Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....quote:
De MIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Rosbiefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Beter dan de GI, google-imagequote:
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...quote:
Denk je werkelijk dat ik die photoshop niet kenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom staat er steeds <> in de OP?
Waar staat datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
Sinds CL terug is in Ede is er trouwens wel een inbraakgolf.
CL..... heb jij iets op te biechten? Eerst was het Utrecht en nu Ede? Dat kan toch geen toeval zijn.
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Held!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of de TT het de volgende keer weer doet.
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speelquote:
Zeker met mijn krappe kontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.
O bitch pleasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Gelukkig maar.quote:
Van mij win je lekker ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |