SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Trollie.quote:
Ja, kwam hier meteenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat het een leugen is, het wekte wel je interesse he?
Ik moet hier wel van huilen eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie niemand meer janken hoor.
Greaatquote:
Sad storyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet hier wel van huilen eigenlijk
Goedquote:
vakantie? wat waar wanneer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
GoedVoorpret voor vakantie hihaho. Bustickets en toegangsshit en adressen aan het regelen enzo :d
Maak je niet zo dik johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven moet je geen opmerkingen maken over mn gewicht of doe je dat alleen in vbl met je poepstampers
Zaterdag met Crack een week naar Romequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vakantie? wat waar wanneer?
Aw veel plezier!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
Het lag er wel een beetje dik boven op jaquote:
awwwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
vette grap manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het lag er wel een beetje dik boven op ja
Hah de Ardennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awwwik wil daar ook heen maar meneer wil naar de ardennen asdfghj
dikke shit of nietquote:
Leugens. Ik ging daar vroegâh wel eens heen met den familie, keihard bazig spelen in die bossen man. En dammen bouwen in het water.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah de ArdennenDaar is het al sinds 1945 niet meer spannend.
hij zei dat daar van die waterbronnen zijn ofzo? daar wil hij heenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah de ArdennenDaar is het al sinds 1945 niet meer spannend.
Dit.quote:
Kamperen is an sich niet heel onaardig maar vergeleken met hotels, huisjes of stacaravans is het echt drama. Dramadramadramadramadramadrama.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit in de Ardennen geweest, maar ik ben ook nog nooit wezen kamperen, wat een hell lijkt mij dat
Je hebt ook gewoon grote huizen daar hoor, daar gingen wij altijd heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit in de Ardennen geweest, maar ik ben ook nog nooit wezen kamperen, wat een hell lijkt mij dat
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit.
Om een of andere reden gaat het altijd regenen en dan is je tent niet waterdicht en dan is alles koud en klam en zo koud en verschrikkelijk
SPOILER: WISKUNDE LET OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 17:13:22 ]
Ik weiger om in een tent te slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kamperen is an sich niet heel onaardig maar vergeleken met hotels, huisjes of stacaravans is het echt drama. Dramadramadramadramadramadrama.
Nouja dan lijkt het mij nog geen vakantie, kan ik net zo goed elke dag naar het Amsterdamse bos gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon grote huizen daar hoor, daar gingen wij altijd heen.
Aanstellerij. Ik kampeer al praktisch mijn hele leven in elk geval één keer per jaar. (Festivalsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weiger om in een tent te slapen
Tja ieder zijn eigen ding tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanstellerij. Ik kampeer al praktisch mijn hele leven in elk geval één keer per jaar. (Festivals)
Als kind vond ik het daar echt wel tof altijd, nu hoeft het van mij ook niet meer. Als ik straks 50+ ben en voor mij rust op vakantie ga misschien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja dan lijkt het mij nog geen vakantie, kan ik net zo goed elke dag naar het Amsterdamse bos gaan
Als kind waren mijn ouders zo arm en skeer dat we niet op vakantie gingen en ik niet eens een abo voor het zwembad kreeg in de zomer en elke dag over het dak moest klimmen om binnen te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als kind vond ik het daar echt wel tof altijd, nu hoeft het van mij ook niet meer. Als ik straks 50+ ben en voor mij rust op vakantie ga misschien.
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
niks mis met kamperen zolang je maar goed eten kan bereiden en kan douchen wanneer je wil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Amoeba het volgende:
Hier is je antwoord HypoJe bent een heldSPOILER: WISKUNDE LET OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Dat lijkt mij sowieso een keer tof om te doen roadtrip!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
met een camper rondreizen is het beste
deden wij vroeger altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sowieso een keer tof om te doen roadtrip!
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
Al ga ik nu gewoon voor een goedkoop hotelletje om de rest van mijn geld weg te eten en te zuipen ergens in een warm en zonnig land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |