freakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1qqzOiCJi6i
Oke, ook goed, maar dan wel als ik de volgende dag vrij benquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1qqzOiCJi6i
Mijn vorige keer zuipen liep ook niet helemaal goed af dus ik zal me toch wel inhoudenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ook goed, maar dan wel als ik de volgende dag vrij ben
Beetje wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meen je dit?
[..]
nietenssss!!
Details wil ik, dit klinkt als een leuk verhaalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn vorige keer zuipen liep ook niet helemaal goed af dus ik zal me toch wel inhouden
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik fantaseer bij jou altijd een mexicaans accent en daarom noem ik je ook juan.
Als dat varkentje Smit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Furdinand het volgende:
hoe klinkt volendams? cosmo, imiteer klinks eens.
Weet ik veel, dat kan ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Furdinand het volgende:
hoe klinkt volendams? cosmo, imiteer klinks eens.
Nah: ik weet niks meer vanaf het moment dat ik de kroeg uit ben gekomen. Blijkbaar heeft een collega me in een taxi gestopt en hem 2 tientjes gegeven. Ik werd wakker zonder portemonnee, maar alle pasjes zaten los in mijn zak. Ergens op de terugweg is er dus iets gebeurt waardoor mijn portemonnee weg is, en ik alle pasjes los in mijn zak heb gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Details wil ik, dit klinkt als een leuk verhaal.
Ik heb er stage gelopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je heb op NL1 zo'n live niertransplantatieoperatiein het AMC. Ik liep er een paar uur geleden langs
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nah: ik weet niks meer vanaf het moment dat ik de kroeg uit ben gekomen. Blijkbaar heeft een collega me in een taxi gestopt en hem 2 tientjes gegeven. Ik werd wakker zonder portemonnee, maar alle pasjes zaten los in mijn zak. Ergens op de terugweg is er dus iets gebeurt waardoor mijn portemonnee weg is, en ik alle pasjes los in mijn zak heb gedaan
weeniee je ziet de zaal, bij de toko weetjewelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb er stage gelopenWat leuk. Maar ze laten zeker weer heel weinig zien maar?
Oh die is er al lang.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:41 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben nog steeds vóór een ARG-groepswhatsapp.
Bij mij ook, maar in een groep heeft dus iedereen opeens je 06quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik deed het eens en dat is goed uitgepakt
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik deed het eens en dat is goed uitgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |