SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Trollie.quote:
Ja, kwam hier meteenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat het een leugen is, het wekte wel je interesse he?
Ik moet hier wel van huilen eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie niemand meer janken hoor.
Greaatquote:
Sad storyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet hier wel van huilen eigenlijk
Goedquote:
vakantie? wat waar wanneer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
GoedVoorpret voor vakantie hihaho. Bustickets en toegangsshit en adressen aan het regelen enzo :d
Maak je niet zo dik johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven moet je geen opmerkingen maken over mn gewicht of doe je dat alleen in vbl met je poepstampers
Zaterdag met Crack een week naar Romequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vakantie? wat waar wanneer?
Aw veel plezier!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
Het lag er wel een beetje dik boven op jaquote:
awwwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
vette grap manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het lag er wel een beetje dik boven op ja
Hah de Ardennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awwwik wil daar ook heen maar meneer wil naar de ardennen asdfghj
dikke shit of nietquote:
Leugens. Ik ging daar vroegâh wel eens heen met den familie, keihard bazig spelen in die bossen man. En dammen bouwen in het water.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah de ArdennenDaar is het al sinds 1945 niet meer spannend.
hij zei dat daar van die waterbronnen zijn ofzo? daar wil hij heenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah de ArdennenDaar is het al sinds 1945 niet meer spannend.
Dit.quote:
Kamperen is an sich niet heel onaardig maar vergeleken met hotels, huisjes of stacaravans is het echt drama. Dramadramadramadramadramadrama.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit in de Ardennen geweest, maar ik ben ook nog nooit wezen kamperen, wat een hell lijkt mij dat
Je hebt ook gewoon grote huizen daar hoor, daar gingen wij altijd heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit in de Ardennen geweest, maar ik ben ook nog nooit wezen kamperen, wat een hell lijkt mij dat
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit.
Om een of andere reden gaat het altijd regenen en dan is je tent niet waterdicht en dan is alles koud en klam en zo koud en verschrikkelijk
SPOILER: WISKUNDE LET OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 17:13:22 ]
Ik weiger om in een tent te slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kamperen is an sich niet heel onaardig maar vergeleken met hotels, huisjes of stacaravans is het echt drama. Dramadramadramadramadramadrama.
Nouja dan lijkt het mij nog geen vakantie, kan ik net zo goed elke dag naar het Amsterdamse bos gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon grote huizen daar hoor, daar gingen wij altijd heen.
Aanstellerij. Ik kampeer al praktisch mijn hele leven in elk geval één keer per jaar. (Festivalsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weiger om in een tent te slapen
Tja ieder zijn eigen ding tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanstellerij. Ik kampeer al praktisch mijn hele leven in elk geval één keer per jaar. (Festivals)
Als kind vond ik het daar echt wel tof altijd, nu hoeft het van mij ook niet meer. Als ik straks 50+ ben en voor mij rust op vakantie ga misschien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja dan lijkt het mij nog geen vakantie, kan ik net zo goed elke dag naar het Amsterdamse bos gaan
Als kind waren mijn ouders zo arm en skeer dat we niet op vakantie gingen en ik niet eens een abo voor het zwembad kreeg in de zomer en elke dag over het dak moest klimmen om binnen te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als kind vond ik het daar echt wel tof altijd, nu hoeft het van mij ook niet meer. Als ik straks 50+ ben en voor mij rust op vakantie ga misschien.
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
niks mis met kamperen zolang je maar goed eten kan bereiden en kan douchen wanneer je wil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Amoeba het volgende:
Hier is je antwoord HypoJe bent een heldSPOILER: WISKUNDE LET OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Dat lijkt mij sowieso een keer tof om te doen roadtrip!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
met een camper rondreizen is het beste
deden wij vroeger altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sowieso een keer tof om te doen roadtrip!
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Al ga ik nu gewoon voor een goedkoop hotelletje om de rest van mijn geld weg te eten en te zuipen ergens in een warm en zonnig land.
Om nog even wat extra uitleg te geven:quote:
Dat is wel baasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijdben alleen al 7 jaar niet meer op vakantie geweest
dat is wel jammer
ooit wil ik nog in een busje een europa trip maken
neger watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel jammer
Wut. 7 jaar? Ook geen weekenden weg enzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel jammer
Oh God, algebra.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Om nog even wat extra uitleg te geven:
n nCr k = n! / (k! * (n-k)!)
Dus 4 nCr 2 = 4! / ( 2! * (4-2)!)
4! / (2*1 * 2*1)
= 3!
Want 4! = 4*3*2*1 en de noemer is 4. 4!/4 = 3! (want 3*2*1 = 3!)
3! = 6.
Dit is 'de algebra' erachter.
Oh.quote:
niet dat ik me kan herinneren.. volgens mij is het laatste weekend weg op mn 10e geweest ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut. 7 jaar? Ook geen weekenden weg enzo?
Graag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wilde je de bewijsvoering van n! / (k! - (n-k)!) ook nog uit gaan leggen. Mag dat?
wejo, slechte kloonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef Nestalgie het volgende:
dientje, een vriend van me lijkt best wel op jou alleen gene blauwe ogen
dat jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je achter de laptop/computer zit?
Ik heb facebook na een kwartier wel gezien, fok ook wel na een kwartier.
Tumblr meestal een halfuur, en dan weet ik niet meer wat ik moet
FOK!, facebook, youtube, series kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
FOK! YouTube, Facebook, soms 9gagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zit amper nog op pcquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zelfde hier, toevallig kijk ik nu naar studies anders had ik mijn laptop allang weer uitgezet. Mobiel internetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zeik over hoe kut video games wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon muziek luisteren enzo gamen en allesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
FOK!, facebook, nieuws, allerlei muzieksites, last.fm, school, dat soort zaken. Als dat allemaal kut of saai is gamenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Uiteraard. Sorry, ik moest eerst even eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
Als in: ik probeer het te begrijpen
Volgens mij snap ik je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uiteraard. Sorry, ik moest eerst even eten.
Goed, je hebt dus
Bij permutaties houd je in feite geen rekening met dubbele oplossingen. Dat is het enige verschil met combinaties. Stel dat je hebt
8 nCr 4
In feite is je permutatie dan 8*7*6*5. Maar hier zitten altijd dubbelen bij. Nu is het even begrijpen, maar deze dubbelen bedragen 4!.
Nu deel je 8*7*6*5 dus door 4!, en vervolgens vermenigvuldig je met (n-k)!/(n-k)!
Dan krijg je dus
(8*7*6*5)(8-4)!/4!(8-4)!
Als je het bovenste lid uitwerkt volgt dat dan geldt:
n! / k!(n-k)!
want (8*7*6*5)4! = 8! = n! want 8 nCr 4. Zo geldt dit uiteraard voor iedere combinatie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uiteraard. Sorry, ik moest eerst even eten.
Goed, je hebt dus
Bij permutaties houd je in feite geen rekening met dubbele oplossingen. Dat is het enige verschil met combinaties. Stel dat je hebt
8 nCr 4
In feite is je permutatie dan 8*7*6*5. Maar hier zitten altijd dubbelen bij. Nu is het even begrijpen, maar deze dubbelen bedragen 4!.
Nu deel je 8*7*6*5 dus door 4!, en vervolgens vermenigvuldig je met (n-k)!/(n-k)!
Dan krijg je dus
(8*7*6*5)(8-4)!/4!(8-4)!
Als je het bovenste lid uitwerkt volgt dat dan geldt:
n! / k!(n-k)!
want (8*7*6*5)4! = 8! = n! want 8 nCr 4. Zo geldt dit uiteraard voor iedere combinatie.
Dat is in feite toch of er dubbelen voor gaan komen of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik je.
Maar hoe bedoel je die dubbelen?
Verschil combinatie-permutatie was toch of de volgorde wel of niet uitmaakte?
eh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is in feite toch of er dubbelen voor gaan komen of niet?Daarom moet je bij combinaties rekening houden met de volgorde. Dat kan ik wel mis hebben trouwens.
Je hebt die volgorde van 98897. Maar in feite heb je 81 en 82, het maakt wel degelijk niet uit of 2 of 1 nu eerst komt, de betekenis blijft hetzelfde. Dus inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt. Maar omdat 2 en 1 hetzelfde betekenen doet de volgorde ertoe, omdat dit dubbelen oplevert (omdat in feite de volgorde er niet toe doet, om lekker vaag te blijven)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eh.
Wij hadden als voorbeeld van die docent gekregen:
Bij combinaties maakt het niet uit wie ik eerst kies, dus stel ik kies drie mensen die straks moeten nablijven dan maakt het niet uit of je nummer 1, 2 of 3 bent. Jullie moeten alledrie nablijven.
Bij permutaties maakt het wel uit. Stel ik kies drie leerlingen, nummer 1 moet nablijven, nummer 2 mag nu naar huis en nummer 3 moet maandag om 8 uur melden. Dan maakt het uit of je 1, 2 of 3 bent.
Bedoel je dat met dubbelen?
Ah oke, ik begrijp je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je hebt die volgorde van 98897. Maar in feite heb je 81 en 82, het maakt wel degelijk niet uit of 2 of 1 nu eerst komt, de betekenis blijft hetzelfde. Dus inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt. Maar omdat 2 en 1 hetzelfde betekenen doet de volgorde ertoe, omdat dit dubbelen oplevert (omdat in feite de volgorde er niet toe doet, om lekker vaag te blijven)
Ik snap het bewijs zelf ook niet helemaal om eerlijk te zijn. Volgens mij hebben wij het bewijs van die formule namelijk ook niet gehad, zelfs die formule niet. Wij mochten dat altijd met de GR uitrekenen bij wiskunde D. Maar ik was het tegengekomen dat het gold, vandaar dat ik ook het bewijs ging zoeken.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik snap het bewijs zelf ook niet helemaal om eerlijk te zijn. Volgens mij hebben wij het bewijs van die formule namelijk ook niet gehad, zelfs die formule niet. Wij mochten dat altijd met de GR uitrekenen bij wiskunde D. Maar ik was het tegengekomen dat het gold, vandaar dat ik ook het bewijs ging zoeken.
Bij wiskunde B en D toch niet. Daar mag je alles nog eens zelf afleiden. Rete handigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja precieshet is hier meestal van 'ja accepteer maar dat het zo is'
wiskunde D?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bij wiskunde B en D toch niet. Daar mag je alles nog eens zelf afleiden. Rete handig
Zelfs het getal van Euler bewijzen mocht je nog zelf met wat hulp doen.
Dat ga ik ook doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Amoeba waarom ga jij niet wiskunde studeren? Niet vervelend bedoeld.
Dat lijkt me wel fijner dan te horen krijgen 'het is gewoon zo'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bij wiskunde B en D toch niet. Daar mag je alles nog eens zelf afleiden. Rete handig
Zelfs het getal van Euler bewijzen mocht je nog zelf met wat hulp doen.
Niet doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijner dan te horen krijgen 'het is gewoon zo'maar wiskunde B/D haal ik niet
ik zit nu al te kijken of ik natuurkunde scheikunde bio mag laten vallen en dan na vwo nog een jaar in kan halen
![]()
Dat ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt. Ik vond wis D, hoewel een ramp, altijd makkelijker dan de algebra uit wis B.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:14 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso had je wiskunde B moeten kiezen. Vele malen eenvoudiger.
Ik heb nu N&G, maar met zoveel vakken dat ik een volledig C&M profiel heb. Als ik de bèta-vakken laat vallen haal ik vwo zonder enige moeite. Daardoor heb ik hogere cijfers op mijn eindexamen. Vervolgens kan ik een jaar alle bèta-vakken inhalen en nog steeds geneeskunde oid studeren.quote:
Voor jou ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:14 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso had je wiskunde B moeten kiezen. Vele malen eenvoudiger.
Ik vind hoofdstuk 11 godverdomme een ramp. Ellipsen, hyperbolen en parabolen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt. Ik vond wis D, hoewel een ramp, altijd makkelijker dan de algebra uit wis B.
Oh, dat heb ik gewoon overgeslagen. Weet je wat, ik haal het met de rest wel op. Uiteindelijk 5,3 op mijn eindlijstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind hoofdstuk 11 godverdomme een ramp. Ellipsen, hyperbolen en parabolen.![]()
![]()
Niet te moeilijk, maar het drijft me zo ongeveer tot waanzin.
Ik heb maar 1 examen man, ik mag dat niet verneuken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gewoon overgeslagen. Weet je wat, ik haal het met de rest wel op. Uiteindelijk 5,3 op mijn eindlijst
Hahaha echt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 examen man, ik mag dat niet verneuken.
Wiskunde D is enkel en alleen een college examen. Godverdomme niet eens schriftelijk. Omdat het geen examenvak is voor het Centraal Eindexamen krijg je bij het staatsexamen alleen een MONDELING EXAMEN. Opflikkeren gvd
Jaja. Je examen duurt 40-50 minuten.quote:
Oh, nouja, heb het al. Toch bedanktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
uhhh ik niet, me moeder wel...
Goede avond iedereen hier!
watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jaja. Je examen duurt 40-50 minuten.
10 minuten casus
10 minuten presentatie keuze onderwerp
Dus blijft er maximaal 30 minuten over voor het examen. 15 hoofdstukken, dus zeg 2 minuut per hoofdstuk
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
uhhh ik niet, me moeder wel...
Goede avond iedereen hier!
Wat ga je eten dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoii!
Bah wacht nog steeds op eten
Correct. Dus stel dat ze nét beginnen over hoofdstuk 11 *het moeilijkste van wisD, by far*, dan ben je mooi genaaid. Dus ik werk er keihard voor.quote:
Dat is best wel kutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Correct. Dus stel dat ze nét beginnen over hoofdstuk 11 *het moeilijkste van wisD, by far*, dan ben je mooi genaaid. Dus ik werk er keihard voor.
Ik schrijf een Duitse presentatie over Pink Floyd. Deze ga ik sowieso voordragen op mijn examen want dat moet.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik schrijf een Duitse presentatie over Pink Floyd. Deze ga ik sowieso voordragen op mijn examen want dat moet.
Das Genie der Musik: Pink Floydquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Je mocht zomaar een presentatie schrijven over een vrij onderwerp?
queenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij
Pink FloydMeest bazige band aller tijden.
Queenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
queenthe doors
stelletje nichten
hoeveel moet jij er nog tot 10000?quote:
Haten op Queen is 100% terecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
queenthe doors
stelletje nichten
oké stoer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Denken dat ik het bij huilen houd
snijden hoort erook bij
Vrij veel, maar ik post enkel kwaliteit dus dat is geoorloofd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoeveel moet jij er nog tot 10000?
Toch wel blij dat Queen bestaan heeft. Een van de meest invloedrijke hardrock banden die er gvd ooit bestaan heeft. Maargoed, The Doors zijn 100x beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Haten op Queen is 100% terecht.
Doors en PF zijn bazen.
Dit is zeker correctquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vrij veel, maar ik post enkel kwaliteit dus dat is geoorloofd.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Hèhè, belden er paar rotkinderen aan ivm halloween denk ik, deed ik open met mijn haar over mijn gezicht(the grudge jwz), renden ze gillend weg.
pink floydquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Haten op Queen is 100% terecht.
Doors en PF zijn bazen.
Met je dikke kop. Travel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Hèhè, belden er paar rotkinderen aan ivm halloween denk ik, deed ik open met mijn haar over mijn gezicht(the grudge jwz), renden ze gillend weg.
Maar ze zijn wel kut. Vind ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toch wel blij dat Queen bestaan heeft. Een van de meest invloedrijke hardrock banden die er gvd ooit bestaan heeft. Maargoed, The Doors zijn 100x beter.
Jim Morrison
LA Woman
Morrison Hotel
The Doors
justin bieber, wan directionquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
noem eens paar artiesten dan nestalgie
Neutral Milk Hotelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pink floydwaar luisteren jullie nog meer naar?
Bob dylanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel
Mumford & Sons
Neil Young
Nick Drake
The Beatles
Bob Dylan
Van Morrison
Simon & Garfunkel
R.E.M.
The Smiths
bob dylanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel
Mumford & Sons
Neil Young
Nick Drake
The Beatles
Bob Dylan
Van Morrison
Simon & Garfunkel
R.E.M.
The Smiths
Hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Overheid.quote:Er is een belemmering gevonden
Er zijn 1 of meer belemmeringen gevonden. Neem voor meer informatie contact op met de RDW.
Ben jij 80 ofzo dat je ouwe zooi luistert.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Mensen die haten op Bob Dylan. Met Tempest toch weer een goed album afgeleverd. Invloedrijkste muzikant die nog speelt. Absoluut.
Laatste albums worden wel slechter en slechter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Mensen die haten op Bob Dylan. Met Tempest toch weer een goed album afgeleverd. Invloedrijkste muzikant die nog speelt. Absoluut.
Mercury was ook gestoord. Daarmee ook een geniaal artiest, ondanks dat je er niet van houdt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel kut. Vind ik.
Morrisondie gast was gestoord, maar wel geniaal.
En nette presentatie. Ik kon hem zowaar lezen
Tempest, dat nieuwe album al geluisterd? Absoluut niet slecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laatste albums worden wel slechter en slechter.
Nieuwste nog niet nee. Is wel de moeite dus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tempest, dat nieuwe album al geluisterd? Absoluut niet slecht.
daarom. Desire isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:56 schreef Amoeba het volgende:
Kan echt niet tippen aan Blood on the Tracks ofzo hoor
Desire
mensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:56 schreef Nestalgie het volgende:
gaaguyim wat is jouw afkompst eigenlijk?
Jajajajajaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nieuwste nog niet nee. Is wel de moeite dus?
[..]
daarom. Desire is
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja en welk landGewoon benieuwd
Hypo gaat al met Peter kindjes maken, u r too late bro :Squote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet kinderen maken met Hypo. Alleen dan is er nog hoop voor de volgende generatie.
Nationaliteitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja en welk landGewoon benieuwd
Ik heet Peter, stomme muts.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo gaat al met Peter kindjes maken, u r too late bro :S
Biebe fever.. ken je ook de medische term ervoor?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, ik heb Bieber fever, laat me.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet kinderen maken met Hypo. Alleen dan is er nog hoop voor de volgende generatie.
Wacht watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo gaat al met Peter kindjes maken, u r too late bro :S
ik djoek ze wel voor jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mag van mn ouders niet met je omgaan
Niet zo serieus nemen
Ik weet alleen dat ik een one direction injection nodig heb om beter te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Biebe fever.. ken je ook de medische term ervoor?
Geen hoop meer voor de volgende generatie. Rebellen als Justin Bieber zullen zegevieren. Je verneukt de aarde. Niet aan jezelf denken nu. Vlag in de hand, neuken voor het vaderland. Oh wacht.quote:
Ik denk echt dat ik nu normale muziek luister omdat mijn ouders nooit hebben gezegd 'omg zo leuk kijk Pink Floyd!'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen hoop meer voor de volgende generatie. Rebellen als Justin Bieber zullen zegevieren. Je verneukt de aarde. Niet aan jezelf denken nu. Vlag in de hand, neuken voor het vaderland. Oh wacht.
Medische term van Bieber Fever = Het syndroom van down.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik een one direction injection nodig heb om beter te worden
27 november, zorg dat je vruchtbaar bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik nu normale muziek luister omdat mijn ouders nooit hebben gezegd 'omg zo leuk kijk Pink Floyd!'![]()
![]()
toeval bestaat nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan nog, gedisst door het toeval. Je had niks zinnigs meer te melden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan nog, gedisst door het toeval. Je had niks zinnigs meer te melden.
Okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Medische term van Bieber Fever = Het syndroom van down.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
27 november, zorg dat je vruchtbaar bent.![]()
![]()
Fuck ik durf niet meer.quote:
Godverdomme Amoebaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zal mijn nectar met liefde injecteren.
Ik vind R.E.M niet zo heel veel aan eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Amoeba het volgende:
Volgens een vriend van mij op school mag R.E.M. nog niet eens de hielen likken van The Smiths. I do agree with him. The Smiths is zoveel beter dan R.E.M.
Leugens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind R.E.M niet zo heel veel aan eigenlijk.
Haha ja,maar laat hem maar in die andere SC.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook wel eerlijk gezegd, was leuk om hem te pesten
Ik pest Amoeba niet steeds? En dat is geen pesten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je nu Amoeba steeds pest?
Eigenlijk was hij net een soort van broertje die je wel moet pestenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ja,maar laat hem maar in die andere SC.
Ik had wel altijd de neiging om hem te slaan inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eigenlijk was hij net een soort van broertje die je wel moet pesten
Maar je houdt dus ergens wel van hem?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had wel altijd de neiging om hem te slaan inderdaad.
Hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eigenlijk was hij net een soort van broertje die je wel moet pesten
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je houdt dus ergens wel van hem?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:24 schreef Trollscience het volgende:
xhamster heeft een halloween-logo
Weet ik niet gc sc geloof ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waar is ie heen gegaan?????????????
En irritant.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mhh, jammer. Hij was altijd zo vrolijk.
Das waar, zou ik hem dm'en?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat krijg je erbij, het is alles of niets. Ik mis hem wel.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan begint hij weer over mijn gooise R en dubbel D enzo.
quote:
Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Van zo'n lelijke Aziaat.Ik zou er geen erecte piemel van krijgen.
Kijk eerst naar jezelf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Van zo'n lelijke Aziaat.Ik zou er geen erecte piemel van krijgen.
Amoeba is een knappe jongen, ik trek mij altijd heerlijk af op zijn foto's terwijl ik eenhoornensperma snuif.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk eerst naar jezelf.
Dan krijg jij er geen stijve van, ik lig er niet wakker van
Ben je geduldig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou verwacht ik stiekem wel een foto
Thanks voor jouw info.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Amoeba is een knappe jongen, ik trek mij altijd heerlijk af op zijn foto's terwijl ik eenhoornensperma snuif.
Ja, want Ajax wordt niet uitgezonden en nu moet ik dus weer een stream zoeken. Wtf geen KNVB bekervoetbal meer op den nationalen omroep. Tyfus Eredivisie Live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
TT is nog steeds correct.
Is iedereen hier toevallig ongesteld of zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Amoeba is een knappe jongen, ik trek mij altijd heerlijk af op zijn foto's terwijl ik eenhoornensperma snuif.
of zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
TT is nog steeds correct.
Is iedereen hier toevallig ongesteld of zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
quote als je een geschoren anus hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |