Cool, maar nogsteeds wel duur..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk nouhij is nu nog goedkoperderder
http://www.bol.com/nl/p/l(...)roduct20120728102229
Fucking vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Een echte is leuker maar onbetaalbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool, maar nogsteeds wel duur..
Ja maar hij was eerst duurderderder hoorquote:
Mijn broer heeft sinds kort een zonnebloemgele keverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte is leuker maar onbetaalbaar
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag het jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hij was eerst duurderderder hoorWel 129 euries
Oude Volkswagensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn broer heeft sinds kort een zonnebloemgele kever
Damnquote:
Dat mag ook wel dat ding is nog best grootquote:
Vandaar de 2 kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nergens afmetingen staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ook wel dat ding is nog best groot
Keversquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kost dat onderhoud niet een enorm vermogen eigenlijk>?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaar de 2 kilo![]()
en idd T1 en Kevers en oldtimers en en en:BazigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn autorijbewijs heb komt er zeker een kever. De oldschoolness
![]()
Tering :0 dat is grootquote:
Dunnoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kost dat onderhoud niet een enorm vermogen eigenlijk>?
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter langquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Op zich is dat niet eens zo'n grote set hoor
vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het nogal wat...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter lang
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaar de 2 kilo![]()
en idd T1 en Kevers en oldtimers en en en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet mooi!
dus
Je preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat...
Alhoewel de vrachtwagen die Sander heeft ook wel zo lang is.. (alleen niet zo hoog)
Luchtgekoelde motorenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat geluidjepruttelpruttelprut
Van Star Wars zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Op zich is dat niet eens zo'n grote set hoor
Probeer de Tower Bridge eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter lang
Helaas niet te koop. Isengard van LOTR 2 meter hoogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer de Tower Bridge eensOf de Millenium Falcon of Super Star Destroyer. Ze hebben ook de Eiffeltoren gehad. En de modular buildings serie hebben ook zo'n 2000 stukjes minstens per stuk.
Ik ben toen in Zwolle naar die legozooi geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer de Tower Bridge eensOf de Millenium Falcon of Super Star Destroyer. Ze hebben ook de Eiffeltoren gehad. En de modular buildings serie hebben ook zo'n 2000 stukjes minstens per stuk.
Ik wil ook nog wel eens naar zoietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
[/quote
Ik ben toen in Zwolle naar die legozooi geweestEcht mooie dingen zaten er tussen
Is niet bepaald een garantie dat je dan veel geld heb hoor :pquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunnohij heeft een eigen bedrijf dus hij zal het wel kunnen betalen
Rijdt overigens ook een volvo s40 en een motor
Ok ... goedlopend bedrijf danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is niet bepaald een garantie dat je dan veel geld heb hoor :p
Gewoon een keer gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel eens naar zoiets
Altijd zo ver enzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaanLegoland zelf is ook erg gaaf
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ahw, als je 100 bent mag je niet met de Lego T1 spelen.
Schandalig he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ahw, als je 100 bent mag je niet met de Lego T1 spelen.
Ja dat is helaas wel vaker zo. Leuke meets bijvoorbeeldquote:
Hoe lang duurt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Booooh, over een half uurtje lekker douchen, muggenlarven voor Cupcake and the Galaxy's ontdooien en voor mezelf een stuk puddingcake afsnijden en dan m'n stoel klaarmaken voor een avondje Jeff Dunham.
Denk anderhalf uur? Zoiets. Geen idee eigenlijk.quote:
Het begint over ruim 75 minuten niet vergetenquote:
Ah, nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk anderhalf uur? Zoiets. Geen idee eigenlijk.
Kan je daar om lachen ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Booooh, over een half uurtje lekker douchen, muggenlarven voor Cupcake and the Galaxy's ontdooien en voor mezelf een stuk puddingcake afsnijden en dan m'n stoel klaarmaken voor een avondje Jeff Dunham.
Wie?quote:
Mag ik met mijn kindjes langskomen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
Als ik nou toch geen snoep genoeg heb weet ik het niet meer.. laat sint maarten maar komennn
Gewoon doen, je staat vanzelf bij de goeie aan de deurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met mijn kindjes langskomen?
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jose jalapeno met een dingetje op de n
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhh.
Jawellllquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met mijn kindjes langskomen?
ook dat hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen, je staat vanzelf bij de goeie aan de deur
Of over de Prius van Jeff, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm gayquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Walter
Dat stukje dat hij iets zegt over die agenten op de fiets
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of over de Prius van Jeff, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm gay.
Nja ik snap dat niet denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhh.
De enige stand up comedian die ik leuk vindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadZo geniaal
![]()
Zo mooi ook dat ie moet lachen om zijn eigen grappen soms
Ik ga ook kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadZo geniaal
![]()
Zo mooi ook dat ie moet lachen om zijn eigen grappen soms
Eddie Izzardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige stand up comedian die ik leuk vind. Of nou ja, hoe noem je het wat hij doet... Buikspreken is het, maar valt dat onder stand up comedy?
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige stand up comedian die ik leuk vind. Of nou ja, hoe noem je het wat hij doet... Buikspreken is het, maar valt dat onder stand up comedy?
Halloween special als het goed isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga ook kijkenIk ben alleen bang dat ik het al een keer gezien heb
Nee, dat register is niet zo heel volquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden er zoveel commerciele medewerkers gevraagd. Of telefonische verkopersTegenwoordig staat toch iedereen wel in het bel-me-niet-register ?
Ja handig toch, heb je al je potentiele klanten geklusterd in 1 databasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden er zoveel commerciele medewerkers gevraagd. Of telefonische verkopersTegenwoordig staat toch iedereen wel in het bel-me-niet-register ?
Niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat register is niet zo heel vol.
En ik denk niet dat het bel-me-niet-register geldt voor bijvoorbeeld telefoonproviders die hun klanten bellen dat hun abo bijna afloopt, of zo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja handig toch, heb je al je potentiele klanten geklusterd in 1 database
Ik denk het nietquote:
Herbiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij de kever moet ik altijd aan Herbie denken![]()
Die nieuwe New Beetle vind ik maar raar
Herbie stond bij mij in de straatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Van de week had ik trouwens per ongeluk deze SC 'geliked' en was hij op mijn FB verschenenSnel maar weer weg gehaald
DAT MEEN JE NIET?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herbie stond bij mij in de straat
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Die vind ik juist mooi de new Beetlequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nahja de straat tegenover mijn straat danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke WRX motor inhangen ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou best een oude kever willen opknappen en moderniseren, maar van buiten echt de oude kever laten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja de straat tegenover mijn straat danik reed net weg en toen zag ik hem die straat inrijden
dus ik hop hop er achter aanFucking vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie in de watte hoe huh watskeburt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
Faxie is geinteresseert in kleurgenetica. Jeeej
!
Oh, ik ga 'm in lekentaal uitleggen welke kleuren een paard kan hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie in de watte hoe huh watskeburt?
Dat is toch zoiets als dat 'grijs' eigenlijk 'blauw' heet bij katten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga 'm in lekentaal uitleggen welke kleuren een paard kan hebben.
Dat is toch simpel? Wit, bruin of zwartquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral ook omdat jij het me gaat uitleggenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
Faxie is geinteresseert in kleurgenetica. Jeeej
!
Zo simpel is het vast nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Wit, bruin of zwart
Net zoals dat als een kat meer dan 2 kleuren heeft het voor 99% zeker is dat het een POES is en geen kater?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja de straat tegenover mijn straat danik reed net weg en toen zag ik hem die straat inrijden
dus ik hop hop er achter aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Serieus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoals dat als een kat meer dan 2 kleuren heeft het voor 99% zeker is dat het een POES is en geen kater?
Een man ziet slechts 20 verschillende kleuren, of beter gezegd, hij kan 20 namen bij kleuren plaatsen. De rest is overbodigquote:
20? Ik ken echt geen 20 kleuren hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een man ziet slechts 20 verschillende kleuren, of beter gezegd, hij kan 20 namen bij kleuren plaatsen. De rest is overbodig
Hijs tof he?quote:
quote:
serieus niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20? Ik ken echt geen 20 kleuren hoor
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets als dat 'grijs' eigenlijk 'blauw' heet bij katten?
Was het maar zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Wit, bruin of zwart
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral ook omdat jij het me gaat uitleggen
Nee, zo werkt dat bij paarden nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoals dat als een kat meer dan 2 kleuren heeft het voor 99% zeker is dat het een POES is en geen kater?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20? Ik ken echt geen 20 kleuren hoor
Tenzij je licht/donker ook mee teltquote:
Ik wist het alleen van katten. Maar is dat het of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Grijs heet bij honden, konijnen en cavia's ook blauw, trouwens
.
Er zijn maar een paar kleuren echt geen 20quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een man ziet slechts 20 verschillende kleuren, of beter gezegd, hij kan 20 namen bij kleuren plaatsen. De rest is overbodig
Grijsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
- Zwart
- Wit (maar dat zijn eigenlijk geen kleuren)
- Rood
- Geel
- Blauw
- Groen
- Paars
- Oranje
- Turquoise
- Lila
- Roze
- Bruin
Verder kom ik niet
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je licht/donker ook mee telt
[..]
Ik wist het alleen van katten. Maar is dat het of niet?
Is dat hetzelfde grapje als bij Zebra's ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ik probeer hem een beetje in lekentaal uit te leggen welke kleuren een paard kan hebben en waarom een bont paard dus niet wit is met zwarte vlekken, maar zwart met witte vlekken.
een zebra is toch ook zwart met witte strepenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ik probeer hem een beetje in lekentaal uit te leggen welke kleuren een paard kan hebben en waarom een bont paard dus niet wit is met zwarte vlekken, maar zwart met witte vlekken.
Bij Duiven ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Grijs heet bij honden, konijnen en cavia's ook blauw, trouwens
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde grapje als bij Zebra's ?
Zwart is kleurloosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
- Zwart
- Wit (maar dat zijn eigenlijk geen kleuren)
- Rood
- Geel
- Blauw
- Groen
- Paars
- Oranje
- Turquoise
- Lila
- Roze
- Bruin
Verder kom ik niet
LOLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde grapje als bij Zebra's ?
Oh, de motor uit de Civic Type R, het voorlaatste model, niet de huidigequote:
Zwart is toch het ontbreken van licht/reflectie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zwart is kleurloos
Wit is eigenlijk alles door elkaar gegooit en heel snel.
Oja dat ook nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hee zat Aldo niet bij DWDD? ff kijken hoor
Zou kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zwart is toch het ontbreken van licht/reflectie?
Oh, jakkie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, de motor uit de Civic Type R, het voorlaatste model, niet de huidige
Als iets er zwart uitziet wordt licht van alle golflengten geabsorbeerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zwart is toch het ontbreken van licht/reflectie?
Hoi Lokaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als iets er zwart uitziet wordt licht van alle golflengten geabsorbeerd.
Hallo iedereen
Nee. Een paardachtige.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
Tja zebra's zijn toch ook een paardenras?
Nee man, motor achterin, dus meteen achterwielaandrijving, 200pk alles ditdat, smullen man als je dat in een kevertje zou proppenquote:
Neem dan een WRX motor, dat is een boxer. Net zoals dat de originele motor een boxer is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, motor achterin, dus meteen achterwielaandrijving, 200pk alles ditdat, smullen man als je dat in een kevertje zou proppen
Jaja dat bedoel ik, luilakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een paardachtige.
En ze zijn zwart met witte strepen.
Dan kom je niet eens van je plek afquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, motor achterin, dus meteen achterwielaandrijving, 200pk alles ditdat, smullen man als je dat in een kevertje zou proppen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je niet eens van je plek af
Ik maakte het al te ingewikkeld dat ik maar besloot een oude post van mij ergens te sturen. Makkelijker te begrijpen, hoop ik. Ook al doen een aantal plaatjes het niet meerquote:
Hallo alleen!\quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als iets er zwart uitziet wordt licht van alle golflengten geabsorbeerd.
Hallo iedereen
Ik vind dat zo'n saai programma altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Grappig, waar ze het net over hadden bij DWDD, bespraken we hier gisteren ook ofzo
Klopt ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Grappig, waar ze het net over hadden bij DWDD, bespraken we hier gisteren ook ofzo
Ik kijk het omdat AldoTheApache daar wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n saai programma altijd
Niet geïnteresseerd in actualiteiten en politiek?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n saai programma altijd
Bazig zijn wequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt ja.Wat zijn we toch weer actueel.
Hihi maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte het al te ingewikkeld dat ik maar besloot een oude post van mij ergens te sturen. Makkelijker te begrijpen, hoop ik. Ook al doen een aantal plaatjes het niet meer.
Dat dier is priceless. En leeft niet meerquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dier is priceless. En leeft niet meer. Maar die kleeeuuuuuur
.
Voor mij is het gewoon een knolquote:
Ik lees dat liever ergens dan dat ik naar een programma vol met humorloze rubrieken moet kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd in actualiteiten en politiek?
Peert.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een knol
Dacht je dat een goudkleurig paard, ook nog eens een relatief zeldzaam ras (dat kon je niet weten, idd) goedkoop zou zijnquote:
Ik dacht dat hij zei een gijs V-hals trui met omslag iets aan had.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo heeft een grijs vest met zwart tshirt eronder aan?
Nopequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht je dat een goudkleurig paard, ook nog eens een relatief zeldzaam ras (dat kon je niet weten, idd) goedkoop zou zijn![]()
?
Als het lekker is waarom nietquote:
That's what I meanquote:
Grappig weetjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
That's what I mean.
Is een Akhal-Teke by the way. De haren van die paarden zijn hol, daardoor krijgen ze een metallic glans.
Dan kan je beter meteen die 100.000 euro door de plee spoelenquote:
Whahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig weetje
Ik hoorde "Rio" bij DWDD, ik moest aan je paard denken
die achter epke is een beetje te oud he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei een gijs V-hals trui met omslag iets aan had.
Dat vind ik nou zonde, dan raakt alles weer verstopt en moet ik iemand laten komen om de buizen weer vrij te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter meteen die 100.000 euro door de plee spoelen. Of er een leuke auto voor kopen
.
Aldo is 19quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die achter epke is een beetje te oud he?
Daar koop ik liever een huis voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter meteen die 100.000 euro door de plee spoelen. Of er een leuke auto voor kopen
.
Vast niet eentje van 100.000 euroquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zonde, dan raakt alles weer verstopt en moet ik iemand laten komen om de buizen weer vrij te maken. Auto heb ik al.
Nee, deze is van de zaakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast niet eentje van 100.000 euro.
Dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, deze is van de zaak. Als ik 100k in een auto stop zou ik er geeneens brandstof in kunnen stoppen want geen geld
![]()
whahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aldo is 19Zie je die gast een 16 jarige zoenen?
Succesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker douchen en de rest en zo.
Tot over een half uurtje.
Biefstukken, ik neem aan dat ze er meer stukken uit weten te krijgen, kan ik de rest doorverkopen voor veel geld.quote:
Helaas pindakaasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Biefstukken, ik neem aan dat ze er meer stukken uit weten te krijgen, kan ik de rest doorverkopen voor veel geld.
Dat exclusieve paard wel, gewoon doorverkopen aan andere koningshuizenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Paardenvlees is niet zo duur.
Okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat exclusieve paard wel, gewoon doorverkopen aan andere koningshuizen
Ja dat denk ik dus ook, naast dat tutjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
Toch heb ik het idee dat Aldo die gast is met die grijze vest en zwarte tshirt.
Ja, telkens net links in beeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, naast dat tutje
Zeg je nu dat hij geen smaak heeft ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, telkens net links in beeld.
Als hij dat echt is ga ik hem uitlachen want dat weet ie niet wat ie aan heeft
Nee, hij zei dat hij een v-hals trui aan had. Maar dat is een vestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij geen smaak heeft ?
Met dat meisje ernaast?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
Toch heb ik het idee dat Aldo die gast is met die grijze vest en zwarte tshirt.
Ja die ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met dat meisje ernaast?Waar hij net mee praatte?
Hmm, dat is meer een vest ja. :pquote:
Mannen zijn net wijven, op het laatste moment toch wat anders aan:Dquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij een v-hals trui aan had. Maar dat is een vest
`Vond ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, dat is meer een vest ja. :p
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen zijn net wijven, op het laatste moment toch wat anders aan:D
Nee hoor, ik beslis wat ik aan wil, trek dat aan en ik ben klaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen zijn net wijven, op het laatste moment toch wat anders aan:D
Bij mij red je het niet eens 2 minuten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ik ben klaar.![]()
5 minuten, 10 tops.
Zo hoort hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beslis wat ik aan wil, trek dat aan en ik ben klaar.![]()
5 minuten, 10 tops.
Jij hanteert de regel: thuis broek uit. Ik was de enige die daar gehoor aan gafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij red je het niet eens 2 minuten.
Mijn broekje was snel uit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hanteert de regel: thuis broek uit. Ik was de enige die daar gehoor aan gaf
Wel in 2 minuten ja
Ja, boven pasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broekje was snel uit!
Die van Koffie en Heloef helemaal niet. Zonde wel.
Van Fera laat ik maar aan de verbeelding over.
vinniequote:
Zo gemeen dit, nog maar een paar dagen jongen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, anders had ik jouw handen op mijn bipsje gehad.
En dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gemeen dit, nog maar een paar dagen jongen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hanteert de regel: thuis broek uit. Ik was de enige die daar gehoor aan gaf
Wel in 2 minuten ja
Ik zal het onthouden voor de meet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Raene het volgende:
Bij mij geld de regel uitkleden in de gang en doorlopen naar boven eerste deur links.
HIHI.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de meet.
Hmmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Raene het volgende:
Bij mij geld de regel uitkleden in de gang en doorlopen naar boven eerste deur links.
Ik loop wel achter jou aan, want billenquote:
Dafuq?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Mensen die minding uitspreken als minting.
Bij wie sliep ik ook alweerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de meet.
Je sliep bij LL.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij wie sliep ik ook alweer?
Avond.
Haiquote:
I don't care.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij wie sliep ik ook alweer?
Avond.
O haiquote:
Ja, logica hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik loop wel achter jou aan, want billen
[..]
Dafuq?
Heb ik iets gemist inzake de meet?quote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't care.
[..]
O haiIk heb John Mayer op staan
Kijk dan ben ik niet de enige die dat onthouden heeftquote:
Momenteel Who Says. Heb net het album Continuum geluisterdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist inzake de meet?
[..]
Welk nummer?
Eerste deur links, ow en uitkleden in de gangquote:
Jaloers, ik ben hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk dan ben ik niet de enige die dat onthouden heeft.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Momenteel Who Says. Heb net het album Continuum geluisterd
Als lola het goed vind mag je er ook wel bij komenquote:
Huh, wat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerste deur links, ow en uitkleden in de gang.
Ja dat kreeg ik net meequote:
Ow fuck dat is die haloween special he ? Die moet ik wel opnemen, want die ken ik nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EN TROUWENS. Jeff Dunham zo dadelijk op comedycentral
Jep. Hij begint nuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow fuck dat is die haloween special he ? Die moet ik wel opnemen, want die ken ik nog niet.
Nu dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EN TROUWENS. Jeff Dunham zo dadelijk op comedycentral
Dus we zijn allemaal naakt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is de regel die Raene hanteert. Kaneel hanteert broek uit binnen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en de trap op eerste deur rechts. Dikke orgie
Denk je datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]Ik kruip wel tussen Raene en Gitaar in, lekker veilig.
Veilig bij hun?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
Is goed, ga jij maar rechtsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik vind dat zo niet grappigquote:
Moet zo naar een feestje.. maar overmorgen toets en morgen beoordeling, maar had al heel lang beloofd te gaanquote:
Dat zeg ikquote:
Samzz en ik komen jullie gewoon storenquote:
Er moet niksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet zo naar een feestje.. maar overmorgen toets en morgen beoordeling, maar had al heel lang beloofd te gaanGa me maar een keer niet verkleden.. Voel ik me meteen een thema killer
Nee hoorquote:
Ik kom niet naar die meetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Samzz en ik komen jullie gewoon storen.
(of Samzz alleen
).
links.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
Mijn kortetermijngeheugen laat me in de steekquote:
Nee daar is de zuster voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Evie.
Kom je rectaal mijn temperatuur opnemen?
quote:
Misschien wel. Ik weet het nog niet, het is zo ver wegquote:
quote:
Daarom kun je ook blijven slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik weet het nog niet, het is zo ver weg.
Ja, dat had ik begrepen. Maar ik moet er ook nog eerst naar toequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom kun je ook blijven slapen
Zuster... checkquote:
Ja, i knowquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. Maar ik moet er ook nog eerst naar toe.
Jammer ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trein, ik betaal wel, rente in naturaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mijquote:
quote:
Whyquote:
Hoornquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalen. Ow en waar was het ook alweer
? Iets met boterkoeken dat weet ik nog wel
.
Jij gaat van het Zuiden, naar het Oosten en dan naar het Noord-Westen? Die is gekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalen. Ow en waar was het ook alweer
? Iets met boterkoeken dat weet ik nog wel
.
Als het aan cry ligt wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]Ik mag tussen jou en Cry in liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |