Voor 900 euro per maand aan lunchgeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt voor een vlaams bedrijf, daar is het 45 euro per dag. Die eten gewoon 3 gangen lunch uit.
Er staan bonnen open van 1500+ haha Een vriend van me heeft vaak een bon 400 open staan in een maand.quote:
Tien euro voor een lunch is veel. Als je zelf van huis je lunch meeneemt dan kan je voor 10 euro de hele week lunchen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werkt, als je op de zaak ergens eet is het veel. Als je verplicht bent ergens anders te eten is het normaal.
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan heel goed voor 3 euro op de zaak eten bij een normale kantine..
10 euro is inderdaad veel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien euro voor een lunch is veel. Als je zelf van huis je lunch meeneemt dan kan je voor 10 euro de hele week lunchen.
Ik zat er elke dag naastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.
Ik ging uit van ergens in de stad eten, omdat je altijd op andere locaties zit of omdat je met klanten luncht. In de stad is het natuurlijk gewoon een broodje ergens eten en wat erbij drinken. Op kantine is het wel absurd.
Dat kan natuurlijk een keer, maar toch niet elke dag?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.
Ik ging uit van ergens in de stad eten, omdat je altijd op andere locaties zit of omdat je met klanten luncht. In de stad is het natuurlijk gewoon een broodje ergens eten en wat erbij drinken. Op kantine is het wel absurd.
Jij gaat vaker dan ik, dus klaag nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, wrijf er maar in dat jij wel naar de kroeg kunt
Dat tikt wel aardig aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staan bonnen open van 1500+ haha Een vriend van me heeft vaak een bon 400 open staan in een maand.
Ik denk dat ik er makkelijk over heen gaat. Een gemiddelde rustige kroeg svond kost me laten we zeggen 60 euro. Dat is 180 per week. Donderdag drink ik minder maar zit er vrij regelmatig door de week aan de thee dus dat bij donderdag opgeteld kom ik ook op donderdag uit op 60 euro. Dus alleen kroeg 180 per week. Als ik dat ga laten staan..... Ik wil het niet eens weten![]()
Helaal niet met de bedragen die ik qua stappen na de kroeg uitgeef er bij
Als ik ergens ander móet lunchen voor mijn werk vanwege bespreking o.i.d., dan declareer ik het gewoon. Dat is ook geaccepteerd, zij verwachten van mij ergens te lunchen met iemand voor mijn werk, dus zij betalen ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste tijd zou jij best eens kunnen winnen van mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij gaat vaker dan ik, dus klaag niet
Dat betaald het bedrijf gewoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor 900 euro per maand aan lunchgeld.Verdienen die mensen tienduizenden euro's?
Ik hoop het..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd zou jij best eens kunnen winnen van mij
Lunchen met klanten wordt gedeclareerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben dan ook wel zo'n decadente lul die dan ineens wél drie gangen voor lunch neemt, en dan 's avonds thuis gewoon een boterhammetje met kaas smeert
Ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben dan ook wel zo'n decadente lul die dan ineens wél drie gangen voor lunch neemt, en dan 's avonds thuis gewoon een boterhammetje met ham meert
Ik bedoel meer dat ik mijn baas veel meer heb laten betalen dan nodig zodat ik zelf niet hoef te koken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebt.
Wel lastig als je getrouwd bent oid, en savonds alsnog een heel avondmaal moet maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebt.
Mystic is niet getrouwd, toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel lastig als je getrouwd bent oid, en savonds alsnog een heel avondmaal moet maken.
Ik denk dat iedereen dat wel zou doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik mijn baas veel meer heb laten betalen dan nodig zodat ik zelf niet hoef te koken.
Gewoon laat uit eten gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik dat niet snel zal doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel zou doen.
Dus is Muur zijn uitspraak ook niet van toepassingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat is bij mij nog lang niet aan de orde, gelukkig.
Oh, ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik dat niet snel zal doen.
Al vond ik wel dat ik eersteklas mocht treinreizen omdat een upgrade net zoveel totaal zou kosten (aangezien ik korting heb) als een tweedeklaskaartje zonder korting.
Tja ik merkte dat al toen ik cursus had. Gewoon in het hotel gegeten, want anders werd het een duurder geintjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
Geloof me, na één zo'n lunch ben je wel over dat schuldgevoel heen.
Stiekem heeft hij zijn hart aan mij verpand, ik denk dat hij dat bedoelt. Hij heeft alleen nog niet door dat hij zal moeten koken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus is Muur zijn uitspraak ook niet van toepassing.
Wat romantischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij zijn hart aan mij verpand, ik denk dat hij dat bedoelt. Hij heeft alleen nog niet door dat hij zal moeten koken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus is Muur zijn uitspraak ook niet van toepassing.
autist!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zit er vandaag hier zo'n externe klapjosti.. ik wil alleen op het kantoor zitten
Ik zou dan gewoon zelf brood meenemen, als je lunch toch gewoon uit bolletjes bestaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef rival het volgende:
ik ben dagelijks tussen de 2,55 en 5 euro ongeveer kwijt.
2,55 is dan echt basic. 2 bolletjes met beleg en een beker melk
ik heb wat dat betreft echt betere werkgevers gehad.... maarja.
Wij hebben ook geen automaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Hier kan ik niet eens eten in een kantine.. ja voer uit een automaat
Ik zeg tegen Myst dat ik sowieso niet snap waarom hij na een uitgebreide lunch nog uitgebreid zou gaan koken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Waar ging het over myst?
Het ging over die mensen die 3 gangen naar binnen werken als lunch..
Daarna ging het wel over 'het algemeen'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg tegen Myst dat ik sowieso niet snap waarom hij na een uitgebreide lunch nog uitgebreid zou gaan koken.
die neem ik als de snack mij niet bevalt en er verder niks ligt waar ik trek in heb..... meestal ben ik dus ook wel iets duurder uit...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon zelf brood meenemen, als je lunch toch gewoon uit bolletjes bestaat.
Mystic heeft het in zijn reactie, waar ik op reageer, over zichzelf. En niet over 'het algemeen'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarna ging het wel over 'het algemeen'
standaard reactie: "savonds al doen"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef rival het volgende:
oh en 's ochtends nog ff snel broodjes maken, niet mijn ding!
Ik houd daar ook niet vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef rival het volgende:
oh en 's ochtends nog ff snel broodjes maken, niet mijn ding!
Regelmatig al meteen als ik terug ben van het werk zelfs.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
standaard reactie: "savonds al doen"
Pfff.. echt geen zin in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Regelmatig al meteen als ik terug ben van het werk zelfs.
Ik vind de la place zo viesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Maar ik lunch sowieso uitgebreider wanneer ik bijvoorbeeld bij de La Place eet dan wanneer ik thuis of op het werk zelf zou doen.
Ik heb er nooit zin in, maar 's ochtends nog wel het minst, vandaar. 's Ochtends met mijn slaaphoofd neem ik er ook nooit de tijd voor, dus dan krijg je van die situaties dat je half belegde boterhammen mee neemt, of zonder boter, of een snee die aan beide kanten beboterd is en eentje zonderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. echt geen zin in.
Zou eigenlijk tijdens het koken wel kunnen, maar dan doe ik de afwas al
Ik wel, dat zie je aan het woord "als".quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mystic heeft het in zijn reactie, waar ik op reageer, over zichzelf. En niet over 'het algemeen'.
bij mij zitten alleen afhalers in de buurtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.thuisafgehaald.nl/
Ik moet dit eens gaan proberen.
Geld genoeg bedoel je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
ij hebt volgens mij geld teveel ook_gek!
Gaan jullie nou overal over bitchen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel, dat zie je aan het woord "als".
Snap hem helemaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in, maar 's ochtends nog wel het minst, vandaar. 's Ochtends met mijn slaaphoofd neem ik er ook nooit de tijd voor, dus dan krijg je van die situaties dat je half belegde boterhammen mee neemt, of zonder boter, of een snee die aan beide kanten beboterd is en eentje zonder.
Het is een dag, die je normaal alleen in films ziet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaan jullie nou overal over bitchen?
Wel als murr alles breder wil trekken dan samzz daadwerkelijk reageert.. en samzz niet verder wil kijken/reageren dan enkel haar posts.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap hem helemaal.
Ik word smorgens half misselijk van de geuren.. dus dat leek me ook niet verstandig.
Alleen in de voorlichtingsfilm "Vermijden van onnodige conflicten"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een dag, die je normaal alleen in films ziet.
Die heb ik duidelijk nog nooit gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen in de voorlichtingsfilm "Vermijden van onnodige conflicten"
dat zou dan vanmiddag zijn, misschien heb ik daar morgen helemaal geen trek inquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Regelmatig al meteen als ik terug ben van het werk zelfs.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
ij hebt volgens mij geld teveel ook_gek!
Valt echt wel mee. Maar ik geniet graag in het leven en doe dingen die ik leuk, gezellig en lekker vind. En ik houd van mooie dingen.quote:
Is het de volgende dag dan nog wel lekker?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in, maar 's ochtends nog wel het minst, vandaar. 's Ochtends met mijn slaaphoofd neem ik er ook nooit de tijd voor, dus dan krijg je van die situaties dat je half belegde boterhammen mee neemt, of zonder boter, of een snee die aan beide kanten beboterd is en eentje zonder.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Valt echt wel mee. Maar ik geniet graag in het leven en doe dingen die ik leuk, gezellig en lekker vind. En ik houd van mooie dingen.
En iedereen denkt dat alles duur moet zijn. Maar dat is echt niet altijd zo. Je kan voor weinig heerlijk genieten.
Een broodje in een lunchroom is iets duurder dan bv bij la place. Maar veel lekkerder, lokatie is veel leuker enz.
Moet je het geld er wel voor hebben. Ik heb echt geen geld voor 100 euro aan drank elke week.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Maar ik geniet graag in het leven en doe dingen die ik leuk, gezellig en lekker vind. En ik houd van mooie dingen.
En iedereen denkt dat alles duur moet zijn. Maar dat is echt niet altijd zo. Je kan voor weinig heerlijk genieten.
Een broodje in een lunchroom is iets duurder dan bv bij la place. Maar veel lekkerder, lokatie is veel leuker enz.
Zo ben ikquote:
Echtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind de la place zo vies
Hier tegen over zit de mac
Maar als ik ga lunchen is het ergens in een lunchroom. Lekker uitgebreid aan een broodje geraakte zalm of kip. Soepje miss ook nog. Lekker drankje er bij.
En in de zomer ben ik meerdere dagen op het terras te vinden van een strandtent Dat is voor mij nog geen 5min lopen, heeeeerlijk
En in het weekend haal ik vaak m'n ontbijt bij de traiteur
Ik bitch nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gegaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zouden afgelopen weekend ook uit eten gaan maar zijn toen toch maar thuis gebleven
Schat, wat jij als gewoon discussiëren ziet wordt door de gemiddelde FOK!ker als bitchen gezien. Snap dat danquote:
zo hoort het ook. kan wel overal bij gaan denken hoe het goedkoper oid zou kunnen... maar ik wil gewoon doen waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef ook_gek het volgende:
Valt echt wel mee. Maar ik geniet graag in het leven en doe dingen die ik leuk, gezellig en lekker vind.
Meer hupselsquote:
Jammer dat er dan mensen zijn die je een jup noemenquote:
Uhm.... Ik koop niet heel veel kleding maar daar in heb ik ook een vrij dure smaakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je het geld er wel voor hebben. Ik heb echt geen geld voor 100 euro aan drank elke week.
Maarja ik koop wss weer vaker kleren
Broodje kruidenkaas gaat nog wel. Maar liever een echte broodjeszaak dan la place.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de smoothies daar echt lekker
.
Wat verdien je dan wel niet in godsnaamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Uhm.... Ik koop niet heel veel kleding maar daar in heb ik ook een vrij dure smaak
Alsof jij daar mee zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer dat er dan mensen zijn die je een jup noemen
Dat zou ik dan wel hebben geweten denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ook_gek is zo iemand die in de 'import en export' zit, denk ik
Je kan er wel op letten, dat doe ik ook. Maar je moet je niet gaan laten leiden door de prijs vind ik. Kijk is lunchroom 1 lekker en goedkoop en lunchroom 2 duur en even lekker ga je natuurlijk naar 1.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
zo hoort het ook. kan wel overal bij gaan denken hoe het goedkoper oid zou kunnen... maar ik wil gewoon doen waar ik zin in heb.
Wel een lieve jupquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer dat er dan mensen zijn die je een jup noemen
Klopt, dat maak ik er gewoon van!!quote:
Dat welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ook overal het laatste woord over hebben?
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, wat jij als gewoon discussiëren ziet wordt door de gemiddelde FOK!ker als bitchen gezien. Snap dat dan
misschien die lieve jupquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel een lieve jup
[..]
Klopt, dat maak ik er gewoon van!!
ik streel mn eigen ego maar, een ander doet het niet voor me
Duidelijkheidquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Oh, is dat het! Nu snap ik ook waarom Tam steeds zegt 'doe eens lief'.
Vast nietquote:
Je stelt de vraag verkeerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat verdien je dan wel niet in godsnaam
Neequote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ook_gek is zo iemand die in de 'import en export' zit, denk ik
Snap het idee van geldmanagement enzo welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Je stelt de vraag verkeerd![]()
Hoe doe je dat is een betere vraag
Als ik kleren koop doe ik die maand andere dingen minder, zoals stappen of lunchen.
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben meer gaan verdienen, maar nog meer gaan uitgeven afgelopen jaar
Ja jij hebt me gezien en mee gemaakt!quote:
Normaal ik ook wel. en kan elk moment m'n rekening bekijken. Maar merk dat ik er echt slechter in ben geworden. En er nu toch echt iets aan moet gaan doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ken ik
Ik ben er gelukkig wel vrij goed in om mentaal bij te houden hoeveel ik uitgeef.
Zoals vanavond zuipen in de kroeg!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal ik ook wel. en kan elk moment m'n rekening bekijken. Maar merk dat ik er echt slechter in ben geworden. En er nu toch echt iets aan moet gaan doen
Bekakt en arrogant ben je zeker niet!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jij hebt me gezien en mee gemaakt!
Ben ik een jup, bekakt, arrogant of zo iets?
Wat is de noodzaak?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon nodig, dus dan drink ik vrijdag maar wat minder
Top van af dit moment niks meer zeggen! Kan alleen maar minder worden dan bovenstaandequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bekakt en arrogant ben je zeker niet!!
Jup, dat vind ik maar dan puur vanwege je "dure" kledingsmaak heeft niets met gedrag of uit de hoogte doen oid te maken!
en ik zeg het ook gewoon om je mee te pesten
Ghehequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top van af dit moment niks meer zeggen! Kan alleen maar minder worden dan bovenstaande
Drinken wegens gemoedstoestand....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon nodig, dus dan drink ik vrijdag maar wat minder
Tis meer gewoon een drankje doen doordeweeks in het cafe.. Wat ik normaal alleen op vrijdag (soms zaterdag) doequote:
In welk opzicht? Wat wil je weten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar jouw kleding ook_gek
Sowieso ziet hij er altijd uit om door een ringetje te halen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
Ik denk niet dat hij horloges draagt ter waarde van een klein vorstendom.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij horloges draagt ter waarde van een klein vorstendom.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso ziet hij er altijd uit om door een ringetje te halen!
Nee niks geks nee. Maar ben wel aan het sparen voor een serieus klokje!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij horloges draagt ter waarde van een klein vorstendom.
Pics wil ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou ook niet altijd hoor
[..]
Nee niks geks nee. Maar ben wel aan het sparen voor een serieus klokje!
Van der Gang of een christiaan van der klaauw. Al vind ik de IWC portuguese ook zeer zeer mooi
Ik heb niet het idee dat jij in een oude vieze kapotte joggingbroek en baggy trui ofzo naar buiten gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou ook niet altijd hoor
[..]
Nee niks geks nee. Maar ben wel aan het sparen voor een serieus klokje!
Van der Gang of een christiaan van der klaauw. Al vind ik de IWC portuguese ook zeer zeer mooi
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics wil ik.
Ik wil een maurice lacroix.
Uhm joggingbroek heb ik niet. Kapotte verwassen spijkerbroeken wel. Maar knal daar een verwassen polo op en doe slippers aan en het kan opeens weerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij in een oude vieze kapotte joggingbroek en baggy trui ofzo naar buiten gaat.
Ik weet dat ik een Sapph BH aan heb. De rest geen ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou van de meeste dingen die ik aan heb echt niet weten van welk merk ze zijn eigenlijk
Bij mij goedkoopiemerkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou van de meeste dingen die ik aan heb echt niet weten van welk merk ze zijn eigenlijk
Ik weet dat preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen maar lingerie van de Hunkemoller omdat dat het enige betaalbare is dat past en dat ik mooi vindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Van wat ik aan heb, weet ik het zowaar ook nogAl heb ik geen idee welke bh ik nu aanheb
Ik hoor ook zeer regelmatig dat ik altijd lekker ruik maar de laatste tijd is er weer wat nieuws.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg altijd complimenten over m'n geurtje![]()
Als ik tenminste ene geurtje heb opgedaan natuurlijk
Ow dit zal ook wel van de hunkemoller zijn. Zelden dat ik ergens anders wat vandaan haal. Maartoch, gewoon geen idee. Zelfs niet welke kleurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alleen maar lingerie van de Hunkemoller omdat dat het enige betaalbare is dat past en dat ik mooi vind.
Hier zwart met roze en kantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dit zal ook wel van de hunkemoller zijn. Zelden dat ik ergens anders wat vandaan haal. Maartoch, gewoon geen idee. Zelfs niet welke kleur
Kijk even dan, nu willen we het weten ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dit zal ook wel van de hunkemoller zijn. Zelden dat ik ergens anders wat vandaan haal. Maartoch, gewoon geen idee. Zelfs niet welke kleur
Dat klinkt wel spannendquote:
M'n paarsequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
Kijk even dan, nu willen we het weten ook
Foto want dit kan je ook verzinnen omdat je niet durft te kijken.quote:
Een foto maken staat niet raarder ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef ook_gek het volgende:
Foto want dit kan je ook verzinnen omdat je niet durft te kijken.
Hmm daar heb je een puntquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een foto maken staat niet raarder ofzo
Ben ik even geleden al geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm daar heb je een punt
Gewoon even naar de wc gaan
Klinkt als SKV.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]zoek maar op merken.
Truien van good people, gant, circle of gentlemen, abercrombie & fitch
Overhemden bijna allemaal circle of gentlemen. Met hoge en lage kragen. Maar ook RL, gant, enz
Winterjas Is een schippers jas van Boss en zomerjas uber kak van gaastra.
Schoenen alle soorten merk. Ooit van bommel schoen. Gehad maar ik sloop schoenen zo dus zonde zulke schoenen te dragen al vind ik ze geweldig!
Qua stijl, net even iets anders dan de rest. Even iets gekkers en de merken die ik veel draag verkopen ze niet ovenral dus kom je het weinig tegen
Broeken is echt van alles.
Je bent een vrouw, dan is het niet raar als je zeer regelmatig naar de wc gaatquote:
SKV uhm sorry?quote:
Niet raar.. maar wel irritant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dan is het niet raar als je zeer regelmatig naar de wc gaat
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat precies.
Hunkemoller lingerie, kousen van de Hema, jurkje en colbertjasje van de H&M en schoenen van de Primark waar ik alleen maar complimenten over krijg, zelfs van mannen.
Ook een forummer met een bijzonder goede kledingsmaak. Alleen wegens geldgebrek verkoopt hij altijd alles.quote:
Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het toch lastig.
Boss colbertje, Alvaere overhemd, garcia broek, WE jas en nike om het af te maken.
Wat is er lastig aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het toch lastig.
Boss colbertje, Alvaere overhemd, garcia broek, WE jas en nike om het af te maken.
Nou bijzonder is het allemaal niet hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook een forummer met een bijzonder goede kledingsmaak. Alleen wegens geldgebrek verkoopt hij altijd alles.
Ik wist het nog bijster goed, ik verbaasde mezelf.quote:
Ik vind kwaliteit altijd wel belangrijk, en ik merk toch snel dat de "duurdere/betere" merken ook vaak betere kwaliteit afleveren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gewoon saaie klerenheerlijk, geen gedoe
Gewoon aantrekken wat ik mooi vind zonder er echt over na te hoeven denken
Hier good people trui met roze vierkante armpads die vast gezet zijn met hele groffe donker blauwe stiksels. Er onder een bruin overhemd van Humberto met in de kraag een patroon van bruin, roze, blauwe figuren die dus terug komen in de kleuren die in mijn trui verwerkt zijn op een donkerblauwe spijkerbroek van ralp lauren en zwarte bikkemberg schoenen met een witte vlak op de zijkant en groene veters.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist het nog bijster goed, ik verbaasde mezelf.
Ik moest alleen op mijn broek kijken. En dat was moeilijk.
Moet het perse spannend of speels of gek zijn danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou bijzonder is het allemaal niet hooren inderdaad hij heeft mooie kleding maar tikje te saai naar mijn mening. Ziet en netjes uit maar niet spannend of speels / gek
dat heeft weinig met mijn saaiheids verhaal te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
Ik vind kwaliteit altijd wel belangrijk, en ik merk toch snel dat de "duurdere/betere" merken ook vaak betere kwaliteit afleveren.
Nouja, over nadenken wat je koopt wel een beetje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat heeft weinig met mijn saaiheids verhaal te maken
Ik vond die Humberto pakken altijd bijzonder lelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier good people trui met roze vierkante armpads die vast gezet zijn met hele groffe donker blauwe stiksels. Er onder een bruin overhemd van Humberto met in de kraag een patroon van bruin, roze, blauwe figuren die dus terug komen in de kleuren die in mijn trui verwerkt zijn op een donkerblauwe spijkerbroek van ralp lauren en zwarte bikkemberg schoenen met een witte vlak op de zijkant en groene veters.
Als je precies weet wat je mooi vind denk je er niet over na en koop je alleen dat geen wat je mooi vind.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Meestal wel maar lang niet altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind kwaliteit altijd wel belangrijk, en ik merk toch snel dat de "duurdere/betere" merken ook vaak betere kwaliteit afleveren.
Ik maak er ook geen studie van, ik koop ook alleen wat ik zelf mooi vind.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik maak geen studie van mijn kleding. Ik koop wat ik mooi vind.
Aah zo.. maar dat is ook wel klein beetje logisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
Nouja, over nadenken wat je koopt wel een beetje.
Daar denk ik altijd wel over na.
Haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah zo.. maar dat is ook wel klein beetje logisch.
Dat ik ook niet. Kijk gewoon in de diverse winkels. Meestal goedkopie, want ben snel uitgekeken op kleding. Dus dan beter goedkoop en meer, dan duur en weggooien zeg maar.
En is het duur, dan kijk naar m'n rekening
Hebben meer mannen last vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
Haha.Dan ben ik de saaie.
Ik kan deze kleding namelijk de komende jaren nog wel dragen.
Als je precies weet wat je mooi vind denk je er niet over na en koop je alleen dat geen wat je mooi vind.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Meestal wel maar lang niet altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind net iets anders altijd wel leuk ja of lekker tegen de ongeschreven regels in gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet het perse spannend of speels of gek zijn dan?
Geen idee, moet ik eerst zien.quote:En hoe gek is mijn outfit: Petrol jurkje, zwart colbertjasje, zwarte kousen en knalrode pumps.
Of je gaat oud en nieuw combineren, is het tijd anders en kan je er langer mee doenquote:
Ik ben meer van het simpel. Dus valt er weinig te combinerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef ook_gek het volgende:
Of je gaat oud en nieuw combineren, is het tijd anders en kan je er langer mee doen
Jassen doe ik 2 a 3 jaar mee. Maar ja dat mag ook wel voor een jas van 500+
Mooi ook dat mensen dat debiel vinden, maar deel het door de aantal jaren en het valt opeens heel erg mee
Een pak combineren met gymschoenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je precies weet wat je mooi vind denk je er niet over na en koop je alleen dat geen wat je mooi vind.
[..]
Meestal wel maar lang niet altijd
[..]
Ik vind net iets anders altijd wel leuk ja of lekker tegen de ongeschreven regels in gaan.
[..]
Geen idee, moet ik eerst zien.
Zo ben ik ooit een boss pak gaan kopen. Helemaal op maat gemaakt tip top in orde. Goed nu de schoenen!
Oh niet nodig heb net nieuwe puma schoenen gekocht. Uhm sorry? Ja knal roden puma sportschoenen.
En gewoon zo gaan hoppa. Je krijg er wat commentaar op maar alleen maar positief. Eind van de avond stropdas af, blouse wat open. Jasje open en dansvloer op.
Je vindt het lelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pak combineren met gymschoenen. Ik kan wel janken.
Ik vind het lelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vindt het lelijk?
Of alleen maar omdat de 'regels' anders zijn?
Dat kan ja.quote:
Op mijn vrijetijds Boss pak met air maxies krijg ik ook alleen positief commentaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Zo ben ik ooit een boss pak gaan kopen. Helemaal op maat gemaakt tip top in orde. Goed nu de schoenen!
Oh niet nodig heb net nieuwe puma schoenen gekocht. Uhm sorry? Ja knal roden puma sportschoenen.
En gewoon zo gaan hoppa. Je krijg er wat commentaar op maar alleen maar positief. Eind van de avond stropdas af, blouse wat open. Jasje open en dansvloer op.
Nou ja, de meeste mensen dragen pakken naar nette gelegenheden, dus dan is gymschoenen dragen sowieso... Vreemd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Ik vind het wel tof, maar niet op een bruiloft ofzo
Niet doen, heb ook mooie leren schoenen voor er onder. Soms moet je een beetje gek doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pak combineren met gymschoenen. Ik kan wel janken.
Ik heb nooit nette gelegenheden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste mensen dragen pakken naar nette gelegenheden, dus dan is gymschoenen dragen sowieso... Vreemd.
Maar over het algemeen vind ik het ook niet mooi. Maar ik houd sowieso niet echt van gymschoenen, op All Stars en Vans na.
Is idd zo saai dat ik ze altijd meteen uit wil pakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet doen, heb ook mooie leren schoenen voor er onder. Soms moet je een beetje gek doen
Zo stijf in pak volgens de regels is ook zo saai he.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Is idd zo saai dat ik ze altijd meteen uit wil pakken
Ik vind gymschoenen gewoon niet mooiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet doen, heb ook mooie leren schoenen voor er onder. Soms moet je een beetje gek doen
Zo stijf in pak volgens de regels is ook zo saai he.
Daarom zei ik ook 'de meeste mensen'quote:
ssst niet verder vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee geen bruiloft neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Ik vind het wel tof, maar niet op een bruiloft ofzo
Klopt ook maar hangt wel van overhemd af hoe je dat draagt. Als bovenste knoopje open is, geen stropdas en jasje open draagt kan dat primaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op mijn vrijetijds Boss pak met air maxies krijg ik ook alleen positief commentaar.
Dat kanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind gymschoenen gewoon niet mooi
Ik houd meer van nettere schoenen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan
Maar wat vind je qua mannen schoenen mooi dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om even wat voorbeeldjes te geven.
En All Stars en Vans vind ik ook wel leuk. En de nettere gymschoenen, zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd meer van nettere schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om even wat voorbeeldjes te geven.
En All Stars en Vans vind ik ook wel leuk. En de nettere gymschoenen, zoals dit:Zijn ook mooie nette schoenen, op de laatste na dan en ik ben meer van de lichte cognac kleur schoenen. Liefst zo clean mogelijk. Geen werkjes of sticksels of patronen op de schoenen. Maar die schoenen gaan zo snel naar de klote met stappen. Dus tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel 2 paar hoor en daar ga ik mee op stap. Vergeet ze altijd te poetsen alleen![]()
Of mooie Suède schoenen in licht of donker blauw
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Het ging me meer om het model, niet perse de kleurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn ook mooie nette schoenen, op de laatste na dan en ik ben meer van de lichte cognac kleur schoenen. Liefst zo clean mogelijk. Geen werkjes of sticksels of patronen op de schoenen. Maar die schoenen gaan zo snel naar de klote met stappen. Dus tja...
Heb wel 2 paar hoor en daar ga ik mee op stap. Vergeet ze altijd te poetsen alleen![]()
Of mooie Suède schoenen in licht of donker blauw
Oh oke, ja model ben ik met je eens qua nette schoenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging me meer om het model, niet perse de kleur. Suède ben ik niet zo fan van omdat het in mijn ervaring snel lelijk wordt.
Dit ja, ik moet mijn schoenen ook weer nodig poetsen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn ook mooie nette schoenen, op de laatste na dan en ik ben meer van de lichte cognac kleur schoenen. Liefst zo clean mogelijk. Geen werkjes of sticksels of patronen op de schoenen. Maar die schoenen gaan zo snel naar de klote met stappen. Dus tja...
Ik moet eens langs de schoenmaker om te vragen voor de juiste schoenenpoetsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit ja, ik moet mijn schoenen ook weer nodig poetsen.
Ik heb zwarte schoenen, lekker makkelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet eens langs de schoenmaker om te vragen voor de juiste schoenenpoets
Ik heb echt geen idee welke ik nodig heb. Dus van de week met schoen langs de schoenmaker en even vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zwarte schoenen, lekker makkelijk
Schoensmeer, doek en borstel moet ik nog kopen
Je schrijft nog wel uren neem ik aan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog aan het werk.. wat niet de bedoeling was eigenlijk
Ik heb ooit Suède schoenen gehad. Eerste dag aan in de regen op het strand beland enquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
Mijn nepsuede schoenen blijven wel heel mooi. Maar dat komt ook omdat het pumps zijn en ze buigen niet bij de teen, dus daar ontstaan ook geen rare lichtere plekken
.
Ik heb echt suède enkellaarsjes, maar die zou ik nooit weer kopen als ik had geweten hoe ze er na een paar weken uit zouden zienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ooit Suède schoenen gehad. Eerste dag aan in de regen op het strand beland enschoenen
Moooi ik was er ook kapot van. Weg 150 euroquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt suède enkellaarsjes, maar die zou ik nooit weer kopen als ik had geweten hoe ze er na een paar weken uit zouden zien.
Ouch, ik zal ze niet kopen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moooi ik was er ook kapot van. Weg 150 euro
Ow dit zijn nog officiele urenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je schrijft nog wel uren neem ik aan?. Ik heb hier niks meer te doen
.
Naja wel balen danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dit zijn nog officiele urenwou eerder weg
Thuis slapen in het weekendquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
Naja wel balen dan.
Ze hadden de 3 dagen Groningen eerst in 1 midweek geplant maar dat is verandert. Mag ik in het weekend lekker naar huis.
Ja maar zwart is zo saaiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ouch, ik zal ze niet kopen...
Ik heb ook hele dure zwarte lederen schoenen voor speciale gelegenheden, bijna nooit aan dus![]()
Zijn ook zwart, dat matched overal bij incl. een zwart lederen riem.
Ik vond de keuze niet zo leuk. Het was of een tint bruin of zwartquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar zwart is zo saai
Dat is trouwens wel een must! Riem moet bij kleur schoenen matchen.
ow zo.. ja dat is kut..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
500 kilometer afleggen terwijl ze de maandag ook op de woensdag hadden kunnen laten.
Grappig is dat we vorige week een familie-uitje hadden in Zevenhuizen, dat ligt net onder Groningenquote:
Hoezo tint bruin of zwart? Genoeg andere kleuren voor onder een pak toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond de keuze niet zo leuk. Het was of een tint bruin of zwart. Ik vind ze allemaal saai
. Maar ja, pak he. Voor o.a. trouwen e.d.
Hm ja, die hadden ze in die winkel niet staan als ik het me goed herinner. Ik heb trouwens een donkerblauw pak en nog een ander donkergekleurd pak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo tint bruin of zwart? Genoeg andere kleuren voor onder een pak toch?
Mooi licht grijs pak met een hele lichte krijtstreep plus licht cognac schoenen er onder kan prima
Dan winkel je toch gewoon verder? Of is er maar 1 schoenenwinkel bij je in de buurtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja, die hadden ze in die winkel niet staan als ik het me goed herinner. Ik heb trouwens een donkerblauw pak en nog een ander donkergekleurd pak.
Ik koos die schoenen vanwege het pakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan winkel je toch gewoon verder? Of is er maar 1 schoenenwinkel bij je in de buurt
Kom eens hier in Enschede bij Piet Zoomers kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik koos die schoenen vanwege het pak. Wel bedankt voor je tip trouwens, ik heb nog wel wat wensen qua pakken alleen het is zo duur allemaal
De voordeurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt jouw dibs op mijn bips?
Ik kom binnenkort kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens hier in Enschede bij Piet Zoomers kijken.
Mijn strippenkaart loopt tot 11-11-2012quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt jouw dibs op mijn bips?
Suit supply ook leuke pakken voor die prijs en goed op maatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens hier in Enschede bij Piet Zoomers kijken.
dat dacht ik ook toen ik even inlogde... kan niet echt meepraten over mannenpakken, dus was weer weggegaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
gaat het nu alweer over kleding 'voor de fijnproevers' hier? metromannen zijn jullie ook heh.
Daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort kijken.
[..]
Mijn strippenkaart loopt tot 11-11-2012.
wat is jouw kledingsstijl?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik even inlogde... kan niet echt meepraten over mannenpakken, dus was weer weggegaannu ff eten en dan weer aan de arbeit!
spijkerbroek en iets simpels erbovenquote:
saai hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spijkerbroek en iets simpels erbovenlekker basic / practisch
(al kleed ik me af en toe ook wel wat "bijzonderder" hoor, als ik show of feestje heb ofzo)
edit: valt niet een heel gesprek over te voeren dus
Dus ook saai?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben een man. ik hoef me niet op te doffen.
als t MOET??!! niemand dwingt je hoor, je mag best saai zijnquote:
Juist ja, en hoe lang ben je okalweer vrijgezelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een maatstaf was voor wat dan ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja, en hoe lang ben je okalweer vrijgezel
Wat versta jij onder opdoffen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Als dat alles is dan is er wel een relatie tussen vrijgezel zijn en wel of niet opdoffenquote:
zeemanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over broeken gesproken, ik moet nieuwe broek(en)Waar is het goedkoop
Thailandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neh daar k oop ik alleen shirts en hempies
H&M.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over broeken gesproken, ik moet nieuwe broek(en)Waar is het goedkoop
Kom kom, beetje buffelen voor de zaakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Als ze vanavond ook nog gaan bellen (ik heb storingsdienst) dan heeft die nieuwe morgen geen leuke collega aan me
quote:
Deels wel. Maar wat versta je onder opdoffen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een maatstaf was voor wat dan ook?
Ben jij ook al geblesseerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyhey,
dikke geblesseerde squatprinses voor jou he?!![]()
How's life?
Haha dat laatste hoop ik al jaren... nu moet ook maar eens gebeurenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben jij ook al geblesseerd?
Life is busy but it keeps getting better and better
En dat eerste dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dat laatste hoop ik al jaren... nu moet ook maar eens gebeuren
geblesseerd geen idee waarom.. had ineens een hematoom bij mn knie.. mijn gok is vervelende lijer een knietje gegeven, maar ik heb echt geen ideequote:
Ik heb een blaar van 4cm omdat ik 2 uur op schoenen liep waar ik normaal niet op loopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
geblesseerd geen idee waarom.. had ineens een hematoom bij mn knie.. mijn gok is vervelende lijer een knietje gegeven, maar ik heb echt geen ideeEn mn rug doet nogal zeer met van die pijnscheuten door mn been .. maar dat heb ik al 4 jaar
![]()
En busy.. te druk..
Hoe ben jij geblesseerd?
Ahhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een blaar van 4cm omdat ik 2 uur op schoenen liep waar ik normaal niet op loop
Lekker van die blaren over blaren heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ik laat me alleen hinderen door bloedblarenmaar ik ben dan ook een vrouw he?!
Het is wel helemaal openquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ik laat me alleen hinderen door bloedblarenmaar ik ben dan ook een vrouw he?!
Ik zie het al.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
geblesseerd geen idee waarom.. had ineens een hematoom bij mn knie.. mijn gok is vervelende lijer een knietje gegeven, maar ik heb echt geen ideeEn mn rug doet nogal zeer met van die pijnscheuten door mn been .. maar dat heb ik al 4 jaar
![]()
En busy.. te druk..
Hoe ben jij geblesseerd?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker van die blaren over blaren heen.
quote:
Goed schoon en zoveel mogelijk droog houden he?!quote:
Dat zeker. Ik stond niet in haar top 3 tijdens de laatste meet. Dan houdt het snel op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van je bangalijst afgestreept?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik stond niet in haar top 3 tijdens de laatste meet. Dan houdt het snel op.
[..]Top 3 wat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik stond niet in haar top 3 tijdens de laatste meet. Dan houdt het snel op.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schat ik val op vrouwen.. kans heb je hoe dan ook niet
![]()
Ach moet je niet om huilen, moet je alleen eerder een pensioen voor gaan eisen.. als dat even kon...
dus
Schoonmakenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]jup.. bekend fenomeen
[..]nope.. gewoon teveel meegemaakt
[..]
Goed schoon en zoveel mogelijk droog houden he?!
Schone sokken aan he?! En wanneer het warm rood kloppend en pijnlijk is mee naar de arts gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon elke ochtend onder de douche hoor
Mannen. Dat waren jij, Mur en KT. In willekeurige volgorde.quote:
Jaja. Vrouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]schat ik val op vrouwen.. kans heb je hoe dan ook niet
![]()
Ach moet je niet om huilen, moet je alleen eerder een pensioen voor gaan eisen.. als dat even kon...
Op de meet in Leiden dan he?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen. Dat waren jij, Mur en KT. In willekeurige volgorde.
[..]
Jaja. Vrouwen.
Verklaart een hoop.
als man lang voor de spiegel staan omdat elk sprietje haar goed moet zitten, uren voor je kledingkast staan om bij elkaar passende kleding uit te zoeken, bang zijn voor wat stoppels, of het juist zo trimmen dat het getekend lijkt, dat soort dingen.quote:
Ja maar wat. Top 3 meest vervelende mannen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen. Dat waren jij, Mur en KT. In willekeurige volgorde.
[..]
Als ik er in sta vast en zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wat. Top 3 meest vervelende mannen?
maatstaven van de maatschappij zijn niet noodzakelijkerwijs ook de mijne.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Deels wel. Maar wat versta je onder opdoffen?
Want wij hadden het over gewoon kleding wat niks met opdoffen te maken heeft.
Kleding wat je zelf mooi vind, dat kopen we. Staat dat gelijk aan opdoffen dan?
Komt goed uit, toch allemaal wijven hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]schat ik val op vrouwen.. kans heb je hoe dan ook niet
![]()
Nee de leukstequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wat. Top 3 meest vervelende mannen?
ssst ik val alleen schijn op vrouwenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt goed uit, toch allemaal wijven hier
Mag ik je spullen hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
In 1 adem genoemd met watertornado. Ik kan als gelukkig man sterven.
Nee, ik laat Joy dan vrij, vrij van het juk van een man, en klaar om de wereld in haar eentje te vernietigenquote:
Wat ben jij nou voor een kameraadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik laat Joy dan vrij, vrij van het juk van een man, en klaar om de wereld in haar eentje te vernietigen
YEAH Eindelijk mag ik!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik laat Joy dan vrij, vrij van het juk van een man, en klaar om de wereld in haar eentje te vernietigen
Ik wil het niet lezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Schone sokken aan he?! En wanneer het warm rood kloppend en pijnlijk is mee naar de arts gaan![]()
Voor de rest rest het wachten wachten wachten...
Nein 10-12-12 is beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik sluit je weer op. De wereld mag pas op 12-12-12 vernietigd worden.!
Ja toen. Anders zou ik uiteraard op 1 staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Op de meet in Leiden dan he?!
Btw.. ik geef mn hormonen ook altijd de schuld hoor
Bro, Diablo lonkt je, kom met mij spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik sluit je weer op. De wereld mag pas op 12-12-12 vernietigd worden.!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil het niet lezenMorgen toets medische kennis.. waaronder ontstekingen.
Wat zeg ik nou net.quote:
Haha ik kom wel met je spelen maar niet in Diabloquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro, Diablo lonkt je, kom met mij spelen.
Drommel krijgt functio laese van al die rubor, calor & dolor in zn potenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]die ga je wel acen, zeker die onstekingen, aangezien ik je al eens alle kenmerken heb zien schrijven
Same here.. maar dan overmorgen
Net bij de eerste kill een gruwelijke legendary gevonden. Skorn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
Haha ik kom wel met je spelen maar niet in Diablo
I'm having the wierdest boner right now.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Drommel krijgt functio laese van al die rubor, calor & dolor in zn poten(tumor kreeg ik er niet mooi in
)
jij moet 'm ook acen!
Wat is dat? Doe je nu meer dps ditdat? Ik heb Diablo echt al een tijd niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net bij de eerste kill een gruwelijke legendary gevonden. Skorn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
I'm having the wierdest boner right now.
Hope soquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Drommel krijgt functio laese van al die rubor, calor & dolor in zn poten(tumor kreeg ik er niet mooi in
)
jij moet 'm ook acen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |