Ella Ella is helemaal niks volgens mij, en Singh is meer gehaald voor de toekomst, moet nog wennen enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Maraten het volgende:
Leerdam dus niet meer?
Ik denk dat een middenveld met Clasie en Vormer wel kan werken als ze iets meer diepgang en vrijheid hebben, nu geven ze beide teveel balletjes breed. Zal wel even duren voordat dat erin zit.
En hoe zit het nou met die Ellabdellaoui en Singh, ik wil nou wel eens een goed alternatief voor Immers als Vilhena dat volgens Koeman niet is
Sing speelde laatst een half uur tegen VVV mee, als vervanger voor Leerdam. Ik werd er niet vrolijk van. Aan Boëtius zag je zondag meteen dat die "het" ziet. Singh komt toch wel heel erg over als (hooguit) middelmaat. Zéker niet beter dan Immers. Maar hopelijk is dat te snel geoordeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:44 schreef Sejt het volgende:
Volgens mij kan Singh prima op Immers z'n plek spelen, maar dan in meer de '10' rol dan dat wat Immers doet. (wat dat dan ook is...)
volgens mij loopt niemand meer meters in een wedstrijd dan Lex, ik zou die statistieken wel eens willen zien..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:44 schreef Sejt het volgende:
Volgens mij kan Singh prima op Immers z'n plek spelen, maar dan in meer de '10' rol dan dat wat Immers doet. (wat dat dan ook is...)
De reservebank staat bij Twente dichter bij het veld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dichter bij de selectie, ze hebben daar flankspelers die minstens 3 klassen beter zijn als die van ons
Hij zat zondag op de tribune...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Luni het volgende:
De reservebank staat bij Twente dichter bij het veld.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
De reservebank staat bij Twente dichter bij het veld.
Niets mis meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
Lamprou
Elabdellaoui De Vrij Mathijsen Nelom
Singh Vormer Vilhena
Schaken Pelle Goossens
Opstelling morgen.
Een speler van het kaliber Leerdam mag blij zijn dat hij uberhaupt één keer in de twee weken in de Kuip mag spelen.quote:
Nice, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
Lamprou
Elabdellaoui De Vrij Mathijsen Nelom
Singh Vormer Vilhena
Schaken Pelle Goossens
Opstelling morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |