Beste Mr. Cooper, ik zit al >10 jaar op FOK! en heb >20.000 posts.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beste Mr. Cooper, ik zit al >10 jaar op FOK! en heb >20.000 posts.
Werken om te leven en verder gewoon doen wat de fuck je zelf wilt inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt er wel op ja
Desondanks terechte klacht, sowieso:
Leven om te werken
Maar stel dat je zou weigeren en zeggen "sorry, ik kan niet meer aan dan 40 uren", zou hij er dan iemand bij aannemen om je te komen helpen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een enorme onzin. Ik werk soms 50+ uur louter omdat mijn baas dit wil.
We leven niet om te werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt er wel op ja
Desondanks terechte klacht, sowieso:
Leven om te werken
Ik heb het over mensen in de WW of die net uit de WW de bijstand ingeschoven zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef pussycatdoll het volgende:
de meeste uitkeringstrekkers zijn niet capabel voor sommige van die banen.
oh ik had het over henk in ingrid en fouradi en fatimaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen in de WW of die net uit de WW de bijstand ingeschoven zijn.
Daar zitten mensen tussen die bij een failliet bedrijf hebben gewerkt en prima in staat zijn om jouw of mijn collega te worden.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Regilio_ het volgende:
TS is een stomme communist. Beter werken dan WW trekken, autist.
fixtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef pussycatdoll het volgende:
de meeste uitkeringstrekkers zijn niet capabel voor sommige van die banen.
Ik werk 5x 7,5 uren met wat uitloop.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
fixt
En hoeveel uren werkt TS eigenlijk?
Ikke 4 dagen à 6uur
Anders betaal ik mij nog blauwer aan belasting.
Ja, maar je vergelijking is nogal krom he. Lang niet iedereen kan elke functie vervullen. Daarbij hebben veel mensen die 40+ uur maken gewoon een contract voor 38uur, dus welke werkgever zal staan te springen om jouw idee? Niet veel lijkt me.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg.
Door allemaal iets minder te gaan werken, hou je meer vacatures over en krijg je meer mensen uit de WW.
Ik stem overigens SP dus je zit redelijk close wat betreft de politieke voorkeur.
Toch is er wel wat voor te zeggen.
Als iemand op het werk 2 stukjes taart pakt en er daarom 1 te weinig is voor een collega wordt dat ook als asociaal gezien.
Als je 1,5 stukjes werk inpikt terwijl je er maar 1 nodig hebt kan je dat ook als asociaal zien.
Het is puur voor eigen gewin, zou niet weten waarom je anders >50 uur in loondienst actief bent.
Een werkgever met 10 man in dienst die ieder >50 uur per week draaien zal het niet erg vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, maar je vergelijking is nogal krom he. Lang niet iedereen kan elke functie vervullen. Daarbij hebben veel mensen die 40+ uur maken gewoon een contract voor 38uur, dus welke werkgever zal staan te springen om jouw idee? Niet veel lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |