Cool, maar nogsteeds wel duur..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk nouhij is nu nog goedkoperderder
http://www.bol.com/nl/p/l(...)roduct20120728102229
Fucking vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Een echte is leuker maar onbetaalbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool, maar nogsteeds wel duur..
Ja maar hij was eerst duurderderder hoorquote:
Mijn broer heeft sinds kort een zonnebloemgele keverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte is leuker maar onbetaalbaar
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag het jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hij was eerst duurderderder hoorWel 129 euries
Oude Volkswagensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn broer heeft sinds kort een zonnebloemgele kever
Damnquote:
Dat mag ook wel dat ding is nog best grootquote:
Vandaar de 2 kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nergens afmetingen staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ook wel dat ding is nog best groot
Keversquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kost dat onderhoud niet een enorm vermogen eigenlijk>?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaar de 2 kilo![]()
en idd T1 en Kevers en oldtimers en en en:BazigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik mijn autorijbewijs heb komt er zeker een kever. De oldschoolness
![]()
Tering :0 dat is grootquote:
Dunnoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kost dat onderhoud niet een enorm vermogen eigenlijk>?
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter langquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Op zich is dat niet eens zo'n grote set hoor
vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het nogal wat...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter lang
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaar de 2 kilo![]()
en idd T1 en Kevers en oldtimers en en en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet mooi!
dus
Je preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat...
Alhoewel de vrachtwagen die Sander heeft ook wel zo lang is.. (alleen niet zo hoog)
Luchtgekoelde motorenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat geluidjepruttelpruttelprut
Van Star Wars zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Op zich is dat niet eens zo'n grote set hoor
Probeer de Tower Bridge eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is één auto, dan is dat best groot hoor. Een halve meter lang
Helaas niet te koop. Isengard van LOTR 2 meter hoogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer de Tower Bridge eensOf de Millenium Falcon of Super Star Destroyer. Ze hebben ook de Eiffeltoren gehad. En de modular buildings serie hebben ook zo'n 2000 stukjes minstens per stuk.
Ik ben toen in Zwolle naar die legozooi geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer de Tower Bridge eensOf de Millenium Falcon of Super Star Destroyer. Ze hebben ook de Eiffeltoren gehad. En de modular buildings serie hebben ook zo'n 2000 stukjes minstens per stuk.
Ik wil ook nog wel eens naar zoietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
[/quote
Ik ben toen in Zwolle naar die legozooi geweestEcht mooie dingen zaten er tussen
Is niet bepaald een garantie dat je dan veel geld heb hoor :pquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunnohij heeft een eigen bedrijf dus hij zal het wel kunnen betalen
Rijdt overigens ook een volvo s40 en een motor
Ok ... goedlopend bedrijf danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is niet bepaald een garantie dat je dan veel geld heb hoor :p
Gewoon een keer gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel eens naar zoiets
Altijd zo ver enzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaanLegoland zelf is ook erg gaaf
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ahw, als je 100 bent mag je niet met de Lego T1 spelen.
Schandalig he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ahw, als je 100 bent mag je niet met de Lego T1 spelen.
Ja dat is helaas wel vaker zo. Leuke meets bijvoorbeeldquote:
Hoe lang duurt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Booooh, over een half uurtje lekker douchen, muggenlarven voor Cupcake and the Galaxy's ontdooien en voor mezelf een stuk puddingcake afsnijden en dan m'n stoel klaarmaken voor een avondje Jeff Dunham.
Denk anderhalf uur? Zoiets. Geen idee eigenlijk.quote:
Het begint over ruim 75 minuten niet vergetenquote:
Ah, nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk anderhalf uur? Zoiets. Geen idee eigenlijk.
Kan je daar om lachen ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Booooh, over een half uurtje lekker douchen, muggenlarven voor Cupcake and the Galaxy's ontdooien en voor mezelf een stuk puddingcake afsnijden en dan m'n stoel klaarmaken voor een avondje Jeff Dunham.
Wie?quote:
Mag ik met mijn kindjes langskomen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
Als ik nou toch geen snoep genoeg heb weet ik het niet meer.. laat sint maarten maar komennn
Gewoon doen, je staat vanzelf bij de goeie aan de deurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met mijn kindjes langskomen?
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jose jalapeno met een dingetje op de n
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhh.
Jawellllquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met mijn kindjes langskomen?
ook dat hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon doen, je staat vanzelf bij de goeie aan de deur
Of over de Prius van Jeff, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm gayquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Walter
Dat stukje dat hij iets zegt over die agenten op de fiets
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of over de Prius van Jeff, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm gay.
Nja ik snap dat niet denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jose Jalapeño on a stiiiiiiicccccccccchhhhhh.
De enige stand up comedian die ik leuk vindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadZo geniaal
![]()
Zo mooi ook dat ie moet lachen om zijn eigen grappen soms
Ik ga ook kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadZo geniaal
![]()
Zo mooi ook dat ie moet lachen om zijn eigen grappen soms
Eddie Izzardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige stand up comedian die ik leuk vind. Of nou ja, hoe noem je het wat hij doet... Buikspreken is het, maar valt dat onder stand up comedy?
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige stand up comedian die ik leuk vind. Of nou ja, hoe noem je het wat hij doet... Buikspreken is het, maar valt dat onder stand up comedy?
Halloween special als het goed isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga ook kijkenIk ben alleen bang dat ik het al een keer gezien heb
Nee, dat register is niet zo heel volquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden er zoveel commerciele medewerkers gevraagd. Of telefonische verkopersTegenwoordig staat toch iedereen wel in het bel-me-niet-register ?
Ja handig toch, heb je al je potentiele klanten geklusterd in 1 databasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden er zoveel commerciele medewerkers gevraagd. Of telefonische verkopersTegenwoordig staat toch iedereen wel in het bel-me-niet-register ?
Niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat register is niet zo heel vol.
En ik denk niet dat het bel-me-niet-register geldt voor bijvoorbeeld telefoonproviders die hun klanten bellen dat hun abo bijna afloopt, of zo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja handig toch, heb je al je potentiele klanten geklusterd in 1 database
Ik denk het nietquote:
Herbiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij de kever moet ik altijd aan Herbie denken![]()
Die nieuwe New Beetle vind ik maar raar
Herbie stond bij mij in de straatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Van de week had ik trouwens per ongeluk deze SC 'geliked' en was hij op mijn FB verschenenSnel maar weer weg gehaald
DAT MEEN JE NIET?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herbie stond bij mij in de straat
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Die vind ik juist mooi de new Beetlequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nahja de straat tegenover mijn straat danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke WRX motor inhangen ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou best een oude kever willen opknappen en moderniseren, maar van buiten echt de oude kever laten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja de straat tegenover mijn straat danik reed net weg en toen zag ik hem die straat inrijden
dus ik hop hop er achter aanFucking vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie in de watte hoe huh watskeburt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
Faxie is geinteresseert in kleurgenetica. Jeeej
!
Oh, ik ga 'm in lekentaal uitleggen welke kleuren een paard kan hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie in de watte hoe huh watskeburt?
Dat is toch zoiets als dat 'grijs' eigenlijk 'blauw' heet bij katten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga 'm in lekentaal uitleggen welke kleuren een paard kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |