdat ze dan een hoop sociale contacten kwijtraakt. Echt een eenmalig slippertje kun je het dan ook niet meer noemen.
Inderdaad gelijk opzoeken die gast.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Tevens zou ik je 's avonds wel even opzoeken als ik haar vriend was en erachter kwam, respectloos gedrag.
Ik ben meer over het emotionele aspect voor de huidige vriend gaan denken. Zelf weet ik wat dit te pas gaat brengen en dat hij huiverig voor vertrouwen kan zijn in de toekomst. En dat hem straks de grond onder de voeten wegzakt, verlies van zijn houvast heeft en dit moet verwerken. Echter kan ik nu al niet meer terug zelfs zou ik dat willen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
TS, wat heb je opgestoken uit het vorige deel?
Ik zei ook al dat ik de eerste 2 klappen zou opvangen omdat ik het verdien, maar dat veranderd echter niets aan de situatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze vreemdgaat met jou, gaat ze ook vreemd als jij met haar hebt. Sluts gonna slut.
Tevens zou ik je 's avonds wel even opzoeken als ik haar vriend was en erachter kwam, respectloos gedrag.
Ze neemt nu voorzichtig zelf de eerste stap door het haar zus te vertellen dat ze haar huidige vriend gaat verlaten. De hele zaak opblazen heb ik over na gedacht, maar wat win ik er mee, niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef Nithosm het volgende:
*popcorn pakken doet voor ontknoping*
OT: Laat haar beslissen. Neem even afstand. Wellicht blijft ze bij haar vriend, wellicht maakt ze het uit en ben jij haar volgende relatie. Zet haar i.i.g. voor een keuze. Maakt ze geen keuze..
Dan kan je altijd nog hem vertellen... of iemand anders... wat er speelt en de hele zaak opblazen.
Hoe je het ook wendt of keert - tranen zullen vloeien!
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Vaandrig het volgende:
Je hebt zoals op dit forum veel mensen die dit totaal niet vinden kunnen, dat mensen in een relatie, voor een ander kiezen die ook in een relatie zit. Zelfs niet als ze met elkaar eventueel gelukkiger zijn. Dan word je zelfs nog toegewenst dat er in de relatie wordt gerommeld om hetzelfde terug te krijgen, de zo gezegde: karma is a bitch, dat eerder gepost werd. Dus straks zie je welke sociale contacten het wel en niet kunnen handelen dat mensen in een relatie eruit kunnen stappen om voor een ander te kiezen.
En dat is nou net de bullshit. Als je vreemdgaat omdat je verder gaat met elkaar, dan maak je het even uit voordat je je benen spreid voor een ander. Zo moeilijk is het niet. Maar nee, waarom zou je dat doen? Jullie willen neuken, op dát moment. Dat haar vriend nog in het spel is, maakt natuurlijk geen ene flikker uit he.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Jij vindt dat bullshit ik niet. Als je alleen vreemdgaat om een pleziertje buiten je relatie om dan vind ik dat de risico's en emoties die zich daar in meebrengt anders, dan dat je vreemdgaat om verder te gaan met elkaar.
eens met veer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dat is nou net de bullshit. Als je vreemdgaat omdat je verder gaat met elkaar, dan maak je het even uit voordat je je benen spreid voor een ander. Zo moeilijk is het niet. Maar nee, waarom zou je dat doen? Jullie willen neuken, op dát moment. Dat haar vriend nog in het spel is, maakt natuurlijk geen ene flikker uit he.
Snap trouwens ook niet waarom hier een deel 2 voor is. Je weet het toch allemaal zo goed?
Dafuq.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Miss.X het volgende:
Ik denk dat Vaandrig misschien wel een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
...stoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen.
Misschien eens nuttig om info over te zoeken TS?
TS vind een meisje leuk en neukt haar stiekem, ik denk dat dat de lading wel dekt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Miss.X het volgende:
Ik denk dat Vaandrig misschien wel een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
...stoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen.
Dafuq is dit voor slappe doos dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Ze neemt nu voorzichtig zelf de eerste stap door het haar zus te vertellen dat ze haar huidige vriend gaat verlaten.
Waar lees jij dat ik bewondering nodig heb of nodig zou hebben ? NPS vind ik vergezocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Miss.X het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dafuq is dit voor slappe doos dan.
Half FOK! weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Jij weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
Haar zus weet dat ze bij haar vriend vandaan gaat.
En vanavond liggen ze lekker lepeltje lepeltje "ik hou van jou" kussie kroel.
En haar vriend maar in de waan latend dat alles koek en ei is.
Ze zijn al best lang samen en zij heeft moeite met dit te vertellen. Dat vind ik niet zo raar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Seven. het volgende:
TS, waarom is ze nu nog bij haar vriend? Wat houdt haar nog tegen om het uit te maken?
Maar met iemand anders het bed in duiken en haar vriend voorliegen doet ze zonder moeite.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:
Ze zijn al best lang samen en zij heeft moeite met dit te vertellen. Dat vind ik niet zo raar.
Hoe zeker ben je er eigenlijk van dat ze bij hem weggaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik bewondering nodig heb of nodig zou hebben ? NPS vind ik vergezocht.
[..]
[..]
Ze zijn al best lang samen en zij heeft moeite met dit te vertellen. Dat vind ik niet zo raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |